manga_preview
Boruto TBV 09

Psanec 19 - Přítel či Nepřítel

„Jak dlouho o mě víš?!“ Podivil se Neji.
„Nevěděl jsem o tobě, jen hádal.“ Usmál se na něho.
„Kaskadér…“ Pomyslel si .

Naruto se jen směle pousmál, ale poté opět pohlédl na Danzoua nahoře, na střeše budovy hokage. Klečel na kolenou a nevěřil ve vlastní prohru.
„Neji, prosím tě, dohoň skupinu mířící do suny, řekni jim, že se můžou vrátit do Konohy. S Gaiem a Leem zajděte do písečný pro Sakuru, Kakashiho a Yamata. Vyřiď Gaarovi moje díky, řekni že to má u mě. Pospěš si, ať se ti moc nevzdálí.“ Podíval se blonďák na Nejiho trochu prosebně, nechtěl, aby mu to vyznělo jako rozkaz. Neji pokývl a bez jediné námitky se rozběhl směrem k nejbližší bráně směřující do Suny.
Naruto chvíli otáčel okolo hlavou, než našel osobu, kterou hledal. Přišel ke Konohamarovi a něco mu zašeptal do ucha. Chlapce sice pokývl na znamení toho, že rozumí, ale nezdál se být novou informací moc rozveselen. Spíše naopak.
Potom se Naruto rozběhl přímo proti budově hokage. Asi metr před stěnou vyskočil do vzduchu a ještě před dopadem na ni koncentroval do svých chodidel dostatek chakry a vylezl po stěně až nahoru na střechu. Skočil až před překvapeného Danzoua.
„Vypadá to, že ti plán nevyšel.“ Řekl trochu posměšně.
„Byl to dobrý plán…Všechno to tak bezvadně sedělo, kde sem udělal chybu.“ Zakroutil hlavou.
„To se ptáš mě?“ Nasadil Naruto udivenej pohled. „První tvoje chyba byla, že si mě vůbec chtěl zabít!“ Zařval. „I kdyby se ti to totiž povedlo, objevili by se lidé, kterým by tvoje verze neseděla a začali ti do toho rejpat! Těm lidem se říká přátelé!“
„Přátelé…slovo které ničí. Říkají si přátelé, dokud nepotřebuješ pomoc. Pak sou však ještě více nebezpeční než nepřátele!“ Zamračil se Danzou.
„Co tím myslíš??“
„Od nepřítele něco nekalého čekáš, jsi ostražitý! Ale pokud něco takového má přijít od přítele, si jako cvičný terč. Bezradná malá krysa, neboť i když jeho útok odrazíš, to že tě zradil tě srazí do kolen! Vždyť ty sám to znáš Naruto! Zažil si to.“ Začal Danzou nutit Naruta ke vzpomínkám, že si blonďák ani nevšiml, že hokage dělá pečetě a kolem nich se začíná objevovat jakýsi bariéra.
„Ty sám si to přece zažil, není to tak?“ Naruto úplně ztuhl a na Danzouovo tváři se začal objevovat malý, podlý, radostný úšklebek.
„Sasuke Uchiha, zradil tě, otočil se k tobě zády, opustil vesnici, Haruno a tebe. Ty ses však zachoval jako najivnka a i s tou dívkou ho chtěl zachránit. Ale člověka co nechce, nezměníš!“ Bariéra již byla zcela uzavřená a Danzou stál sám proti rozhozenému blonďákovi. Velitel root vytáhl ze své kapsy další kunai a rozběhl se s ní proti blonďákovi.
„Naruto! Pozor!!!!“ Uslyšel blonďák Konohamarovo upozornění!
Lidé dole uslyšeli jen zařinčení železa o sebe. Blonďák stihl vytáhnout svou kunai a zarazit tak protivníkovo útok dřív, než Danzou stihl udeřit. Oba tam stáli proti sobě a přetlačovali se kunaiema.
„To nevíš, dokud to nezkusíš!“ Zaječel Naruto a skopnul Danzoua nohou na zem, sám poodskočil o několik metrů dozadu. Muž v obvazech se postavil na nohy a řekl.
„Ale vždyť ty ses o to pokoušel, dokonce několikrát, ale Sasuke nechtěl. Nebo snad jo?! Že ho tu nikde nevidím.“ Pousmál se. To Naruta vyprovokovalo k bezmyšlenkovitému útoku. Aniž by vytáhl kunai, rozběhl se proti svému nepříteli a pokusil se mi vrazit pěstí přímo do tváře. Danzou ale jeho útok čekal a tak se v pohodě sehnout a podkopnout blonďákovi nohy.
„Jsi tak předvídavý, když si naštvaný.“ Naruto se převalil na záda, a v leže se na Danzoua zamračil.
„A teď co? Zabiješ mě a budeš slavit triumfální výhru??“
„Možná.“
„Budeš se radovat jaký skvělý si hokage? Že si dokázal porazit jinchurikiho??“
„Přesně!“
„Ale ty nejsi hokage.“ Zaječel Naruto.
„Cos to řekl?!“ Spadl Danzouovi úsměv.
„Hokage je ten, kdo chrání vesnici a ona za nim stojí! Ty ji akorát demoluješ a už ani tvoje vlastní organizace za tebou nestojí!“ Vyskočil Naruto ze země a udělal si od protivníka odstup. Danzouovi to však bylo jedno.
„Aha…takže ty si vlastně hraješ na hokage. Snažíš se chránit vesnici, která stojí za tebou.“ Ušklíbl se.
„Pochopil sem, že nezáleží na titulu. Už je mi jedno, jestli budu hokage. Byl to sice můj dětský sen, ale zjistil sem, že člověka nedělá titul, ale jeho činy.“

„Konečně…konečně sem je dohnal.“ Pousmál se udýchaně Neji, když se mu po půl hodiny zběsilého skákání po stromech podařilo dohnat jeho přátelé.
„Počkejte!“ Zařval.
„To je Neji!“ Ohlídla se Tenten. Všichni byly rádi, že ho vidí, ale zármutek z úmrtí Shikamara byl větší.
„Máte se vrátit do vesnice, Gai, Lee máte jít semnou pro Sakuru, Yamata a Kakashiho do písečný.“
„Co se stalo v Konoze??“ Vyhrkl Kiba.
„Danzoua opustili Root a všichni jsou na naší straně.“
„Co se Shikamarem?“ Zeptal se Gai s tělem v náručí.
„Polož ho na Akamara.“ Řekl Kiba a pomohl mu uložit tělo na svého nejlepšího, chlupatého přítele.
„Nemyslím si, že by se Danzou vzdal tak snadno.“ Zamyslela se Kurenai.
„O to rychleji, byste si do vesnice měli pospíšit. Sice je proti němu celá vesnice, ale bůh ví, jestli nemá něco v záloze.“ Řekl Neji a pokývl na Gaie se Leem. Všichni tři se vydali směr Suna, zatím co Kurenai a spol. se obrátily a vyrazili do Konohy.

Poznámky: 

Sice mi to dneska trvalo trochu déle, ale stane se. Smiling
Teď mám na vás nevšední otázku. Myslíte si, že by bylo lepší, kdyby měl psanec pro naruta dobrej nebo špatnej konec?? Máte možnost promluvit do děje Eye-wink takže mi do komentáře napište svůj názor Smiling . Prosím i hvězdičkám aby se alespoň pro jednou zapojili a všichni hodili nějaký ten koment Smiling díky Kakashi YES

4.94366
Průměr: 4.9 (71 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2021-03-23 12:04 | Ninja už: 4192 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: Vlastně mi u povídky vrtalo hlavou, jak se asi má Sasuke. Jestli je to verze, kde je pořád ještě nukeninem, nebo je mrtvý... mezi hrdiny nějak chyběl. Bylo by to fajné zakončení, kdyby se ještě objevil...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Čt, 2009-04-16 20:22 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

určitě na stopro dobrej konec!!! ale ať to teď jestě nekončíí.pls

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-12-11 16:14 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

rychlo pokráčko!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Út, 2008-12-09 21:42 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

hej pary to nemyslis vazne takhle to ukoncit Laughing out loud doufam ze mas dalsi dil nebo to dlouho nevydrzim Laughing out loud je to dokonaly dilko Laughing out loud

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, So, 2008-11-29 22:29 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Fakt dobry pribech bomba

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, So, 2008-11-29 13:25 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Skvele uplne super nech uz tu je dalsi dielik Laughing out loud naozaj sa to da citat

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, So, 2008-11-29 00:45 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

No, mne osobne je jedno aký koniec to mať bude, čítať sa bude dobre určite Eye-wink .

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Travis
Vložil Travis, Pá, 2008-11-28 21:05 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Prostý občan

udelej jakej chces a kterej se ti bude dobre psat Eye-wink

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, Čt, 2008-11-27 21:16 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Naruto je ještě mladé pako vymaštěný (jenom z části) a nechá se tak lehce vyprovokovat

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Čt, 2008-11-27 19:22 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

ten název mi hrozně připomíná Divokýho Billa -Prase xDDD ale hrozně... tyjo.. zase si to utnul v nejlepším! Pary, že já tě kousnu!! Tak doufám, že to aspoň bude napínavý a vyvrbí se z toho něco nečekanýho (ale jestli zabiješ naruta tak budu kousat ještě víc xD) jinak kawai.. a zase nespím kvůli pokračování xDD Kakashi YES

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, Čt, 2008-11-27 16:06 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

udelaj zlej konec nejakej de danzo zomre ale aj naruto bi bol peckovy

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Čt, 2008-11-27 11:41 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Dalsi Good Díl Smiling ... ale ten oskar bude muset nejmin tyden pockat :-. jedu mimo domov a tam kma jedu neni pc *uz jen z te predstavy by brecel Laughing out loud * Laughing out loud

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2008-11-27 07:36 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

určitě dobrej konec Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-11-27 00:44 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Naproto originálně si přeju, aby ten konec byl špatnej...Muhehe xD Dobrej díl...ale Danzo by zasloužil...hodit do záchodu a spláchnout Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele sea
Vložil sea, St, 2008-11-26 23:33 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 430 | Autor je: Prostý občan

Dobrá série... moc se mi líbí. Smiling
A rozhodně jsem pro dobrý konec (což znamená, že Danzou bude anihilován a v Konoze opět zavládne mír a klid, nijak to nesouvisí s přežitím Naruta...)

"If you're remembered, you're alive. If you're forgotten, you're dead."
seinka také občas píše

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2008-11-26 23:09 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Skvělé jako vždy, ale vypadá to, že se chýlíme ke konci Sad a já jsem rozhodně pro ty dobré Eye-wink

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, St, 2008-11-26 22:24 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

tak koukám, že opravdu vela lidí se vyjádřilo ohledně konce, můj názor už znáš Sticking out tongue jinak dílek upa senzálkovej jako vždy Eye-wink
doufám, že Danzou dostane do čuni Xd

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, St, 2008-11-26 21:24 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Šťastnej konec. Jednoznačně.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, St, 2008-11-26 20:54 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Suprovej dílek!!!
Určitě by to mělo mít hezkej konec. K téhle povídce se to hodí!!!

Obrázek uživatele RicoTheCat
Vložil RicoTheCat, St, 2008-11-26 20:52 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Prostý občan

Zjišťuju že to okusování nehtů při čekání na další díl se vyplatilo. Máš luxusní příběh.

BTW: ke konci co takhle "šťasnej a veselej konec" Smiling
BTW2: 5 hvězdiček


Jak byste definovali osobu která začínala jako NaruSaku a teď nedá dopustit na NaruHina ? (Ztracená / Napravená duše )