manga_preview
Boruto TBV 09

Loučení a návraty 15 - Závěrečná...

A jen ten, který poznal bolest loučení, může cítit opravdovou radost návratů... radost, podmíněnou měsíci utrpení, měsíci samoty a zoufalé touhy po něčem co...

Tuhle kapitolu chci věnovat všem věrným čtenářům... všem, kteří jste mě povzbuzovali svými skvělými komentáři, všem kteří jste dočetli až sem...
Bez vás by tahle povídka nikdy nevznikla, takže moc děkuji!!!
Takže přeji příjemné čtení...

Sakura
Nenechám…
Proč? Proč se pořád všechno tak komplikuje? Copak toho chce tolik? Jenom trochu štěstí… nemá snad na něj právo?
On… ví, že budou mít dítě… a… je mu to jedno. Jedno, uvědomila si náhle bolestné zjištění. Jedno…
Najednou… nevěděla. Měla šílenou chuť se rozesmát. Jedno… všechno.
Ty měsíce… celé ty měsíce… Co je lepší? Krutá jistota, nebo planá naděje? Naděje umírá naposled… ano. Umírá naposledy. Ale předtím zabije nás.
Nenechám ho odejít…
Znala Naruta. Jemu by to přece jedno nebylo… tomu Narutovi, kterého znala ne. Ale kdo je tohle? To není on.
Naruto se nikdy nevzdával. Nikdy neztratil víru ve vítězství. Vlastně, co víru. On nevěřil, že vyhraje. On to věděl.
Ale když se chce vzdát teď, ona tedy rozhodně ne. Když tentokrát není ten silný on, bude jím muset být ona. Ona bude ta, která to nevzdá. Která bude bojovat za lásku až do konce.
Ale…
Náhle ucítila prudkou bolest v břiše. Polekaně nahlas zakřičela.

Naruto
Křik…
Co se stalo?
Rychle vzhlédl. Sakura… vyděšeně se držela za břicho.
„Dítě…“ zašeptala polekaně. „Naruto…dítě…“
Přiskočil k ní a chytil ji, právě včas, aby neupadla.
„Sakura-chan… jsi v pořádku?“ zeptal se starostlivě. Hloupá otázka.
Sasuke přispěchal k nim. Pohlédl na mladou ženu. „Ehh.. no… bych, že bude jako to… rodit,“ vysypal ze sebe neklidně.
Naruto mu věnoval podobně neklidný pohled. Ať už mezi nimi bylo cokoliv, tady šlo o Sakuru. Jeho Sakuru… počkat, jeho? Ale ona už nepatřila Narutovi…
Sakura mu silně stiskla ruku.
„Ale… je příliš brzy…“ řekla. Bolest polevila, ale strach nikoli. Strach o dítě… jejich malé, nevinné děťátko. Tsunade přece říkala, že mohou nastat komplikace…
Nesmí o něj přijít!
„Jdu pro Tsunade!“ oznámil Sasuke. „Zůstaň tady s ní,“ přikázal Narutovi, a spěšně odešel. Cestou mu z cesty ustupoval vyděšený dav lidí, ještě před malou chvilkou zálibně sledující mladý pár.
Naruto se ho pokusil zastavit. Slova, která se chystal říct… bolela ho. Musel se přinutit je vůbec vyslovit… ale když se podíval na postavu schoulenou v jeho náručí, najednou mu byla všechna jeho bolest ukradená. Teď nebyl čas fňukat, tady šlo o ni. On jde stranou.

Sasuke
„Neměl by tady s ní spíš zůstat… otec toho… malého?“ (pozn. To je fakt párek debilů… XDD)
Překvapeně se otočil. „Proto tu taky zůstáváš ty, Naruto, ty baka.“
Copak jemu to fakt nedošlo? Tak proto to všechno... myslel si, že já a Sakura...
Naruto nikdy nebyl příliš chytrý, ale tohle snad... i když, je pravda, že... on mu výslovně neřekl, že to dítě je jeho... Ale ani ne, že je Sasukeho.
Jedna chyba... a kolik dalších způsobí. Jako jakási řetězová reakce... začne to jako obyčejná hloupost, která se ovšem změní v něco mnohem, mnohem horšího. Jako lavina, nejdřív trocha sněhu, ale pak následuje smrtící spoušť...

Naruto
Užasle se díval za odcházejícím Uchihou.
„Proto tu taky zůstáváš ty, Naruto….“
Proto tu taky... ty... ale...
„T...t... to přece... to není... je moje? Dítě... tvoje dítě... je naše? Naše dítě?” Stiskl nechápající Sakuru v náručí ještě pevněji.

Sakura
Sakura zatnula zuby. Další bolest... klid, poručila si, Buď v klidu... ale moc to nepomáhalo.
Naruto něco říkal... neposlouchala ho. Hlavní bylo, že tady byl. Byl tady, s ní. A brzy už nebudou sami.
Zatnula zuby. Další kontrakce...
Byl tady... ale na jak dlouho?
Na to nemysli! Teď to chce klid... buď v klidu, opakovala si zoufale.
Klid... ale na to měla myslet už dávno. Ten stres posledního půlroku, navíc jejich návrat... Stalo se toho moc. A navíc ty komplikace, o kterých mluvila Tsunade-sama...
Neměla se tak chovat... zvlášť, když je lékařský ninja, někdo kdo ví, jaká nebezpečí v těhotenství hrozí.
Neměla pořád jen brečet, stresovat se... jestli se něco chlapci nebo holčičce něco stane... pořád dokola se obviňovala.
„Naruto...”

Naruto
„Neboj se, Sakura-chan… už tady budou“ zadrmolil Jinchuuriki. Hlavou mu stále létaly myšlenky. To dítě… je možné aby… políbil ji jemně do vlasů.
Nad nimi se objevil stín. Vzhlédl.

Nemohl dělat nic… prostě nic.
Hrdlo měl sevřené strachy. Bál se o ni, o jejich dítě…(pozn. slavme, došlo mu to XDD)
Je to jen moje vina, pomyslel si. Kdybych nebyl takovej pitomec… jen tak odejít… vztekle praštil rukou do zdi.
Vždy budu ochraňovat ostatní… budu jednat tak, abych nikdy nelitoval… sevřel ruku v pěst a unaveně se o tu zeď čelem opřel.
K čemu to bylo? K čemu? Ztracené stíny dávných slov… Slib… který nesplnil. Slib… je jako pavučina. Pavouk ji pečlivě tká, vlákno k vlakénku… pečlivě, protože mu na tom, co dělá, dost záleží… ale pak stačí aby zafoukal vítr, a všechno je pryč…I když, tohle přirovnání není dost výstižné. Zničení jeho díla byla pavoukova vina. Stačilo jen, aby ji udělal někde, kde vítr nefouká…
Nervózně přešlapoval na nemocniční chodbě. Sakuru poté, co upadla do bezvědomí odvezli na sál… už to bylo několik hodin. Tsunade ho s velmi vážným výrazem v obličeji odmítla pustit také, prý si musí počkat. Čekat…
Co se to tam k čertu děje? Proč to tak dlouho trvá?
Zase, už zase ta bezmoc… Nikdo mu nebyl schopen nic říct… chodba byla prázdná. Sem tam prošel nějaký pacient, návštěvník, nebo někdo z lékařských ninjů… ale nikdo mu nic neřekl. Ani jediné slovo, že je vše v pořádku, že není proč se bát… Měli své vlastní starosti, svou bolest, svou práci… svůj život.

Uplynula další hodina. Unaveně si sednul na bílou lavičku. Celé hodiny zmateného pobíhání, otravovaní nemocničních sester, nervozity, strachu... a pořád nic nevěděl. Proč to tak trvá?
Najednou slyšel nějaké kroky. Zprudka vstal. Sakura-chan! Možná už budou nějaké informace! Srdce se mu divoce rozbušilo, krev se mu nahrnula do spánků. Sakura-chan... ale?
Ale nebyl to žádný ninja – tedy alespoň lékařský ne.
S rozpačitým výrazem ve tváři se k němu blížil Sasuke. I na něm bylo vidět, že zrovna neprožívá lehké chvilky. Otevřel ústa, aby se zeptal na stav situace.
Naruto zavrtěl hlavou. Uchiha jen beze slova kývnul a sednul si vedle něj.
„Já… chci se ti omluvit,“ hlesnul, tónem, který mu byl tak cizí.
„Byl jsem idiot,“ skočil nu do řeči Naruto. „To všechno… je moje vina.“
„To není pravda. Já neměl… no… však ty víš,“ zadrhl se bývalý mstitel.
Narutovi v mysli znovu naskočila ta vzpomínka. Sasuke a Sakura-chan… ale ne. To už je minulost. Vlastně míň než minulost – neznamená to nic… jen nesmysl.
„Nevěděl jsem, že ty a ona… vždycky jsem se jí líbil já… nenapadlo mě že…“
„Časy se změnily, Sasuke. A navíc – to už je jedno. Teď záleží jen na tom, aby ona a moje dítě byli v pořádku.“ Trochu zdůraznil to slůvko ‚moje‘ Nemohl si pomoci – ten zvuk se mu líbil. Moje dítě… znělo to skvěle. Moje dítě… moje rodina. Konečně…
Několik dalších minut uplynulo v tichu. Myšlenky obou se točily kolem Sakury a …
„Chtěl jsem tě zabít,“ vzhlédl k Sasukemu náhle. Ten sebou trhnul.
„Tak…Proč jsi to neudělal?“ Tak důležitá otázka… na pohled by se možná mohlo zdát, že byla položena jen tak ledabyle… ale pro ty dva měla velký význam.
Naruto se mu podíval přímo do očí. „Kvůli ní. Aby byla šťastná… i když s tebou. Já.. moc mi na ní záleží.“ Vstal z lavičky a otočil se k němu zády.
„Chtěl jsem jen, aby měla hezký život…“ A teď o něj možná kvůli mně přijde. To ale už nahlas neřekl.
No, ani nemusel. „Ona se nevzdala,“ podotkl Sasuke.
Syn Čtvrtého nijak nezareagoval.
„Pořád věřila, že všechno bude v pořádku. Byl to její sen – sen, kterého se nehodlala nikdy vzdát. Nikdy se nevzdám… to je tvoje heslo, ne? Víš, já…“ sklopil hlavu. „vždycky jsem se tomu vysmíval, ale pak…přišel jsem na to, žes měl pravdu. Neměl by ses vzdávat, nikdy. Když ti na něčem záleží tolik, že bys za to položil život, nesmíš přestat. Právě to mi pomohlo tě po tolika měsících konečně najít… Nikdy se nevzdát – to je NAŠE cesta ninji.“
Modré oči se trochu projasnily. Trochu zaváhal – ale co, pomyslel si. Vždyť je to vlastně pravda. „A ještě jeden důvod. Nikdy bych nezabil… přítele.“
Sasuke nevěděl, co odpovědět. Vlastě – ani nebylo co. Oba chápali význam těch slov… znovu přátelé…

Důležitá chvíle uvědomění… chvíle, na kterou Naruto čekal tolik let… která ale přišla v naprosto nevhodnou dobu… chvíle, kterou vzápětí přerušil zvuk otvíraných dveří. Dveří, ve kterých stála Shizune. S velmi podivným výrazem v unaveném obličeji…
Naruto se k ní okamžitě vrhnul. „Shizune-san! Co je s nimi?“
Ztrhaně si přejela vlasy prsty.
„Tak co je?!“ Tato slova už křičel.
Shizune se zatvářila smutně a chystala se k bolestné odpovědi. Ale…
Chodbou se najednou rozezněl jiný zvuk…pláč. Pláč malého dítěte. Zatvářila se užasle, nevěřícně, ale toho si Naruto nevšímal. Bylo něco, na čem mu záleželo mnohem víc…
S výrazem velkého štěstí, ale zároveň i toho nezdolného strachu se stínem úlevy trochu prudčeji odstrčil kunoichi ze dveří a vrazil dovnitř.

Dokáže někdy zapomenout na ten pohled? Ne. Ale tentokrát ne pro to, že by ho bolel, to ne - právě naopak. V tu chvíli pro něj neexistovalo nic krásnějšího, nic dojemnějšího, nic lepšího. Zastavil se a snažil se vrýt si tu scénu navždy do paměti… JEHO Sakura-chan s malým křičícím uzlíčkem v náručí…
Šťastně se usmívala, přestože bylo vidět, jak je unavená a zesláblá… Vedle ní stála Hokage a nějací další ninjové, ale ty muž ignoroval.
Došel až k nim. Zlomek vteřiny marně hledal slova… Sen se nemůže rovnat skutečnosti. Sen je to, po čem toužíme, co následujeme… pro co jsme ochotní udělat cokoli…náš smysl života. a když jsme si ten sen konečně splnili, je to skvělý pocit. A jeho sen byl právě splněn.
Okouzleně pohlédl na svou mladou budoucí ženu… ta mu pohled vrátila se stejnou láskou, porozuměním a oddaností v očích.
Jsou chvíle, kdy veškerá slova ztrácí význam, kdy nikdy nemůžou plně vystihnout situaci… a tohle byla jedna z nich. Tsunade s ostatnímu se tiše od té trojice vzdálili. Ani si toho nevšimli, ti měli oči jen pro sebe…
Jemně ji pohladil po vlasech a po tváři. „Jsi.. v pořádku? A ..“ jako očarovaný kývl směrem k děťátku. Zdálo se mu že nikdy neviděl nic tak… dokonalého. Malá hlavička porostlá jemnými blonďatými vlásky, drobný obličejík, který se tak podobal tomu jeho, ačkoliv bez těch čárek… zářící očička, u kterých se zatím nedalo říct, jestli budou spíše do zelena po mamince, nebo do modra po otci…
„Já i náš syn se máme dobře,“ usmála se znovu.
„Syn…“ zašeptal. Stále na ty dva hleděl, s posvátnou úctou a láskou v očích. Má syna… ten malý plačící chlapec je jeho dítě… stále si ta slova opakoval. „Můj syn…“
Jemně chlapečka pohladil po tvářičce. Ten se na něj podíval, naposledy popotáhnul, a jako zázrakem přestal plakat.
„Líbíš se mu,“ usmála se kunoichi.

Sakura
Její ztrhanou tvář znovu a znovu ozářil úsměv. Cítila se dost unaveně… poslední hodiny byly opravdu těžké. Moc si z nich sice nepamatovala, protože povětšinou byla v bezvědomí, ale… ale na tom už nezáleží.
Teď byla nevýslovně šťastná… ten pocit ji celou zaplňoval, přes veškerou únavu se cítila skvěle. Doslova ji hřálo u srdce láskou…
Pozorovala Naruta, jak opatrně drží malého v náručí. Sice měl strach, že mu ublíží, ale ...
„Je to přece tvůj syn. Budeš ho chovat často…“ Ta zdánlivě nevinná věta skrývala další otázku…
Co odpoví? Byla si téměř jistá, že odpověď zná… téměř jistá? Ale ona už nebyla mladá, naivní dívka, které stačily náznaky. Teď byla matkou, a potřebovala jistotu, víc než cokoli jiného. Už byla unavená z toho čekání… Dívala se mu do očí, a čekala na odpověď.
Dobře by zněla slova - Odpověď, která navždy změní život jim všem. Ale to nebyla pravda, alespoň ne tak docela. Jejich život byl už takhle dost změněný… a to, co ho změnilo nebylo ani tak chlapcovo narození, ani Sasukeho příchod, ale… oni sami. Ve chvíli, kdy se před lety rozhodli strávit svůj život společně, konečně odhalit city, které k sobě cítili. Když plánovali proplout rozbouřenou řekou života společně, ruku v ruce, kdykoliv ochotni se kvůli tomu druhému potopit až na samé dno… což se teď stalo. A jestli najdou sílu znovu se vynořit, je jen a jen na nich dvou.

Naruto&Sakura
„Miluji tě, Sakura-chan…“ Naklonil se k ní, a políbil ji. Jemně, něžně… ale přesto toužebně, jako by jí tím chtěl vyjádřit vše, co k ní cítí… to, k čemu nemohl nalézt slova.
A ona rozuměla. Objala je, oba, svého synka i muže, kterého tolik milovala…

Ani nevěděli, jak dlouho tam tak setrvali… opět jedna ze situací, kde čas nehrál roli…
Až dovnitř znenadání vrazil Legendární sannin.
„Jirayia-sensei?“ zeptal se udiveně Naruto a jen neochotně pustil Sakuru.
Poustevník se usmál. „Narození tvého syna si přece nemůžu nechat ujít,“ prohlásil. Vždyť je jako můj pravnuk… pomyslel si. Syn mého kmotřence. Který je synem muže, který mi byl jako syn… (ehh… to je synů XDD)
Přistoupil blíž. Chlapeček se na něj podíval ospalýma očičkama.
„Je krásný,“ poznamenal. Jako by se díval na...
„Nejhezčí miminko na světě! A bude po mně,“ řekl pyšný otec nadšeně. Sakura se neubránila úsměvu.
„Vypadá spíš jako malý Minato…“ uklouzlo Poustevníkovi. Minato... nikdy na svého nejlepšího žáka nezapomněl. Na jeho oběť, kterou vesnici přinesl...na jeho lásku k synovi...
„Minato? Kdo je to?“
Jirayia si povzdechl. Už byl čas, aby se dozvěděl, kdo opravdu je… že je jediným dítětem nejlepšího shinobiho, jaký se kdy v Listové narodil.
Pohlédl z okna. Kolem proletěl lístek. Jeden jediný, zelený list… jemně zakroužil a vydal se dál, na svou cestu vzduchem…
Ale teď opravdu nebyla vhodná chvíle… snad později, pomyslel si.
„Jeden…moc odvážný muž, kterého jsem kdysi znal… měl spoustu síly a odhodlání… a velkou lásku ke své vesnici, pro kterou byl ochoten udělat cokoli.“ A taky udělal, pomyslel si bolestně.
„Minato… to není špatné jméno… Sakura-chan?“
„Ano, Minato zní dobře,“ pousmála se. Jako jedna z mála znala pravé jméno Čtvrtého… A dávno tušila, že Yondaime Hokage a Naruto by možná mohli být…
Jiryaia se na zamilovanou dvojici také usmál. Kdybys jen věděl…

Hvězdy svítily vysoko na nebi. Svou jemnou, namodralou září laskavě osvěcovaly cestu všem opozdilcům, kteří se konečně vydali domů.
Už to byl týden, co se chlapec narodil. Od té doby do nemocnice proudily celé davy, všichni přátelé chtěli novopečeným rodičům popřát hodně štěstí… Naruto v pokoji zůstával se Sakurou, která se zoravovala z těžkého porodu. Už ji nikdy nechtěl opustit, ne, když ho tolik potřebovala… Věděl, že si svou zbrklost a nedůvěru k ní nikdy nedokáže odpustit. Byl pryč v době, kdy tady měl být pro ní…
Ne, pomyslel si s pohledem na spící ženu. To se už nestane… nikdy. Slibuju. Už navždy tady pro tebe budu…Pro tebe, našeho syna a pro všechny, kteří mě budou potřebovat.
Budu bojovat za vaše štěstí, tohoto snu se nikdy nevzdám… ne, dokud svět nebude bezpečnějším místem pro našeho syna... a naše další děti. Pro naše přátele, kteří toho pro nás tolik udělali, jako je Lee, Gaara, Kakashi, Hinata, Temari, Shikamaru… a mnoho dalších. A také – Sasukeho, jejich nejlepšího přítele, a budoucího kmotra jejich prvního syna, malého Minata. Jistě, měl chyby a ne málo, ale… byl to přítel. Později se také naučí, že v životě jsou důležitější věci než pomsta, a že nenávist není jediný smysl života.
Starý tým 7 už neexistuje, a nikdy nebude, to věděli všichni tři. Ale život jde dál, tak to prostě je, ať to zní jakkoliv krutě.
Žijme přítomnost, hrdě se dívejme do budoucnosti a dbejme, abychom mohli být pyšní na minulost!
V minulosti tří dávných přátel se stalo mnoho věcí, na které pyšní být nemohli. Vzpomínky, které se nevymažou… Ale ještě před sebou měli téměř celý život… život, který nebude jednoduchý, ve kterém je ještě čeká mnoho zkoušek, nebezpečí, boje, smutku, ale i radosti, štěstí, lásky, přátelství… Oni nikdy nepřestanou se svou snahou žít co nejlépe. Nikdy se nevzdají… Ne, dokud mají za co bojovat, něco, co milují tak, že by neváhali položit za to svůj vlastní život…

A to v jejich srdcích bude už navždy.

Poznámky: 

9. listopadu 2012: Kdysi tady bylo něco jako slib pokračování. Nebude. Ani podobná série. Z tohohle jsem už vyrostla.
Myslím, že pokud mě nějaká série, kterou jsem tady napsala, opravdu charakterizuje, rozhodně to nejsou LaN. Je to něco jiného, něco mně daleko dražšího. Ovšem za podporu děkuji tak jako tak, přeci jen - tohle byla má první dokončená.
Smiling

4.912845
Průměr: 4.9 (218 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-07-16 16:45 | Ninja už: 2696 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Záver je obyčajne najnáročnejší. Sakura sa rozhodne zabojovať, aby Naruto neodišiel a v strese začne predčasne rodiť. Sasuke beží za Tsunade a Naruto ostáva s bezmocnou Sakurou sám:"...ale když se podíval na postavu schoulenou v jeho náručí, najednou mu byla všechna jeho bolest ukradená. Teď nebyl čas fňukat, tady šlo o ni. On jde stranou." Narutovi po dlhých peripetiách konečne došlo, že dieťa je jeho. Úžasné sebareflektujúce dialógy si napísala medzi Sasukem a Narutom, v ktorých sa ukázali ich priority, hodnoty, a tiež vzájomné city. Malý Minato sa narodil a ocinko je očarený. Podľa mňa správne a symbolicky si vsunula postavu Jirayiu, ktorý dal meno nielen Narutovi, ale aj jeho synovi Smiling Narutovo odhodlanie bojovať za šťastie všetkých, priznanie si chýb a povznesenie sa nad ne a záverečný odstavec sú nezapomenuteľné myšlienky Smiling
Pýtaš sa, či sa vyplatili týždne usilovnej práce na tejto sérii. Bezpochyby. Čítala som všetky tvoje dielka. Táto séria možno nepatrí medzi tie, ktoré považuješ za cenné. ALE - písala si ju veľmi mladá a máš prvenstvo v NaruSaku Smiling Tvoj štýl je nezameniteľný. Pri každom dieli som sa snažila tvoje špecifiká vypichnúť, nechcem sa znovu opakovať. Som očarená z kladenia otázok, odpovedí na ne, kde vždy nechávaš otvorené vrátka pre iné alternatívy. V mladuškom veku si sa dokázala zamýšľať nad životnými otázkami, hodnotami a dilemami s rozumom a skúsenosťami oooveľa staršej bytôstky, pričom vek v tomto nezohráva až takú rolu, niektorí ani do smrti nie sú schopní takého uvažovania. Charaktery hrdinov a ich osobnosti si vystihla báječne. S materinským jazykom skutočne maľuješ nádherne. Som veľmi rada, že som túto sériu prečítala, rozhodne to nebol stratený čas, naopak som si pochutnala Smiling nettiex, si jedným zo základných spisovateľských pilierov Konohy a ja ti úprimne ďakujem, že existujú také hĺbavé bytosti ako ty, ktoré sú ochotné podeliť sa s ostatnými o svoje videnie sveta a človečenstvo prostredníctvom FF Ino ti gratuluje!

P.S. "Skúsenosť je slovo, ktorým ľudia nazývajú svoje chyby." (Židovské príslovie)

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2016-02-12 15:39 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise V. První dokončené mají své osobité kouzlo. Takže nemůžu říct, že by se mi prvotina patnáctileté nettiex nelíbila. Líbila, což dokazují předchozí komentáře. Je to takové úsměvné, nevinné, plné nadějí, zklamání, předsudků a omylů. Zajímavě jsi to napsala, rozhodně se našly krásné pasáže, ale i ty slabší. Je to krásná prvotina, která byla tvým odrazovým můstkem pro psaní. Jsem ráda, že tu stále je. x)

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, St, 2013-10-02 15:23 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Úspěšně přečteno. A musím říct že to bylo skvělé ale popořádku. Na tuhle FF jsem narazil, při čtení fóra o autorech které doporučují sami čtenáři a když jsem našel tvoji FF stránku, tak mě tahle povídka padla nejvíc do oka. Prvních několik dílů jsem měl pocit, že ta retrospektiva příběhu spíše škodí ale po několika dílech jak příběh pokračoval tak se to srovnalo. Ještě nikdy jsem nečetl povídku ve které by měly city jednotlivých postav tak velký prostor. A musím říct že to rozhodně nebyl krok špatným směrem, ba naopak. Dialogy a myšlenky postav jsou skvěle napsané jediné co mi někdy kazilo čtení byly ty vsuvky v závorkách od autorky. A možná bych měl ještě jednu malou výtku. Párkrát jsem měl pocit že příběh už je uměle natahovaný ale jak říkám byl to jen pocit. Kdybch měl vypíchnout nejaké momenty z povídky tak rozhodně ta část o Cestě ninji. Ta byla prostě dokonalá. A když jsem četl poslední díl, kdy už Narutovi konečně docvaklo, tak jsem měl prostě úsměv na tváři až do konce povídky. Abych to shrnul, povídka rozhodně stojí za přečtení i dnes. Skvěle napsané, zajímavý příběh, a samozřejmě ta láska. Hodnocení? 90% ze 100% nebo 4 a půl hvězdiček z 5 (podle toho jaké hodnocení uznáváš Eye-wink).

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele skurudej
Vložil skurudej, St, 2012-11-21 08:13 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

užasný,líbilo se mi to,prostě super good

Obrázek uživatele Mizuna
Vložil Mizuna, Čt, 2012-11-08 20:44 | Ninja už: 4445 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkny jsem ten co uprednostnuje NaruSaku takze tohle nema chybu

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, So, 2012-10-20 16:49 | Ninja už: 4725 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Máš moc hezký sloh, ale upřímě, mě to nepřekvapuje Laughing out loud A na to, že jsem pro NaruHina, se mi to moc líbilo. Chtěla bys vědět něco víc, něco originálního, něco ze mě? Nechtěj. Neumím moc dobře popisovat, co cítím. Jediné, co ti může říct, je, že mi teď na rtech hraje šťastný úsměv a v hlavě zní věta: "Tak přeci by mohlo být možné, aby pohádky se staly skutečností."
Krásné! Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Dejvis111
Vložil Dejvis111, So, 2011-11-12 12:45 | Ninja už: 4654 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Jedna z nej FF co znám... =)

Obrázek uživatele Drakil
Vložil Drakil, St, 2011-06-01 20:55 | Ninja už: 4851 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Dá se něco takového vůbec popsat? podle mě ne (nechci někoho uražet) ale tohle bylo genialní.

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Čt, 2011-05-26 19:54 | Ninja už: 4807 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Nádherná povídka pár NaruSaku je ten nejlepší jaký může být!!!
Přece jen, poslední...

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Nikki357
Vložil Nikki357, Ne, 2011-02-20 00:22 | Ninja už: 4876 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Upřímně? Nádherná povídka!! Smiling Musím se přiznat, že když jsem si jí celou četla, u pár dílů se mi v očích objevily i slzy Laughing out loud Opravdu skvělá FF, moc se ti povedla! Smiling

Obrázek uživatele Nori-chan
Vložil Nori-chan, Pá, 2011-01-07 20:03 | Ninja už: 5161 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

OMG, takovýhle happy endů je na světě tak málo!!!! Já jsem dřív preferovala NaruHina, ale poslední dobou se kloním spíš k NaruSaku, Sasuke utře nos, což si zaslouží, tohle je tááááák dojemné Laughing out loud Krása.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2010-12-11 14:16 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

175 Smiling Tak to už hezky překročilo "hranici" (nevím, jak jinak to nazvat xD Snad pochopíš, co tím myslím), co? xD
Jo, není ode mě hezký, že jsem se nezastavila nikdy dřív a nenapsala svoje dojmy z povídky, ale... Ono je strašně těžký okomentovat dobrou povídku hned po přečtení, protože bych toho
prostě chtěla říct až moc.
Mám to říct zjednodušeně? Jedna z nejlepších Ff povídek, jakou jsem kdy četla a rozhodně si musela vybudovat svoje místo mezi Konožskými FF. Krásně popsané a přestože mě to někdy štvalo, jak se střídal pohled osob, nádherně to dodávalo... takovou dobrou atmosféru. Viděla jsem to. Cítila s nimi - přestože určitě ne tak moc, jako ty. Ale i to stačilo.
Krása... je mi líto, že jsem si to přečetla až teď (přestože i to má své výhody - čím starší, tím lépe některé věci můžeš pochopit. Možná kdybych to četla dřív... možná by to na mě nezapůsobilo tak moc) ale hlavně, určitě si to přečtu znovu za nějakou dobu, a třeba tam zase najdu něco nového Smiling
Děkuji za krásné počtení i příjmený pocit... opravdu umíš nejenom psát, protože tohle není jenom psaní. Tohle je tvoje "malování slov" Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2010-12-11 14:29 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Já vím, co to znamená. Jenže já... už jsem tak nějak jinde. Nakonec... po téhle přišly další tři (nebo spíš dvě, jednu asi nemůžu počítat, nikdy nebude dopsaná) série, a beztak to zaregistroval z těch 175 málokdo. xD
Já osobně jsem to nečetla už... víc jak rok. Ani si nijak zvlášť nepamatuju detaily (i když bůh ví, že tam fakt není moc co na zapamatování, děj se dá popsat dvěma větami. xD) A upřímně... nemyslím, že se k tomu vrátím tak brzy - jestli vůbec někdy.
Ale... jedno si pamatuju - pocit při malování slov.
Ten nezapomenu nikdy.

Díky, akai, děkuju moc. Ten pocit při čtení komontářů je k nezaplacení. Smiling

Obrázek uživatele LaRriSa-chan
Vložil LaRriSa-chan, Út, 2010-07-13 12:22 | Ninja už: 5221 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Perfect story...Smiling vážne úžasné...:-)klaniam sa..:-)[kanji=30]

Obrázek uživatele Iino Ayumu
Vložil Iino Ayumu, Út, 2010-07-13 11:29 | Ninja už: 5111 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Pěstitel rýže

Bolo to krásne proste neviem čo dodať. Bolo to skvele FF a dúfam, aj ostatné budú také dobré. Laughing out loud

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2010-07-09 17:18 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Heh, 166... xP xD
Tahle povidka je... pěkná. Určo si zaslouží čestný místo jako první NaruSaku. x) Nicméně mě až tak neohromila. Nekulila sem oči ani nelapala po dechu, ovšem čas který sem nad ní strávila nepovažuju za ztracenej. x)
Nelíbil se mi tu charakter Sasukeho... nedokázala sem si takový jeho chování představit. Potom, na tenhle styl psaní nejsem zvyklá takže to ve mně vyvolalo celkem smíšený pocity.
Ae co se mi docea líbilo byly ty neustálý omyly, domněnky... xD A občasný psychologický poučky taky nebyly k zahození. x)
Na závěr zopakuju že to bylo moc hezký. Ae podruhý si to už nepřečtu. x)

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2010-07-09 17:20 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Čekala jsem podobnou reakci Smiling

Obrázek uživatele Senbairi-san
Vložil Senbairi-san, Čt, 2010-07-08 20:39 | Ninja už: 5097 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

No, konecne som mal sancu spoznat, aky skvely pocit je to si citat kde ma Naruto dieta so Sakurou. Doteraz co som sa pozeral na vsetky tie FF s pribehom kde ma Naruto dieta tak som len stale hovoril: tak toto nie je nie je nic pre mna, fuj! Ale ty to fakt(ako bolo uz spomenute) vies tak najgenialnejsie napisat ako sa len da... Esteze si NaruSaku fan lebo ak by tam bol namiesto Sakury niekto iny tak by som to asi neprezil. Nemam slov dodat, je to prekrasne... Inak prva FF ktora sa mi na 100 percent pacila.

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Čt, 2010-06-10 18:48 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Ty kámo, co sis dal?! Týjo...Tak tohle bylo mazec...klaním se Laughing out loud

Jsem fanda:

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2010-06-10 18:50 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

I po dvou letech stále čtená?
Děkuji moc... Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2010-06-10 23:15 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mala by si si zmeniť ten dolný edit Smiling
A prestať sa stále diviť... Myslím, že to bude rovnako čítané aj po ďalších dvoch rokoch.. A neskôr a neskôr...
Lebo je to proste jedno z tých najgeniálnejších a najlepších diel, čo je tu Smiling ^^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Čt, 2010-06-10 20:59 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Pravda je že sem ji četla už dřív ale až teď sem si všimla že sem ju neokomentovala Laughing out loud A fakt je skvělá..i po dvou letech..Eye-wink

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, Pá, 2010-05-07 20:21 | Ninja už: 5130 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

fakt pěkná FF , já miluju HAPPY-END

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele wewunka
Vložil wewunka, Pá, 2010-02-26 15:02 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Ohh,nádhera!!!Eye-wink

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2009-12-08 00:48 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

něco podobného by jsi napsat mohla ale páreček SasuSaku plosíííííím čtu všechny tvé dílka a jsem fanoušek tohoto páru ... napiš i kraťoulinký malinkýý plosíím

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Kiume
Vložil Kiume, Út, 2009-10-20 07:05 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Jééééééééé!!!!!!!!!Tak to je vážně něco!!!!!Zbožňuji tu povídku!!!!!xD

Obrázek uživatele Akame
Vložil Akame, St, 2009-07-08 17:10 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Nádherná série Smiling Nic lepšího jsem ještě nečetla... úžasný, famózní... ŽEROVNÍ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele merlinX
Vložil merlinX, Ne, 2009-07-05 18:15 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Utírač Udonova nosu

skvělé moc děkuji za celou sérii

[URL=http://www.***/profile/merlin556/][IMG]http://www.***/images/myplayercard/1624755.jpg[/IMG][/URL]
Join The Naruto Online Multiplayer Game [URL=http://www.***]Naruto[/URL] - [URL=http://***]Arena.com[/URL]

Obrázek uživatele WinryM
Vložil WinryM, Ne, 2009-07-05 01:30 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

Je to skvělý Kakashi YES Je půl druhé v noci, nemohla jsem přestat číst dokud to celé nepřečtu. Přečetla jsem toho celkem dost,ale tohle je nádherná serie vyjadřující jejich pocity, jak by to i možná mohlo být. Píšeš úplně skvěle a jde z toho cítit tvá empatie do postav. Doufám, že napíšeš něco opět tak skvělého. Pro ohodnocení 5 hvězdiček ani nestačí. Jednoduše řečeno naprosto super a fascinující FF.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2009-06-29 18:33 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

130?! Lidi, buď to tam klikáte schválně, anebo... prostě nechápu, co na tom máte xDD
Děkuju moc. Tahle série je má první (a jediná xD) dokončená, a tak... váš zájem pro mě znamená strašně moc. Tohle asi autoři pochopí, že?
Vzpomínám si na ty týdny, strávené nad ní. Na ty radostný pocity, který jsem cítila, když jsem si četla vaše komentáře. Sice to už teď beru s nadhledem, a spíš jenom o tom vtipkuju, ale... upřímně, Loučení a Návraty je série, která mě hodně změnila, série, která mě hodně naučila, která mi hodně dala, i něco vzala. Na tu nikdy nezapomenu.
Nikdy nezapomenu na vaše reakce... nikdy.

Víte, já ani nevím, JAK to mám říct. Ale děkuju. Děkuju, protože vy mi dáváte naději, učíte mě...

Díky, vaše fanfictionářka nettiex.