manga_preview
Boruto TBV 10

Kytička má holku!? ep.06... Radostná novina

Zetsík se dále ploužil chdbami Akatsuki sídla a v duchu odpočítával čas, kdy si Sagi na všechno vzpomene a vrátí se k jejich nepříteli...

"Pořád nechápu, proč vám na tý holce tak záleží!" Kabuto kroutil hlavou a pozoroval Orochimara, pochodujícího po místnosti sem a tam a tahajícího se za vlasy.
„To proto,“ povzdechl si hadí muž, „že byla mojí nejvěrnější přívrženkyní. Ano, ona… a ne ty.“
„Ale…vždyť není nijak…“ chtěl namítnout brýlatý, jenže Orochimaru ho zarazil mávnutím ruky.
„A navíc,“ pokračoval, „Se dokáže neuvěřitelně rychle vetřít do přízně úplně komukoliv.“
Ztěžka dosedl do křesla a dál pokračoval ve svém výčtu strašných věcí, co se mu v nynější době přihodily.
„A teď je Sagi prostě pryč. Zmizela. A Sasuke jakbysmet.“

„Já ale nezmizel.“ Ozvalo se ode dveří.
Černovlasý kluk se ležérně opíral o dveřní rám a zpříma hleděl na hadího sannina.
„Sasuke-kun, kdes byl?“ zasyčel notně rozzlobený Oro.
„Eh… no… já ji sledoval, když odtud utekla. Našel jsem ji…mrtvou.“
„To… není možné!“ z překvapeně otevřené hadí pusy vypadnul jazyk.
Když si Orochimaru uvědomil, co vlastně dělá, rychle jazyk zasunul zase zpět.
Chvíli se zdálo, že v hadích očích se zaleskl záblesk smutku.
„Kabuto, najdi její… její tělo.“ Poručil a brýlatý s poslušným „Hai, Orochimaru-sama“ vyrazil směrem, odkud přišel nejmladší Uchiha.
„A ty, Sasuke, mě nech na pokoji. Chci být sám.“ Hadí ninja hodil zlostným pohledem po mladíkovi, který raději urychleně opustil místnost.

Super,pomyslel si Sasuke, když procházel chodbou ke svému pokoji, Teď, když jsem se zbavil té Sagi, bude mít lord Orochimaru konečně čas jen a pouze na můj trénink. Ona mezitím zemře a už ho nebude rozptylovat. Zanedlouho… už se pomstím...!
V duchu se usmál a spokojeně za sebou zavřel dveře pokoje.

***

„No tak, nevrť se!“ okřikla Sagi mužíčka, který před ní seděl na zemi a usilovně bránil svou oranžovou masku před spadnutím.
„Vždyť Tobi se nevrtí,“ zaprotestoval, „Tobi je hodný kluk!“
Sagi se usmála a pokračovala v rozčesávání jeho vlasů.
„Hele Sagi, Šéfik s tebou chce mluvit.“ Deidara se ušklíbl, když spatřil ten podivný výjev.
“Tobi nic!“ křikl človíček a rozběhl se do svého pokoje.
Sagi zastrčila hřeben do kapsy a vydala se po schodech nahoru do Peinovy pracovny.

Vůdce Akatsuki seděl na gauči, hlavu tak skloněnou, až mu nebylo vidět do obličeje a pohrával si s jakýmsi kusem šrotu, v němž dívka během chvíle poznala piercing.
„Přál sis se mnou mluvit, Šéfe?“
Zvedl hlavu.
„Jistě. Posaď se.“ Vybídl ji a tak poslušně usedla vedle něj.
„Jak vidíš, tvé prohlášení na mě udělalo jistý dojem.“ Poněkud kysele se ušklíbl.
Sagi se nestačila divit, když mu pohlédla do obličeje. Nejspíš jsem úplně první člověk, co něco takového u Peina vidí, pomyslela si.
„Co se děje…?“ otázala se a stále nespouštěla oči z Šéfova obličeje, nyní už kompletně bez piercingů.
„Jen jsem ti chtěl říci, že tu smíš zůstat. Natrvalo.“ Řekl a jeho úsměv byl tentokrát upřímný.
„Díky moc, Peine!“
Samou radostí to nevydržela a objala ho, což je vlastně překvapilo oba…
…tedy, všechny tři, protože právě v tom okamžiku do dveří vstoupila žena s krátkými modrými vlasy.
„Pe…Peine! TO SNAD NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ!“ vykřikla Konan a jala se mlátit svého přítele hlava nehlava.
Sagi se nenápadně začala přesouvat směrem ke dveřím. I tak však vyslechla „rozhovor“ modrovlásky a Vůdce.
„Konan… to není tak…“ snažil se, ale marně.
„Co si myslíš? Vytáhnu paty z baráku a ty si za mě hnedka najdeš náhradu?!“ váza, kterou tehdy sama Konan koupila, se roztříštila o zeď kousek od Peinovy hlavy.
„Konan, uklidni se!“ vykřikl a popadl ženu za zápěstí.
„Já s ní opravdu nic nemám!“
„Nevěřím ti…“ zašeptala žena, ale vzápětí přešla zase do jekotu.
„A CO NAŠE DÍTĚ?! JAK MŮŽU SVÉ DCEŘI ŘÍCI, ŽE JEJÍ OTEC JE ZMETEK, KTEREJ…“
„Naše co…?“ přerušil ji a nechápavě se na ni zadíval.
„No a proč sis myslel, že jsem jela na tu dobu pryč?“ natočila hlavu na stranu.
“Budeš mít dceru. Teď je to oficiální.“
Konan se otočila na podpatku a vyšla z pracovny.
Pein se za ní jen nepřítomně díval a v jednom kuse si opakoval jedinou větu, stále netušíc, má-li se radovat, nebo strachovat.
„Já…budu táta…budu táta… budu táta…!“

Sagi čekala na Konan na schodech.
„Můžeš na chvíli?“ poprosila, když jí žena míjela.
„No tak dobře.“
Usadily se v „tom pokoji, kde si Tobi schovával nakradené věci“.
„Já s tvým přítelem opravdu nic nemám. Taková nejsem.“ Začala Sagi, ale pak se zarazila.
„A… vlastně mám ráda někoho úplně jiného, víš?“
„Nevím proč, ale věřím ti.“ Konan se usmála.
„Měli byste se usmířit.“ Doporučila Sagi a žena přikývla.
“Díky moc. Chtěla jsem to slyšet.“ Otevřela dveře a vyšla na chodbu.
„Jo a gratuluju!“ zavolala za ní Sagi a vydala se ven na procházku.

Cestou ale bohužel musela projít pro ni nebezpečným úsekem. Místností, kde obvykle bývali všichni Akatsuki a kde teď jako na potvoru seděl jenom jeden z nich a ještě v dost podivném duševním rozpoložení. Ač nechtěla, zaslechla útržky rozhovoru, který si Zetsu vedl sám se sebou.
„To je průšvih…“
„…co když ji bude hledat…“
„…Orochimaru…“
„Ahoj Kytičko. Jdu ven.“ Oznámila a prošla kolem schizofrenního ninji, který si jí očividně vůbec nevšiml.

Usadila se na svém oblíbeném místě pod stromem u nedaleké říčky a přemýšlela.
„Orochimaru…“ zašeptala.
Orochimaru… proč je mi to jméno tak povědomé…? Znám ho? Kdo to je? A…kdo jsem, nebo kdo jsem byla já?
Orochimaru…

„Jistě, lorde Orochimaru, hned to bude.“ Modrovlasá dívka se usmála a postavila na stůl před bílého chlápka s hadíma očima misku polévky.
„Ať vám chutná!“
„Od tebe vždycky, Sagi-chan.“ Hadí ninja se pustil do jídla.
“Já teď půjdu trénovat, ano?“
Znovu se usmála a vyšla ze dveří…

Záblesk vzpomínky přišel znenadání. Sagi se vyděsila. Netušila, proč viděla sama sebe, jak dává tomu chlapovi, nejspíš Orochimarovi, jak usoudila, proč mu dává najíst.
Podivná vzpomínka, pomyslela si.
Na chvíli zavřela oči a snažila se vzpomenout si na víc…. bezvýsledně.

Poznámky: 

No... na závěr této kapitolky snad řeknu jen, že nápad s těhotnou Konan mám od Haruko Hime a Leonydy Styron a tímto se jim omlouvám za jakýs takýs copying.
PS:Tohle byl třetí pokus o napsaní dalšího dílu Kytičky, tak už to snad vyjde..XD
PPS:Tučná kurzíva=vzpomínky

4.92157
Průměr: 4.9 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2021-02-09 21:02 | Ninja už: 2741 dní, Příspěvků: 3022 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia Pre V:“ A sme v dúpäti nášho hadieho Sannina, ktorý si trhá vlasy, že prišiel o svojho najvernejšieho človeka – Sagi Orochimaru ^.^ Fíííha, to je ozaj úžasná prednosť: „Se dokáže neuvěřitelně rychle vetřít do přízně úplně komukoliv.“ Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Ooo, máme na scéne Sasuke-kuna, ktorý oznamuje, že našiel Sagi mŕtvu. Ach jaj, Sasuke evendžer je beťár, nepomohol Sagi, lebo chce Ora len pre seba. No toto, Sagi češe Tobiho, Deidy by bol možno kadernícky vhodnejší, ale Učihovci majú svoju príťažlivosť. Ja by som sa venovala Itíkovi Úpa boží!!! Jejda, Pein prijal kritiku a odstránil z tváre pírsingy. Ooo, Konan je žiarlivá a čaká s ním dieťa Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Hmhm, koho má Sagi rada? Puzzled Jémine, Zecuov samohovor priviedol Sagi k premýšľaniu o Oročimaruovi a začínajú sa jej vybavovať spomienky Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné!

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, So, 2016-08-20 00:03 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 2114 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

MISE L: Takže Sasuke se potřeboval zbavit konkurence. To jsou mi věci Laughing out loud Ale měl se posnažit víc a pořádně za sebou zamést. Nechápu, že zrovna on to nedokončil. Pein jako otec se mi vždycky zamlouval a fandila jsem jim jako páru. Jenže když pak vyšlo najevo co je Pein zač, tak by z Konan byla nekrofilka.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2016-02-24 23:52 | Ninja už: 4245 dní, Příspěvků: 5856 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise V:
Juch, konečně české uvozovky Sticking out tongue Na začátku jsem čekala, že Sagi bude Oročimaruovou obětí, která dostala prokletou pečeť proti své vůli. A ejhle, je to jinak. Zuřící Konan mě pobavila, jenom mi to poněkud kalí představa, že vlastně otěhotněla s mrtvolou ovládanou čakrovýmmi tyčemi Sticking out tongue

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele GoGí_í
Vložil GoGí_í, Po, 2009-03-02 21:56 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

úžasné!! Smiling

Obrázek uživatele Lucishka
Vložil Lucishka, Ne, 2008-11-23 14:54 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

hajzlík jeden ten Sasuke pchééé... heh ten Pein to má taky těžký Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-10-25 14:27 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Leonyda má z tebe radost, píšeš totiž skvěle! Jen tak dál a tvé pojetí Zetsua se mi líbí. Jinak... Sasan je šmejd a Orochimaru nějak naměkko, chichi Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, Čt, 2008-10-23 19:25 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

To.. Je... Teda... Dačo... Úžasnééééé Sticking out tongue fakt super časť

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Pá, 2008-09-19 22:12 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

S U G O I! *tleská* S U G O I! *skanduje* Moc pěkné!

Obrázek uživatele Irmicka
Vložil Irmicka, Út, 2008-09-16 21:18 | Ninja už: 6244 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Prostý občan

Hahah!!!! Rulez, jako vždyvky, těším se moooocinky na další Eye-wink

Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-09-15 15:06 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Ještě že v Akatsuki nemá Pein více žen, už dvě mu přerůstají přes hlavu Laughing out loud

Jinak skvěle napsáno Eye-wink