manga_preview
Boruto TBV 09

Sama proti všem 03: Vítej Yoshino!

"Na to, odkud pocházim, je jednoduchá odpověd'...moje rodná vesnice je Konohagakure."

Tsunade si myslela, že ji každou chvíli klepne pepka.
"Ještě řekni, že jsi byla dcerou Hokageho a už mi vážně hrábne!" řekla nakvašeně. Od téhle dívky opravdu nikdy nevíte, co z ní vypadne.
"Ne, to ne můj otec byl...," zarazila se, " Kiro Nazuki..." Shizune jí skočila do řeči.
"Kiro Nazuki?" opakovala nevěřícně.
"Ještě řekni, že ho znáš!" podivila se Tsunade.
"Ovšemže. Sice ne osobně, ale něco jsem o něm slyšela." odpověděla jí.
"A co?" řekly obě zbývající ženy naráz.
"Nooo, byl to vůdce klanu Nazuki. Dosud to byl největší a nejmocnější klan v naší historii a právě od něj vznikly klany Uzumaki, Hyuuga a Uchiha (ano, čtete dobře - Naruto pochází z druhého největšího klanu všech dob...a taky skoro úplně vyvražděného), ale je mi známo, že tento klan byl přece..." Shizune se zarazila. Teprve ted' jí to došlo. Yoshino byla jednou z posledních žijících členů klanu Nazuki. Možná dokonce poslední!
"Ty jsi poslední svého klanu?" Shizune hned na to litovala, že tuhle otázku vůbec někdy položila. Tsunade se na dívku zvědavě podívala. Taky jí to teprve ted' došlo. V duchu si nadávala, že si to neuvědomila dřív. Avšak Yoshino jí odpověděla bez jakékoli známky emocí:
"Předposlední. Ještě žije vrah mýho klanu... A tím je můj otec." Tsunade byla docela překvapená, že je schopna to říct takhle...normálně. Dívka opravdu nehla žádnými mimickými svaly. Hokage dokonce začala přemýšlet o tom, jestli vůbec nějaké má.
"To je mi líto." řekla popravdě Shizune.
"To nemusí. Nepotřebuju NIČÍ lítost." odpověděla chladně Yoshino. Tsunade se už radši ani na nic neptala. Ne, že by nechtěla, ale kdyby se ještě o téhle zajímavé dívce dozvěděla nějakou další "pikantnost" přeskočilo by jí (pozn. autora: pozdě).
"Nuže, Shizune, svolej všechny shinobi a Kakashimu vyřid', že jestli přijde jen o vteřinu pozdějc, urazim mu palici!"
"Vyřídím!" zasalutovala Shizune a v mžiku byla pryč.
"A my taky půjdeme." otočila se s úsměvem na Yoshino. Ta jen přikývla a následovala Hokage ven z kanceláře.

Naruto ležel v trávě a pozoroval nádhernou modrou oblohu (ANO!!! Naruto tentokrát NEsedí u misky s Ramenem!!!). Pořád na ni musel myslet. Na ty krásné, uhlově černé oči, havraní vlasy a ty její smyslné rudé rty. Zasněně si povzdychl. V tom se u něho objevila Sakura.
"Naruto, Shizune svolává všechny v okolí, máme...Naruto?" Naruto byl zase v jiné dimenzi.
"Halóóó!!! Narutooo!!!" Sakura mu mávala před očima, ale on zase nic.
"Tak se konečně prober!!!" Sakura ho praštila takovou silou, že ho zase musela jít hledat, protože odletěl (už zase) někam do Tramtárie. Po pár stech metrech ho konečně našla. Držel se za hlavu, kde měl obrovskou bouli a skučel jak pes při porodu (ehhh...nebo že by fena?).
"Proč jsi to udělala?" křikl na ni.
"Protože jsi nevnímavý individuum!" opáčila naštvaně.
"Protože jsem di-co?" opakoval nechápavě Naruto. Sakura si bezmocně povzdychla.
"No nic. Shizune nás shání. Máme se sejít před budovou Hokage."
"Aha. A proč?"
"Chtějí představit tu...Yoshino. Nebo jak se...Naruto! Kam běžíš?!"
"Běž napřed! Já musím ještě něco vyřídit!" křikl na ni přes rameno.
'Ach jo, ten je fakticky beznadějnej.To jsem teda dopadla!' litovala se Sakura. Otočila se a vydala směrem k budově Hokage. Byla pěkně zvědavá, co je ta Yoshino vlastně zač.

Kakashi seděl opřený o strom a četl si (to je novinka co?), když se před ním objevila Shizune.
"Ahoj Shizune." pozdravil ji.
"Zdravím Kakashi. IHNED se dostav před budovu Hokage, to ti nařizuje Tsunade." řekla rázně Shizune.
"Hmmm...a co potřebuje?"
"Chce obyvatelům Konohy představit novou kunoichi." odpověděla mu.
"A jak se jmenuje?" opáčil zas Kakashi.
"Yoshino Nazuki." Kakashimu málem vypadla bulva.
"Cože?! Ale ten měl být přece vyvražděn!"
"No, to jsem si taky myslela," Shizune se zarazila, "tak počkat...odkud TY znáš klan Nazuki?" zeptala se podezíravě Shizune. Kakashi se podrbal na hlavě.
"Nooo...jak bych to řek'...det' ty sama přece víš, že klan Nazuki byl vůbec nejmocnějším klanem pozdního období Muromachi (1333-1568, pozn. autora: doufám že se to tak píše). A navíc..." Kakashi se zarazil.
"A navíc co?" optala se Shizune.
"Ehhhm...nic. Neboj přijdu včas. Tuhle událost si rozhodně nenechám ujít." zazubil se a zmizel.
'Tak tohle bude ještě zajímavé.' ušklíbla se Shizune a šla informovat ostatní.

Tsunade s Yoshino sestupovaly dolů ze schodů. Obě přemýšlely a v podstatě nad jedním a tím samým.
'To jsem zvědavá, kdo přijde nejpozdějc. Bud' Kakashi nebo Naruto. At' už to bude kterejkoli, rozhodně neodejde ve stavu, ve kterém přišel.' dumala Tsunade.
'To sem zvědavá, kdo všecko tam bude. No, asi jenom pár shinobi. Jakpak mě asi přijmou? Hmmm...to je mi v podstatě úplně šumák. Přišla sem kvůli misi, ne abych navazovala nový kontakty.' obě se ve svých myšlenkách hluboce spletly, protože to, co viděly, daleko přesahovalo jejich představivost. Sešla se úplně celá Konoha (a když myslim celá, tak taky počítám kuchaře v Ichiraku Ramen) a v jejím čele se pyšně zubil Naruto a hned vedle něj stál Kakashi. Tsunade spadla čelist (ale hned ji zase sklapla). Yoshino myslela, že dostane infarkt. Tohle rozhodně nebylo PÁR shinobi. Yoshino, která nesnášela, když byla středem pozornosti, na chvíli vážně uvažovala o tom, že asi zdrhne.
'Ale no tak! Přece tě nerozhodí jedna malá vesnice!' našeptávala jí její světlá stránka.
'MALÁ???!!! Tohle rozhodně NENI malá vesnice!!! Uteč! Přece se nechceš ztrapnit před tolika lidmi!' šeptala ta druhá (tmavá). Dopadlo to tak nějak nerozhodně, protože za celou dobu neřekla jediné slovo.
"Milí obyvatelé Konohy," začala svůj proslov Tsunade, "jsem moc ráda, že jsme se tu sešli v takovém počtu a je mi velkou ctí představit vám naši novou kunoichi Yoshino Nazuki! Vítej Yoshino!" jako na povel se spustil ohromný aplaus. Všichni pískali, křičely a Naruto skákal jako pominutý. Yoshino cítila, že začíná rudnout. Přesně tohle totiž nesnášela. Tsunade jí hrdě předala pásku se znakem Konohy (spešl pro ni vybrala v černý barvě) a Yoshino si ji opět bez jediného slova převzala. Vtom předvedla Yoshino něco, co ještě nikdo nikdy neviděl. Vzhlédla k obloze. Byla blankytně modrá a úplně bez mráčku. Zpod pláště vytáhla druhou ruku a začala s ní dělat pečetě. Kakashi vytřeštil oko. Něco takového viděl za celý život jen jednou a to u Hakua. Najednou se obloha zatáhla. Z davu se ozývaly překvapené hlasy. Dokonce ani Tsunade nevěděla co má ta lubem. Yoshino udělala neznámý pohyb prstů a v ruce se jí najednou objevila obrovská ohnivá koule a tu vrhla směrem...

4.893615
Průměr: 4.9 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-12-21 19:03 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak ten konec byl úplně senzační a určitě ji vrhla k obloze.

Obrázek uživatele Kitaka Inuzuka-sama
Vložil Kitaka Inuzuka-sama, St, 2009-08-12 03:36 | Ninja už: 5466 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Proboha!!!!!!Kam kam KAM ji vrhla??°Vyvaluje oči a horečně přemýšlí xD°To je tak napínavý!!!Mažu na dalšíí Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-08-04 09:51 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

heh, ona si přijde a bude vrhat koule jentak na potkání Laughing out loud heh tak to musí bejt fakt něco když přišel kakashi mezi prvníma Laughing out loud to mu zkazí pověst Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, So, 2008-08-02 17:08 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

kam ji vrhla? kam kam kam?!
eh... tak Naruto se zamiloval, jo? jak ho Sakura praštila, že ho musela hledat... a pak skučel jako pes při porodu! Z toho jsem nemohla!!!
a líbí se mi, že vždycky napíšeš poslední větu z minulé kapitoly, to aspoň pak člověk ví, jak to skončilo.
malá poznámka: *"Cože?! Ale ten měl být přece vyvražděn!"* nechybí ti tam náhodou slovo *klan*?
jinak je to fakt dobrý a napínavý!!! Laughing out loud

Můj Valenth

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-07-23 08:30 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

...směrem kam, KAM??? To je nervák, toto! Smiling
Ovšem než se vrhnu na pokračování, neodpustím si zas nějkou tu poznámečku.


Jinak - senza jako vždy a já honem letím dál. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, Ne, 2008-05-25 15:02 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

krásá a musím opakovat po ostatních ..... nádhera a teším na další dílek píšeš krásně

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2008-05-25 14:59 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Krása. Opravdu máš talent na psaní. Až na těch pár chyb. POkud to mábýt tjemné tak bys tam nemusela dávat tyy smajlíky Sad(

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2008-05-16 18:30 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Dobrý, ale trošku si rýpnu, protože Uzumaki má Naruto jméno po matce a ta nebyla z Konohy, ale ze Země vodních vírů, vím, že je to FF, ale trošku by se původního námětu držet mohla Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-05-16 18:54 | Ninja už: 19858 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ajaj no jo! Na to sem úpe zapomněla! Hmm...tak budeme dělat že byla z Konohy, protože tim se leccos zvrtlo! Ale jinak dík za upozornění! Eye-wink

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Pá, 2008-05-16 18:06 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

TAK POSLEDNÍ NAZUKI?? Hmm....TO JE DOST ZAJÍMAVÝ.A TAKY MI ZAJÍMÁ JESTLI SE TED PROTI NIM POSTAVÍ NEBO PROČ TO VLASTNĚ UDĚLALA,S TOU OHNIVOU KOLÍ,ZAJÍMÁ MĚ CO HCE DĚLAT,TAKŽE DU ČÍST DÁL
A JINAK JE TO SUPER Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Ne, 2008-04-27 11:43 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

nád hera já už ani nevím co bych k tomu měl napsat jen že jeto úžaný

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-04-02 14:08 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

A bude ohňostroj!

Obrázek uživatele Mojoko Mitarashi
Vložil Mojoko Mitarashi, St, 2008-04-02 14:05 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

nadhera tesim se na dalsi dilek Smiling

Někdo žije aby bojoval, já bojuji abych žila.