manga_preview
Boruto TBV 09

Rozhoduje smrt

„Proč jsi nás zachraňoval?! Zrádče!“
Z hrdiny se najednou stal někdo, kým opovrhovala celá společnost. Kvůli jedné nepovedené misi vyměněné za životy přátel, společníků v boji, sklidil jen nevděk a jedovaté poznámky. Ale co bylo nejhorší? Kakashiho pohled – nepochopení, znechucení a lítost.
Pálilo to.
Bolelo to.
A zraňovalo tak moc, že si Sakumo přál, aby přestal cítit. Doufal, že netečnost ho naprosto otupí, stejně jako dýku, která teď byla zbytečná.
Jak moc se mýlil. Nebylo horšího pekla.
Pohled se mu znovu stočil k dýce. Lákala, vábila. Neodolal.
Hleďte! Divadlo může začít!
Chladná čepel lehce pronikla svalovinou. Stačil jediný pohyb vpravo.

A zemřel jako zrádce

„Tvé oči… Vezmu si je.“
Itachi byl spokojený, byl to dobrý boj. Sasukeho nenávist byla… zvláštně očišťující. Přesně v to doufal; byla jakýmsi rozhřešením. Jen bohové směli znát tu užírající pravdu, na kterou nebyl nijak hrdý. Užírající vinu zalepil bratříčkovou zlobou.
Nějakým způsobem stál díky Susanoo na nohou. Zburcoval poslední zbytky svých sil, díval se do těch černých očí, které najednou pohltil strach. Vážně věřil, že bych mu vzal oči?
Věřil.
V tom byl celý trik, celé divadlo, o které se snažil. Mohl být na sebe hrdý, byl dobrý herec!
Itachi se usmál, natáhl k Sasukemu ruku.
Cvrnknutí do čela.

A zemřel jako vrah

„Můžeš se vsadit, že umřu! Přece pořád prohráváš!“
Pořád prohráváš… Zdá se, Tsunade, že tentokrát jsi vyhrála. Promiň.
Jeho smysly přestávaly pořádně fungovat. Umíral. Slavný Sannin a ještě slavnější autor proslulých knih nedokázal ubránit své ideály – lásku, přátelství, budoucnost.
Tělem projela další vlna bolesti.
Že on měl být vůdcem revoluce? Čeho vůbec dosáhl? Všechnu naději v budoucnost i krásné ideály přebíral od svých žáků. Nagatovy, Minatovy i Narutovy byly v jádru stejné. A on se s nimi ztotožňoval, nepřál si to přeci také? Mírumilovný svět.
Oči pálily, víčka se mu klížila. Sannin umíral.
Žabák, žijící v řece, zemřel v moři.

A zemřel jako idealista

„Ty jsi génius.“
Vrhl se vpřed, nepřemýšlel nad tím. Prostě skočil, jak mu velel instinkt. Musel… Ne, chtěl ochránit dědičku klanu. A svého přítele.
Cítil, jak dřevěné kůly rozervaly nejdřív záda, pak rozdrtily hrudní koš s orgány, a nakonec prorazily břišní svalovinu.
Tělem projela nezměrná agonická bolest, kterou mozek potlačil.
Jako by měl šanci na přežití.
Dopadl na zem, stěží vnímal okolí.
Probral ho Narutův dotyk. Teplo sálající z jeho těla poskytovalo pocit bezpečí.
Jsem tady, neumřeš sám.
Byl sám se sebou vyrovnaný, co víc mohl obětovat pro přátele a rodinu?
Pečeť začala pálit. Mizela.
Konečně byl volný jako pták.

A zemřel jako ochránce

„Zachránit. Ochránit. Povinnost Hokageho…“
Mělo to probíhat bez problémů, s Třetím dva měsíce probíral každý sebemenší detail. Vymýšleli různé scénáře, ale tohle… Tohle je nenapadlo. Možnost, že by někdo mohl narušit ochranu, ovládnout Kyuubiho, zranit jeho rodinu...
Z neustálého přemisťování se mu před očima tvořily obrovské bílé fleky, nevýhoda problesknutí.
Zachránit Naruta, ochránit Kushinu.
A vesnici, na tu jako Hokage zapomenout nemohl. Hrozilo, že ji Kyuubi celou srovná se zemí, a tak ho přemístil, co nejdál to šlo.
Někdy se události seběhnou tak rychle, že je ani nestačíte vnímat.
Zapečetit, zachránit, obejmout, uklidnit.
Zalitoval, že na seznamu nebylo i přežít.

A zemřel jako hrdina

Život ninjů se nehodnotí podle toho, jak žili, ale spíše podle toho, čeho dosáhli před smrtí.

Poznámky: 

Zdá se, že 10 hodin strávených v autě někdy přináší i jiné výsledky, než rozlámané tělo a nudu. Laughing out loud Původně jsem chtěla odlehčenější téma na drabble, ale prostě mi to nešlo.

Původně jsem chtěla přidat i Obita s Madarou, jenže Obito mi nepasoval do konceptu a Madara zemřel nehorázně stupidní proměnou v Kaguyu, takže asi tak. Laughing out loud Vím, že v Narutovi je smrtí mnoho a mohla jsem si jich vybrat víc, ale tohle jsou jedny z klíčových smrtí, které ovlivnily vývoj dalších postav.

Děkuji za přečtení a himiTsume za betu, bez ní by to nebylo ono. ^^

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Po, 2016-08-29 21:26 | Ninja už: 4734 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Drabble obvykle nečtu, ale dnes jsem ráda, že jsem udělala vyjímku. Velmi pěkné a velmi povedené. Ach, kéž bych také měla takový talent...

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Nyssa
Vložil Nyssa, Út, 2016-08-23 00:27 | Ninja už: 2910 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Tak tohle bylo skvělý, až závidím um. Při čtení se mi vybavily všechny ty okamžiky a tak jsem si povzdechla a zasnila se, zavzpomínala a tak akorát se dojala ...... a pak přišla poznámka o Madarovi, která mě rozesmála a vrátila můj emoční status zase do normálu a to je za zlatého bludišťáka Laughing out loud

Lekce bez bolesti nemá žádný význam.
Protože nelze něco získat, aniž by člověk něco obětoval.
Ale když vydrží tu bolest a překoná ji,
získá silné srdce, jakému se žádné jiné nevyrovná.
Ocelové srdce
Kakashi ^_^ Kakashi ^_^
Všechny moje povídky i s popisem najdete tady: Nyssa - povídky
Fanfiction série: Tomoe?!, Pouta, Domov je tam, kde máš kunai
Fanfiction jednorázovky: ...Proč zabíjím..., A to je Ona, Jsou tu všichni?, Ten osudný rok, Ostré nástroje

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2016-08-22 15:33 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Vsutku znamenitá drabblata, co byla použita. Smiling
I když tak depresivne napsaná... chtělo se mi brečet. Všechny postavy jsem milovala, dokonce i Sakuma, který si stál za svým a neuhnul ani na konci. Nejiho, Itachiho a Jiraiyu jsem neskonale obrečela během četby mangy a tady se mi ty pocity vrátily. Je mi smutno, ale vím, že po sobě něco nechali a to byl účel jejich života.
Jinak nemám dalších slov na tvé dílo.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele andaateikaa
Vložil andaateikaa, Po, 2016-08-22 07:58 | Ninja už: 3025 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Tak se vracím, abych mohla okomentovat. Musela jsem to nějak vstřebat. Laughing out loud
Kdybych neměla poslední dobou nějaké pošramocené emoční centrum, tak by možná ukápla i slza. Zapůsobilo to. Hezky napsané.
Děkuji, přidávám do oblíbených. Smiling

Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Ne, 2016-08-21 16:10 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

No vidis jak rychle ti to vydali.
Je to fajne, mnohem lepsi nez zpracovani o lasce. Ta tvoje poznamka o Madarovi me stale bavi. Laughing out loud A ted me napadlo ze mi tam trochu chybi Asuma.

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2016-09-04 20:13 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů