Kytička má holku!? ep.07... Podivné setkání
Na chvíli zavřela oči a snažila se vzpomenout si na víc... bezvýsledně.
Kabuto se prodíral křovím. Už bych tam měl být, pomyslel si. Tady končí stopy Sasukeho chakry…
Dorazil na malou mýtinku. Zaměřil svůj podivný chakrocitlivý smysl na Sagiinu chakru a…
“Ona stále žije!“ vykřikl. Stopa chakry se ztrácela v dáli. Vydal se odhodlaně za ní. Neměl tu holku rád, ale lordu Orochimarovi na ní hodně záleželo, takže… prostě smůla, mínus bod pro Kabuta.
Seděla pod stromem a pozorovala listy, třepotající se v jemném vánku. Možná je dobře, že na všechno zapomněla. Možná je dobře, že teď začne nový život… možná…
Ale co je ta značka, co má na krku…? Co znamená…? A kdo ji udělal…? Ke komu patřila dřív…? Měla nějaké schopnosti, nebo…?
Ze své vzpomínky, jediné, která se jí ukázala v mysli si představovala, že byla nějakou služebnou, vězněnou u bílého chlápka s dlouhými černými vlasy.
„Sagi? Už tu zase sedíš?“ podivil se příchozí blonďáček a usedl vedle dívky.
“Hm… a ty sem vždycky přijdeš, když tu sedím. Není to divný…?“
„A víš že ani ne? Chtěl bych o tobě něco vědět.“ Deidara pohodil culíčkem.
„Tak to já taky… cokoliv.“ V očích dívky se zaleskly slzy.
Nevěděla proč, ale plakala, že neví vůbec nic… má-li rodinu, nebo ne, má-li nějaké přátele… a hlavně, kdo na ní zaútočil? Jediné, co věděla jistě, bylo její jméno…
„Neplač. Na.“ Ninja podal dívce kapesník. Utřela si oči a pokusila se o úsměv.
„Jsi takové sluníčko, víš to?“
„Sluníčko…?“
„Jo, dokážeš člověku zvednout náladu.“
„Ehm…tak to díky.“ Maličko se začervenal. Nebyl zvyklý na přízeň dívek. Vždyť si ho většinou s dívkou pletli…!
„Jo, hledal tě Zetsu. Řeknu mu, kde jsi,jo?“
„Fajn.“ Souhlasila, „počkám tu na něj.“
Ninja odběhl za jiným ninjou, aby mu pověděl, kde se dívka nachází.
Kabuto dorazil k malému domku uprostřed lesa.
Tady musela přenocovat! Napadlo ho.
Vešel dovnitř. Avšak kromě stop Sagiiny chakry tu cítil ještě chakru jinou…
Takže jí někdo unesl…?!
Nabral větší rychlost a dál sledoval stopy dvou chaker…
„Sagi, musím s tebou mluvit.“ Zelený ninja přistoupil k modrovlasé dívce, sedící pod stromem. Upřela na něj oči, stejně modré jako její vlasy.
„Copak se děje, Kytičko? Vypadáš…vážně.“
„Říká ti něco jméno Orochimaru…?“ zeptal se, zkoumavě si dívku prohlížejíc.
„Ne, nic.“ Odpověděla popravdě. Opravdu, kromě podivnejch hadích očí a bílého záblesku se jí nevybavovalo nic. A navíc…bála se, že kdyby přiznala záblesk vzpomínky, Zetsu by jí jistě vyhodil.
„Zato mě to něco říká!“ ozvalo se shora ze stromu. „A tobě, milá Sagi, by to mělo říkat hodně!“
Na větvi stál brýlatý chlapík s vlasy, staženými do culíku. Usmíval se od ucha k uchu, neboť věděl, že když to, co právě slyšel, poví lordu Orochimarovi, tak lord zanevře na Sagi a on, Kabuto, bude zase jeho nejvěrnější služebník. A navíc, pokud se Akatsuki, jejichž člen je nyní díkybohu přítomen, dozví že Sagi pracovala pro Orochimara, jistojistě ji odstraní.Všechno bude, jak má být…
„Měla by sis na lorda Orochimaru vzpomenout, hodně mu na tobě záleží.“ Hodil jí obálku a potom zmizel.
„Takže ty ZNÁŠ Orochimara!“ Zetsu se naštval, což znamenalo jediné… schizofrenní hálada nastoupila rychle a tiše.
„Ale vždyť nemá paměť!“
„Na takovýho magora nemůže někdo jen tak zapomenout!“
„A co chceš dělat? Vždyť to věděl od tý doby, cos uviděl to znamení na jejím krku, ne?“
„Eh… znamení? Myslíš to podivný tetovaní…?“ skočila mu Sagi do řeči.
„Jo, přesně to myslím. Je to Orochimarovo znamení!“ přikývla bílá půlka.
„A to znamená, že jsi na straně nepřítele!“ dodala černá.
„Kytičko… proč?“ snažila se chvíli zadržet slzy, ale nešlo to. Ublížil jí.
Po chvilce vzlykáni jí něco napadlo. Zoufalý nápad zoufalé holky.
„Tak…mě zabij.“
Takže zase další dílek Kytičky...
„Misia Pre V:“ Kabuto je profesionálny špión, tak je jasné, že nájde stopu Sagi. Tá sa zas sa snaží spomínať v lone prírody a Deidy príde za ňou, lebo je na ňu zvedavý. Dokonca ho nazve Slniečkom, tak bol by, keby... Zecu sa tiež začne vypytovať na Oročimarua, keď ich odhalí Kabuto. Len ten má teda nekalé úmysly, lebo žiarli na Sagi a dúfa, že Oro na ňu zanevrie a Akacuki ju zlikvidujú Sagi si ale nespomína a nakoniec v zúfalstve vyzve Zecua, aby ju zabil Som zvedavá ako opica, čo bude ďalej
MISE L: Bude zahradní párty... No asi ne, Zetsu všechno jí beztak syrový, když může. Co obsahuje záhadná obálka? Beztak instrukce zabij se rychle a bezpečně. Mimoto je fakt sranda sledovat Zetsuovo přehadování mezi oběma polovinami.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Mise V:
Tak po několika kapitolách čisté legrace přišla trocha dojetí a pak napětí. Sagin poslední výrok zní vážně divně, ale jako recept, jak ztišit hněv zamilovaného týpka, by to třeba mohlo zafungovat. Uvidíme.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
neee zabít ji to ne heh kabuto pchééé taky se tam musí jen tak objevit a zamotat
Wow, to se pěkně zamotalo. Bojím se Zetsuovy reakce
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Chju.. Niečo mi pomaly, ale isto vraví, že má Sagi srdce na správnom mieste
Já chci brzké pokračování
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
*skanduje* Pokráčko! Pokráčko! Pokráčko! Já úplně žeru tuhle FFku a ty Tary, píšeš moooc pěkně!
Jsem jako kočka...občas se k vám přitulím a občas není radno si se mnou zahrávat.
Feed Me!
Adopted from Valenth
ja neviem preco ale tuto ff.ku zboznujem .. uz sa tesim na dalsi diel