manga_preview
Boruto TBV 08

Piata veľká vojna ninjov 3. časť

Sakura vyšla po schodoch a zaklopala na zničené drevené dvere. Keď nikto neotváral, priložila ucho ku dverám. Spoza nich sa ku nej blížil dupot, ktorý sa čím ďalej stupňoval. Kľučka sa pohla a Sakura sa od dverí rýchlo odtiahla. Stál tam Naruto s cestovinami na hlave aj tričku. Udivene sa na chlapca pozerala, ale potom si uvedomila, že je to Naruto a toto nieje neobvyklá situácia. Preto sa rozhodla neriešiť rámen na jeho žltých vlasoch.
"Sakuro-chan. Prišla si v nevhodný čas," zopár cestovín mu spadlo z hlavy.
"Vidím. Za iných okolností by som neprišla, ale máme misiu," vyhlásila a pozorovala švába, ktorý Narutovi prešiel po nohe.
"Misiu? Tak ja na seba niečo hodím a môžme vyraziť."
Nechal otvorené dvere a zašiel za roh steny v jeho dome.
"To asi tak rýchlo nepôjde."
"Ako to myslíš?" pošmykol sa na cestovinách.
"Nezabúdaj, že Tsunade-sama vytvorila nový tým, takže musíme ísť aj po..." nahlas prehltla. "Sasukeho a ostatných."
"Jasné! Sasuke," nasadil svoj falošný úsmev, ako to robil posledných pár dní.
"Tak, bež po nich a ja pôjdem po Saia."
"Ale ako mám vedieť, kde sú?!"
"Cestou sem som ich videla v parku," zakričala, keď už schádzala po schodoch.
Zatvoril svoje staré pokazené dvere. Po ceste do parku si z vlasov vyberal pozostatky rámenu. Zbadal tých štyroch pri strome pred kvetinárstvom Yamanaka.
"Suigetsu, Karin, Juugo. Mám pravdu?" prišiel bližšie.
"Čo chceš!?" povedal Sasuke veľmi zaujímavým tónom.
"Náš tím má misiu."
"Kde?" Suigetsu sa postavil zo zeme a oprášil si Hrdlorez.
"To neviem. Len pred pár minútami za mnou prišla Sakura. Podrobnosti o úlohe nepovedala."
"Sakura..." povedal Sasuke skôr pre seba.
"Ideme ku hlavnej bráne?" skoro ani nedokončil vetu a hneď bol odbytý Karininou odpoveďou.
"Nechceš nás tam náhodou odprevadiť za ručičku?!"
"Nie... to nechcem..." vzdialil sa.
"Sasuke! Ta misia je príležitosť chytit Naruta a to dievča do tvojho genjutsu!"
"Volá sa Sakura!" skríkol na Karin. "Chcem povedať... Ideme!"

Udržovali si od Naruta odstup. Keď dorazili ku hlavnej bráne, už ne nich čakali Sakura a Sai.
"Sakuro-chan? Aká je naša misia?"
"Ide o ochranu Čajovej zeme. Vlastne hlavne malej vesnice, ktorá tam je. Cesta tam zaberie asi jeden deň. Tsunade-sama povedala, aby sme vyrazili hneď, keď zavoláme všetkých členov týmu." Sasukeho a Sakurin pohľad sa stretol. On na ňu hľadeľ očami plnými nenávisti. Ona sa snažila neukazovať svoje pocity, ale v jej očiach bol strach.
"Veliteľ skupiny?" spýtal sa Juugo.
"Navrhujem Sasukeho!" vykríkla Karin. Potom slabo lakťom šťuchla do Suigetsua.
"Ja tiež."
"Myslím, že Sasuke by sa mal ujať vedenia," pridal sa Juugo.
Sakura a Naruto si vymenili pohľady.
"A čo tak ty?" prišiel bližšie. "Naruto," znova si so Sakurov vymenili pohľady. Sasukemu sa na tvári objavil úškrn.
"Sasuke... o čo ti ide?" pomyslela si Sakura.
"Ak nieje nikto proti, tak dobre." Naruto sa choval inak než obvykle.
"Ideme!" Naruto spolu s Karin, Juugom a Suigetsuom prešli cez hlavnú bránu. Sasuke stál pri Sakure, ktorá sa musela premáhať, aby pohľadom znovu nezablúdila do jeho očí.
Zovrela dlaň v päsť a pohla sa z miesta.
"Od teraz sme tým. Ak je to celé nejaký tvoj plán, Sasuke..."
"Toto? Ty mi snaď neveríš, Sakura?" potichu sa zasmial.
Sasuke nasledoval Naruta a ostatných.

"Hej! Naruto, mám otázku," celkom priateľsky povedal Suigetsu.
"Otázku? Dobre, pýtaj sa."
"Sú ľudia v dedine priateľský?" pozrel sa na ňho a presladene sa usmial. Karin, ktorá bola pár metrov za nimi, to počula.
"Ospravedlníš nás?" chytila Suigetsua za ruku a stiahla ho so sebou.
"Si úplny idiot? Sasuke povedal, že máme byť normálny! Ale nie tak prehnane kamarátsky!"
"Veď som mu položil jednoduchú otázku."
"Chovaj sa ako človek a už nič nehovor!" nepriateľsky sa na Karin pozrel.
"Sakura!"
"Hm?" dohnala Naruta.
"Myslím, že cesta bude trvať dlhšie než deň."
"Asi máš pravdu, takto ideme už päť hodín."
"Hej všetci! Dáme si tu prestávku!"
Zo stromov zoskočili na zem. Sakura sa oprela o kmeň a napila sa vody. Bola ďaleko od ostatných.
"Neodpovedala si mi na otázku." Sasuke sa akoby zjavil. "Neveríš mi, že som sa zmenil... Sakura?"
"Tak počúvaj!" postavila sa zo zeme a pozrela sa na Sasukeho. "Pokúsil si sa zničiť dedinu! Ale niekedy sme spolu boli v týme sedem. Od tej doby sa toho veľa zmenilo. Zmenili sa aj moje city k tebe, Sasuke. Ak zradíš moju dôveru..."
"Aj ty si sa zmenila, Sakura. Postavila si sa mi a vyzeráš, že to berieš vážne. Niekedy si bola len to slabé dievča, ktoré sme s Narutom museli ochraňovať."
Uvedomila si, že to, čo povedal Sasuke, je pravda. Bolá slabá a nevedela sa ubrániť sama. Kôly nej sa Sasuke aj Naruto toľkokrát zranili.
"Je to len hra? Alebo si naozaj silnejšia?"
"Povedala som... ak zradíš moju dôveru, budem s tebou bojovať!" otočila sa a odišla.
"Myslím, že nato budeš mať zanedlho príležitosť," povedal tak potichu, že ho nemala šancu počuť.

Poznámky: 

Pokračovanie! Už som aj názov série opravila. Namiesto války to bude vojna.Jump! Kakashi YES

4.666665
Průměr: 4.7 (3 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2019-08-05 21:50 | Ninja už: 2679 dní, Příspěvků: 3004 | Autor je: Metař Gaarova písku

Zlepenec ide na misiu. Naruto s falošným úsmevom je pre mňa nepredstaviteľný Shocked Mohol si aspoň umyť vlasy, ale možno je to akési krytie a rezance pohlcujú gendžucu a šváb je Šinov špión hihihi Sasuke pozerá na Sakuru nenávistne a tá má strach, aj ja by som mala Whááá Boože, Karin nedá Suiovi dýchať. Sasuke zas rýpe do Sakury ohľadom dôvery a tá je ochotná s nám bojovať, ak zradí, čo asi bude čoskoro. Uvidíme, čo sa bude diať, prečo je Naruto čudný a Sai tiež nie je zanedbateľný, však má Danzóovu školu Puzzled Bohužiaľ opakuješ tie isté chyby, aspoň tú válku si zmenila Tee-hee Je to škoda, lebo príbeh je zaujímavý, ale snáď aj chyby časom uletia, alebo ťa ich zbaví Sasukeho genžucu Laughing out loud Fajn, že píšeš Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Sachida uchiha
Vložil Sachida uchiha, Po, 2019-08-05 21:33 | Ninja už: 1721 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Jupí konečně pokračování taky jsem se zasmál u Naruta a ramenu na hlavě.Naruto smutnyJump!

Ten kdo se neřídí pravidly je považován za odpad ale ty co odhodí své přátele jsou horší než odpad!!!

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2019-08-05 19:08 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Velká pochvala za uvádění do děje a popisy, žádné střihy pomocí hvězdiček Smiling Sasuke plánuje akci a plánuje ji velmi brzo, kdoví, co to bude.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...