Chyba v Matrixu 11
Izuma! Koétetsu! Chlapi moji! Letím za vámi!“ zařvala sema utíkala směrem k vrátnici.
Doletěla jsem a chystala se, že na ně udělám BAF! Ale…
,,Ááááá!“ můj zděšený výkřik se nesl hodně daleko…
Izuma i Kotetsu přede mnou leželi v tratolišti krve. Čerstvé krve. Zděšeně jsem se svezla na kolena. To už za mnou doběhli i ostatní.
,,A ku*va…“ uletělo Suigetsemu. Karin ho sjela nepříjemným pohledem a nervózně přešlápla z nohy na nohu. Juugo se tvářil neutrálně, ale lehce to v něm cukalo… krev v něm asi nevyvolává jeho lepší já… Dokonce i Tobi ztichl…
Ostatní zůstali v šoku koukat na dvě těla lidí, které znali… někteří lépe, někteří méně, ale znali… Na těla mužů, kteří znamenali kus Konohy. Sakura se konečně vzpamatovala a šla jim zkontrolovat puls. Nedoufala, ale stejně to pro jistotu zkusila… Smutně zavrtěla hlavou.
,,Když jsou vrátní mrtví, kdo je teď ve vesnici?“ vypadlo ze Saie. Všichni jsme se po sobě podívali a zároveň vběhli do Konohy. Cestu nám lemovala krev, zkáza a beznaděj. Když jsme doběhli doprostřed vesnice, zarazili jsme se. Před námi leželo tělo Tsunade. Tělo bez hlavy… A nad ním stál ninja v růžové masce. S blonďatou hlavou v ruce…
,Já... nechápu to... v té kronice bylo, že Tsuneda zemře až za měsíc! Ale... v té kronice jsem nebyla já... a obi nežil... možná jsem toho změnili příliš mnoho.... a možná ne k lepšímu...' pomyslela jsem si.
,,Ty!“ zakřičel Naruto a vrhl se na ninju, ale Sasuke ho zastavil.
„Naruto, to je jeden z nich…“ zašeptal mu.
Růžovomaskáč se nevesele uchechtl.
„To je vzkaz od našeho pána Beleora. Buď se k nám přidáte, nebo zemřete! Tohle,“ řekl, a ukázal na spoušť kolem sebe, „je jen ukázka!“ Nemluvil jenom k nám, ale jak sem si všimla, tak i k lidem, kteří byli poschováváni uvnitř bytů. Zabiti byli jenom ti, co bohovali…
„Máte tři dní na rozmyšlení. Aspoň vidíte, jak je náš pán šlechetný. Za tři si přijdeme pro odpověď.“ Řekl Růžomaskáč a zmizel v obláčku růžového kouře.
„Proč… proč … sakra růžová?!“ vypadlo ze mě. Všichni se na mě podívali pohledem, jakože –ona-je-úplně-blbá-tady-je-tak-vážná-situace-a-ona-řeší-nějakou-blbou-růžovou a dál moji poznámku raději ignorovali.
,,Co budeme dělat?“ zeptal se Sai.
,,Nic proti, ale neměli byste lepší se k nim přidat?“ zeptala se Karin.
„Já nic dělat nebudu, já jsem good boy!“ zaječel Tobi.
Tu se na něj ale Sakura podívala vražedným pohledem a řekla : ,,Ty budeš dělat to, co ti řeknem. Budeš bojovat, budeš prostě dělat, co bude potřeba, nebo…“nebezpečně jí zapraskaly klouby.
,,Ano. My budeme bojovat.“ Řekl Naruto.
„Ale... vždyť… už nemáme hokage.“ Zašeptala Sakura a z očí se jí vykutálely slzy. Sklouzly jí po lících a zanechaly po sobě slané cestičky.
,,Hele… ta holka brečí…“ šťouchl Suigetsu do Karin. „Teď ji začne Sasuke utěšovat…“ šklebil se na ni. Karin se na něj jen hooodně ošklivě podívala a raději neodpovídala.
,,Tak si budeme muset zvolit nového…“ řekl mimoděk Kakashi.
„Naruto, asi si splníš svůj sen, na rozdíl ode mě…“ usmál se na něj Sasuke.
Naruto jen vyvalil oči.
„To jako že…JÁ?! Já mám být hokage?“
,,Ne, ten druhý Naruto vedle tebe, baka…“ zaironizovala sem si.
Naruto se jen usmál… dřív by byl jásal, ale dnes nemohl…
Ještě ten den jsme shromáždili zbylé obyvatele a konaly se volby. Kupodivu, Naruto opravdu zvítězil. A skoro vůbec jsem nemusela falšovat volební lístky!
***Příští den***
„Narutooooo!“ křičím, Je teprve ráno a už toho oranžovýho musím shánět. Snad nezapoměl, že je pohřeb všech, co včera padli…
Ještě zajdu do jeho bytu…
,,Narutoooooo!“
,,Jo! Tu jseeem!“ ozve se z koupelny a vyjde z ní unaveně vypadající Hokage.
,,Hele co mám!“ zubí se a podává mi objemnou knihu…
,,Ech?“
,,To bude kronika! A budu ji psát já sám!“
: tudů :D já fim, že sem fakt hodně zpomalená, ale na intru na to prostě nemám čas ale dneska mám zase svoji víkendovou nespavost... takže ať z ní aspoň něco je
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise L4: To snad né, asi něco opravdu honě pokazilo. A to už to vypadalo, tak dobře a teď... Jediný vtipný: „Proč… proč … sakra růžová?!“ a pak: „Já nic dělat nebudu, já jsem good boy!“ zaječel Tobi. Aspoň něco na rozveselení. Naruto se konečně stal hokagem, aspoň jemu se splnil sen. Ale příběh je zajímavý.
Tie Tobiho hlášky sú nazaplatitelné heh : Já nic dělat nebudu, já jsem good boy!
Hehe... ta kronika mě úplně odrovnala
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Jaks mohla? Takhle brutálně (novtak přiznávám, že bnrutalita tam byla jen trochu, ale přece byla) je pozabíjet! A zvlášť Izuma! Aleo, až tě někdy potkám, to si to odskáčeš, ale jinak dobrá povídka
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
Buuuu,beeee,Kotetsu i Izuma v jeden den!?ja je mam rada oba(na Kakashiho nemaj)docela hafo!achichjo,no nic,nejak to preziju(doufam)a je to superacky**thumbs up**!!!BTW:ruzovaaaaaa?!oo,barva teplych muzuXDDDD(ja nemam nic proti chlapum co nosi ruzovou,ale nesnesu,kdyz jsou cely v ruzovyXD)
Tys...tys je zabila...Zabila jsi je...Izumíík je mrtvéééj *crying*
To se mi nelíbilo, jak umřeli...proč neumřel jen Kotetsu, proč musel i Izumóóó?? *hysterický jekot*
Btw. růžová?....Jsi zvrhlá Aleo xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Ehm, ale mě taky zajímá, proč jako růžová a Naru bude psát kroniku... to jsem zvědavá xD nevím, občas má "zajímavý hlody" ale Naru a pisálek?
smutné i vtipné a vůbec se ti nedivím, žes řešila tu růžovou masku, to musí být opravdu příšerné/vtipné, zloduch s růžovou maskou, je smutné, že povraždili ty co bojovali, což jak známe konohu byli všici co mohli, a nevadí že to trvalo tak dlouho, aspoň z toho není jen blaf, ale zajímavý díl plný zvratů a překvapivých scének
dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty *těší se na ty "své" autorky*
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Aryen-nyan
31. cibo91
32. Ayame-Senpai
33. sannin Naruto
34. Tomaschek z červených písků
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
a pokud byste se chtěli přidat, stačí jen když odmítáte Kiru a jeho příznivce, fandíte eLovi a napíšete mně nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme. Pozor Kirovci, už se to blíží, už nám chybí jen pár vyvolených.
"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu?
jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei
napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit
a pokračovala s recenzí NO.6
jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl
všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D
Jééééééé pokráčko s hodně překvapivými zvraty tak to má být i když nemám ráda to dlouhý čekání na další...
Super a jen tak dál...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.