manga_preview
Boruto TBV 08

Piata veľká vojna ninjov 4. časť

"Hej ty, ehm, Naruto?" nenápadne sa priblížil Suigetsu.
"Stalo sa niečo... Suigetsu?"
"Mám otázku," obzrel sa, či Karin nie je niekde okolo.
"Ak ide o otázku, sú ľudia v dedine priateľskí, tak..."
"No, to už neriešim. Rozhodol som sa, že na to prídem sám. Zaujíma ma, ako to máš teraz so Sasukem." Suigetsu sa krivo usmial. Naruto sa napokon premohol a povedal: "Dlho sme sa nevideli, takže je to ťažšie."
"Tak počúvaj, Naruto, mal by si sa s ním porozprávať."
"Hm? V tom nie som práve najlepší."
"To zvládneš!" slabo ho päsťou udrel po ruke.
"Nemyslím si, že by sa Sasuke chcel rozprávať."
"To už zariadim ja. Keď dokončíme úlohu, ešte v ten deň príď ku ...ehm..."
"Hm?"
"No, ešte vašu dedinu tak dobre nepoznám, takže neviem, kde čo je. Prosím, navrhni nejaké miesto."
"Napríklad, Ichiraku rámen?"
"Oh, dobre, Sasuke tam príde," postavil sa, poobzeral sa po Karin a odišiel.
"Naruto!"
"Sakura-chan?"
"Nepôjdeme už?"
"Máš pravdu. Všetci! Vyrazíme!"

Naruto kráčal prvý, o pár metrov za ním Sai. Sakura nenápadne sledovala Sasukeho. Mala pocit, že si ju všimol, tak prestala. Potom predstierala, že počúva Naruta, keď vysvetľuje nepodstatnú príhodu z akadémie. Sai vyzeral, že sa na tom dobre zabáva. Karin sa obšmietala okolo Sasukeho. Ten jej ale nevenoval pozornosť. Celý čas pozoroval Sakuru a premýšľal, čo by ona sama zmohla proti plánu jeho skupiny.
"No, ja ti neviem, Suigetsu. Nemyslíš, že bude Sasuke naštvaný? Prípadne ťa zabije."
"Ešte mi poďakuje!"
"Je tu o mne reč?" chytil Suigetsua za zápästie.
"Au! Sasuke!"
"Čo si urobil Suigetsu?!"
"No povedzme, že som ti vybavil rande."
"Ako to myslíš?" zrak mu zastal na Karin. Zápästie ešte silnejšie stisol.
"Ty!" vyhrnula si rukáv Karin.
"Karin! Prestaň, zabijem ho ja! Čo Suigetsu urobil?" zrak presunul na Juuga.
"Dobre. Dobre! Poviem ti to ja!" zamračil sa Suigetsu. Sasuke mu ruku pustil.
"Za toto mi poďakuješ! Mojou zásluhou bude plán NKSNLSHITS konečne..."
"Vravel som ti, aby si to tak nevolal. Tak čo si urobil?"
"Povedal som Narutovi, že sa s ním porozprávaš."
"Ty!" teraz si rukáv vyhrnul on.
"Počkaj! Nechápeš to? Je to príležitosť chytiť ho do genjutsu," konštatoval potichu. Sasukeho nenapadlo, že taký nápad dostane práve Suigetsu.
"Keď dokončíme úlohu, máte sa stretnúť pred Ichiraku rámen."
"To sa od teba dalo čakať! Robiť rozhodnutia poza môj chrbát!"
"Hm! Sasuke-chan, uznaj, že to je dobrý nápad!"

Chystali sa prejsť po starom moste, ktorý ledva držal pohromade.
"Pôjdeme po jednom," poznamenal Naruto.
"Sakura-chan..."
"Žartuješ? Chceš ma použiť ako testovací objekt?!"
"Nie! Nie! Nie! O to nejde..."
"Posielaš ma prvú, aby si zistil, či to je bezpečné!?"
"Nie! To nie je zámer..."
"Ak by sa to rozpadlo a ja spadnem dole, tak to nevadí však?!" začala Naruta udierať po hlave.
"Chm, tak sa asi tak úplne nezmenila," podotkol Sasuke potichu.
"Prepáč, Sakura-chan. Pôjdem prvý ja." Naruto sa chytil lana, ktoré bolo na jednej strane mostu.
"Vidíš, Sakura! Som v poriadku! Nič sa mi nestalo!" mával rukami a kričal z druhej strany.
Sasuke a Karin jediní nedostali príležitosť prejsť po moste.
"Sasuke-kun. Mám ísť prvá?" nepočul to, pretože už bol v strede cesty. Karin si zahryzla do spodnej pery. "Sasuke-kun!" zakričala a rozbehla sa za ním na most.
Obmotala sa mu okolo ruky.
"Karin! Tento most ledva udrží jednu osobu!" štekal, keď im pod nohami praskalo drevo. Vyslobodil sa s Karininho zovretia a rozbehol sa na druhú stranu.
"To ju tam necháš?!" rozčuľoval sa Naruto.
"Poradí si," otočil sa chrbtom Sasuke.
"Sai!"
"Rozumiem." Karin sa pod pravou nohou zlomila posledná drevená doska. Pod ňou boli len skaly a rieka. Sai si pripravil svoj zvitok a začal naň kresliť. O chvíľu Karin sedela na veľkom vtákovi a letela ku ostatným.
"Si v poriadku?" podala jej ruku Sakura. Ona len pokývla hlavou.
"Sasuke by ma nechal... zomrieť? Je mu jedno, čo sa so mnou stane? Keby Sai nezasiahol, spadla by som tam dole," v duchu konštatovala vystrašená Karin.
"Niečo mi tu nesedí. Karin je členka nášho tímu a on ju... Aj keď mám podozrenie, že chcú vesnicu zradiť, možno aj niečo horšie, nemohli sme ju nechať zomrieť! Možno ju Sasuke len využíva. Áno. Je to tak. Pocity tých troch sú mu ukradnuté," uvažovala Sakura. "Ale ja zistím, o čo ti ide!"
Prešli kus cesty. Až potom zistili, že sa objavil problém.
"Neverím, že ste si to nevšimli!"
"O čo ide?"
"Toto nie je pátrací tím, Suigetsu... nemaj im to za zlé," odsekla Karin ešte stále poznamenaná situáciou, ktorá sa prihodila.
"Čo sa deje?" zamiešal sa do rozhovoru Naruto.
"Sledujú nás," mrmlal Sasuke.
"Cítim ich chakru. Sú to dvaja ninjovia."
"Tak budeme bojovať, dattebayo!"
"Počkaj..." skôr ako stihla Sakura varovať nerozvážneho Naruta, zoskočil na lesnú cestu. Všade okolo boli husto postavené stromy. Ťažko povedať, z akého smeru nepriateľ zaútočí.
"Sakra, Naruto!" syčal Sasuke. Všetci zoskočili dole.
"Kto ste, a prečo nás sledujete?!"
"Takže ste si všimli."
"Ukážem im svoje umenie. Hmm!"

Poznámky: 

Znovu, tých chýb je mi ľúto a viem že to celý príbeh narušuje.
Hm, kto asi prišiel navštíviť zlepenca? Kakashi YES

4
Průměr: 4 (1 hlas)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2019-08-14 00:02 | Ninja už: 2679 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Hehe, Sui je mazaný, že sa zavesil na Naruta a zjednáva mu rande so Sasukem Laughing out loud Sasukeho tím je akýsi nesúrodý, len sa vadia. Že Naruto tú Sakuru raz neovalí, možno by jej v hlave preplo a bola by normálnejšia Ehh... jasně... hehe... Sasuke má všetkých na háku, nejako mu na živote parťákov nezáleží Ty kámo, co sis dal?! Sai mi je veľmi sympatický, aj tu zachránil Karin Jump! Asi bude mať Aku pravdu, že sa na scéne objavil Deidara, pravdepodobne so Sasorim Puzzled Takže Akacuki sú živí? Príbeh dobre pokračuje Kakashi YES

Máš pravdu, že chyby narúšajú umelecký dojem. Ak chceš, môžem ti ich opravovať, nepíšeš dlhé kapitoly, tak by som to mohla zvládnuť. Do koncepcie zasahovať nebudem Angel

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, Čt, 2019-08-15 20:33 | Ninja už: 1742 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Aj ja by som tej Sakure niekedy dala jednu po hlave. hihihi
"Ukážem im svoje umenie! Hm..." Deidara prichádza! Jump!
Chyby opravuj naozaj len v tom prípade ak sa ti chce a nebude to záťaž. Inak by to bolo super a ja by som ti bola vďačná. Smiling Ďakujem! Kakashi ^_^

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2019-08-13 18:51 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Deidara na scéně? Deidara na scéně! Určitě! Laughing out loud To jeho Hn! jsem milovala. Sasuke správně vidí, že Sakura je pořád stejná, pořád stejně mlátí chudáka Naruta. Kdo se pak může divit, že mu občas věci dochází pomalu.

(Doplňuj si prosím odkazy na předchozí a další díly, ju? Smiling Ať čtenáři mohou pěkně plynule překlikávat mezi díly.)

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...