manga_preview
Boruto TBV 09

Sama proti všem 02: Dívka mnoha tajemství

"Takže, Yoshino. Co myslí váš nadřízený tím, že bude Konoha zničena?"

"Posílá mě vládce z Království Stínů a dozvěděli sme se, že se Orochimaru hodlá spojit s Akatsuki a možná se k nim přidá i Zvučná vesnice. Pokud se jim to povede, bude zničena nejen Konoha, ale i všechny ostatní vesnice a to bude pro naši zemi znamenat totální zkázu." Tsunade myslela, že bud' špatně slyší, vypila (zase) moc Saké, anebo to ta dívka myslí vážně. Shizune samým leknutím upustila papíry, které chtěla Tsunade položit na stůl, aby je vyřídila a TonTon jen poulela svá malá očička.
"A kde jste tuhle informaci ksakru vzali?" prolomila hrobové ticho Tsunade. Yoshino se trochu zamračila a odpověděla:
"To ode mě." Hokage se na ni nechápavě podívala.
"Mám schopnost vidět do minulosti i do budoucnosti."
"A jak mám vědět, že si ze mě neděláte srandu?" zeptala se nevěřícně Tsunade.
"Podejte mi ruku." pátá Hokage jí vyhověla. Yoshino vzala její ruku do dlaní a zavřela oči. Když je zase otevřela, se Shizune, která k ní přistoupila blíž, lekla podruhé. Yoshino zmizelo bělmo a jak Shizune tak Tsunade zíraly do temných, hrozivě černých očí.
"Před mnoha lety vám zemřel bratr," začala Yoshino. Oči měla stále otevřené a hrozivě černé, ale vypadalo to, jako by byla v tranzu, " a ještě jedna osoba, kterou ste velmi milovala. Jediná vzpomínka na ně byl tyrkysový přívěšek, který jste zdědila po vašem dědovi, prvním Hokage. Ten ste však dala chlapci, který vás porazil v sázce. Jeho jméno je..." najednou jako by nějaká neviditelná síla prudce odhodila Yoshino na druhou stranu kanceláře. Tvrdě narazila do zdi a bezmocně se svezla na zem. Po ní zůstala ve zdi jen jedna veliká prasklina. Z koutku úst se jí spustil tenký pramínek krve.
"Proboha!" vykřikla Shizune a spolu s Tsunade se rozeběhly směrem k dívce, která se snažila vstát.
"Zůstaňte ležet!" poručila jí Tsunade a pustila se do léčení. Yoshino měla oči už zase normální (to znamená zase černé), ale vypadala ještě vyřízeněji, než kdyby ji zmlátil nějaký ninja. Když Hokage skončila, byla strašně zpocená, což naznačovalo, že to nebylo jen tak nějaké obyčejné zranění, ale ani Shizune nemohla najít příčinu. Začala (avšak s velkou pochybností) vážně přemýšlet o tom, jestli to náhodou nebylo tím jejím věštěním. Yoshino se zase postavila, ale pořád ještě vypadala strašně vyřízeně.
"Není vám nic?" zeptala se starostlivě Shizune. Yoshino zavrtěla hlavou.
"Ne, to je dobrý." odpověděla jí klidně. Zato Tsunade vybuchla jako Etna.
"Dobrý?! Det' vás to mohlo zabít! Co má tohle pro všech všudy znamenat?!!!" začala nabírat na obrátkách. Sice už viděla hodně...nenormálního (jako například Naruta), ale s TÍMHLE se ještě nikdy v životě nesetkala.
"To se vám po věštění stává často?" zeptala se vyděšená Shizune.
"Ne. Tohle bylo poprvý." odpověděla zamyšleně Yoshino.
"Ten blond'atý chlapec," pokračovala, "nejmenuje se náhodou Naruto Uzumaki?" tohle obě ženy překvapilo.
"Náhodou ano. Odkud to ale víte?" řekla vyjevená Tsunade, která začala vážně pochybovat o tom, jestli ještě existuje něco jako logika.
"Já sem vám totiž neřekla všechno."
'No skvělý a co přijde ted?' řekla si v duchu Tsunade.
"A to je...?" zeptala se Shizune, která už začala být tak trochu netrpělivá. Yoshino se zhluboka nadechla a spustila:
"V mé vidině byl ještě někdo a právě ON bude mít největší podíl na zničení Konohy. Minulost se bude opakovat."
"To ale znamená, že..." začala nevěřícně Shizune.
"Že se devítiocasý liščí démon přidá na stranu Orochimaru." dokončila za ni Yoshino.
"To není možný! Tohle by Naruto NIKDY neudělal! Nezradil by svou vesnici a navíc kvůli Orochimaruovi ztratil svého nejlepšího přítele!" vyletěla Tsunade. Na tohle Yoshino nijak nereagovala. A ani nemohla. Neznala toho Naruta, takže nemůže posoudit co by mohl nebo nemohl.
"Jste si jistá, že jste se nespletla?" zeptala se Shizune i když dobře věděla, že zbytečně. Po tom, co tu spolu s Tsunade viděly (a taky slyšely), už vážně věřila úplně všemu. A o jejím omylu ji přesvědčila i Yoshino. Ta se na ni podívala pohledem, při kterém doslova tuhla krev v žilách. I když byly její oči uhlově černé, Shizune ještě nikdy u člověka neviděla takovou krvelačnost a bezcitnost. Tyhle oči se v tu chvíli ani trochu nepodobaly těm lidským. Chvíli měla dokonce pocit, jako by zahlédla žlutý záblesk.
'Vlčí oči.' pomyslela si. Neměla ani ponětí o tom, kde tohle vzala, ale na Yoshino to sedělo.
"Jen klid! Musíme zachovat chladnou hlavu." zasáhla Tsunade. Za to jí byla Shizune moc vděčná. Byla si na sto procent jistá, že by dívce vůbec, ale vůbec nic nebránilo v tom, aby se na ni vrhla.
"Takže, jestli má Yoshino pravdu,...a já jsem přesvědčená že ano," dodala rychle Tsunade, aby předešla dalším nepříjemnostem, " musíme udělat všechno proto, abychom tomu zabránily. Tak zaprvé: můžeme si tykat?" dívce nemohlo být víc než 16. Ta jenom přikývla.
"Dále, představíme tě jako naši novou kunoichi a o tvé misi budeme vědět jen my tři. Nějaké otázky?" dokončila svou řeč Tsunade.
"Ano, co když se jí budou ptát odkud je? Kde má své kořeny a co tu dělá?" tohle Hokage zarazilo. Shizune měla pravdu. Můžou se vyptávat a to by mohlo leccos prozradit a jejich tajemství by bylo v tahu. To zase zasáhla Yoshino:
"Na to, odkud pocházim, je jednoduchá odpověd'...moje rodná vesnice je Konohagakure."

4.76923
Průměr: 4.8 (52 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Po, 2011-01-03 20:08 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-12-21 18:57 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

pkračuje to vážně skvěle Smiling

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, So, 2008-11-22 12:39 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Zatím se to vyvíjí dobře Smiling sice, promin mi za to, ale bylo to trošku, takové podivně napsané, ale dobré xD xD skvélý nápad ovšem Smiling

Obrázek uživatele AKIHIRO KAWASHI
Vložil AKIHIRO KAWASHI, Ne, 2008-08-31 12:49 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Recepční v lázních

Pár věcí tu nedává smysl ale jedu dál:-D

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2008-08-18 10:02 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

To je čím dál zajímavější!!!! Super, super, super a tychle pokráčko Kakashi YES !!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, So, 2008-08-02 16:51 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

krása... vyvíjí se to hrozně zajímavě a líbí se mi tvůj styl psaní. Chtěla bych tu Yoshino vidět...

Můj Valenth

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-07-23 08:22 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

No, no... vyvíjí se to slibně. Smiling
Jen tedy... nevím, jak to bude v dalších dílech, to si ještě pohlídám Smiling, ale všimla jsem si, že píšeš Orchimaruovi. To je moc krkolomný skloňování, většinou se používá Orochimarovi. Eye-wink
Ale jinak - jak už řekl mistr Xaint - talent rozhodně máš! A já jsem ráda, že můžu sledovat jeho postupné rozvíjení. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Yoshino
Vložil Yoshino, Út, 2008-05-27 22:36 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

hej je to super!, dobre sa to cita....dufam ze mojej menovkyni sa bude dobre darit v dalsich castiach...idem na to!! Smiling

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Pá, 2008-05-16 18:00 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

MOCINKY PĚKNÝ :-)SEM ZVĚDAVÁ NA DALŠÍ Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Ne, 2008-04-27 11:40 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

to ani nepotřebuje krityku je to úžasny

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-04-03 15:10 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ufff...řekla sem si že beru pochvaly i kritiky tak přísahám že nebudu vrčet Laughing out loud ale i přesto díky, aspoň se poučim Eye-wink

Obrázek uživatele xaint
Vložil xaint, Čt, 2008-04-03 08:29 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Prostý občan

ty bys nechtel akomentare, ale spis pochvalu, zejo? Smiling
napad ujde. Hrubek tam taky moc neni. Odstavce - ale jo, jsou tam, takze se to lepe cte. sice obcas stylisticka nesrovnalost, takze to neni tak uhlazene (rozumej pri cteni te neco vyrusuje, neco jako kdyz jedes prstama po hladkem skle a je v nem ryha, taky si ji hned vsimnes), ale lepsi nez vetsina veci, co jsem mel tu smulu cist.

Ted co nebylo dobry. Michat spisovnma a nespisovna slova - to se dela jen v prime reci, samotny pribeh musi byt spisovne. Takze Tsunade si nemyslela, ze blbe slysela, ale ze spatne slysela.
Dale - kdyz to ma byt temna povidka, tak do toho necpi vtipne poznamky a smajliky. Strasne to rusi. Prvky humoru jsou dobry napad, ale nehodi se vsude. A do povidky o zjeveni zniceni Konohy davat smajliky - neni to dobrej napad. Promin, ale fakt ne. Vubec podle me do pribehu nepatri smajliky, i kdyz to laka. Povidka neni email. Nech ctenare, at se pousmeje sam.

Celkove? Cas, ktery jsem stravil ctenim, nepovazuji za ztraceny. Talent rozhodne mas, a navic se zda, ze mas celkem dost nacteno...

Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.

-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...

--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-04-03 08:16 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Lidi budu ráda za každej koment tak PIŠTE!!! Laughing out loud