manga_preview
Boruto TBV 09

Psanec 20 - Síla důvěry

„Aha…takže ty si vlastně hraješ na hokage. Snažíš se chránit vesnici, která stojí za tebou.“ Ušklíbl se.
„Pochopil sem, že nezáleží na titulu. Už je mi jedno, jestli budu hokage. Byl to sice můj dětský sen, ale zjistil sem, že člověka nedělá titul, ale jeho činy.“

„Chlapeček si myslí, že nám vyrostl. Má řeči jako psycholog. Dal si se na víru?“ Začal se Danzou Narutovi posmívat. Ten už dostal další chuť se proti svému protivníkovy bezmyšlenkovitě rozběhnout, ale cosi v jeho podvědomí ho zastavilo dříve, než to stihl udělat.
„Když už nic, tak to alespoň pěkně zní.“ Ušklíbl se blonďák.
„Víš co mi bude dobře znít v uších?“ Zamračil se Danzou. „Tvůj křik až tě budu pomalu zabíjet. Pláč těch blbců dole. Tvoje prosby o smilování…o život.“
„Csss…mám svou čest, i kdybys mě dostal, žebrat nebudu.“ Odsekl si chlapec.
„To brzo poznáme.“ Vytáhl Danzou svou katanu, kterou jako správný velitel root nosil vždy na svých zádech.
„Myslíš že mě dáš jednou rukou?“ Vytáhl Naruto kunai a postavil se do obrané pozice.
„Nepodceňuj své protivníky Naruto.“ Zdálo se chlapci jako by uslyšel Jiraiyúv hlas. I s přispěním menšího úleku, co že to zaslechl, uskočil a jen vylekaně pozoroval, jak protivníkova čepel utváří díru do střechy budovy hokage. Přihlížející ninjove dali znát svůj nečekaný údiv.
„Myslíš si, že když mam o jednu ruku míň, je to má nevýhoda?“ Přivřel muž v obvazech oko, které mu nebylo zakrýváno.
„Co to sakra bylo.“ Začal Naruto zhluboka dýchat a cítil, jak mu po tváři tečou kapičky potu. Jeho zamyšlení ho však vyvedlo z pozornosti, kterou protivník využil a i díky neočekávání něčeho podobného se mu povedlo Naruta zasáhnout. Pouze jednou rukou nashromáždil dostatek chakry a z jeho úst vyletěl ohnivý plamen, který Naruta sežehnul. Po rozplynutí kouře se všem zjevilo Narutovo popálené ležící tělo.
V tu chvíli dorazila skupinka Narutových uprchlých příznivců před budovu hokage.
„Co se tady děje?“ Zeptala se nechápavě Tenten při pohledu na kopuli, na střeše hokage, zahalenou dýmem.
„Naruto bojuje proti Danzouovi.“ Odpověděl hnědovlasý chunnin, nejblíže stojící k dívce.
„Naruto ale nemá ohnivou podstatu.“ Zhrozil se Kiba. Následně se kouř rozplynul a všichni uviděly Narutovo ležící popálené tělo. Naruto možná pro jeho smůlu byl stále při vědomí, ale neměl možnost se hýbat, neboť i v ležícím stavu pociťoval ohromnou bolest. Toho si byl Danzou samozřejmě vědom. Blonďák ležel u kraje střechy, takže na něho všichni dokonale viděli. Muž přišel k popálenému a nemohoucímu tělu, posměšně se pousmál a namířil na něho svou katanou.
„Při tvé pověsti jsem čekal, že to bude zábavnější.“ Ušklíbl se. Naruto se nezmohl ani na odpověď. Narutova hlava ležela tak, že se dívala nahoru, Danzou svou nohou přidal Narutovi další stupeň bolesti a natočil mu hlavu tak, aby se mohl podívat na lidi, za které bojoval.
„Vidíš, co jsi způsobil? Zklamal jsi je, věřili ti.“ Ukázal prstem na všechny ty ninji kolem budovy.
„Ti všichni na tebe sázely, ale co se stalo? Jejich hrdina neuspěl. Ne ty nejsi hrdina, ty jsi troska!“ Pousmál se.
„Jak si někdo jako ty, mohl vůbec myslet, že mě porazí, ale co nepochopím ještě víc…“ Začal se Danzou rozprávět.
„Jak si všechny ty lidi dokázal převést na svou stranu? Jak se ti podařilo mě oblbnout a jak to, že si dříve z každé kaše vyvázl.“ Zakroutil Danzou hlavou.
„Naruto…“ Uslyšel blonďák plačtivý hlas Konohamara. Poté si všiml skupinky stojící vedle něho. Ino, Kurenai, Kiba a Akamaru, Chouji,Hinata, Shizune a Shikamarovo mrtvé tělo. Všichni měli ve tvářích nevěřícné a srdcervoucí pohledy.
„Všichni…zatáhl jsem vás do toho.“ Zmohl se přes bolest alespoň na myšlenky. „Všichni jste se kvůli mně museli bát o své životy a někteří z vás dokonce zemřeli, protože mi věřili…věřili, že jsem nevinný a že dokážu osvobodit konohu od toho teroru. Kvůli mně dokonce Shino s Shikamarem zemřeli a stejně to tak vypadá, že to bylo k ničemu.“ Začali téct Narutovi slzy z očí. „ A Sakura, Kakashi, Yamato…a všichni ostatní…všechny jsem zklamal…“
„Jaké to je, zklamat všechny ty davy lidí?!“ Zeptal se provokativně Danzou, jako by četl Narutovi myšlenky.
„Konohamaru…byl jsem ti příkladem, sám sis mě za něj učinil, doufám že po mém příkladě nepůjdeš až do konce, a nebudeš mít krátkej život.“
„Tak nakonec si měl pravdu, tvoje žadonění opravdu neuslyším.“ Poškleboval se Danzou Narutovu neštěstí. Naruto už ho ale pomalu přestával vnímat.
„Snad jsem alespoň šel lidem příkladem…“
„Neříkej mi že je po něm, to bylo fakt málo legrace.“ Zakroutil muž hlavou. Ninji jako by to otřáslo, všichni ztichly a upřeli svůj pohled na ležícího hrdinu.
„Narutóóó´…“ Ozýval se tichem jen Konohamarův plačtivý křik.
„Jeminkote, hrdina vám umřel…co budete dělat?!“ Zařval provokativně Danzou dolu ze střechy na všechny přihlížející a přistoupil až k okraji,aby se na ně podíval.
„ON nezemřel!“ Zařval Konohamaru.
„Že ne?! A co je tady to ohořelý? Pečený kuře?!“ Posmíval se Danzou.
„On žije v nás!“ Nedal se chunnin. Lidé okolo si pomalu začali špitat.
„To je pravda…jo jasně…ve mně rozhodně žije…i ve mně.“ Ozývalo se všude kolem.
„Tak to vypadá že zavedeme přísnější režim!“ Zakřičel Danzou.
„A to chceš udělat jak? Nemáš už své poskoky.“ Okřikl ho jeden anbu z jeho zběhlé armády.
„Stejně tak jako sem porazil tohohle ubožáka?! Porazím vás všechny!“ Zasmál se zlověstně muž.
„Tak pojď! Uvidíme jestli dáš všechny najednou!“
„Řekl sis o to!“ Zaječel hokage a začal strádat další chakru, pouze jednou rukou. Zem okolo se začala třást a pod nohama obyvatel se začali objevovat nejdříve malé trhlinky, které se zvětšovali až z nich vznikla jedna obrovská trhlina na jejímž dně byla rozžhavená láva. Několik shinobi do ní při tom záchvěvu spadlo.
„Myslím že to pro nás nevypadá ani přes tu obří přesilu až tak dobře. Jestli má dost chakry, mohl by klidně poslat do věčností celou vesnici.“ Zamyslela se nad možnou budoucností Shizune.
„Co budeme dělat??“ Zatřásla se Hinata.
„Tady už snad pomůže jenom zázrak.“ Zabědovala Kurenai.
„Já…konohu…nedám!“

Poznámky: 

Čas psaní: 72 minut
více: no koment Evil komenty čekám od vás Sticking out tongue

4.9661
Průměr: 5 (59 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2021-03-23 12:10 | Ninja už: 4192 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: Zdá se, že ten očekávaný šťastný konec se nekoná... nebo aspoň zatím ještě nekoná. To je to, když se hrdina skoro bez čakry rozhodne, že si to musí, prostě musí, s padouchem vyřídit sám.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Čt, 2009-04-16 20:34 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

to snad né že by naruto zemřel to si snad děláš legraci!?ale jinak dobrej dilek

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2009-02-08 20:34 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Čekáš koment jo? Tak to se ho dočkáš, protože tohle je... Ženiální! Nemá to chybu (teď nemyslím ty pravopisný, těch je v každým dílku hafo)! Prostě a jednoduše, v tomhle si se překonal Smiling

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, St, 2008-12-31 22:31 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

*začíná panikařit* narutooo *cry* co se děje? *panikaří xD*

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-12-17 00:10 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Nevěřim, že by se tak snadno nechal...xD Takže to v dalším vyřeš jo? xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Po, 2008-12-15 21:13 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

no jasně, že nedá, to by přece jinak ani nebyl Naru, kdyby to takhle vzdal...další perfekt díl Smiling

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Po, 2008-12-15 15:19 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

rychlo dalsi dielik, lebo ma trafi slak

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Ne, 2008-12-14 05:22 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

To sa robí, takto to ureknúť? Nerobí! Čiže k dokonalosti tomu chyba iba pokračko Eye-wink

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, So, 2008-12-13 19:47 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

zatraceně proč to musí skončit v tom nejlepším

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Itachi_san
Vložil Itachi_san, So, 2008-12-13 18:16 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

skvely...kdy bude dalsi dil???(aspon priblizne)

Obrázek uživatele RicoTheCat
Vložil RicoTheCat, So, 2008-12-13 17:56 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Prostý občan

Kyuubi, proboha kde je Kyuubi. Ať ho kouká léčit nebo z něj udělám 9 malejch Laughing out loud Jinak kapitola opět plná napětí. (a já si doteď myslel že seš jen na humor)

GL & HF


Jak byste definovali osobu která začínala jako NaruSaku a teď nedá dopustit na NaruHina ? (Ztracená / Napravená duše )


Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Ne, 2008-12-28 20:09 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Dufam , ze Naruto prezije.
V predchadzajucich dieloch bolo , ze je potomok Stvrteho......predsa nemoze bit zabiti niakim ohnickom Laughing out loud ..... dufam , ze to PREZIJE Laughing out loud
Uz nech tu je pokrackoooo Laughing out loud

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Pá, 2008-12-12 20:06 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

auuuuuuuuuu me trefi slak ja se na to tak tesim a ono to je tak dokonaly ale skonci to tak brzy!!!! AUUUUUUUUUUUUUUUUUU Laughing out loud

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, Čt, 2008-12-11 21:32 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

to bylo dobré, líbí, ale bylo toho málo

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2008-12-11 21:18 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

tak jako nevím, ale jako že by se naruto dal jen tak hlence? to se mi nějak nelíbý

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Čt, 2008-12-11 21:15 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Jashine!!! Já se zcvoknu! Proč takovejhle závěr? Proč ty díly nejlepších povídek končej tak strašně blbě, že se z toho nic nedovim?

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Čt, 2008-12-11 20:56 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Very good TV Bijuu... Ale doufám že že naruto neumrel to by hyla skoda... no uvidíme Smiling