manga_preview
Boruto TBV 12

Skrytá síla. 16

Kyuubi a Temní Archandělé

Kiba utíkal co nejrychleji mohl s Hinatou v náručí do nemocnice.

Když byl kousek od Koniny, dopadly na něj a Hinatu první paprsky měsíce a vtom okamžiku Kiba pustil Hinatu a byl odhozen hodně daleko a z Hinaty začala vylézat rudá chakra, která se začala formovat vedle ní.

Minato se zastavil na střeše a rozhlédl se, pak se usmál a vyrazil směrem z Konohy.
Nad Hinatou se zjevil Kyuubi ve své podobě,, Volný, konečně jsem volný a teď zničím vše!" zařval a vyslal ohnivou kouli přímo na ležící Hinatu, ale těsně nad Hinatou se rozplynula a objevil se tam Minato. ,,Zase se potkáváme Kyuubi no Yoko" řekl Minato, vzal Hinatu a objevil se u Kibi ,,Vezmi jí do nemocnice, já se o to postarám." řekl Minato, podal Hinatu Kibovi, který ihned vyrazil.

,,Jestli se mnou chceš bojovat, musíš jít za mnou." řekl Minato a zmizel v lese, Kyuubi se za ním koukl a pár skoky byl zase u něj.

Na bránu Konohy zaútočili ninjové ze všech možných zemí a na bráně stálo jen malé množství obránců.

Na sochách hlav Hokagů stálo devět Temných Archandělů.

,,Běžte se pobavit, já jdu za naším bohem." řekl Jack, šéf Temných Archandělů.

,,Moje je Tsunade." ,,Můj Gaara."

,,Já si vezmu kohokoliv, hlavně že budu vraždit." řekl Kira, který je Tshushikage.

,, Tak a já si najdu toho, co jsem označil a vy se jděte bavit." řekl Habib a všichni zmizeli.

Tsunade byla ve své kanceláři, když se zřítil strop a objevil se tam Jan z Temných Archandělů ,, Já jsem tvoje smrt." řekl a zaútočil.

Gaara běžel pomoc k bráně, když se u něj objevil Mello z Temných Archandělů ,,Kampak to jdeme já jsem tvůj soupeř." řekl a zaútočil.

Kankura odhodil výbuch a když se postavil viděl Temného Archanděla, jak tam stojí ,,Co jsi sakra zač?" zeptal se a už si připravil své tři loutky.

,,Říkají mi Kira, protože rád zabíjím, a jsem ten, co tě tady rozseká na kousky." řekl Kira a zaútočil.

Kakashi si vytáhl pásku pod kterou měl schovaný sharingan a připravil se do bojové pozice. Jeho protivník měl zavřené oči a Kakashiho sharingan přestal fungovat ,,Mé jméno je Sergio, patřím k Temným Archandělům a jsem jediný na koho nefunguje žádný kekkei genkai." řekl a připravil se do bojové pozice.

Gai si svého protivníka taky našel. Byla to Laura, která uměla docela dobře taijutsu.

Shikamaru běžel k bráně, ale uviděl jak na něj letí nože, ale než doletěly, sejmul je vítr a na jednom baráku se objevila Temari ,, Nepotřebuješ pomoc?" zeptala se. Shikamaru se jenom usmál a podíval se odkud ty nože vyletěly. Zpoza rohu vyšel další z Temných Archandělů.

,, Takže já mám dva. Výborně, aspoň nebude nuda a abych se představil, jmenuji se Fredie." řekl a vyndal další nože.

Na Habiba zaútočil někdo, kdo ovládal mukoton a Habib se jenom usmál a šel po něm.

I když měla obrana Konohy dobrou strategii ve množství bojovníků na tom byla bledě a nepřátel neubývalo, spíše naopak.

Minato se zastavil na louce. Kyuubi Minata dohnal ,,Myslíš, že mě porazíš. To pochybuji, ale dám ti šanci, zmenším se do stejné velikosti jako jsi ty." řekl a zmenšil se, vlastně se změnil, vypadal jako člověk s dlouhými drápy a devíti ocasy.

Minato se usmál ,,Jelikož jsi se zmenšil, tvá síla vzrostla, je to tak?" zeptal se.

,, Správně." zasmál se Kyuubi. Pak se u něj objevil Jack, který poklekl a podával Kyuubimu nějakou nádobu ,, Zde to máte náš pane." řekl.

Kyuubi otevřel nádobu a z ní vyletěly chakry přímo do něj, chvíli se nic nedělo, ale pak se Kyuubiho chakra zvětšila a narostly mu další ocasy teď jich měl čtyřicet pět.

,,Konečně síla všech bijuu je má, na tohle jsem čekal." začal se radovat Kyuubi.

,,Tak začneme nebo se tu budeš rozplývat nad svou sílou?" zeptal se Minato který se už dlouhou chvíli nudil. ,,Dobrá." řekl Kyuubi, odhodil Jacka, aby nepřekážel a zaútočil na Minata.

Minato se usmál, zapnul kekkei genkai a pustil se do boje.

Kyuubi a Minato útočili taijutsem, protože věděli, že by bylo zbytečný sesílat nějaké techniky. Minato měl velké problémy, nejenže se bránil normálním úderům, ale musel se bránit všem ocasúm, což mu dělalo značné problémy. Minatovi se v ruce zjevila černá katana a začal s ní útočit, najednou to vypadalo, že Kyuubi udělal chybu, tak toho Minato využil a sekl, bohužel usekl jen pár ocasů a sám byl zasažen na hrudi.

Minato ucítil takovou bolest, že klesl na kolena, Kyuubi ho ještě probodl ocasy a hodil proti skále, kde se Minato skácel na zem.

,, Tak to bych měl hotový, teď mě nic nezastaví." otočil se a odcházel ,, Mé vítězství je jisté. Bwuahahaha!" zasmál se Kyuubi.

,, A to mělo být všechno?" ozvalo se za Kyuubim.

4.966665
Průměr: 5 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, Ne, 2008-12-21 14:47 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Dej nám dárek v Vánocům a hoď sem další díl klidně i dva furt sem koukám a nic:( Vím že jsem nedočkavá, ale to je tvoje vina, nemáš mě takhle napínat!!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Pá, 2008-12-19 15:27 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

rychle ať je tu další kapča a já si myslím že minato je naruto

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Deathwing
Vložil Deathwing, Čt, 2008-12-18 22:07 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Pěstitel rýže

Minati Namikaze je ..........................Chojchi po liposukci

Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, Pá, 2008-12-19 14:54 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Ty jo!Tak to sem nevěděl že na to někdo tak rychle příde!!!Laughing out loud

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, Čt, 2008-12-18 19:38 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

supééééééééér pokračuj pokračuj jsem marod nemám co dělat udělej vyjímku a hoď sem rovnou dva díly! Laughing out loud