manga_preview
Boruto TBV 07

愛 - ep.08 - Chvíle zoufalství

Takže dlouho očekávaná osmička Eye-wink (netušim jestli dlouho očekávaná, ale osmička určitě)

Konec minulého dílku:

Vracím se do Konohy a přemýšlím. Co po mě ten Deidara chtěl, když mě nezabil? A proč se mi představil, i když říkal že na jménu nezáleží? Proč se mnou Neji nemluví? A kde je Itachiho tělo?
Doma uléhám do postele a upadám do neklidného spánku, kterým mě provázejí noční můry.
____________________________________________________________

"Neko, pojď za mnou..."
"Nechte mě být!"
"Vždyť tě tu nikdo nechce..."

Vzbudím se. Je ráno a slunce svítí oknem do ložnice mého bytu. Cítím se jako roztržená na několik kousků. Moje duše jako kdyby létala okolním vzduchem a nějak se jí nechtělo zpátky do mého těla. Řeknu vám, že to není zrovna nejpříjemnější pocit. Brzy už nebudu trénovat se Nejim...vždyť je ke mně stejně nějaký chladný...musím se ho zeptat proč...a co když mě odbyde...znovu? Asi tak nějak to vypadá v mé hlavě. Nenapadá mě nic jiného, než jít trénovat na "tamtu louku" i když mě tam (ostatně jako všude jinde) přepadají smutné myšlenky.

Po pár hodinách už jsou okolní stromy posekané a zem je pokryta vrstvami zbraní. Mezi tím vším sedím já a pláču. Netuším proč, ale pláču. Neji se mnou nemluví, Itachi je mrtvý a ten... Deidara? Ano, ten mě chce zabít. I když...nezabil mě...nebo to nedokázal?
Ani nevím jak, se zvedám a mířím známým směrem, do Konohy.

Když procházím kolem brány, křikne na mě Kotetsu: "Máš tu ňákej dopis!" a podává mi černou obálku.
"Jak víš, že je to pro mě?" divím se, když shlédnu že na ní není nic napsáno.
"To by u toho jinak nebylo tohle..."
Kotetsu mi podá podivnou zabalenou věc s papírkem na kterém je moje jméno. Line se z ní až ?!mrtvolný!? zápach.
"Aha." pípnu a vydám se i s nákladem zpět na "tu louku". Podvědomě nějak tuším, co tam bude.
Avšak jaké je moje překvapení, když naleznu pouze hadry smáčené krví. Fakt pěknej žertík...
Otevírám obálku a tam najdu malý papírek se vzkazem.

Doufám, že nezapomeneš. Zítra máš poslední možnost vidět Itachiho tělo.

Vím od koho to je. Hnusák jeden. Jak já ho nenávidím!
Zkouška! vzpomenu si, v devět ráno? Hmm..tak to jsem nějak nestihla. Úplně jsem na to zapomněla...ale co když NECHCI přestat trénovat s Nejim? Musím mu to vysvětlit... všechno. Mířím k sídlu klanu Hyuuga. Ani nevím, že vím kde to je. Ale nedělá mi potíže to najít. Jako kdyby mě vedlo srdce... klepu na dveře.
"Co si přejete?" zeptá se tichým hláskem nenápadná dívka.
Nějaká Nejiho příbuzná, má taky Byakugan.
"No, ehm... je Neji doma?" sklopím zrak, aby neviděla můj Midorigan.
"Neji?" nechápavě zamrká, "A...kdo jste?"
"Jmenuji se Neko Aka a jsem Nejiho studentka. Ty budeš nějaká jeho příbuzná...?"
"Já...jsem Hinata Hyuuga. A co se týče té návštěvy, myslím, že tě nemůžu pustit dovnitř. Neji nemá zrovna nejlepší náladu, víš... Promiň..."
Dívka náhle zčervená a omdlí. Zjišťuji důvod: běží sem můj soused,
ten praštěnej blonďák Naruto a křičí: "Hinatooooooo! Hinatooooooo! Tsunade tě volááá!"
Málem si sedne na zadek když mě uvidí.
"Jé, Neko! Tebe Tsuna taky volá! Netušim proč, nechtěla mi to říct, ale vypadá to na nějakej průser!" zahlaholí,
načež ode mě zchytá pořádnou pěstí až spadne na Hinatu. Ta je v mžiku na nohou, červenější než to nejčervenější rajče na planetě a ťuká si prstíčkama. Zavrtim hlavou a usměju se. Je to dost divnej pohled. Řechtající se šílenej blonďák, rajčatující holka, která na něj zbožně zírá...
"Že se vy dva nedáte dohromady," poznamenám a nedbaje Hinatina varování a Narutovy informace o Tsunadině nutkavé potřebě mě vidět projdu do domu Nejiho Hyuugy.
Jdu podle zvuků, značících zuřivé mlácení do čehosi a tříštění skla. Když ale vejdu, čeká mě šok.
"Neji, co se ti stalo?"
Pohlédne na mě s hrozivým výrazem v očích, popadne nejbližší předmět(ještě neotevřená flaška saké) a mrští jí po mě. Vyhnu se a popostoupím blíž.
"Jak? Proč?" sklopím smutně zrak.
Neji ztěžka dosedne na postel(ještě celou).
"Nechtěl jsem..."
Zkoumavě si ho prohlížím.
"...nekoukej se na mě tak!" křikne, "Copak nevidíš, jak je to pro mě těžký?!"
"Neji...já stále nechápu co..."
"Jdi pryč! Prosím!"

Tak tedy jdu. Nemá smysl se s ním hádat. Už mě asi nechce, tak proč mu stát v cestě?
"Promiň..." špitnu ještě, i když vím, že už mě neslyší.
"No konečně! Neko, kde se couráš!?"
Naruto a Hinata mě nedobrovolně odvádí za 5.Hokage Konohy.

"Myslela jsem, že se chceš stát ninjou!" chrlí Tsunade oheň. A to doslova, jelikož si zapálila papíry na stole.
"Ano, já jen..."
"Potřebujeme tě na misi! Jak tě asi máme vyslat, když jsi ještě nesložila zkoušku?!"
"Já...omlouvám se..."
"Dám ti tedy ještě jednu šanci. Dneska, přesněji řečeno právě teď zajdeš do akademie. Bude tě tam čekat tvůj zkoušející."
"Dobře."
"A budeš to mít těžší...musíš totiž porazit jounina."

Já už přece jednoho porazila, chtělo se mi na ní zařvat, ale místo toho jen kývnu hlavou a odcházím do akademie na test.

"Jmenuji se Neko Aka a vy asi máte být můj zkoušející," oslovím podivně vypadajícího zamaskovanýho týpka.
"A taky tvůj budoucí sensei," odtrhne nos od knížky a začne si mě zkoumavě prohlížet...

Příště:
ep.09 - jak na*rat Orochimara ve dvou jednoduchých krocích, krok č.1

Tak tolik k osmýmu dílu vytvořenýmu v poloviční depresi Smiling Je to asi dost slabý, ale další díl bude snad lepší...

4.7551
Průměr: 4.8 (49 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2019-08-15 09:40 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L4: Tak po pauze se vracím ke čtení a koukám stalo se toho hodně. Se divím, že Tsunade vzteky nerozbila stůl, jak je jejím zvykem, nebo snad stoly došly? Asi Yamato zavřel fabriku. Laughing out loud Ne, teď vážně. Ještě, že Neko nepotkala Hiashiho, to by bylo jinčí kafe než naštvaně zpitej Neji... a co teprv ta epizodka Hinata/Naruto. To bylo tááák roztomilý. No teda, konečně jsem se dočkala Kakashiho na scéně. Tady si asi náš čtenář nebude číst. Tohle bude hodně zajímavý zápas.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Asaki Uchiha
Vložil Asaki Uchiha, Ne, 2016-02-07 17:47 | Ninja už: 3598 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise V: Zajimavý příběh, jako vždycky povedený. Zajímavé bylo jak Sasuke tam nechal ty věci, Tsunade jako vždy rozčílená a bojovat s Kakashim, no to bude teda naprostá sranda, na už se strašně moc těším.

Obrázek uživatele Kia
Vložil Kia, Út, 2012-01-10 17:13 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Konohamarova chůva

Moje první reakce na "odhrne nos od knížki" = Kakashi! Laughing out loud xD

Nemohu tasit. Na záštitu meče se usadila vážka.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2011-02-05 18:00 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

a na scénu přichází Kakashi, další nádherný díl, jen tak dál

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., So, 2010-08-14 12:10 | Ninja už: 5360 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Wau

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, So, 2008-05-17 13:18 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

pokracko!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Pá, 2008-05-16 14:40 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

jak vite ze je to kakashi?je plno zamaskovanejch joninu a navic kakashi tu knizku necte jedninej xDDD


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele HinataH
Vložil HinataH, So, 2008-05-10 09:51 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Rychle další díl .... Už se těšim co bude dál Smiling

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, St, 2008-04-23 16:02 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loudLaughing out loud:Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:: ha Laughing out loudLaughing out loud:Laughing out loud: ještě kakashiho do toho Laughing out loud::DD: to sem teda zvědavá Laughing out loud

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-04-23 15:51 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

A čoby! Je to super! Ty si mi hadam skromnejsia naz ja!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, Út, 2008-04-22 21:06 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

Je to moc hezký, doufám, že se tu brzy objeví další dílek! Laughing out loud

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, Út, 2008-04-22 20:09 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

ale no taaak, neni to slabeee Laughing out loud fajnoweee to je Laughing out loud ryychlo dalsiii diel, na tie dwa kroky som fakt zwedavaaaaaaa Sticking out tongueLaughing out loud

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Út, 2008-04-22 19:11 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Náhodou... nepodceňuj se holka Eye-wink

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem