manga_preview
Boruto TBV 09

Psanec 2 - všechno, jenom to ne!

„Jestli jsou to tví praví přátelé, pak tomu nebudou věřit.“ podíval se Yamato Narutovi do tváře a snažil se najít alespoň špetku jeho pověstné dobré nálady, ale marně.
„Ale co teď, zabil jste tři ANBU?“
„Máme dvě možnosti.“

„Jaké?“ zeptal se smutně Naruto a hlavou se mu honily myšlenky typu, má cenu vlastně ještě žít?
„Buď řeknu, že ses vzbouřil, ty tři jsi zabil a utekl.“ řekl Yamato zamyšleně.
„A ta druhá možnost?"
„Téměř ta stejná, ale řeknu, že jsem tě přemohl.“
„Jsou v tom nějaké háčky?“
„Ano, pokud řeknu, že jsi utekl, budou tě hledat, a když řeknu, že jsem tě zabil, budou chtít tvoje tělo. V každém případě bude život jednoho z nás ohrožen.“ řekl Yamato smutně.
Reakce Naruta ho ale překvapila.
„Raději ať je v ohrožení můj život, než váš kapitáne.“ a vzpřímil se s zaťatou pěstí.
„Dobře,“ souhlasil Yamato. „Takže, teď na mě zaútoč.“
„Cože?“ začal se Naruto zdráhat. „To...to...to nemůžu.“
„Musí to vypadat věrohodně, nikdo mi neuvěří, když se do vesnice vrátím bez jediného šrámu.“
„Ach jo,...“ povzdechl si Naruto a vytáhnul kunai.
-----------------------
Mezi tím ve vesnici.
„Kakashi? Prý někoho chytili a obvinili ze smrti Tsunade, nevíš, kdo to byl?“ zeptala se Sakura Kakashiho, na kterého náhodou narazila cestou do nemocnice.
Kakashi tentokrát neměl vůbec svou ledovou tvář. Tvářil se, jako by mu umřel blízký přítel. To Sakuru dost vyděsilo.
„Obvinili a odsoudili Naruta.“ řekl smutným hlasem.
„Cože?“ vyděsila se Sakura.
„ANBU ho odvedli do lesa smrti na popravu...“ začal Kakashi a z oka, neskrytého za čelenkou, mu začaly téct slzy. Sakura padla na kolena, i z jejích očí se začaly valit slzy.
„To...to...to není možné, on...on by, to nikdy Tsu...Tsunade neudělal.“ vydala ze sebe dívka mezi pláčem.
„Také tomu nevěřím.“ pomohl dívce na nohy. Moc jí to nešlo, nejraději by tam zůstala sedět a proplakala noc.
„A kdo, kdo to nařídil? Jeho smrt.“ zeptala se smutně.
„Danzo, byl jmenován Šestým Hokage.“ odvrátil tvář od Sakuřina smutného pohledu. „To on to nařídil.“
„Danzo? Šestý? Může to být ještě horší?“ vzlykla.
„Obávám se, že ano.“ podíval se jí opět do tváře.
„Jak to myslíš?“ nechápaja Sakura.
„Myslím si, že Danzo ještě něco chystá.“
„Ale co?“
„Danzo má raději válku, než mír. Nedivil bych se, kdyby obvinil ze smrti Páté jinou ninjovskou vesnici.“
„Další války? Další ztráty na životech?“ pomyslela si dívka, odtrhla se od Kakashiho pohledu a začala utíkat. Pořád tomu nechtěla uvěřit.
Naruto přece nemůže být mrtvý. To přece nejde. Musím,... musím tomu přijít na kloub.
----------------------
„Nechcete pomoct kapitáne?“ podíval se Naruto na zraněného Yamata.
„Budu v pohodě, ale v životě jsem neútočil sám na sebe,... au.“
„Promiňte. Nemohl sem zaútočit na přítele, a kór po událostech poslední doby.“ nahodil Naruto smutný výraz v obličeji.
„Neomlouvej se, chápu to.“ usmál se Yamato, ale Narutovi to náladu moc nespravilo.
„Ale co mám teď dělat?“ rozhlédl se chlapec kolem sebe, na les, který byl všude kolem.
„Myslím, že nejlepší pro tebe bude dostat se do Písečné.“ řekl Yamato a opřel se o strom.
„Písečná?“
„Ano, au... pokusím se zjistit víc a při první příležitosti ti pošlu vzkaz.“
„Prosím, pozdravujte ode mne všechny.“ sklopil Naruto hlavu.
„Až si budu jist, že nebudou donášet Danzovi tak jim řeknu, ale dej si pozor. Od chvíle, kdy se rozdělíme, nikomu až do Písečné nevěř. Buď ostražitý a dávej si pozor. Věř, že ANBU tě budou sledovat.“ dokončil svou řeč Yamato a pokusil se vstát. Bolest v jeho levé noze byla obrovská.
„Nemůžu vás takhle nechat.“ podíval se Naruto smutně na zraněného Yamata.
„Tvoje srdce je obrovské. A síla ještě větší. Já to zvládnu, mimo to, pokud bys mě chtěl doprovodit k vesnici, tvůj náskok před ANBU by se zkrátil a navíc by nás mohli odhalit.“
„Tak s vámi pošlu alespoň klon.“
„Tys mě asi neslyšel. Neboj se o mě. Zapomněl jsi, že ovládám Mokuton? Udělám si vlastní klon.“ usmál se Yamato.
„Dobře, doufám, že se ještě uvidíme.“ dal Naruto Yamatovi sbohem, a vydal se do Písečné.
------------------------
Sakura utíkala od místa setkání se svým senseiem bleskovou rychlostí. Se slzami v očích si to hnala Konohou domů a nekoukala na cestu. To také bylo příčinou toho, že do někoho narazila, spadla na zem a jen pomalu se zvedala. Hinata, která se zvedla dřív, Sakuře pomohla na nohy a nechápavě na ni koukala.
„Proč brečíš, Sakuro? To kvůli Páté?“ zeptala se modrovlasá dívka.
Sakura se na Hinatu smutně podívala. Došlo jí, že to asi neví, jinak by se chovala úplně jinak.
„To taky, ale...“ řekla smutně, a podívala se udivené Hinatě do očí. Hledala sílu, jak jí to říct.
„Z její smrti obvinili Naruta a...“
„Co?!“
„A zabili v lese smrti.“ dořekla a pozorovala, jak před ní Hinata padla na zem a začala brečet taky. Sakura klesla vedle ní. Ani jedna nevěřila tomu, že by toho byl Naruto schopen. Obě v něj věřily, věřily v jeho sen a v to, že se mu povede stát se Hokage. Od doby, kdy ho obě poznaly, uteklo už hodně času. Na začátku té cesty, kterou prošli, mu věřila jen Hinata. Sakura si myslela, že to, co Naruto říká, je hloupost a nejraději by se ho zbavila, ale teď... teď mu ale obě věřily, seděly tam proti sobě a prolévaly slzy.

Poznámky: 

Tak a je tu druhej díl. Trochu se mi u toho chtělo u brečet. Vím že Naruto žije, ale Sakury i Hinaty mi bylo dost líto. Sad

4.96104
Průměr: 5 (77 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2021-03-12 11:38 | Ninja už: 4210 dní, Příspěvků: 5858 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: Teda, čekala bych, že v devatenácti už Naruto zvládne splnit nutnou povinnost i tím, že zaútočí na přítele. Ale pro čtenáře, který v tak drsném světě nežije, je to asi představitelnější postoj, než kdyby mu způsobil pár kontrolovaných, téměř vážně vypadajících zranění. Děvčat je mi taky líto, ale jsou to kunoiči, tak věřím, že v nastálé situaci zvládnou svůj žal přetavit v odhodlání k boji a i od nich se ještě máme na co těšit.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, St, 2009-08-12 16:55 | Ninja už: 5475 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

Super Dnzo je hovínko Laughing out loud

Obrázek uživatele Matsue Nagasaki ...zrůda
Vložil Matsue Nagasaki..., Ne, 2009-08-09 20:54 | Ninja už: 5672 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

čupr dílek Laughing out loud , ale je mi jich tak líto Sad ....danzou a hokage... to ne!
*chytá se nevěřícně za hlavu*

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, St, 2008-11-19 23:34 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

ten Yamato útočící sám na sebe xD Omj, to je krom Sasánka druhej Naruťáckej emo xD Jinak to bylo moc smutný, nejvíc lituju Naruta Sad a pěkný Kakashi YES


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Ne, 2008-08-31 20:17 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Naruto nechal chudáka Yamata, aby se zranil sám, no to je věc. A holek mi bylo taky líto. Dobrá práce. Kakashi YES

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Čt, 2008-08-21 10:34 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Je to cim dal napinavejsi ,ale i smutnejsi jinak dalsi povedeny dil.

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-08-20 19:09 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Je to čím dál víc zajímavější. Ale jenom k tomu jak tam obě seděly a brečely, to mi připomíná nějakou zcénku z nějakýho Americkýho filmu.
"Nééé přoč si musel umřít, proč ty blbče" XDDDD njn ale jinak fakt super, idu na pokráčko Laughing out loud !!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, So, 2008-08-02 18:13 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

justi dík Smiling já se zas těšim na vaše skvělé komentáře Kakashi YES další bude zejtra Eye-wink pokud už budou moderátoři zpět Smiling
jobek moc díky Smiling jak sem řek justi, další pošlu zejtra, povolenej bude až se k tomu dostanou navrátilci Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, So, 2008-08-02 08:06 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

mno strašně pěkná série....fakt nemám slov Laughing out loud a nevíš kdy bude další dílek?

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele justi95
Vložil justi95, Po, 2008-08-04 15:47 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Pěstitel rýže

Super! Už se těším na další dílek Smiling Jako vždy - dobrá práce Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-08-01 17:22 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

nettiex jo jednou se to dozví Smiling nvm jestli gara pomůže Smiling a navíc tam ještě neni.
san Smiling dík Laughing out loud kdybych ale měl pořád říkat že se polepšim Laughing out loud tak se asi uříkam Laughing out loud
rika Smiling jo, no, to si měl každej domyslet jak na sebe útočí Eye-wink
Alalinka další z jeho životních zkoušek. máš pravdu, ty bych tam taky viděl raději Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2008-08-01 10:32 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Mně nebylo ani tak líto Hin a Sakury jako Naruta...tohle si prostě nezaslouží Sad a Danzou jako hokage (to už bych tam viděla radši Ino nebo Gaie Laughing out loud *umíte si to představit?*)

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-08-01 07:06 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

heh...mě jich teda líto nebylo, ale což..to nevadí xDD ale přišlo mi úsměvný, když na sebe Yamato útočil...nějak si pořád představuju jeho klon, jak do něj kope xDD om neřeš mě a radši tvoř další xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-07-31 22:52 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Mno dobře uznávám že i Ty umíš psát vážný FF bez smajlů!!! Eye-wink Je to fakt dobrý!!! Laughing out loud Teda až na ty chyby no... Sticking out tongue

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-07-31 19:57 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Mně je jich taky líto... ale však ony se dozví pravdu (dozví, že jo? xD)
Yamato je skvělěj... a Naru jde do Písečný... takže Gaara určitě pomůže Laughing out loud
Skvělý, je vidět že i "normální psaní" ti jde, nejen humor... tákže - Jen tak dál!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-07-31 19:38 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Stále si neviem predstaviť uja Danza ako Hokageho, chjooo Laughing out loud
Ale dielik je to naozaj skvelý, som moc zvedavá na nášho psančeka Laughing out loud
Ale to Yamatko pekne zahral Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-31 19:43 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

díky Smiling ne překlep to není Smiling a kord po , jinak bych to asi napal - a hlavně po jako když si uvědomí co se poslední dobou stalo Smiling nvm jak to vysvětlit ale překlep to neni Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-07-31 20:24 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Aha Smiling Díky za vysvetlenie, zase som o niečo múdrejšia Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-07-31 20:57 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Kdeže múdrejša, toto preklep je Smiling Je to hovorově, ale bez toho "d" a s dlouhým "ó", kór znamená něco jako obzvlášť, především...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-07-31 21:36 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak teraz som múdrejšia Smiling
Díky moc, obom Laughing out loud
Kór mi niečo vraví...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-31 21:00 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

heh fakt Shocked tak to se omlouvam Laughing out loud to sem ani nevěděl Laughing out loud a jestli jo tak mi to vypadlo Sad *styď se!* já to opravím, jo chyby, těch mam vždycky že bych je moch prodávat Laughing out loud

[img][/img]