manga_preview
Boruto TBV 08

Naruto a bublinková fólie

Bylo, nebylo… Za sedmero horami a za sedmero doly stál stánek s nakládanými okurkami. A prodavač to měl všude sakra daleko a zakřičel: „Tohle mělo být sakra o Narutovi, ne?!“
Jako na zavolání tam přiběhl hyperaktivní blonďák a povídá: „Ramen, prosím.“
„Ramen nemáme či co to chceš, jdi do okurkového pole a tam jez okurky!“
Blonďák se tedy sebral a vyrazil na okurky.
Ale před tím si nahlas zanadával…
„Sakra, já si ten ramen asi dneska nedám!“
V tom se z ničeho nic objeví krtek a začmuchá.
„Ramen, naozaj som počul ramen?“
Naruto se zastaví, pohlédne na krtka a poškrábe se na hlavě.
„Ty jsi ten Krtek od Milera?“ zeptá se.
Krtek se zarazí.
„Od akeho Milera?“
Blonďák se skloní k té hromádce hlíny a zářivě se usměje.
„To je ten český spisovatel, který psal knížky o Krtečkovi…“
Krtek zvedne tlapky a povídá: „Nie, nie to je moj bratranec z druheho kolena mojej tety!“
„Aha, tak promiň,“ omluvil se Naruto. „Můžeš ho požádat o autogram?“
„Nie! Popýtaj si ho sám!“
„A nepukaj mi tu s bublinkovou foliou!“ dodá po chvilce ticha.
„Ale když já je rád praskám,“ namítl blonďák a šel zas o krok dál.
„Tak choď praskať inde lebo mi praskne hlava,“ řekl krtek a zalezl zpět do své nory.
„Však jdu praskat jinam,“ zabručel si pro sebe Naruto a běžel na okurkové pole.
Po několika hodinách na to pole došel a z radosti začal bublinkovou fólii praskat.
„Sakra, já jí dopraskal,“ zaklel, když už ve fólii nezbyla ani jedna bublinka.
V tom se z keře vynořila Ino s Choujim. I oni měli bublinkové fólie.
Naruto jednoduše nemohl odolat, a tak se pokusil jim ty fólie ukradnout.
„Hej, co jako děláš, ty tupče?!“ praštila ho Ino do hlavy a fólii si dala do kapsy.
„Ale když já už nemám fólii,“ zakníkal blonďáček a mnul si bouli na hlavě.
„Mě to nezajímá,“ řekla plavovláska tím jejím hlasem.
Když to Narutovi nevyšlo u Ino, pokusil se o fólii okrást Choujiho a vytáhl z kapsy chipsy s příchutí vepřového masa.
„Dej to sem!“ zavřeštěl Chouji, začala se sápat se po sáčku a na bublinkovou fólii úplně zapomněl.
Naruto se ďábelsky usmál, zvedl folii ze země a utíkal rychle pryč, dál na kukuřičné pole.
Pojednou do někoho vrazil…
„Co chceš!“ rozkřikl se na osobu, aniž by se podíval kdo to je.
Pak ale zvedl oči od bublinové fólie a jistil, že ta osoba je Sasuke!
Ten blonďáka zpražil ledovým pohledem a odešel pryč. Z kapsy mu však vypadla bublinková fólie…
Naruto se opět ďábelsky usmál, sebral fólii a utíkal dál.
Jak tak běžel, vypadly mu obě fólie z kapsy. Nezpozoroval to a přesto utíkal, co mu nohy dovolily. Až když přišel do Konohy, zjistil, že mu chybí.
Když to zjistil, dostal takový šok, že se nemohl ani nadechnout.
Zfialověl…
Ale v tom se objevila Sakura a použila na něj Heimlichův manévr.
Naruto dostal bezplatný okružní let přes celou Konohu, Sunu a zpátky...
A dopadl přesně na místo, kde mu fólie vypadly z kapsy.
Jak je uviděl, zatvářil se radostně a začal bublinky praskat.
Praskal jako divý, až zbyla jen jedna jediná bublinka…
Chtěl si jí nechat na tu nejkritičtější chvíli, ale v tom se objevil krtek a praskl jí.
Blonďák se naštval a použil na něj Rasengan.
Krtek odletěl až na Měsíc a tam si zůstal jelikož se mu zalíbila jedna měsíční krtice...
Naruto si spokojeně odfrkl, ale pak si uvědomil, že už nemá bublinky a zašel do fabriky, kde je vyrábějí.
A tam těch fólií sebral snad sto do jednoho balíčku...
Při východě spatřil cedulku s nápisem „Přijďte zas!“
Poškrábal se na hlavě a potom se ďábelsky usmál...
"Však já ještě přijdu," pomyslel si.
A tak je tohle asi Happy end, ale ne pro fabriku…
Ta zkrachovala díky Narutovi, který jednoho krásného velmi temného večera celou fabriku vyraboval...
Vidělo ho u toho sice pár lidí, ale nikdo ho nedokázal usvědčit… Proč? To kvůli jeho super-žabímu maskování – kvak!
A ptáte se, co se stalo s tím okurkovým polem a stánkem s okurkami???
Na okurkovém poli si prodavač nakládaných okurek postavil továrnu na okurky a stal se z něho multimiliardář.
Naruto si pak na něj vzpomněl a tudíž si vzpomněl i na ramen...
Slintal jak divý, až si ostatní kolem mysleli, že je nakažený slintavkou a začali křičet a utíkat…
Jen jediná TenTen zůstala, protože si myslela, že má vzteklinu...
Kiba se k ní vrhl, popadl jí za ruku a křikl: "Huso blbá, to není vzteklina, ale slintavka!"
„Aha,“ poškrábala se TenTen na hlavě a se šíleným křikem se rozeběhla pryč.
Kiba jen zakroutil hlavou a koutkem oka zpozoroval Akamara, jak se k Narutovi vrhá...
Víte, Akamaru má strašně rád bublinkové fólie…
Ale ty už Naruto nechal doma a tak se mu Akamaru zakousl do zadku.
Naruto v tu chvíli zapomněl na ramen, zapištěl jako holka a začal pobíhat po celé Konoze.
Všichni obyvatelé si mysleli, že je blb...
To ale nebyla pro nikoho žádná novinka.
Proto nad tím jen mávli rukou a dál se věnovali svým činnostem, jen Lee a Gai se nadšeně přidali a v rukou drželi transparent s velkým nápisem, který hlásal: Bublinky forever!
Naruto nechápal a dál běžel, až se mu od nohou prášilo.
V tom na Konohu zaútočil Pein - šéf Akatsuki a nahlas si prdl čím vypraskal všechny bublinky v okolí a Naruta to pořádně naštvalo, tak použil na Peina Rasengan.
Jenže on se útoku mistrně vyhnul.
Pomohla mu tedy Tsunade....
Praštila do země svou brutální silou a Pein spadl do jedné z děr. Přitom si zlomil několik piercingů.
Naruto zamířil a hodil na něj mega klacík...
Pein vyděšeně zakřičel, ale podařilo se mu opět uhnout.
Tentokrát blonďákovi pomohla Hinata... Praštila do Peina takovou silou, že leader akatsuki opět spadl do díry, ve které předtím ležel.
To byla Narutova šance!
Rozeběhl se a zakřičel: „To máš za to, že si zabil všechny moje přátele – bublinky!“
V tom se spoza keříků objevily dvě přesné kopie Naruta, chytily Peina za ruce a pravý Naruto začal dělat svůj Rasenshuriken, a ten hodil na Peina, který se nemohl bránit a zhebnul...
Tsunade ho pochválila a vyhnala ho založit novou vesnici... Naruto to udělal, nazval jí Bublikagure no Sato a sám se jmenoval Bublikagem.
Konala se velká párty s mnoha a mnoha bublinkami, které Bublikage nakradl v té zkrachovalé továrně.
Všichni vesničané Bublikagure no Sato si žili šťastně, dokud nedostali křeče od praskání bublinkových fólií.

A tohle je vážení Bubli End!

Poznámky: 

Vážení, tohle skládali: Sayoko, Namiko Fujimori, Joruni, starko a na začátku Panda_Sama a wishtobeslim...
Musím říct, že tohle je psycho povídka Laughing out loud
Pokud to projde filtrem, tak sem bohyně Isis Laughing out loud

4.727275
Průměr: 4.7 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Ne, 2016-03-27 14:29 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise 1A
Hned ze zacatku jsem si rekla ze to nebudu brat vazne (u parodii se to jinak neda) ale myslim ze jsem uz z tohohle typu humoru vyrostla, toto je navic zmet vymyslu co ani nema davat smysl, vidim to na ten typ spoluprace kdy vsichni placnou prvni kravinu co je napadne a ty se podle nejakeho "radu" slozi v text. Ale to je OK protoze pred sedmi lety se takhle proste humor psal. Smiling Mas jediny stesti ze jsem si nejdriv precetla poznamky jinak bych si myslela ze ti tehdy preskocilo. Laughing out loud

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, So, 2016-01-09 17:32 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Tomu názvu nešlo odolat ^^
Jashin-sama, to je taková ujetá poťapaná blbina...
Bublikage Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, So, 2016-01-09 20:40 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Jak už jsem řekla dříve, je to, jak říkáš, skutečně poťapaná blbina Laughing out loud Ono u toho asi bylo hlavní to, že se spousta lidí bavila ^^"

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Po, 2010-03-22 21:13 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Ano, Yamat, blbina to je, ale jak tak koukám, na pobavení stačí. Pando-sama, říkali jsme ti, že žádnou Pizzu po půlnoci jsme si nedali. xD starko a joruni, já taky tomu prve nemohla uvěřit. xD Meny, my to taky nečekali. Vidíš, co všechno se může stát? xD Asuko-san, děkujeme, my víme, že to je blbost. ^^ Kiere, jsme rádi, že jsi se bavila. My u toho psaní taky. sajo, jestli bude pokračování, je jenom ve hvězdách. Ovšem, zúčastnit se můžeš vždycky. xD Siasco-chan, opravdu děkujeme. M-san, vše je šílené. I ty bublinky. xD Tarhenio, jestli je to absurdní tvorba, netuším. Ale jestli takhle tvoje sestra vážně odpovídá... xD Gama-chan, jsme rádi, že to takhle pobaví. Opravdu. ^^

Obrázek uživatele BlackieBlue
Vložil BlackieBlue, Po, 2010-03-22 18:13 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Prostý občan

*Utírá si slzy smíchu* XDDDDDDDD ten Pein mě jakože fakt dostal XDDDDDDD
Ať žijou bublinkové fólie! xDDDDD



Obrázek uživatele Tarhenia
Vložil Tarhenia, Pá, 2009-12-25 00:53 | Ninja už: 5362 dní, Příspěvků: 214 | Autor je: Pěstitel rýže

To mi velmi připomíná absurdní tvorbu, to je jako když já se sestry zeptám "Co?" A ona mi odpoví "Barg" Laughing out loud

Obrázek uživatele M-san
Vložil M-san, Čt, 2009-08-20 16:38 | Ninja už: 5363 dní, Příspěvků: 132 | Autor je: Pěstitel rýže

pěkná šílenost Naruto je bublinkofil XD

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, So, 2009-04-11 10:32 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

dokonalost sama o sebe!!!! n.n love it! je to trosku pomatane ale zuuzo!! zacina sa to uharkami, preskakuje to na krtka a na koniec priide peinaatko n.n a ze si prdoool XD to nemaaa xibu!!

Obrázek uživatele Kiere
Vložil Kiere, St, 2009-04-08 22:04 | Ninja už: 5492 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

páni, tak tohle je opravdu unikátní šílenost!! Smiling ale přiznám se , ze mě to hodně pobavilo, docela jsem se u toho tlemila:-D

Obrázek uživatele sajo-nara
Vložil sajo-nara, St, 2009-04-08 21:10 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

mamutééék.. to je vyborný Smiling jestli bude pokračování chci se zúčastnit

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2009-04-08 14:07 | Ninja už: 5728 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

to byla mega super vtipná blbost Laughing out loud

Obrázek uživatele Memph
Vložil Memph, Út, 2009-04-07 21:07 | Ninja už: 5631 dní, Příspěvků: 242 | Autor je: Prostý občan

Parenica... ono vám to opravdu prošlo, jen ty utržky když jste to tvořili mi říkaly že to nevyjde ale tohle jsem nečekal, pořádná blbina Laughing out loud

Obrázek uživatele Starko no Baka
Vložil Starko no Baka, Út, 2009-04-07 20:51 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 256 | Autor je: Prostý občan

lol Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud ono to prešlo nemôžem xD a ano! peinov prd(okrem iných ďalších blbostí) = majne nápad xD

Obrázek uživatele Joruni
Vložil Joruni, Út, 2009-04-07 21:04 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

Ani ja nemožem veriť že to prešlo- a inač cele bublinky moj napad Sticking out tongue

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2009-04-07 19:16 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Pane"onen" (abych nebrala jeho jméno nadarmo Eye-wink), to je ale blbina Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Potato
Vložil Potato, Út, 2009-04-07 19:39 | Ninja už: 5662 dní, Příspěvků: 423 | Autor je: Prostý občan

Já jim to řikal určitě si dali Pizzu po půnoci Eye-wink