manga_preview
Boruto TBV 09

Psanec 3 - ten správný směr

Yamatovi se asi za čtyři hodiny povedlo dobelhat vesnicí, až do budovy hokage. Obyvatelé Konohy na něho hleděli plni strachu. Schody nahoru, mu díky zraněné levé noze dali nejvíce zabrat. Bolest překonával jen těžko. Pod masku mu nebylo vidět, ale skrýval za ní bolestivý výraz a do krve rozedřený obličej. Přišlo mu zvláštní, že cestou po chodbě budovy, po které se ploužil deset minut, na nikoho nenarazil. Z posledních sil rozrazil dveře do kanceláře hokage. „Naruto…uprchl!“ Vykoktal z posledních sil a upadl na zem.
Danzo se na něho zmateně podíval, zvednul se ze židle a přešel nad jeho bezvládně ležící tělo.
„Mám ho zabít, už je pro mě nepotřebný!?“ Pomyslel si. „Ne, on bude mým usvědčujícím důkazem toho, že je Naruto pro vesnici opravdu nebezpečný.“ Zasmál se v duchu a asi ještě deset minut nad ležícím příslušníkem anbu stál. Pak se přesunul k oknu, z kterého hleděl dalších patnáct minut. Následně si sednul na židli a zděšeně zvolal.
„Shizune!“
Žena ihned přispěchala a u dveří se zmateně zastavila nad poraněným Yamatem.
„Zrovna sem přišel.“ Řekl vyděšeně. „Říkal že Naruto uprchl. Hádám že zbytek jeho týmu už je po smrt.“ Pravil a pozoroval se zálibou zděšení v Shizunině tváři.
„Odnesu ho do nemocnice, potřebuje okamžitou pomoc.“ Řekla a opřela si muže o rameno.
„Jo, to udělejte.“ Řekl Danzo a zmáčkl knoflík, zespoda svého pracovního stolu. V místnosti se ihned objevila další jednotka anbu.
„Ty, pomož Shizune s raněným, vy tři půjdete a zabijete Uzumakiho!“ Ukázal na osoby a rozdal pokyny. Shizune se netvářila moc vesele, nevěřila že by Naruto udělal i tohle.
--------------------
Naruto mezi tím spěchal do písečný. Teda normální uprchlík by asi normálně spěchal, ale on ne. On se pomalu ploužil lesem, a hlavou se mu míhaly různé myšlenky.
Jak mi to mohla Konoha udělat? Myslel sem že mi věří. Má vůbec cenu žít? Všemi maléry, misemi a vším ostatním jsem prošel, jen pro ni. Pro vesnici, kterou mám ještě stále rád. Pro mé přátele, kteří mi začali věřit! A já se je snažil utvrdit v tom, že na to mám. Na to stát se hokage. Ale teď, když mi nevěří vesnice, věří mi oni stále? Nebo se nechali strhnout davem a chtějí mojí smrt? A, proč vlastně jim to nedopřát? Pomyslel si, když na kraji lesa uviděl útes a pod ním krásnou, čistou, průzračnou vodu.
„Nemám už vlastně proč žít.“ Pomyslel si a v už tak smutné tváři, se mu objevili kapičky slz.
Přišel pomalu k útesu a podíval se dolů. Málem se mu zatočila hlava.
„Tak rychle, ať to mám za sebou. Ať ušetřím vesnici trápení.“ Řekl nahlas a připravoval se ke skoku.
„Počkej.“ Ozval se hlas. Před jeho očima, se objevil muž. Muž s blonďatými vlasy, ve stylu, stejném jako měl Naruto. Bílím pláštěm, který nosil hokage a na něm šlehající červené plameny. Pod pláštěm mu byla ještě vidět vesta, kterou nosí joniny.
„Kdo jsi?“ Podivil se chlapec, při pohledu na muže.
„Minuto, čtvrtý hokage a tvůj ot…“
„Co mi chceš a kde se tady bereš?“ Vyjel po něm Naruto.
„Jsem tu abych ti zabránil v největší blbosti tvého života! A kde se tu beru? Jsem jen výplod fantazie, části tvého mozku, která ti chce zabránit v sebevraždě a tak ti vyvolala halucinaci.
„Eh, ještě jedno?!“ Hleděl na muže, vznášejícího se nad propastí, nechápavě.
„Jsem přelud.“ Chytil se Yondaime za tvář.
„Aha.“ Zmizel Narutovi z tváře údiv
„Naruto, neblbni! To co chceš udělat je blbost.“ Řekl Yondaime.
„Nemá cenu tu být, když už mi nikdo nevěří.“ Řekl smutně a opět se podíval pod sebe.
„Jak tohle můžeš říct? Kapitán Yamato ti věří. Proč myslíš že by tě nechával žít, sám sebe zmrzačil a dával v sázku svůj život?“
„Jeden, jedinej člověk z vesnice. To není moc.“ Zatvářil se Naruto ještě smutněji.
„Kdysi, neměl jsi nic a stejně si nehodlal udělat takovouhle blbost, věřil si ve svůj sen. Když jsi byl malej. Nevěřil ti zhola nikdo. Všichni se tě báli. Ale teď, teď se najde někdo, kdo ti věří. Věř že Yamato nebude zhola sám, kdo je stále s tebou.“
„Jo, a kdo by měl dál věřit chlapci, kterého obviní ze smrti hokage.“ Podíval se Naruto na Minata s údivem.
„Tví přátelé, Sakura, Hinata, Lee a všichni ostatní. Každý, kdo je tvým pravým přítelem ti musí věřit!“
„Myslíš?“ Řekl smutně a poodstoupil kousek od kraje. Minato se pousmál.
„To vím, a víš co se říká o sebevraždě v takovéhle situaci??“
„Ne.“ Hodil Naruto další zmatenej pohled.
„Že je to jako přiznání, a jsi ty vinen? “
„Ne!“ Řekl a trochu se při tom zamračil.
„Naruto, už jednou jsi zachránil vesnici od zkázy. Tehdy, když jsem do tebe zapečetil Kyuubiho, byla vesnice zachráněna. Danzo určitě něco chystá, zachraň vesnici podruhé a očisti své jméno.“ Usmál se Minato naposledy na Naruta a zmizel.
„Dobře, když si to přejete, Yondaime-sama.“ Pomyslel si Naruto.
„Máme tě, jsi v pasti!“ Ozvalo se za Narutem. Ten se s údivem otočil a spatřil skupinku čtyř Anbu.
„Vzdej se a slibuju ti, že tvá smrt bude bezbolestná!“ Řekl jeden ze skupiny. Naruto začal couvat, jeho noha začala klouzat po okraji skály.
„Ani náhodou.“ Usmál se na skupinku, otočil se k nim zády a skočil dolů. Všichni čtyři se ihned přihrnuli ke skále a pozorovali, jak Naruto pozvolna dopadá do vody.
--------------------
Když se Shizune s jedním z příslušníků Anbu dostali s Yamatem do nemocnice, u vchodu narazili na smutnou Sakuru. Ta se slzami v očích hleděla na Yamata, přes masku ho nepoznala.
„Sakuro, pojď sem, pomoz mi.“ Zavolala na dívku Shizune. Sakura přikývla a nahradila příslušníka Anbu, který se vydal za zbytkem svojí skupiny.
Na pokoji, kam Yamata odnesly mu sundaly masku a obě se zděsili.
„Yamato?“
„Sakuro, Shizune, rád vás vidím.“ Zaskuhral Yamato. Dívka s ženou ho dostaly z potrhanejch šatů a začali ho hned na pokoji ošetřovat.
„Kapitáne, můžu mít otázku?“ Podívala se Sakura smutně na Yamata. Tomu bylo jasný, na co se zeptá
„Jistě.“ Cekl bolestí a zahleděl se do Sakuřiny tváře
„Opravdu vám tohle udělal Naruto?“ Nahodila Sakura smutnej pohled plnej bolesti, otázek a strachu.
„Tady ne…“
„Prosím, chci to taky vědět.“ Vykřikla Shizune.
„Tak zkontrolujte…jestli nikdo neposlouchá.“ Řekl s bolestivou grimasou.
Shizune se od Yamata zvedla a prolezla celej pokoj, vykoukla na chodbu, zavřela dveře, okna a vrátila se k léčení.
„Naruto to nebyl.“ Vydal ze sebe.
„Cože?“ Křikli udiveně obě. Sakuře se konečně trochu ulevilo.
„Naruto určitě nezabil Tsunade a neudělal mi tohle.“
„A kdo vám to udělal?“ Podivila se Sakura.
„Já…já sám.“
„A, kdo zabil vaše společníky?“ Zajímala se Shizune.
„Taky já…abych ochránil Naruta…“ Řekl a bolest ho vrátila opět do bezvědomí.
--------------------
Narutovo tělo se vynořilo nad hladinou a nechalo se strhnou proudem řeky. Pomalu plulo po její hladině, bez jediného náznaku života. Anbu se ihned vydali za ním, ho chytit a vrátit se s ním do vesnice.

Poznámky: 

Dobře Smiling další část je hotová Smiling Doufám že se líbila.

4.95652
Průměr: 5 (69 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2021-03-23 09:16 | Ninja už: 4211 dní, Příspěvků: 5858 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: Zase tu Naruta moc nepoznávám. Vzdávat se v těžké situaci není v původním příběhu zrovna jeho styl. Ale jako způsob, jak dostat do příběhu Minata, se jeho sebevražedné myšlenky hodily Smiling Doufám, že Jamata neslyšel nikdo kromě těch dvou, ale je hezké, že nenechal Sakuru se trápit.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2009-02-08 17:53 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Pary, co mi to děláš? Tahle FF mě tak vtáhla do děje, že nemůžu sama napsat ani řádku! Vypdatá to, že nenapíšu díky tobě nic, dokud si Psance nepřečtu celýho, ach jo. Ne že by mě to nebavilo, je to báječná FF, ale takhle mě odrazovat od psaní... Smiling

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Ne, 2008-08-31 21:01 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Pěkný, pěkný, ale ten Danzou. Ponořit do vody a za stálýho míchání přivést k varu, jinak to nevidim...

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Čt, 2008-08-21 10:51 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Dalsi dobra serie,dobre ze to Yamato vysvetlil jinak bych byl z toho na nervi.

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-08-20 19:24 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

jjjj líbila, ale taková bezohlednost, nechat Yamata ..kolik že to bylo, cca 10 min? ležet na podlaze...grrr....vrrrrXDDDD. Kakashi YES

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, St, 2008-08-06 20:47 | Ninja už: 6170 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

pekne tahle serie me zaujala tak rychle nove dily

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-08-05 12:41 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

kubby když se koukneš na děj tak zatim tam toho moc pozitivního neni Smiling
San to už tak bývá Laughing out loud jo, skočil Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-08-05 12:09 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

U Jashina zrovna když mu Minato hodlá zdělit tak závažnou věc tak on ho zas přeruší!!! Sad Laughing out loud A stejně skočil!!! Sticking out tongue Je to fakt skvělý!!! Eye-wink Už se těšim na další díl!!! Smiling

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Út, 2008-08-05 09:17 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Jájj braško... mno to sa vyvíja teda exstremne dobre...mno už sa tešim čo bude dalej Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-08-05 09:00 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Travis neděle byla informace pro tenhle díl Eye-wink novej bude dřív
Alalinka tak to je jasný že už se nechtěl zabít Eye-wink ne, na špatný endy nejsem Smiling ale co neni může ještě být Laughing out loud
netti yondy mi to podle některejch zkazil Laughing out loud jo, mohla bys začít, víš jak dlouho už čekam na "a hurááá nová mise...." Laughing out loud to je utrpení tohleto Laughing out loud
jobek jo Smiling šlo mu o krk Smiling tak skočil
_l0v3_kAkAsHi_ jo Smiling mě to taky baví Kakashi YES
Rika to ti fakt teď spojlovat nebudu Laughing out loud sice sem ukecanej až to bolí ale kvůli tobě se překonám a nic z pusy nevypustím Laughing out loud
sorafay jo, toho sem se bál, že mi Minato tu vážnost zkazí, ale Naruto potřebuje nějakého anděla strážného, z jeho choré mysli mu jentak nevzejde v afektu, že to co dělá je blbost, vždyť to kolikrát nedojde ani normálnim lidem. Ale uvažoval sem že ho tam nedam. Nvm jestli sem ho fakt neměl vystřihnout Shocked Pokračování Laughing out loud eh bude Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-08-05 07:21 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Teda, Pary, prvé dva dieliky také vážne a ty sem teraz dáš výplod jeho fantázie alias Minata Laughing out loud Pekne zakompované, aj keď sem tam mi to tam až tak nesadlo... Ale zase mu pekne povedal pár vecí...
No už aby si dal pokračovanie Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-08-05 07:17 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Překecá ho, aby neskákal ale stejně pak skočí....uchuch....tak jsem zvědavá, jak tohle přežije xDD *Síla Kyuubiho!!*..pěknej díl xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Po, 2008-08-04 23:13 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

tohle me.. TOTALNE baviiiii xD jen tak daal xD

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2008-08-04 20:44 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

mno zajímaví ale nechápu to, když mu yodajme říkal at neskáče tak proč potom skočiL? asi jim chtěl jen utéct

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-08-04 20:13 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělý! Yondy je dobrej... i jako přelud XDD pěkně chrání syna, to se mu musí nechat xD
Ten správný směr... připomněls mi, že já bych v něm taky měla pokračovat xD

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Po, 2008-08-04 22:20 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Skvělé, ještě, že Naruto neskočil, aby spáchal sebevraždu..skočil, aby se zachránil, že? Eye-wink No, je to čím dál zajímavější...těším se na další. Jen doufám, že to skončí dobře..nejsi na špatné endy, že ne? Smiling

Obrázek uživatele Travis
Vložil Travis, Po, 2008-08-04 19:30 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Prostý občan

ach jo cekat do nedele ...