manga_preview
Boruto TBV 09

Legendy Konohy - 02 Konec jedné cesty

„PROČ? Proč jen jednou nemůže udělat to co má?“ udeřila Tsunade pěstí do stolu. „Tahle jeho hloupost může mít nedozírné následky.“
Sakura, Kakashi, Yamato a Shizune stáli před Tsunade upírajíc na ní své zraky.
„Kakashi, sežeňte Gaie a Nejiho. Spolu vytvoříte první pátrací skupinu, která půjde po Peinovi.“ začala Tusnade rozdávat rozkazy.
„Yamato, vy vezměte Saie, Kibu a Leeho. Vy budete druhá pátrací skupina. Oba týmy dostanou vysílačky, aby se mohly kontaktovat v případě, že narazíte na Peina nebo jiné problémy. Hlavně! Přiveďte Naruta zpátky.“
„Hai!“ odpověděli svorně oba bývalí ANBU a vydali se na cestu.
„Sakuro, ty se vydáš vyhledat Rin. Máme informace, že přebývá v lezích na západ od Listové. Ty a Rin mě budete zastupovat jako hlavní medici po dobu mé nepřítomnosti.“
„Vaší nepřítom...?“ divila se Sakura.
„A vydáš se hned!!“ přerušila ji Tsunade.
„Hai!“ začervenala se Sakura a taktéž zmizela.
„Ty, Shizune, pošleš okamžitě dopis Kazekagemu do Písečné. Vydám se tam a požádám o pomoc Gaaru a Ebisou. Mám pocit, že je budeme oba potřebovat. A jen tak mimochodem, zavolej mi Shikamaru.“
„Rozkaz Hokage-sama.“ zasalutovala Shizune a utíkala splnit své úkoly.
 
Mezitím už se u Hlavní brány formovaly obě pátrací skupiny.
„Kiba povede první skupinu, která bude přímo stopovat Peina.“ úkoloval Kakashi, „já s mojí skupinou v čele s Nejim vyrazíme chvíli po vás. Neji bude vaši skupinu neustále monitorovat Byakuganem.“
„Hai.“ozvalo se od první skupiny.
„Pátrací tým Akamaru, za mnou,“ zvolal Kiba a vyrazili tryskem za Peinem.
Kakashi se otočil na druhou pátrací skupinu: „My půjdeme jinudy. Neji ty...“
„Byakugan!“ ozvalo se než Kakashi stihl dokončit větu.
„Správně,“ usmál se Hatake, „tým Kakashi vyráží.“
 
„Někdo nás sleduje,“ zvolal jeden z Peinů, „jsou to dvě skupiny po čtyřech.“
„Dobrá, vy čtyři tu počkejte a vyřiďte to. Já se postarám o Jinchuurikiho.
 
„Čtyři z nich se zastavili, ale pátý s Narutem pokračují dál.“ otočil se Kiba na Yamata.
„A je to tu, připravte se na boj. Saii, Lee, jděte na ně z boku. Já s Kibou se s nimi střetneme přímo.“ udílel rozkazy Yamato.
Sai i Lee zrychlili a vyrazili každý z jedné strany.
„Kakashi-sensei, zřejmě nás čekají problémy,“ oznámil Neji, „čtyři z Peinů se zastavili. Chystají se na nás. Rozdělili se na dvě dvojice.“
„Rozumím. Vy tři tedy zaútočíte přímo, já se je pokusím obejít.“ sdělil jim Kakashi svůj plán.
 
Zatímco se schylovalo k boji, Pein s omráčeným Narutem dorazil ke skrýši Akatsuki. Stál před obrovským vodopádem, který se zdál být neprůchodný. Pein však vytvořil několik pečetí a vodopád se rozestoupil. Vešel do skrýše s Narutovým tělem na rameni. Odhodil tělo na zem.
„A helemese, kohopak nám čerti nesou.“ uchechtl se Hidan.
Pein se na něj s podíval: „Tak už tě vytáhli z díry, jo?“
„Ani mi to nepřipomínej, jen co toho parchanta z Nara klanu potkám, usekám mu všechno co půjde.“ rozzuřil se Hidan při vzpomínce na potupnou porážku.
„No to mě po*er, není to Kyuubiho Jinchuuriki? Uchiho, poď se podivat koho ti Pein přines'.“ chechtal se Hidan.
Sasuke přistoupil ke dvojici a pohlédl na bezvládné tělo.
„Naruto!“ zašeptal.
„Něco si řikal?“ otázal se zvědavě Hidan.
Sasuke se zhluboka nadechl a podíval se Hidanovi do očí, ten jen uhnul pohledem a dál nic neříkal.
„Jinchuuriki, výborně Peine, začněme tedy s vyjímáním Bijuu.“ rozkázal Tobi když spatřil Naruta.
„Všichni na místa!“
Všichni z Akatsuki se rozestavěli na svá místa na rukách obrovské sochy.
„Rei.“ začal odříkávat Pein.
„Seiryuu.“
„Byakko.“
„Suzaku.“
„Genbu.“
„Kuchin.“
„Nanju.“
„Hokuto.“
„Santai.“
„Gyokunyo.“
„Fuuin Jutsu: Genryuu Kyuu Fuujin!“ ukončil Tobi výkřikem vytváření pečetí.
„Díky mojí obrovské zásobě chakry nám bude vyjímání Kyuubiho trvat třetinu času. Do rána je naše sbírka Bijuu kompletní.“
 
„Volala jste mě Hokage-sama?“ tázal se Shikamaru při vstupu do pracovny Hokage.
Tsunade zvedla hlavu od papírů, změřila si Shikamara pohledem a řekla:
„Pocestuji do Písečné, požádat o pomoc Kazekageho. Takže jsem se rozhodla, že po dobu mé nepřítomnosti mě zastoupíš ve funkci Hokage.“
„A-ale Tsunade-sama...“ koktal překvapený jounin.
„Žádné vytáčky, je to rozkaz!“
„Hai.“ přikývl otráveně Shikamaru, narazil si klobouk Hokage na hlavu a zasedl za psací stůl.
Tsunade se usmála.
„Hodně štěstí, Shikamaru.“ pravila mu na pozdrav.
„Vám taky...“ odpověděl ledabyle Shikamaru a položil si nohy na stůl.
 
Lesem se rozléhal břinkot kunaiů, narážejících do sebe v zlověstném souboji.
„Konoha Senpuu!“ zařval Lee. Pein se však jen usmál a lehce se útoku vyhnul.
Sai prozatím schovaný ve větvích stromu kreslil na svůj papír velkého hada.
„Choujuu Giga.“ zašeptal, had se začal zhmotňovat a potichoučku se plazil směrem k Peinovi.
Sai začal bleskově kreslit další obrázky. Čtyři obrovští psí, kteří byli vysláni na druhého Peina, se proměnili v inkoust, jen co Pein jednou mávl rukou.
Had se mezitím doplazil až ke svému cíli, který byl zaneprázdněn bojem s Kibou.
Do boje se přidal i Yamato s mocným zvoláním: „Mokuton: Hijutsu Jukai Koutan,“ spoutal Peina tak, aby ho Lee mohl zasáhnout.
„Gouken!!“ zařval Lee a udeřil Peina do břicha.
Pein se bolestivě popadl za břicho.
„Konoha Reppuu!“ zvolal znovu Lee a tentokrát Peina zasáhl naplno. Ten jenom zavyl bolestí a skácel se k zemi.
Náhle se lesem rozezněl výkřik: „Akamaru ne!“
Všichni se ohlédli po jeho původci. Kiba se skláněl nad bezvládným tělem svého ninkena a Pein se jenom krutě usmíval. Najednou odkudsi vytáhl kunai a rozběhl se proti Kibovi.
„Kibo pozor!!“ zakřičel Yamato.
„Chidori!“ to byla poslední slova, která Pein zaslechl. Kakashiho ruka nabitá elektřinou prošla jeho srdcem a zbavila ho života.
„To bylo těsné,“ usmál se Kakashi, „ dva dole, dva zbývají. Měli bychom jít trochu vypomoct mojí skupině. Možná nebyl nejlepší nápad nechat je tam samotné.“
„Nebojte Kakashi-senseii, Gai-sensei to určitě dobře zvládne. On má přeci sílu mládí.“ zazubil se Lee.
„Jestli chceme zachránit Naruta, tak bychom sebou měli hodit. Vyjímání Bijuu sice trvalo u Gaary tři dny a tři noci, ale třeba Akatsuki zlepšili své metody natolik, že tento proces urychlili.“ strachoval se Yamato
 
„Peine jak to vypadá s narušiteli?“ zajímal se Tobi.
„Podařilo se jim zneškodnit dva z nás, ale stále dva zbývají.“ odvětil Pein.
„Takže Listová nám začala sílit. No uvidíme, co s nimi udělá jejich vlastní Bijuu.“ zachechtal se Tobi.
„Vyjímání je u konce.“ prohlásil Pein a všichni uvolnili své pečetě držící Naruta ve vzduchu.
Narutovo tělo padalo k zemi, s tupým žuchnutím dopadlo a zůstalo ležet.
„Zetsu, postarej se o jeho tělo.“ zavelel Pein, „ale vezmi si ho někam ven.
„Samozřejmě.“ ušklíbl se oslovený. Popadl Narutovo tělo a prošel skrz vodopád.
Sasuke se najednou vydal směrem ze skrýše.
„Kampak Uchiho? Snad se nejdeš rozloučit s kamarádem?“ chechtal se Hidan, ale další Sasukeho pohled ho uzemnil.
„J-já, jdu se projít.“ oznámil Peinovi. Ten se jen usmál a nechal Sasukeho odejít.
 
„Vypadá šťavnatě,“ prohlásila černá půlka Zetsua o Narutovi, zatímco druhá mu oponovala, „nevypadá tak šťavnatě jako členové klan Akimichi.“
„No tak, přestaňme se hádat a pustíme se do jídla.“
„Ani se ho nedotkneš!“ ozvalo se za jeho zády.
„Ale, ale, kdopak nás to ruší?“ špital Zetsu aniž by se zvedl od Narutova těla.
„Nebudu to víckrát opakovat Zetsu!“ zvýšil hlas tajemný příchozí.
Zetsu se konečně narovnal a pohlédl do tváře svému protivníkovi
„T-ty?“ zakoktal.
„Ano já a teď od něj ustup.“
„Počkej až se to dozví, Pein.“ zasmál se Zetsu.
„Nemyslím, že by se to měl dozvědět. Katon: Ryuuka no Jutsu!!“
Zetsu ani nestihl zareagovat a najednou ležel mrtvý na zemi, zasažený ohnivou koulí.
 
Tajemný přistoupil k Narutovu tělu, sklonil se nad něj a tiše zašeptal: „Promiň, příteli.“

Poznámky: 

Takže tu máte druhý díl. Mám z toho dost zmatený pocity. Vůbec nevím jestli se mi to daří.
Jako obvykle vám děkuju za přečtení a prosím o komenty. Smiling

4.79661
Průměr: 4.8 (59 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Út, 2009-04-07 14:06 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

len takto dalej pokracuj

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2009-02-13 16:41 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Panovačný Tobi? Shiki a klóbr Hokage? Co ty nevymyslíš. A daří se ti to, daří *uznale pokyvuje hlavou a kliká na odkaz dalšího dílu*

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2009-02-13 16:41 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Panovačný Tobi? Shiki a klóbr Hokage? Co ty nevymyslíš. A daří se ti to, daří *uznale pokyvuje hlavou a kliká na odkaz dalšího dílu*

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2009-02-04 17:45 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super díl

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, St, 2008-11-05 14:48 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Je to super, utekám na ďalší dielik Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), St, 2008-08-20 16:29 | Ninja už: 19854 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jj super!!

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Po, 2008-08-18 18:03 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

supeeeeeeeer, som zvedava jak to dopadne.Laughing out loud

Obrázek uživatele popo26
Vložil popo26, So, 2008-08-16 14:18 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

je to super

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-08-13 14:09 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Jezusky, to se ti teda povedlo!!! shiki a klóbrc kage, panovačnej Tobi...v jedný chvíli ležim smíchy pod stolem, v druhý ani rači nedejchám Laughing out loud XDD rychle pokráčko Kakashi YES Laughing out loud Laughing out loud Sticking out tongue !!!

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, Út, 2008-08-05 01:17 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

honem dlasi... sileny abstak:-)

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-08-03 13:28 | Ninja už: 19854 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Velící Tobi Shocked... Shikamaru a klobouk Hokage Puzzled... ajajaj co přijde příště?!!! Laughing out loud Ty a ty Tvoje pocity... Jashin strč je už někam do komory a zamkni je to skvělý!!! Smiling Mno a ten tajemný neznámý... taky mám podezření!!! Eye-wink Ae nepovim!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-08-01 19:01 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No pekne, teda, to je pokračovanie Laughing out loud
Niekto ma aj napadá, na toho tajomného muža, ale nič nepoviem, nechám sa pekvapiť Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.