manga_preview
Boruto TBV 12

Skrytá síla. 15

Úplněk

Minato stál na mýtině a díval se, jak slunce putuje po obloze, pak se rozhlídl ,,Tak kde jsi, už tě čekám." řekl Minato. Zavířilo se a objevil se Kiefr ,,Moc si o sobě myslíš, to že jsi mě porazil byla náhoda, ale ta se nebude opakovat. Měl jsi mě zabít dokud jsi měl možnost, ale to jsi neudělal proto tu zemřeš!" zařval Kiefr a zaútočil. Minato se usmál ,,Blbec, neví s čím si zahrává." Minato se začal bránit, vykryl každý úder, pak si všiml útoku na hlavu, tak to vykryl a najednou ucítil bolest v břiše, když se podíval, zjistil že Kiefr do něj vrazil katanu. Kiefr se usmál a chtěl Minata rozseknout vejpůl, ale Minato odskočil. Minato silně krvácel ,,Sakra, že bych ho podcenil?" napadlo ho.
Kiba se Saiem hledali Hinatu, protože jí měli pomoct s tréninkem.

Hinata odrazila další spršku rudého peří kaitenem. Diana se smála a sesílala další a další věděla, že jí Hinata nemůže zranit když neumí létat, ale taky věděla, že když to neskončí rychle dojde jí chakra a nechtěla používat tu od boha, teda zatím.

,,Cože!?!" zařvala Tsunade

,,Bohužel. Temní Archandělé se svojí obrovskou armádou složenou ze tří největších zemí a s několika menších se blíží, už překročili hranice a jdou tak rychle, že tu budou do večera." Řekl nějaký ninja a odešel.

,, Není náhodou dnes úplněk?" zeptal se Kakashi.

,, A co s tím má co společného úplněk?" zeptal se Jirayia.

,, Mám totiž pocit že o tom všem Minato věděl a že tady není jen tak." Řekl Kakashi.

,, Tak to ho co nejdřív najděte a přiveďte ke mně, musím se ho na něco zeptat." řekla Tsunade a hned byla v kanceláři sama. ,, Ještě musím dát vědět našim spojencům." vzpomněla si a začala psát.

Za ohromnými zapečetěnými vraty stál Kyuubi ,,Vše jde podle plánu, ještě pár hodin a budu konečně volný a zničím celou Konohu, a pak celý svět!" začal se smát Kyuubi.

Minato se postavil a rána se mu zacelila,, Překvapil jsi mě, ale to se nebude opakovat." řekl Minato a v ruce se mu objevila černá katana, podíval se svýma přeměněnýma očima na Kiefra,, Zemřeš." řekl v klidu Minato a zaútočil. Minato sekl, ale Kiefr uhnul tak katana zasáhla strom který začal umírat. Kiefr ztuhl, teď si musel dávat větší pozor, stačil by jeden zásah a bylo by po něm. Proto začal útočit opatrně naproti tomu Minato sekal jako by mu bylo jedno jestli ho Kiefr trefí nebo ne. Minato odskočil, aby se vyhnul jisté smrti a objevil se u něj Lee.

,, Máš se dostavit do kanceláře Hokageho, potřebuje s tebou mluvit." řekl Lee.

,, Tak dobře, postarej se o něj." řekl Minato, nechal zmizet katanu, otočil se a vyrazil.

Kiefr to uviděl a zaútočil na něho. ,,Já jsem tvůj protivník." řekl Lee, který skočil Kiefrovi do cesty, ten se jenom usmál a zaútočil.

Hinatě docházela chakra, už ani kaiten nemohla dělat jak byla vyčerpaná, pak uviděla jak na ní letí další útok, ale nemohla se hnout tak jenom čekala až bude zasažena, ale najednou uslyšela ,, Gatsuga!" a všechny pírka byla zničena. Jakmile se podívala kdo jí zachránil uviděla Kibu s Akamarem. ,,Vezmi jí do nemocnice, já to vyřídím." řekl Sai, který se vznášel na inkoustovém orlu. Kiba poslechl, vzal Hinatu a vyrazil. Sai nakreslil orly, které pak poslal do útoku. Diana byla překvapena a tak byla zasažena všemi a spadla na zem. ,,To bylo rychlý." pomyslel Sai, ale najednou všechny jeho výtvory zasáhla rudá pírka, a když se podíval kdo to udělal, uviděl Dianu, jak ji obklopila rudá chakra.,, Sis myslel že mě porazíš tak lehce?" zeptala se Diana.,, Jo myslel." odpověděl Sai a začal zase tvořit své zvířecí malby, které ihned zaútočili, ale Diana všechny zničila jednou sprškou peří a zaútočila na Saie přímo.

,, Děkuji že jste přišel tak brzo Kazekage." řekla Tsunade.

,, Nemohl jsem nic nedělat, když jste nás předtím taky zachránili." Odpověděl Gaara,, Ale nemohl jsem vzít všechny ninji, protože by jinak naše země byla bez ochrany doufám že to chápete?" zeptal se.

,, Ale jistěže jsem vděčná i za to co jste poslali, ale teď se musíme soustředit na strategii Shikamaru seznam nás s tvými plány." řekla Tsunade Shikamarovi.

,, Dobrá některé ninji jsme dali do dvojic, aby se jejich podstaty doplňovali a zde jsme postavili…" začal vysvětlovat Shikamaru.

Najednou do kanceláře vpadl ninja,, už jsou tady!" řekl.

,, Dobrá začněte s evakuací!" vykřikla Tsunade a ninja zmizel.

Minato se podíval na měsíc, který právě vycházel.,, Tak to začíná." usmál se, otočil se a vyrazil splnit to proč sem přišel.

Tsunade se podívala na úplněk,,Největší válka ninjů právě začala."

5
Průměr: 5 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, St, 2008-12-17 14:33 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

Přístup zamítnut. Sem nemáte oprávnění lozit. Pokud sem moc chcete, tak se buď musíte přihlásit nebo zaregistrovat. Pokud i tak nemáte oprávnění a myslíte si, že byste měli mít, tak nám napište.to bylo v dalsim dile vsechnojiny FF mi de i jiny dili tydle nevite nekdo co s tim je?

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2008-12-17 14:37 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Pravidla FF sekce, část týkající se schvalování nejnovějších příspěvků:
"Pokud vám nefunguje odkaz na další díl sériovky, jsou tři možnosti, proč to nejde. Zaprvé to ještě není schválené, zadruhé - autor je ťululum a špatně zadal adresu (pak si zkuste projet seznam Nejnovějších vydaných FF nebo abecední seznam) a v tom třetím, nejhorším případě, bylo dílko smazané, protože odporovalo pravidlům."

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele DJ007
Vložil DJ007, Út, 2008-12-16 20:29 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Dál dál! Sem se tak začetla že jsem si ani nevšimla že čtu aji komentáře.Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-12-16 19:30 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

A stále mi nezbývá než se těšit na vysvětlení Laughing out loud Dobře napínáš Eye-wink

Obrázek uživatele xaint
Vložil xaint, Út, 2008-12-16 14:56 | Ninja už: 6071 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Prostý občan

napad neni spatnej, cte se to dost blbe... trochu slohu, prosim... inetrpunkce neni nepritel!
Ale nejsou tam hrubky, to se ceni.

Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.

-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...

--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.

Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, Út, 2008-12-16 14:31 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Dal jsem tomu jednotný název, ale nevím jestli se bude líbit.

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-12-16 14:50 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Název je bezva. Eye-wink A jak vidím, povídka se líbí, asi si ji taky budu muset přečíst. Je spousta dobrých věcí, které mi unikají, ale co nadělám, těch povídek je prostě moc. Sad

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Út, 2008-12-16 14:10 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

,,Největší válka ninjů právě začala." hmm ja to nepreziju jak mam vydrzet bez prokracovani??(mas to uzasny jen trosku kratky ty dili ale nevadi

Obrázek uživatele Fuburo
Vložil Fuburo, Po, 2008-12-15 18:02 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

supeer honem dalsi je to good serka

Obrázek uživatele naruto-sempai
Vložil naruto-sempai, So, 2008-12-13 21:19 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

ffakt dobry

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, So, 2008-12-13 20:57 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Je to super moc se mi to líbí píšeš božsky! Laughing out loud

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, So, 2008-12-13 20:55 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud jasně Tsunade se podívala na úplněk,,Největší válka ninjů právě začala." a ty jsi skončil Laughing out loud není to špatný chce to jenom další díl Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan