manga_preview
Boruto TBV 07

Minatův odkaz 5

Část čtvrtá - TADY

Část pátá - Nostalgie

„Musím z tebe vyjmout tu špatnou chakru. Jinak by tě pohltila,“ zašeptala Kushina a zavřela oči. Věděla jak je to riskantní. Nechtěla ho znovu ztratit. Nechtěla … Ale tohle byla jediná cesta. Cesta trní, cesta s tolika rozcestími. Mnohými z nich už správně prošla, teď však nastalo to nejhorší. Ale trasu měla pevně danou. Nemohla odbočit, nemohla couvnout. Musela jít dál, dál a doufat, že dorazí ke svému cíli.
Naruto sklopil zrak. Zamyslel se.
„Znamená to že… Co to vlastně znamená?“ zeptal se tiše. Tušil odpověď, ale chtěl se přesvědčit.
„Kyuubiho zlý vliv z tebe zmizí. Všechnu sílu devítiocasého budeš moct kontrolovat,“ odpověděla jeho matka, „aniž by ti něco hrozilo. Kdybych to k něčemu měla přirovnat, tím, že vyjmu tu zlou chakru, jako bych z tebe vyjmula Kyuubiho duši. Nebo to, co tvoří démonovu podstatu. Dokočíme tím Minatův záměr. To, kvůli čemu položil život.“
Naruto nemohl uvěřit. Doopravdy se to může stát? Může existovat takové jutsu, které by to dokázalo? Ale věřil jí. Věřil té myšlence, kterou tu zanechal jeho otec. Bude o krok blíž k tomu být Hokage. Konečně.
„Ale, jak to chceš udělat?“ napadlo ho.
Kushině poklesly koutky. Pokrčila čelo.
„Víš …“ přemýšlela, jestli mu to má říct. Nechtěla ho strašit. „ … Uvidíš. Teď ti to nemůžu říct. Ale věř mi,“ usmála se a ukázala své bílé zuby. Byl to přesně ten Narutův úsměv. Nebyl sice přímo ze srdce, ale chtěla, aby neměl špatný pocit. Naruto se také zazubil.
„A kdy to provedeme?“ zeptal se.
Kushina se zamyslela kolik má času.
„Zítra.“ odpověděla. „Zítra to příjde.“
To, na co jsem čekala šestnáct let, pomyslela si.

Začalo svítat. Slunce vycházelo nad východní branou a ptáci cvrlikali svoji obvyklou melodii. Konoha se probouzela. Jenom pár lidí se procházelo ulicemi, obchodníci otevírali své obchody a v restauracích se začínalo pomalu vařit. Kiba už byl dávno na nohou. Šel se proběhnout s Akamaru, ale když zahlédl Sakuru, zastavil se na kus řeči.
„Dobrý ráno Sakuro-chan!“
Akamaru souhlasně zaštěkal. Sakura se otočila směrem k nim. Nemohla moc spát tak vstala dřív než obvykle.
„Dobré, Kibo! Akamaru!“ odpověděla na pozdrav. „Jdete trénovat?“
„No, dá se to tak říct,“ řekl Kiba a všiml si výrazu v sakuřině tváři. „Příjdeš mi nějaká zamyšlená, Sakuro-chan, děje se něco?“
„C-cože? Ne, nic se neděje.“
Sakura se rychle usmála, aby to zamaskovala. Stále se ještě nezbavila toho špatného pocitu. Hlavně po té, co shlédla souboj mezi těmi podivíny v lese.
Kiba se najednou zadíval kamsi za ni a přimhouřil oči.
„Kdo to je?“ zavrčel. Sakura se rychle otočila. Uviděla Naruta jak jde, ruce má za hlavou a usmívá se. S někým mluvil. S jednou ženou se záviděníhodnými vlasy. Sakura si nemohla nevšimnout že ti dva mají stejný úsměv.
„Kdo je ta ženská?“ obrátil se na ni Kiba.
„Namám tušení,“ odpověděla Sakura zamyšleně. Dvojice mířila směrem k nim. Naruto té ženě najednou něco zašeptal, mrkl a podíval se Sakuřiným směrem. Dívka se bezděky začervenala.
„Co to mělo znamenat?“ pomyslela si.
Dlouhovláska se usmála a podívala se na mladou kunoichi. Sakura zrudla ještě víc.
„Snad jí Naruto neříkal nic o mě …“ napadlo ji.

„Dobrý, Sakuro-chaaaan!“ zakřičel Naruto, jakmile k nim došli. Najednou si uvědomil, že s ní ještě někdo je.
„Kibo, Akamaru!“ přidal.
Kiba se zamračil.
„Hmm …To sis mě vážně nevšiml dřív?“ procedil skrz zuby.
„Uhm, promiň …“ zasmál se Naruto. Nebylo však ani trochu vidět, že by ho to nějak mrzelo. Mladá žena k nim přišla také. Na všechny se usmívala, ale zatím nic neřekla. Naruto si uvědomil, že by ji mohl představit.
„No, tohle je-“
Víc nestačil říct, protože se vedle nich najednou s menším plup objevil obláček kouře.
„Dobrý ráno přeju!“ ozval se z něho Kakashiho hlas.
„Zase ty nečekané a nevhodné příchody …“ pomyslela si Sakura. Nejradši by ho propíchla pohledem.
Kakashi náhle vypadal, že by se ho krve nedořezal. Hleděl svým okem na onu neznámou. Svůj Icha-icha Paradisu rychle zavřel a snažil se ho schovat. Jakoby se za něj styděl.
„Co se děje?“ podivila se v duchu Sakura. Ještě stále bylo vidět, že Kakashi je v šoku. Naruto se jenom šťastně zubil.
„Kushino-san?“ zeptal se opatrně jeho sensei. Oslovená konečně promluvila.
„Kakashi-kun! Ty jsi ale vyrostl! Dlouho, opravdu dlouho jsme se neviděli!“ usmála se na něj. Kakashi po potvrzení své domněnky zbledl ještě víc.
„Stále jsi neodložil svou masku, Kakashi?“ zeptala se ho se smíchem Kushina.
„Kushino-san! Jste to opravdu vy! Co tu děláte? Už .. Už jste asi mluvila s Narutem jak vidím …“ pomalu se osměloval Kakashi.
„Ano, jistě, jistě!“ zasmála se žena. „Povídali jsme si celou noc. Ostatně, bylo toho hodně, že jo?“ podívala se na Naruta.
„Dattebayo! Myslím, že todle bude ten nejšťastnější den v mým životě-ttebayo!“ zazubil se kluk.

Sakura nenáviděla když nevěděla o co jde. Chtěla zakašlat, aby na sebe upozornila, ale předběhl ji Akamaru s tichým vrčením. Otočila se na Kibu. Ten vypadal taky tak otráveně, jako se ona cítila.
Kakashi zvedl obočí.
„Vy ještě nevíte kdo to je?“ došlo mu.
„Ne,“ zavrčela Sakura.
Kushina se usmála. „Já jsem-“
„Ne! Já tě chci představit!“ hrdě řekl Naruto. „Tohle je Kushina Uzumaki.“ Uzumaki? hrklo v Sakuře.
„Moje máma,“ dodal. Kushina dívce podala ruku.
„Ty budeš Sakura, že? Naruto mi o tobě vyprávěl.“
Sakura se začervenala. O čem sakra? pomyslela si.
Kiba se vložil do rozhovoru. „Já jsem Kiba. A tohle je Akamaru.“
„Ahoj. To je ale krásný pes. Ty jsi z rodiny Inuzuka?“ usmála se Kushina.
„A-ano.“ Kiba byl potěšený, že jeho klan zná. Naruto najednou zavrčel a zamračil se.
„Ehmmm …neměli jsme co nejrychleji jít k Tsunade-ttebayo?“ zeptal se netrpělivě.
„No jo, máš pravdu,“ usmála se jeho matka a otočila se na stále zaskočeného shinobi.
„Mimochodem, tak mě napadlo, Kakashi, ta kniha co jsi měl když jsi se objevil, nebyl to náhodou Jiraiyův-“
„N-ne!“ zarazil ji Kakashi. Byl v obličeji celý červený. Nechtěl, aby si o něm žena jeho bývalého senseie myslela něco špatného. Přecejenom, naposledy ho viděla, když mu bylo patnáct.
Začal omluvně mávat rukou.
„Ne, to, to byla jenom taková … příručka …“ vykoktal.
Naruto se zlomyslně ušklíbl.
„Příručka, Kakashi-sensei?“
Jeho učitel mu okamžitě zacpal pusu.
„Příručka. Obyčejná příručka, Kushino-san … Neříkali jste že spěcháte k hokage? Měli byste si pospíšit, třeba tam potom nebude …“ snažil se změnit téma Kakashi a tvářil se přitom nejvíc nevinně jak uměl.

O dvě hodiny později Tsunade z okna své kanceláře pozorovala odcházející pár. Byla opravdu velmi překvapená, že se Kushina vrátila. Tušila, co teď musí přijít, a trochu ji z toho mrazilo. Věděla, jak to bude obtížné. Ale Kushina vypadala tak rozhodnutě. Nebála se. Tsunade napadlo, že odteď se toho hodně změní. Měla ale strach o Naruta. Tohle jutsu předtím nikdo nikdy nezkoušel … Usmála se. Matka a syn byli konečně spolu. Vypadali tak šťastně …

„Mami? Nezajdeme na oběd-ttebayo? Už mi kručí v žaludku…“ nešťastně se zatvářil Naruto.
„No jasně! Existuje ještě Ichiraku ramen?“
„Jo! Jasně že existuje!“ zazářil Naruto. Konečně nebude muset platit on sám. Alespoň v to doufal. Kushina se usmála.
„Skvělé. Tu restauraci mám moc ráda. Brával mě tam Minato na schůzky. Miloval ramen … “
„Tak jdeme, dattebayo!“ zrychlil krok Naruto. Kručení už bylo vážně naléhavé.

Stmívalo se a Kushina strávila celý den s Narutem. Ani jednu jedinou minutu si ho nemohla nechat ujít. Alespoň to si chtěla dopřát. Poznat svého syna. Byla na něho doopravdy pyšná. Také potkala hodně svých starých přátel. Kakashiho, Jiraiyu, Tsunade … Navozovalo to radostné vzpomínky. Teď však přišel ten čas.
„Naruto?“ otočila se na svého syna, který vypadal nadmíru šťastně.
„Nooo?“ protáhnul.
„Dneska už musíme jít. Nemůžu to déle odkládat,“ vysvětlila.
Naruto se zamračil a zamyslel.
„Chtěl bych o tom jutsu něco vědět-ttebayo. Co se při něm stane?“
Kushina vzdychla. Stále se zdráhala. Věděla ale, že to po ní bude chtít tak dlouho, dokud se to nedozví. Ona by byla taky tak neodbytná. Rozhodla se, že musí přiznat co se děje.
„Víš, Naruto, nejdřív musíme do svatyně, za lesem. Svatyni jsem vybudovala krátce po smrti Minata na tom místě, kde zemřel.“
„Proč zrovna tam-ttebayo?“ skočil jí do řeči Naruto.
„Protože to je jediné místo, kde se to dá provést.“ doplnila Kushina. Naruto se zatvářil ještě víc zmateně.
„Provést co?“
„Jenom na místě skonu nějakého člověka, se dá opět, velmi obtížně a na malou chvíli, vyvolat jeho duše. Jde to jenom u těch,“ vysvětlovala kunoichi svůj plán, „kteří vyvolali Anděla smrti, protože jejich duše u něj uvízla. Když ho vyvoláš, může ten člověk udělat jutsu, které udělal jako poslední ve svém životě. Takhle tedy chci vyjmout tu špatnou chakru z tvého těla.“

***
Hahá, a je to venku Laughing out loud
Další část: TADY

4.95652
Průměr: 5 (92 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2009-09-23 17:00 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

LOL to s tým Kakashim bolo haluzné XD Toto bol pekný diel... možno nakoniec budú Naruto a Sakura spolu, hehe Z lásky Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, Ne, 2009-04-05 10:51 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

já nemohla z toho kakashiho XD úplně si to dokážu predstavit Kakashi YES muhehe mrtě FF z celý kohonky Laughing out loud

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2008-11-16 11:51 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Ha, tak tohle mě dostalo, ale asi nejvíc ta část s Kakashim Smiling Nemá to chybu Laughing out loud

Obrázek uživatele bulko47
Vložil bulko47, St, 2008-08-20 09:30 | Ninja už: 6070 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Utírač Udonova nosu

„N-ne!“ zarazil ji Kakashi. Byl v obličeji celý červený.
ako to mohlo bit vydno ked mal masku ? Smiling

Obrázek uživatele martina ibiachi
Vložil martina ibiachi, So, 2008-11-15 21:12 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

ale tak pod maskou ma len polku nie celu tvar

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/335/who_is_your_naruto_fighting_partner%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Tatsu
Vložil Tatsu, St, 2008-08-13 07:20 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 748 | Autor je: Recepční v lázních

Sakra je to furt lepší a lepší nemůžu přestat číst a ten Kakashi mě opravdu dostal XD

Obrázek uživatele Blackness
Vložil Blackness, Út, 2008-08-12 10:45 | Ninja už: 5725 dní, Příspěvků: 302 | Autor je: Prostý občan

je to to najlepsie co som v zivote cital ! Laughing out loud

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, So, 2008-06-14 15:30 | Ninja už: 6226 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Ale, ale Kakashi-kun xD

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, Pá, 2008-05-23 21:02 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

WWAAAAU!!Laughing out loud

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Út, 2008-05-20 19:51 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

parááááááda

Obrázek uživatele Jak3
Vložil Jak3, Ne, 2008-05-18 20:46 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Kakashi,Kakashi Laughing out loud

Itachi Fan Pictures, Images and Photos
Naruto-Akatsuki Pictures, Images and Photos
There is a Hell, believe me, I've seen it. There's a Heaven, let's keep it a secret.

Obrázek uživatele Kamitashi
Vložil Kamitashi, Po, 2008-05-05 15:51 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Ha haa,kakashi! Tos mě teda překvapil,takovýho tě neznám.

Obrázek uživatele Arya
Vložil Arya, Ne, 2008-04-13 22:10 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

chudak Kakashi:D

Obrázek uživatele Lonely Soul
Vložil Lonely Soul, Ne, 2008-03-30 20:14 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Super Laughing out loud...na Kakashim som sa bavila najviac XD

Obrázek uživatele Namikaze_Minato
Vložil Namikaze_Minato, Ne, 2008-03-30 15:54 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

suprovy ^^

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-03-30 11:29 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Děkuju vám moc moc, na novým díle už se pracuje Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Merriman
Vložil Merriman, Ne, 2008-03-30 11:28 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Super kdy bude další díl?

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2008-03-30 10:09 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Skvělý

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2008-03-30 00:50 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super těším se na další díl

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Ne, 2008-03-30 00:24 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Good, pis dalsi dily a at ji jech festovne hodne.

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Ne, 2008-03-30 00:22 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Moc pekny, uz aby tu bylo pokracko Smiling

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, So, 2008-03-29 23:48 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Hezký, jsem zvědavá, co se stane příště Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-03-29 23:38 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, So, 2008-03-29 23:04 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Všechny díly jsem přečetla jedním dechem a teď se těším na pokračování... =) Konečně celá rodina pohromadě !! =)

Obrázek uživatele Mitsuri Uzumaki
Vložil Mitsuri Uzumaki, So, 2008-03-29 22:42 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Už aby tu bylo pokráčko!Nemůžu sedočkat!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-03-29 22:25 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

A koukej rychle pokračovat, nebo si mě nepřej! Smiling
SUPER