manga_preview
Boruto TBV 12

Skrytá síla. 14

Zkoušky,kvalifikace

Sakura a Hinata čekaly před věží, už dvě hodiny a Minato nikde.

,,Nestalo se mu něco?" strachovala se Hinata.

,,To by bylo špatný, to bych tu sázku nevyhrála." řekla Sakura a jakmile to dořekla, objevil se Minato ,,Jakápak sázka, něco jsem zmeškal?" zeptal se Minato.

,,To nic není. Tak jdeme." zavelela Sakura a všichni tři vešli do věže, kde je čekal Kakashi.
,,Jsem rád že jste to zvládli tak brzo, teď si jděte odpočinout." řekl Kakashi ,,S tebou si chci ještě promluvit." zastavil Minata.

Počkal až Hinata se Sakurou odešly ,,Minato řekni mi, kdo ve skutečnosti jsi?". zeptal se Kakashi.

,,Kakashi-sensei nic vám říct nemůžu, ale stejně je to jedno o úplňku mi končí úkol a úplněk je za čtyři dny a to znamená že brzy odejdu." řekl Minato, otočil se a šel si odpočinout a Kakashiho si vůbec nevšímal.

Tým sedm odpočíval, zatímco ostatní týmy teprve přicházely. Uběhly další tři dny a časový limit na splnění tohoto úkolu vypršel.

Všichni co prošli, se sešli v místnosti, kde měli probíhat první souboje, objevila se Tsunade a další jonini, kteří tu měli své týmy.

,,Především vás chci pochválit, že vás prošlo tolik, ale to sem nepatří. Tak přejdeme k věci, jelikož vás prošlo moc proběhne kvalifikační kolo, kdo chce může odejít a zkusit to za půl roku. Tak tedy kdo chce odstoupit, ať nahlásí jméno a může jít." Tsunade se odmlčela, čekala kdo odejde a opravdu několik ninjů to vzdalo. Když to vypadalo, že už nikdo neodejde, ujal se slova Shikamaru.

,,Tak tedy co se týče pravidel žádná nejsou, ale když se zápas nebude dál vyvíjet, mohu ho kdykoliv ukončit a rozhodnout o vítězi. Vybíráni budete náhodně a ti co nebudou bojovat nebo své zápasy vyhráli počkají na ochozu." dořekl Shikamaru. Všichni se odebrali na ochozy a čekali na první zápas.

Jako první šel Sasuke, ale jeho protivník se vzdal ještě než zápas začal.

Další šla Hinata proti Dianě ze Sasukeho týmu.

Hinata aktivovala byakugan a zaútočila. Diana se jenom usmála, protože moc dobře věděla co byakugan umí a jak vyhrát.

Diana udělala pečetě, řekla ,,kai" a začala se měnit. Na čele se jí objevil zvláštní znak a na zádech se objevila rudá křídla.

Když byla Hinata kousek od Diany, tak Diana vzlítla ve vzduchu máchla křídli a z nich vyletěla rudá brka přímo na Hinatu, ale ta včas udělala ,,kaiten" a zachránila se aspoň prozatím. Jakmile se brko dotklo podlahy, tak ta se asi v tří centimetrovém kruhu roztekla.
Dianě zmizela chakra a spadla z desetimetrové výšky na zem, kde se pomalu zvedla, ale dostala přímí zásah od Hinaty a ztratila vědomí.

Sakura vyhrála taky a teď byl na řadě Minato proti Kiefrovi z Sasukeho týmu.

Oba dva se proti sobě postavili do bojové pozice.

Kiefr vytáhl katanu a zaútočil, ale Minato jí zastavil prstem ,,První pravidlo, nikdy nepodceňuj protivníka." řekl Minato a kopl, ale Kiefer včas uhnul a odskočil.

,,Do háje, co je sakra zač? Mělo ho to zranit." pomyslel Kiefr, ale musel uhnout, protože tam kde stál, dopadla ohnivá koule. ,,Jak to, že neudělal žádné pečetě? Kuso jestli chci vyhrát, musím použít sílu, kterou nám zanechal náš bůh než ho zapečetili." řekl si v duchu a začal dělat pečetě. Když je dodělal řekl ,,kai" a okolo něj se objevila rudá chakra a začalo ho obklopovat.

,,Co to ten idiot dělá, tohle jsme měli nechat až na náš útok" začal se rozčilovat Sasuke.

Chakra obklopila Kiefra a vzala na sebe podobu lišky. ,,Říkal jsi, nepodceňuj nepřítele, tak to znamená, že zemřeš, protože jsi mě podcenil!" zařval Kiefr a zaútočil.

Minato uhnul útoku, ale Kiefr mu strhl rukáv na pravé ruce. Minato měl na rameni tetování, něco jako obličej lidského démona, pak se rukáv vrátil do původního stavu. Kiefr se zarazil, protože se rudá chakra začala vypařovat, pak se u něj objevil Minato a poslal ho do říše snů.

Po skončení kvalifikačních kol, se ujal slova opět Shikamaru ,,Toto byla kvalifikační kola a to znamená, že za měsíc začnou normální vyřazovací boje. Do té doby můžete trénovat. To je vše, můžete jít." řekl a všichni odešli.

,,Co to bylo za tetování co měl na ruce, to se mi přestává líbit." pomyslel si Sasuke.

5
Průměr: 5 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fuburo
Vložil Fuburo, So, 2008-12-13 13:09 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

ja si taky myslim ze Minato je Naruto ale nevim to jiste Laughing out loud spi vto doufam

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, Pá, 2008-12-12 19:52 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Na 100% bude Minato Naruto

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Čt, 2008-12-11 19:37 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

Tak to je mi líto to máš smůlu Minato neni Naruto ale4Hokage

Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, Pá, 2008-12-12 14:59 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Proč myslíš že to je zrovna 4Hokage

Obrázek uživatele Sabaku-Yami
Vložil Sabaku-Yami, Čt, 2008-12-11 18:47 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

prostě pěkným já už od 2. dílu doufám, že ten Minato je Naruto!!!

Obrázek uživatele Fuburo
Vložil Fuburo, St, 2008-12-10 14:17 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

super dlasi je to good serie

Obrázek uživatele naruto-sempai
Vložil naruto-sempai, Út, 2008-12-09 21:01 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

proste

sssssssuuuuuuuuuuuuupppppppppeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Po, 2008-12-08 21:02 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

dost dobrý doufam že toho na tebe neni moc:)

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-12-08 19:38 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Povedené pokračování, jen zbytečně nespěchej Eye-wink

Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, Po, 2008-12-08 13:57 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Supér díl těším se na další! Laughing out loud

Obrázek uživatele Thanan
Vložil Thanan, Ne, 2008-12-07 22:35 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Prostý občan

super, sice v tom mam trochu zmatek ale jinak super těším se na další Smiling

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, Ne, 2008-12-07 22:33 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Uplna bomba super diel.

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Ne, 2008-12-07 22:32 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling ale zajimalo by me kdypak se tam objevi Naruto

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2008-12-07 21:30 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

super!! úplně bomba! jen ti ted něco vytknu! Snad si to nevezmeš moc osobně ale moc jsi ten konec urychlil! Sad Ale jinak se mi to opravdu moc líbilo! Eye-wink

Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, Ne, 2008-12-07 21:33 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

já vim. skusim s tim příště něco udělat.

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Ne, 2008-12-07 20:50 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

nááádhera Laughing out loud těším se na další díl Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan