manga_preview
Boruto TBV 07

Arigatou 20 - Feudální pán

Uplynula hodina. Během té hodiny se však téměř nic neřeklo, ani nic převratného neudálo. Jen Hinata se pokusila o chůzi po vodě, na rozbouřeném moři se jí to však nedařilo. A ani Kiba, který to zkoušel hned po ní, neuspěl. Všichni měli trochu strach z toho, co před onou hodinou Naruto řekl.
Náš soupeř je dost silný,“ ozývalo se v hlavách všech. Nikdo už ninji z Listové neobviňoval, nebo to alespoň neříkal nahlas. Každý teď jen doufal v zázrak.
Několik dalších hodin se postavy v moři jen střídali mezi sebou a dál nemluvili. Ten, který teď šlapal vodu, byl Naruto. Dokonce i jeho už pomalu, ale jistě opouštěla naděje.
V tom se ale vedle něj objevil kouř. Všichni přítomní se otočili za hlasitou ránou, která ho doprovázela.
…A nikdo málem nevěřil tomu, co viděl. Vedle Naruta najednou plula veliká plachetnice. Pro ninji z Listové to ale nebylo jediné překvapení.
„Mise ještě ani nezačala a už vám musíme zachraňovat krky,“ poznamenal známý hlas.
„Temari-san…“ hlesla Hinata se značnou úlevou v hlase.
Vlastně všichni vypadali, že si dost ulevili. A nebylo divu, vždyť na tom moři mrzli takovou dobu. Je to málem zázrak, že se nikdo po potopení neutopil.
„Tak si nastupte,“ vyzval všechny Kankurou, stojící hned vedle své sestry.
A nikoho nemusel pobízet dvakrát. Všichni se takřka okamžitě pustili kusů lodi, kterých se drželi, a které jim dlouho zachraňovali jejich životy, a vydali se co nejrychleji k lodi.
Cestou k plachetnici někteří chytili křeče, nebo se mezi sebou hádali, kdo půjde dřív. V takovém případě byly zapotřebí Kankurovi loutky a Temariin vějíř. Naruto si ale najednou všiml i dalších jutsu, které však nesesílali ani Kankurou, ani Temari.
„Kdo je tohle?“ zeptal se, když si poprvé všiml skupinky dalších pěti ninjů, kteří už byli na palubě.
Všichni byli oblečeni stejně: kompletně v černém, s kuklou na hlavě, která měla otvor jen na oči. Na zádech měl každý katanu, navíc každý trochu jinou.
„To jsou Stínoví shinobi ze Země Kopců,“ odpověděla mu Temari, „jsou osobní elitou feudálního pána. Támhle ten nás sem přenesl obrácenou vyvolávací technikou,“ (technika z mangy) ukázala na ninju, kterému z otvoru na kukle mezi očima koukal pramínek rudých vlasů, stejně rudých, jako měl i oči.
„Obrácená vyvolávací technika?“ opakoval překvapeně Naruto.
„O tom jsi snad nikdy neslyšel?“ vmísil se do rozhovoru Neji.
„Mno… vlastně…“ koktal Naruto, ninja o kterém mluvili ho ale přerušil: „Normálně funguje trochu jinak, ale já se ji naučil využívat vlastně jako přemisťování. Funguje to ale jen tady, V Zemi Kopců.“
„Takže už jsme v Zemi Kopců?“ podivil se Naruto.
„Ano,“ přitakal další maskovaný ninja, „hranice naší země jste překročili těsně předtím, než se vaše loď potopila.“
„Pojďte sem všichni!“ zavelel najednou rudovlasý ninja.
„Tuhle loď věnuje náš feudální pán, Tajine-sama, vám námořníkům. My, společně s ninji z Listové, vás teď opustíme.“
Na nic dalšího nečekal, složil několik pečetí a všichni ninjové najednou stáli, teď už bez lodi, před nějakým palácem.
„He?!“ podivil se Naruto a začal se splašeně rozhlížet.
„Co? Jak? Kde?“ ptal se rychle, dokud ho Temari nepřetáhla vějířem.
„Stojíš před palácem feudálního pána, idi**e!“
„Naruto-kun…“ hlesla neslyšně Hinata.

Palác byl velmi rozlehlý, jenom do vstupní síně by se vešel celý dům Hokageho nejméně dvakrát. Vše bylo vysázeno diamanty a bílým mramorem. Po obvodu stěn stály dvou až tří metrové sochy, ty byly většinou ze zlata, nebo nějakého jiného kovu. U každých dveří stáli stráže, oblečeni stejně, jako stínoví shinobi.
„Oni nejsou ninjové,“ špitl Narutovi jeden ze zachránců, „Země Kopců má jenom nás, stínové shinobi. Proto teď potřebuje Tajine-sama vaši pomoc. Jen pět ninjů na naši situaci nestačí.“
„Jakou přesně situaci?“ vyptával se Naruto.
„Počkej, feudální pán vám to vše objasní.“
Prošli ještě jednou dlouhou chodbou, na jejímž konci byly mohutné pozlacené dveře. Jeden ze stínových shinobi na ně zaklepal a bez vyzvání vstoupil.
Všichni se najednou ocitli ve feudálově pokoji. Na uvítanou se ozval modrý orel, sedící v kleci na bidýlku.
Sám feudální pán k nim byl teď otočený zády a sledoval dění za oknem.
„Tajine-sama,“ začal mluvit červenovlasý stínový shinobi, „mise byla splněna podle rozkazů a bez ztrát na civilních životech nebo životech ninjů.“
Feudální pán na jeho slova nijak nereagoval. Jen dál sledoval svou zemi.
Ninja, který právě domluvil, udělal levou rukou nějaké rychlé gesto, načež se všech pět postavilo do pozoru. Ninjové z Písečné se na sebe oba podívali, načež stínové shinobi napodobili. Stejně tak se do pozoru postavili postupně i všichni z Listové a jako poslední Naruto.
Feudální pán stále nijak nereagoval.
Je to magor?“ pomyslel si tak po minutě Naruto.
Jakmile však dokončil myšlenku, feudální pán promluvil: „Gonruo, vstup.“
„Pane?“ ozvalo se najednou těsně vedle Naruta.
Blonďatý ninja se vylekaně otočil a vykřikl: „Co to? Jak jste se sem dostal? Vůbec jste nebyl slyšet!“
Všichni přítomní kromě Tajineho a stínových shinobi se teď na Naruta dívali jako na šílence.
„Ehm… omlouvám se,“ špitl nakonec Naruto.
„Právě jsem odeslal leteckého posla do Skryté Listové, pane,“ začal Gonruo mluvit, jakmile si Naruto znovu stoupl do pozoru.
Tajine-sama nijak nereagoval ani na tuto zprávu.
„Proč?“ zeptal se najednou Neji.
„Stalo se snad něco, než jsme stihli dorazit?“
„Ano,“ odpověděl mu k údivu všech feudální pán.
„Hokage vaší vesnice vám jistě sdělil, že naše země je na pokraji občanské války. Vy jste sem byli povoláni, abyste podpořili mé stínové shinobi v obraně výše postavených politiků, důstojníků, jejich příbuzných a královské rodiny. Než jsem vás požádal o pomoc, byl jeden zabit. A než jste sem dorazili, byli zabiti dva další.
Jeden z nich byl správce města Luya, který byl nalezen těsně před východem z únikové chodby svého domu (viz. díl 4), druhý byla dcera brigádního generála Komiho, která byla nalezena na ulici hlavního města, po schůzce se svým přítelem, Kamuiem (viz. díl 8).
Asi bych teď měl přejít k tomu, co to vlastně je za občanskou válku. Na jedné straně jsem já, na druhé Ryouyou. Nevím, jestli vám ten název něco říká. Je to zločinecká organizace. U vás na východě je podobná organizace, Akatsuki.“
Naruto při posledních slovech zbystřil.
„Ryouyou před několika lety jen zabíjeli ty, kteří jim stáli v cestě za ovládnutím světa. Byli však poraženi mými stínovými shinobi a jejich velitel byl dokonce zabit. Na posledních pár let se úplně vytratili ze světa, v poslední době jsou však stále víc aktivní a co je horší: získali si i podporu 60% lidu.
Na začátku toho všeho, před pár měsíci, jsem to chtěl co nejrychleji zastavit. Proto jsem stínovým shinobi přikázal vyhledat sídlo Ryouyou a eliminovat hrozbu jakýmikoli prostředky. Jako velitele jsem k nip přiřadil svého vlastního syna. Svědomí a jakýsi pocit uložený hluboko v mé duši mě varoval, ať ho tam neposílám.
Myslel jsem si, že to tak dopadlo a stínoví shinobi mi to pak i potvrdili. A tak byla položena první oběť války (viz. díl 2).“
Když feudální pán domluvil, zavládlo ticho.
„A…“ prolomila ho nakonec Hinata, „co ti z Ryouyou?“
„Když byl princ zraněn, stáhli jsme se,“ odpověděl jí rudovlasý ninja.
„Ryouyou se mezitím někam vypařili. A podruhé si dávali mnohem větší pozor; už jsme je nenašli.“
Ryouyou…“ ozvalo se najednou v hlavách všech ninjů z Listové, načež jim hlavami znovu prolítla i Narutova slova: „náš soupeř je dost silný.
„A právě kvůli těmto úmrtím, si nemůžeme dovolit nic nedělat. Gonruo vám připravil detaily pro zítřejší misi.“
„Ale… já myslela, že budeme muset jen bránit nějaké lidi,“ namítla Hinata.
„Jen bránit v tom lepším případě,“ odvětil Gonruo, načež se znovu ozval i Tajine-sama: „nejlepší obrana je útok.“
Po těchto slovech se konečně obrátil od okna a vůbec poprvé za celou dobu se podíval na zachránce Země Kopců.
Neji s Hinatou ztuhli, stejně tak po chvíli i všichni ostatní z Listové a Písečné.
„Ninjové jako ninjové. Před těmito nemusíte skrývat svou identitu.“
Stínoví shinobi si jeden po druhém začali svlékat kukly.
Feudální pán a jeho čistě bílé oči…
Byakugan!
Konec dvacáté části.

Poznámky: 

sice po delší době, než bychom chtěli, ale další díl je konečně tady! Protože sjem si te´d musel dát tu dlouhou neplánovanou pauzu, rozhodl jsem se, že tímto dílem začne druhá série. A vlastně to docela sedí: konec cesty, začátek mise v Zemi Kopců. A třetí série... mno uvidíme jestli bude xD

4.95122
Průměr: 5 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-05-18 15:59 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

že má byakugan mi bylo jasné už dávno a dobré by bylo kdyby se na chvíli Akatsuchi spojili s Narutem a spol a pak jako by sem nic nestalo by byli zase nepřátelé Laughing out loud a nebo by je Naruto přesvědčil a už by nešli po byuji

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, St, 2009-10-07 20:20 | Ninja už: 5297 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

masoooo XD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2009-09-10 15:15 | Ninja už: 5626 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

heh, to vypadá zajímavě Laughing out loudLaughing out loud

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele °
Vložil °, St, 2009-04-01 13:57 | Ninja už: 5626 dní, Příspěvků: 260 | Autor je: Prostý občan

jáááj nechci do toho kecat ( došlo mi to až ted Laughing out loud ) ale proč na tom moři nepoužili chakru aby mohli chodit po vodě ? Smiling

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, St, 2009-04-01 14:02 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

Cituju začátek dílu: "Jen Hinata se pokusila o chůzi po vodě, na rozbouřeném moři se jí to však nedařilo. A ani Kiba, který to zkoušel hned po ní, neuspěl", už chápeš? Laughing out loud

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Po, 2009-08-03 15:52 | Ninja už: 5456 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

¨z posledních komentů minulýho dílu ses asi rozhodl vzít příklad co?XD ne je to super xD a byakugan??? zápletka XD

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Pá, 2009-08-28 14:05 | Ninja už: 5371 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

jj, aspoň je vidět, že ty komentáře k něčemu jsou, jak to s tím chozením po vodě hned maskoval...hih XD a s tím byakuganem jsem to tušila už dřív, to s těma bílíma očima mi připadalo podezřelý už od začátku

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele itachi.is.best
Vložil itachi.is.best, Pá, 2009-01-23 18:24 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Ty voe!!!já du honem číst další kapitolu se ne,ůžu dočkat!!!eště že už zase přidáváš!Laughing out loud