Mise v konoze, 10. díl - Mise v Písečné
Mikoto pomalu přichází k hlavní bráně, hlouček z Písečné organizuje Kankuro, aby postupně nastoupil na Gaarův písek. Mikoto se jde těžko, mrzí ji, že se nerozloučila, ani ty brouky si nevyzvedla. Pořád v krytu duše doufala, že se něco stane a nebude moci odejít z Listové, ale nic se nestalo. Ten večer za ní ani nešel, jak jsem si vůbec mohla myslet, že by o mě stál?
Vrátí se do Písečné ke svému starému životu. Je rozhodnutá, na Listovou musí zapomenout. Řada před ní se krátí, pomalu bude muset udělat ten krok, z kterého nebude návratu.
„Mikoto!“ uslyší za sebou známý hlas a trhne sebou, zrychlí se jí tep, zatímco se pomalu otočí a nechá těch pár opozdilců, aby ji předběhli. Stojí tam On s rozepnutým kabátem. Ona udělá pár krůčku k němu.
„Shino,“ spíše překvapeně zašeptá.
Přistoupí až k ní.
„Já už budu muset jít,“ slyší sebe říkat.
Chytne ji za zápěstí a podívá se jí do očí, což Mikoto rozechvěje. Mezitím všichni nastoupili na písek a Kankuro křičí: „Odlétáme, kdo nenastoupí, půjde pěšky!“
„Musím,“ snaží se mu vymanit, i když touží po opaku.
„Přijdu si pro tebe,“ řekne Shino pevně, zatímco ji nechce pustit.
Mikoto se rozšíří oči, chvíli na něj beze slova kouká. „Slibuješ?“
„Slibuju,“ pak ji trošku nakloní k sobě a jejich rty se dotknou v letmý polibek. Mikoto má pocit, že motýli z louky se objevili, uvnitř, v jejího těla. Pak nastoupí na písek, který se neslyšně vznese.
Shino tam stojí, dokud nezmizí z dohledu. To se začne pomalu rozpadat.
Za ním stojí Shino, který své brouky přivolal k sobě.
„Vy jste ji políbili,“ řekne jim lehce dotčeně.
„Ty jsi svou šanci propásl,“ odvětí mu jednotně. „Nešlo tě vůbec probudit a nemohli jsme ji nechat odejít.“
„To že jste udělali? A jak se mám dostat do Písečné, když jste to tak skvěle zařídili!“ vypění Shino.
Blíží se k Hokageho pracovně, zkusí se jednoduše zeptat na nějakou misi v Písečné. Náhle se ale rozrazí dveře a z protější pracovny vyběhne Naruto koukaje na Shikamara za ním.
„Děkuju ti, že sis udělal kopie poukázek, úplně se ztratili mezi tolika dárky.“ V tom vrazí do Shina tak mocně, že společně proletí až do Hokageho pracovny. Naruto se rychle zvedne: „Omlouvám se, ale pospíchám, Hinata mě zabije,“ říká, když mizí ve dveří.
ŘÍKALI JSTE NĚCO O PÍSEČNÉ?
Misi mu dali, byli rádi, že nikoho nemusí shánět tak brzy po oslavě. Mise to byla lehká, měl vrátit jen pár zapomenutých věcí. Šel tři dny, ovšem když se blížil k vesnici, začal se zvedat vítr. Musel své brouky schovat, protože písek v ovzduší by mohl potrhat jejich blanitá křidélka. Do vesnice došel právě včas, jen co došel do Garovy pracovny, bylo vidět, že venku propukla písečná bouře.
Misi vyřídil brzy, hned věci předal. Garaa mu nabídl, ať zůstane hostem alespoň než se počasí zlepší. Shino mu poděkoval a odešel vyhledat Mikoto.
Na skleníky se musel potupně zeptat, kvůli písečné bouři brouci Mikoto necítili. Jedna žena ho dovedla k jednomu skleníku, ke kterému rychle doběhl, na skleněných tabulí byly nánosy písku. Jen co otevřel dveře, přivítala ho vůně vlhčené hlíny společně s Mikotinou vůní, nad kterou se brouci blaženě zachvějí. Zatímco ho brouci vedou k ní, Shino si všímá rostlin, většina je mu důvěrně známá. Jako kdyby se vrátil do Konohy, akorát tu jsou různé druhy, blíže u sebe, tak jak to ve sklenících bývá.
Uvidí ji oblečenou do laboratorního oblečení, zrovna něco slévá do malé lahvičky. Ona si ji vyrábí, zhrozí se Shino
Chvíli na ni kouká, jak pracuje a pak ji tiše osloví. „Mikoto.“
Leknutím upustí malou lahvičku, kterou právě naplnila její vůní, ale brouci ji včas zachytí. Mikoto na něj kouká jako na zjevení, čekala, že bude čekat několik měsíců nebo i déle. Brouci ji vrátí věc do ruky, překvapeně se nad tím usměje.
„Díky.“
„Ne, já tobě děkuju,“ přistoupí k ní teď je řada na něm. „Mí brouci to poznali ještě dřív než já sám,“ odmlčí se, „ale nemýlili se, miluji tě. Chtěla by ses se mnou vrátit do Listové?“
Mikoto se mu vrhne kolem krku. „Nepřeji si nic jiného,“ pak se poprvé políbí. „Ani jsem nedoufala, že přijdeš tak brzo,“ zašeptá, zatímco se k němu tiskne. Po chvíli zvážní. „Myslíš, že to půjde?“
„Nejdřív se zeptáme,“ řekne Shino, který nad tím celou cestu přemýšlel. A přivine si ji víc k sobě.
„Takže, kdy končíš v práci?“ zeptá se potom, co ta kouzelná chvíle trošku pominula. Mikoto nechápe, jak to myslí, ve skleníku je doma a starost o něj je toho součástí, kterou nikdy nepovažovala za práci.
„Kdy půjdeš domu?“ zeptá se ještě jednou.
„No, já jsem doma,“ až teď jí to poprvé připadá divné.
„Ty bydlíš v tomhle skleníku?“ podívá se po něm důkladněji. Všímá si udusané trávy, lehce zlomených rostlin, je to důkaz, že svůj volný čas tráví tady.
Mikoto kývne. „Ano, v tomhle je nejlépe, v ostatních se nedá spát pro jejich klima,“ lehce zrůžoví. „Pojď, ukážu ti skleníky a brouky.“
Provedla ho několika skleníky, byly opravdu rozsáhlé Mikoto snad u každé kytky dodala, že ji sem donesla ona. Prohlídku ukončili v jejím skleníku.
„Zeptáme se hned, abychom mohli odejít, jen co bouře pomine,“ plánuje nadšená Mikoto a běží se převléknout. Přijde v hnědém hábitu a světlém šátkem omotaném kolem hlavy. Shino na to nic neřekne, ale radši by ji viděl v šatech, co měla v Konoze než v tomhle.
Mikoto pokrčí rameny, „proti písku je to nejlepší. Nemám ráda písek v puse,“ vytáhne ho ještě víc do obličeje. A namíří si to k východu.
„Počkej,“ zadrží ji, „a co tvoje rodina?“ S tím si Shino dělal taky starosti.
Mikoto se zastaví s rukou na klice, „máš pravdu.“ Otočí se a dojde ke květinám, pár jich utrhne a schová do hábitu.
Shino si zapne kabát a vytáhne ho co nejvíc.
Mikoto ho vede ulicemi, pro samý vítr a písek jen matně vnímá okolí. Dojdou na malé prostranství, na druhém konci je podivný strom. Shino, až když se před ním zastaví, uvidí jeho černý kmen a tam, kde by měla začínat koruna, je jen spálené dřevo. Zatímco odvrácená část se živě zmítá ve větru.
„Co to udělalo?“ zakřičí, aby ho slyšela.
„Sem spadla první z bomb, které Garaa nezachytil svým pískem. Taky tu stál náš dům, přežil akorát tenhle strom,“ říká, když do vykotlaného kmene vkládá květiny. Shina zamrazí. Akatsuki.
Chytne ji za ruku. Tenkrát přišla o rodiče, pak i o jejího přítele. Uzavřela se od skleníku, který je tak odlišný od téhle Písečné. Odejít odsud pro ni bude spíše vysvobození. A to se tolik bál, že ji vytrhne ze svého života. Kdyby věřil víc svým broukům, kdyby se tomu poddal a dělal to, co opravdu chtěl, místo přemýšlení... Vybaví si Hinatu. Některé věci člověk pozná jedině tak, že se do nich ponoří celý.
U Gaary to dopadlo dobře, dovolil jí přejít k Listové.
„Já věděl, že zelené listí z Listové ti pomůže,“ řekl se záhadným úsměvem.
Mikoto se ještě zeptala mezi dveřmi .„Proč jste mi neřekli o tom, že mě chtějí Aburame vyhledat?“
„Vlastně jsem tě tam chtěl poslat hned, co přišla první žádost, ale zrovna jsi přišla s tím nápadem,“ zamyslí se, „byl jsem rád, to bylo poprvé, co jsi projevila takové nadšení, od té doby, co se to stalo.“ Poslední slova spíše zašeptá.
Mikoto se s ním náležitě rozloučila a poděkovala. Před jeho pracovnou se nadechla, „chtěla bych ještě jedno místo navštívit, než půjdeme.“
Několik dní písečná bouře neutichala, Shino s Mikoto ji přečkali ve skleníku.
Pak nastal krásný prosluněný den a Mikoto, jak řekla, navštívila památník padlích. Vyhledala pomníček svého kamaráda.
„Tys to tenkrát věděl, že jo?“ promlouvá k němu tiše. Sundá si ochrannou čelenku a položí ji k patě pomníčku. Tohle už nebudu potřebovat, usměje se smutně, protože ho tu nechává samotného.
Chytne se Shina. „Můžeme jít,“ usměje se na něj.
Líbilo, nelíbilo? to je na vás
Vím, možná jste čekali více romantiky, ale mně to prostě nešlo, k němu se to prostě nehodí.
Tohle je moje první zkušenost se psaním, je to super, člověk aspoň nemusí myslet na to, co se děje kolem. Přesto už asi nic jiného nenapíšu. Je to taky tím že:
1) není čas
2) Byly to nervy, klobouk dolů vám, co jste toho tolik sepsali
Hlavně jsem si tím udělala radost ke konci Naruta.
Tak nějak jsem si sem napsala věci, co mi scházely nebo vadily.
Např. že se nepřevlékají, atd
Taky mě štve, že Naruto nemá žádný pomník za to, že zachránil lidi z Listové. Jen to značí to, že pro nikoho do té doby nic neznamenal.
Tak jsem ho udělala alespoň v Písečné. Proč půl stromu? Protože z vesnice nic nezbylo, ale už po roce nebo jak by se to dalo datovat, tam jsou nelogicky statné stromy.
Ale přesto je Naruto a Boruto nejlepší anime
Jo, Naruto přináší ŠTĚSTÍ KAŽDÉMU, pokud jste nezapomněli, to on Mikoto doporučil Shina
Děkuji, že jste to dočetly až sem. Děkuju za vaše komentáře a podporu.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Krásné zakončení jedinečné povídky, která měla svého ducha, znám ten pocit, když něco končí. Až příliš. Jsem ráda, že jsem si mohla něco přečíst o Shinovi a získala tak jiný pohled na jeho brouky.
Je to netradiční série, která mě ihned nadchla pro svou lehkost s jakou si ten příběh vyprávěla.
Moc ti děkuji za povídku a zážitky s ní spojené. Budu se těšit na další tvoji tvorbu.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
To je úžasné, chrobáci sprdli Shina, že je neschopák a sami sa chopili iniciatívy Ešteže ich má, zabezpečili mu krásny vzťah Páčila sa mi scéna so stromom a jeho symbolika. S touto Shinovou úvahou plne súhlasím: "Některé věci člověk pozná jedině tak, že se do nich ponoří celý." Gaara je jemnocitný, chcela by som mať takého priateľa. Mikoto je vynikajúci charakter, so Shinom budú určite šťastní.
Romantikou je celý príbeh, nemusí byť pertraktovaná halasnými slovami alebo preexponovanými vášňami. Dúfam, že ťa ešte nejaké narutovské šťastie napadne a potešíš nás Zdieľam tvoje pocity vyjadrené v poznámkach a veľmi ti ďakujem, že si sa odhodlala a napísala vydarené dielko
"Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jenom to, co vědí..." Karel Čapek
Je to krásné zakončení, přála jsem to Shinovi. Konečně našel někoho, kdo se o hmyz zajímá stejně. Taky mi v povídce přišly moc fajn věci, které vycházely z reálných fakt. V tomhle dílu se trochu ztrácím, připadá mi, že tenhle díl nedostal tolik času, kolik by potřeboval. Nezlob se na mne, prosím, jsem moc ráda, žes´ ho napsala a série nezůstala nedokončená. Jen je třeba oproti předchozímu dílu trochu slabší.
Představa, že Gaara dělá letadlo mě rozsekala. Vida, pokrok nezastavíš.
Měj se krásně a doufám, že jsi neskončila nadobro byla by to škoda. Snad si zase někdy budu moct přečíst tvoji povídku.
Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog
Per aspera ad astra. Přes překážky ke hvězdám.
Aut vincere aut mori. Buď zvítězit nebo zemřít.
Dura lex, sed lex. Tvrdý zákon, přesto zákon.
In articulo mrotis. V okamžiku smrti.
Odi et amo. Nenávidím a miluji.
Acta est fabula. Hra skončila.
Vade retro. Ustup.
(můj tajný sen: napsat na tohle povídky nebo ještě lépe, celou sérii.)
Mockrát děkuji za tvou velkou pomoc opravování, upravování a prostě za vše co jsem už předtím psala.
Snad odolám tomu abych to upravovala.
Pokaždé když jsem sem dala kapitolu jsem propadla pocitu že to je trapné a že to musím přespat. No nic
Pravdu moc děkuji a mějte se tu na Konoze hezky opět se vrátím do stavu nečinného diváka
Maki Maki
Není zač, však jsem měla možnost alespoň opravovat zajímavý text a dozvěděla se toho spoustu o hmyzu i Shinovi! A cukání po odeslání zná každý autor, to je běžné, pořád je vždy co vylepšovat xD
Jsem ráda za šťastný konec, přála jsem ho Shinovi S Mikoto se nudit nebude a ona s ním zase najde rodinu a klid. Moc hezká první série a já budu doufat, že ne úplně poslední fanfikce, přestože se loučíš
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
. .Aku začíná chápat a dřímat...
...„Ale proč chtějí všechny OC pomáhat s výběrem šatů zrovna Hinatě?“ (Kakari)
. .„Žádný Hatake není veselý...“ (Sayoko)
.
. .Hrdá členka a se Sayoko spoluzakladatelka Spolku Žroutů knih! Naši závislost na knihách nelze ovládnout. Založeno 12. 3. 2009; Kdo fandí knihám, ať se přidá. Žrouti všech žroutů, spojte se! A hlavně rádi čtěte ^^
Členové: Sayoko, Akumakirei, K.Iwi, Leiko, Dantuška, nettiex, sajo-nara, Minata, Memphisto, hAnko, Ayame-sama, kushina-hime, Mirek93, Rein, Yamata no Orochi, Adam Švorc z Nemanic, TsuchiKim, ni.kola, Kameko-sama, výtlems.kissa, -_-Aya-_-, Kitsumo, elficek, himiTsume, Buuublinka, DeiDei girl-uchiha, lacca, nellynuska, Yuki Kaze-san, Kaia-chan, Faith, zrůda-SaNaSu, Namika, l.i.ch., Oneran, Juubi, Conner Uzumaki, Anegiri, Joanne, Miky-chan, sannin Naruto, Otaku-chan, narutorolo321, Killer_Bee, Hinata-Hyuuga-chibi, Adel-san, Gloria Uzumaki, Nightmare moon, Yamako, Hyuuga_Shikamaru
Pro přihlášené: Nemusíte si kopírovat seznam členů, mění se, a proto aktuální najdete vždycky u mě. A do podpisu si nic dávat nemusíte, nebo si můžete vymyslet jinou (originálnější) poznámku než tu nahoře, je to jen na vás :)
_____________...
Členka Klubu gazdovské parenice: Klub je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPŠIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI! NECH ŽIJE PARENICA A POMELO! Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu gangsterů. Zaplétáme se do nelegálních obchodů, aneb postupně ovládáme podsvětí..., rovněž je podporovatelem a spřízněncem klubu za ovce (aneb bez nich bychom neměli co opěvovat); a KPP (kultu pracího prášku), bez nich by naše "uniformy" nebyly tak zářivě bíle.