manga_preview
Boruto TBV 10

Kriminálka Konoha 3 ~ Krok štyri: Daj dokopy informácie [04]

Kriminálka Konoha 3 Tretia záhada.png

„Pane!“ vletel do Raikageho kancelárie akýsi blonďavý chlapec. Bolo to naozaj super načasovanie, lebo on sa im práce chystal povedať, čo za katastrofa by sa mohla stať, ak sa to páchateľovi podarí dokončiť. Naozaj skvelé.
„Dai!“ okríkol ho, „Nevidíš, že tu niečo riešim?!“
„Ale pane!“ nedal sa mladík, „Chytili sme troch utečencov!“
„Čože?!“ tresol po stole Raikage a o milisekundu na to sa prudko postavil. V tvári mal dravý výraz a Choujimu došlo, že toto je preňho prvoradejšie a že ich dvoch odsunie na druhú koľaj.
„Hideki Kita, Aki Yahashi a Michi Nakamura, pane!“ informoval ho Dai, „Všetci sú vo väzbe. Ani jeden z nich však nechce povedať ani slovo o úteku.“
Útek? Aký útek?
Chouji tomu nechápal a keď sa pozrel na Shikamara, tak videl, že ani on. To si vydýchol. Nebol rád, keď niečomu nerozumel, hlavne keď bol momentálne vyšetrovateľom. Nechcel popri Shikamarovi vyzerať ako nemehlo.
„Počkaj ma pred kanceláriou, Dai,“ povedal mu a kútikom oka sa pozrel na vyšetrovateľov, „hneď prídem.“
Keď Dai odišiel, Raikage sa obrátil ku nim. Chouji vedel, že by už radšej vypočúval tých troch. Mal taký výraz na tvári. Aj on ho mával. Napríklad keď musel niečo robiť a namiesto toho by sa radšej šiel niekam najesť. Taký výraz mal predtým, ako šli do toho tajného skladu.
„Uchiha Sasuke našiel dokumenty, v ktorých to bude popísané, vyšetrovatelia z Konohy. Všetko, čo o zakázaných kanji znakoch potrebujete vedieť vydedukujete odtiaľ. Tu,“ podal im zložku, ktorú si chceli „požičať“ „máte všetko, čo potrebujete. Máte málo času, tak ho využite rozumne.“
Chouji mal milión otázok, no Shikamaru asi len jednu. A tú sa aj spýtal.
„Prečo ste nám to nedali skôr?“
„Pretože som si myslel, že Konoha strká nos kam nemá. Moje rozhodnutie zmenila správa od Uchihu. Mali by ste sa mu po príchode poďakovať.“
No Chouji si už vedel predstaviť, ako bude Shikamaru ďakovať Sasukemu. To sa v živote nestane.
Potom spolu s Raikagem opustili miestnosť, rozlúčili sa s ním a aj s blonďavým Daiom a následne opustili budovu. Shikamaru zvieral v ruke tie spisy a mračil sa. V tejto chvíli mu zrejme po rozume chodilo veľa vecí a snažil sa na niečo prísť. Čokoľvek to bolo, nechával si to pre seba.
„Ideme po veci a ihneď odchádzame,“ povedal až na ulici.
„Choď po veci a ja zatiaľ niečo kúpim na cestu,“ navrhol Chouji, ktorý už len čakal na moment, kedy mu začne škvŕkať v žalúdku.
„Chouji...“ začal Shikamaru, no on ho prerušil.
„Keď budeme hladní, pôjdeme pomaly,“ argumentoval a nakoniec Shikamaru povolil.

Kiba sedel v temnom rohu a čakal. Už to boli asi dve hodiny čo Akamaru odišiel. Alebo tri? Nebol si istý. Nemal hodinky, na ktorých by si mohol kontrolovať čas. Ruka s kunaiom mu začínala tŕpnuť, no nepovolil stisk ani o trošku. Voľný čas trávil tým, že sa presviedčal, že bude v pohode. Hoci sa považoval za veľmi silného ninju, vedel, že s týpkom, ktorý porazil celý Hyuuga klan, to nebude sranda.
„Si v pohode, kamoš. Fakt. Nie sú tu žiadne krysy ani nič podobné. No hej, vlhkosť je tu dosť nahovno, ale inak pohodička, že?“
Odmlka.
„Ale čo ten páchateľ, dopekla?“
„Zatiaľ sa tu neobjavil, takže zrejme niekam odišiel. Kým sa vráti, Akamaru tu už bude so Sasukem. A možno už budeš dávno vonku.“
„Ale čo ten páchateľ?“
„Kašli na to. Nestresuj sa, kým nemusíš.“
„Ale čo doriti ten páchateľ?!
„Zdá sa, že sme prišli skôr ako on,“ počul ten nehorázne nafúkaný a arogantný hlas, ktorý neznášal, no v tej chvíli bol nesmierne rád, že ho počuje. Vyskočil na rovné nohy, schmatol bundu a pobral sa za Uchihom pri vchode do jaskyne. Nebol sám. Vedľa neho bol Akamaru a z druhej strany Sakura, ktorá držala v ruke akési zložky, „A pri tej tvojej samomluve by ťa odhalil,“ dodal čím všetko nadšenie, že ho vidí, zabil.
„Dostaň ma odtiaľto,“ zavrčal.
„Aký si len nevďačný. A čo keby si mi povedal, čo ťa tam vôbec drží?“
„Je tu akási neviditeľná stena. Tu,“ dotkol sa jej a jeho ruka zostala opretá o vzduch. Sasuke natiahol ruku, no jeho na nič nenarazila. Prešla ďalej. No potom zastala a vrátila sa majiteľovi ku jeho boku.
„Zdá sa, že zabraňuje iba tomu, aby sa dalo vyjsť. Zaujímavé,“ poznamenal Sasuke.
„Tu hore je akýsi znak, ktorý nepoznám. Možno on mi zabraňuje vyjsť. Tak ako ten znak, čo uvrhol Hyuuga klan do kómy.“
„Dobre. Máš šťastie, že som našiel papiere, na ktorej sú tie znaky vypísané. Nakresli ho do zeme, ako vyzerá,“ a hodil mu aj paličku, ktorú našiel na zemi pri strome, „Aport!“ Kiba nazúrene zavrčal, no poslúchol ho a do blatistej zeme nakreslil písmeno M, ale zdola akoby bolo W, ktoré sa s ním spájalo a tvorili tak jeden celok.
Sasuke so Sakurou začali hľadať a Kiba čakal. Trvalo kým to našli, no podarilo sa.
„Je to kanji znak, ktorý ti zabraňuje vyjsť z miesta, ktoré je ním označené,“ povedala Sakura.
Kiba mlčal, no pomyslel si: No nevrav! Bez tých zdrapov by som na to neprišiel!
„Tak čo mám urobiť?“
„Zatancuj ako opica, možno to pomôže,“ navrhol mu Sasuke a mal jediné šťastie, že ho od Kibu delila tá prekážka, lebo by mu už fakt niečo urobil.
„Zatiaľ sme zistili, že každý znak má svoj protiznak. Teda taký, čo ho ruší. Musíš počkať kým nájdeme ten správny.“
„Zatiaľ nám môžeš povedať, prečo si sa rozhodol presťahovať do jaskyne,“ vyzval ho Sasuke a Kiba mu povedal, čo sa mu stalo. Oni to medzitým naozaj našli.
„Vyry si toto na ruku,“ ukázala mu Sakura, čo presne a Kiba nasucho preglgol. To si má na svoju kožu vyryť akési písmeno M, ktorá pri tom zlome v strede také čiary, že to vyzerá ako mašlička?
„Vyryť?“ spýtal sa.
„Áno. Nebuď slečinka. Ak nechceš, aby ti to niekto videl, daj si to na miesto, kde to nevidieť,“ poradil mu Sasuke, „napríklad na zadok.“
„Ha, ha,“ zasmial sa sucho, „vtipné. Veľmi. Pukám od smiechu. Haha.“
„No makaj!“ súril ho, „Máme ešte robotu.“
„My? Veď už spolu nepracujeme,“ pripomenul mu a začal vyťahovať kunai.
„Ale pracujeme. Ktovie kde by si sa zasa dostal, keby si pracoval sám.“
Už mu na to chcel niečo odvrknúť, no Sakura ich rázne prerušila.
„Dosť! Kiba ty sa odtiaľ dostaň a ty,“ ukázala na Sasukeho, „nevyrývaj doňho.“
„Nebudem vyrývať, keď si to tam už konečne vyryje,“ odvetil.
To si si tú slovnú hračku nemohol odpustiť?

„Hej! Ty nevyzeráš, že si odtiaľto!“ ozval sa niekto vedľa neho v obchode, kým nakupoval a Choujim od šoku myklo až skoro pustil na zem balíček čipsov. Obzrel sa a stálo vedľa neho akési dievča s tmavšou pokožkou, akú mali skoro všetci v Oblačnej, a so svetlými vlasmi v konskom chvoste. Zvedavo si ho obzerala.
Odkašľal si. „Nie, to nie som.“
„Prišiel si len nedávno? Prosím, povedz, že áno!“ naliehala a on prikývol.
Bože, rozpráva sa so mnou pekné dievča. Bože, Chouji, povedz niečo. Mám ju ponúknuť jedlom? Asi nie, veď sme v obchode. Hmm...
„Z Konohy,“ dodal.
„Z Konohy!“ zvolala, „A bolo to bezpečné? Nikto vás nenapadol?“
Chouji sa zamračil. Nepočul o tom, že by niekto na cestách prepadával pocestných. O tom by sa Tsunade určite zmienila, keď ich sem posielala. Ale je pravda, že im dala aj zlé informácie o úmrtí tých útočníkov, takže si tým nebol až taký istý. Dievčina si správne vysvetlila jeho nechápavý ksicht.
„Takže cesty sú opäť bezpečné!“ zvolala, „Áno, áno, áno. Prepáč, že ťa otravujem, ale...“
„To je v pohode,“ rýchlo jej skočil do reči, „V pohóde,“ zopakoval pomalšie a snažil sa tváriť v pohode, keď o tom už hovoril.
„Super,“ usmiala sa, „Ja len,...no...ide o ten útek z väzenia a tak...pff...“ mávla rukou, „Všetci okolo toho robia mega vedu. Samé opatrenia a tak.“
„Útek z väzenia,“ povedal Chouji polohlasne. O tom čítali v Nebeskej klebetnici. Možno práve o tomto Dai hovoril, keď prišiel za Raikagem. Našli troch z nich. Koľko ich však ešte pobehuje po slobode? Hneď sa jej to aj spýtal.
„Piati,“ odpovedala, „Vraj sú nebezpeční či čo. Neviem o koho šlo. Len viem, že pred niekoľkými rokmi okolo ich zatknutia bol hrozný cirkus.“
„Štrnástimi?“
„Čo ja viem? Možno? Je to možné, že by to už bolo toľko? Hm, ale keď si kúpiš hentie noviny, tam je toho rozhodne viac. Ja som to celé ani nečítala, išlo mi hlavne o tú krížovku vo vnútri. Keby som vyhrala, mala by som poukážku do jednej reštaurácie na jedlo na rok zadarmo!“
Jedlo zadarmo?! Nie! Chouji, sústreď sa. Musíš kúpiť tie noviny. A nie kvôli krížovke! No...ale predsa ju môžem skúsiť vylúštiť...či? Neskôr, Chouji, neskôr!
„Vyzeráš akoby si viedol vnútorný boj,“ poznamenala.
„Ani netušíš aký,“ povzdychol si a zrazu sa pri ňom objavil Shikamaru a netrpezlivo si odkašľal.
„Ponáhľame sa,“ pripomenul mu a tej babe len kývol hlavou.
„Však hej, hej. Už idem platiť. Hej,“ obrátil sa ku dievčine, ktorá už odchádzala, „dík za info.“
Zazubila sa naňho. „To ja ďakujem. Čau.“
„Kto to je? Čo za info? Chouji?“
„Nič, nič. Zober tamtie noviny, že ich vezmeme zo sebou.“
„Dobre. Ale čo si jej povedal?“
„Nič, preboha. Dôležité je, čo ona povedala mne.“
„Čo ti povedala?“
„Netlač na mňa! Všetko ti poviem.“

„Keď som nad tým tak v tej tme premýšľal, prišiel som na to, že to nebola jaskyňa, v ktorej sa ten páchateľ nachádzal. Nemohla byť, viete. Nebolo tam nič okrem tej bundy a keď tam strávil väčšinu dní, tak...no tak by tam toho musel mať viac, nie?“ rozmýšľal Kiba nahlas.
„Hej,“ odvetil Sasuke ponorený do spisov o kanji znakoch. Potom ho niečo napadlo, „Sakura, ty si mi nedopovedala toto o klane Kuroji,“ spomenul si.
„Aha, hej, jasné.“
Vtom niekto zaklopal a Sasuke sa zatváril nie veľmi prívetivo. „Prečo sa sem vždy dotrepe niekto vtedy, keď sa mám dozvedieť niečo nové?“
„Idem otvoriť,“ povedala Sakura, ktorá ignorovala Sasukeho otázku.
„Počúva ma tu niekto?“ spýtal sa Kiba, no jeho otázka smerovala zrejme do vetra.
„Hej! No, tu ste! Konečne!“ počul z chodby Narutov hlas a Sasuke sa na stoličke narovnal. Na Naruta s Hinatou popri tom všetkom zabudol. Keďže Naruto znel iba mierne naštvane, ale viac veselo, Hinata bola očividne v poriadku. A áno, mal pravdu, o chvíľu vošla do kuchyne za Narutom a Sakurou.
„Bol som u teba,“ ukázal na Sasukeho, „aj u teba,“ prst namieril na Kibu, „no a idem sa spýtať Sakury, že kde asi ste a vy ste sa nasáčkovali sem.“
„No!“ súhlasila s ním Sakura, „Veď máte tú svoju kanceláriu, nie?“
„Tu je to pohodlnejšie,“ argumentoval Sasuke, „Som rád, že si v poriadku, Hinata,“ obrátil sa ku nej, „A je mi ľúto, čo sa stalo.“
„Aký si zrazu milý,“ zahundral Kiba, ktorý sa opieral o líce a zazeral na Sasukeho.
„Musí to byť ťažké,“ pokračoval, „no potrebujeme tvoju pomoc.“
„Hej, hej, hej!“ skríkol Kiba, „Čo na ňu ideš tak prudko?“
„Upokoj sa, chytrák! Aby sme ju ochránili, tak potrebujeme vedieť čo najviac. Potrebujem, aby mi pomohla s tými znakmi a aby mi Sakura konečne povedala o klane Kuroji!“
„Tak hlavne poporiadku,“ zasiahla Sakura.
„Klan Kuroji?“ spýtal sa Naruto, „To nie je ten...?“
„Hej!“ povedali nervózne a naraz Sasuke so Sakurou a Naruto sa trochu stiahol.
„Však sa len pýtam,“ zašomral.
„Tak čo, Hinata. Pomôžeš nám?“
„Samozrejme,“ chabo sa usmiala a prisadla si ku Sasukemu k stolu. Sklonila sa nad papiere a prikývla.
„Poznám ich. Ako členka hlavnej línie a najstaršia dcéra hlavy klanu musím. Nie sú tu všetky, otec ich založil...niekam...už neviem kam, no budú niekde v dome...zrejme,“ zhlboka sa nadýchla, „Vravíte, že sú v kóme? Všetci?“
„Áno,“ prikývol a medzitým si už posadali aj Sakura s Narutom.
„Potom viem o čo ide. Použili tento znak, že?“ a nakreslila presne ten, „Táto technika sa dá zvrátiť. Protiznakom. Avšak...nie je to také jednoduché,“ dodala, keď si všimla kanji znak na chrbte Kibovej ruky, „Energia z našich tiel- ktorá je iná, kvôli našej špecifickej kekkei genkai- smeruje do istej nádoby. Tam sa uchováva. Môže to byť hocičo. Prázdna šperkovnica, škatuľka, je to jedno. Ale musí byť na nej tento znak,“ a nakreslila K, ale tak, že spodná palička, ktorá tvorila zobáčik bola oddelená a trochu ďalej, „Iba v tomto prípade bude energia smerovať do tejto konkrétnej nádoby.“
„Ako to zrušíme?“
„Musíte nakresliť protiznak na nádobu.“
„A ten je aký?“ zaujímala sa Sakura.
Hinata nakreslila paličku, na jej vrch smerom doprava nakreslila vlnku a pod ňu ďalšiu.
„Hm, dobre, ako tú škatuľku nájdeme?“ chcel vedieť Sasuke. To bola teraz najdôležitejšia otázka.
„Musíte nájsť toho, kto ju má,“ odpovedala mu jednoducho a musel priznať, že takú odpoveď očakával. Ale kde v pekle ho majú hľadať.
„Bude niekde v tých jaskyniach,“ vložil sa do toho Kiba a keď sa naňho všetci pozreli, dodal: „No čo. Tak som netrafil správnu, ale jedna z nich to isto bude,“ tvrdil a Akamaru ho podporil šteknutím.
„Vieme, kde je, tak načo čakáme?“ spýtal sa hyperaktívne Naruto, ktorý už bol pripravený vyskočiť zo stoličky a šprintom bežať až ku jaskyniam a do bezvedomia ich prehľadávať. Sasuke ho však rýchlo schladil.
„Ty nikam nejdeš. To po prvé. Po druhé, Hinata nám musí ešte pár vecí dopovedať,“ veľavýznamne na ňu pozrel. Prikývla.
„V momente, keď ma označí, skrinka bude obsahovať všetku energiu klanu Hyuuga. Potom sa to spustí. Keď na seba dá páchateľ istý znak, bude môcť skrinku ovládať.“
„Čo konkrétne?“ spýtala sa Sakura otázku, ktorá sa im všetkým vynorila v hlave.
„Čas.“
„Čas?“ spýtali sa všetci naraz.
„Je to...komplikované. Myslím, že by bolo lepšie, keby Sakura začala o klane Kuroji, ktorý s týmto súvisí a potom to bude dávať väčší zmysel,“ navrhla a Sakura sa chystala konečne spustiť, keď niekto prudko otvoril dvere. Sasuke zavrel oči a snažil sa upokojiť, lebo práve ďalšia osoba narušila tok informácie, ktorú chcel už dlho vedieť.
Keby som to bol tušil, ako sa veci budú vyvíjať, prečítal by som si to sám!
„Uchiha!“
„Dofrasa, Nara!“ otočil sa dozadu a oprel rukou o operadlo, lebo dovtedy bol chrbtom k dverám, „Ani netušíš, ako ma tvoj príchod n****l!“ pozeral sa na Nara, ale vedľa neho stál aj Akimichi. Akosi na neho naštvaný nebol, iba na Shikamara.
„Mám dôležité správy!“ zvolal a vyzeral akoby práve prišiel koniec sveta.
„No tak si ku nám teda prisadnite.“

[center]~ ~ ~[center]

Cítil sa inak ako za posledný týždeň. Popravde, cítil sa presne tak ako predtým. Tak voľne. Hm, bolo to divné, že sa vo väzení cítil voľne? Asi áno, keď teraz ten pocit nemal. Pozrel sa na škatuľku pri jeho nohách, kým sa on opieral o stenu jaskyne. Zobral ju do rúk a položil si ju do lona a pozeral sa na ňu.
Čo to dopekla urobil?
Vedel to. Uvedomoval si to. Celý čas, no teraz sa cítil, akoby to nebol urobil on.
Musí s tým prestať. Hej, musí. Nie je to správne.
„Stačilo,“ povedal nahlas.
„Nemyslím si,“ povedal hlas, ktorý vychádzal od vchodu jaskyne a keď sa tam pozrel videl tam siluetu muža, ktorý za tým spolu s ním stál. Trochu ním trhlo. Nečakal ho tam. Povedal, že mu dá voľnú ruku, pokiaľ bude robiť všetko podľa plánu. Niečo sa teda zmenilo a jeho začínajúci odpor to zrejme nebol.
Mlčal. Nepovedal mu nič.
Osoba podišla pár krokov dopredu a pozerala sa mu priamo do očí. Hnedé do jeho sivých. Videl v nich hnev. Cítil z jeho postoja, že je nespokojný. Väčšinou chodil takmer ladne, elegantne. Trochu mu zovrelo hruď, no nedal na sebe nič znať. Bolo jasné, kto tu velil, ale poskokom byť nechcel. Nechcel už robiť nič z toho.
„Nič sa nekončí,“ prehovoril ľadovým hlasom, „Pokračujeme. Sme príliš blízko cieľa na to, aby sme to teraz ukončili. Aby sa to skončilo. Rozumieš?“
Neprikývol. Iba mu opätoval pohľad.
„Nie?“ zatiahol a podišiel až ku nemu a čupol si, takže mali tváre na rovnakej úrovni, „Povedz mi pravdu- ako sa ohľadom toho cítiš?“
„Nechcem v tom pokračovať. Nechcem robiť to, čo povieš. Už nie.“
„Tak ma teraz pekne počúvaj,“ povedal vážne, „Dokončíš to. Je to už len posledný krok. Jasné?“
Prikývol.
„Tak sa mi to páči.“

Poznámky: 

A toto je tá časť, keď Choujiho chuť k jedlu prispela svojou troškou k vyriešeniu prípadu. A možno bude mať jedlo zadarmo Shocked Laughing out loud

Inak, btw, chcete ešte tú štvrtú sériu? Ja len, že sa tu akosi zmenšuje ohlas, tak aby som vedela či sa to oplatí, alebo nie Smiling Dikičko za odpovede Smiling

4.833335
Průměr: 4.8 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, St, 2018-07-25 23:04 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise L3: Hoho, za chvíli to bude vyšetřovat celý gang. Je vidět, že jde do tuhého, a tak Sasuke vědomky i nevědomky zapojil snad všechny, kteří mohou s případem pomoct a ještě ke všemu zachránit svět! Já už se snad ani nesnažím o nějaké teorie, kdo za vše může, pokaždé mi vezmeš vítr z plachet. Laughing out loud

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Po, 2015-09-28 21:15 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Vyšetřovatelé se nám začínají jaksi rozrůstat, nakonec z toho bude skupinové rozuzlení, ještě Lee aby se do toho zapojil Laughing out loud Alespoň už víme, co mají ti lumpové přesně za lubem a proč se takhle vrhli na Hyuuga klan. Jsem zvědavá, co zjistili Shikamaru s Choujim v těch novinách a co ze Sakury vypadne ohledně Kuroji. Jinak Sasukeho hlášky opět nezklamaly Smiling Kibu si pěkně podal, to jsem ostatně čekala. Za sebe říkám - čtvrtou sérii určitě!

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Po, 2015-09-28 22:06 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Lee Laughing out loud Laughing out loud Ten by to tam asi zabil so silou mladosti alebo s niečím podobným Laughing out loud Ďakujem Smiling
No to som naozaj rada Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele BeeSan
Vložil BeeSan, Ne, 2015-09-27 18:59 | Ninja už: 3448 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Hmm, to už je piaty diel, to znamená, že prišiel čas na moju teóriu ... hm hm ... len mi akosi nič nenapadá Laughing out loud Tento prípad je tajomný až príliš.
Ok, nastal čas myslieť ako detektív ... alebo ešte lepšie, predstaviť si, čo by na prípad povedali iní detektívi, ktorých poznám! Smiling
Kobra 11, Komisár Rex - nepoužiteľní.
Colombo - držať sa čo najbližšie pri hlavnom podozrivom.
Dobre, ale kto je hlavný podozrivý? Najlepšie informácie o páchateľovi dávajú pasáže na konci epizód. Podľa nich je rozhodne spojený s Oblačnou a nie je len jeden, ale dvaja. Zo zoznamu z druhej kapitoly možno vylúčiť 3 vo väzení a jedného mŕtveho - ostane nám len Michi Nakamura (a Tuu Takane). Dobre, prečo nie? Jeden z nich bude asi vykonávateľom. A čo druhý, ktorý ťahá za nitky? Myslím, že ide niekoho, kto navonok vystupuje úplne inak, táto osoba bude pre rozuzlenie dôležitejšia. Snáď pôjde o niekoho z klanu Satori (alebo je to opačne a útočník je z klanu Satori, čo by možno dávalo väčší zmysel).
Monk - spojiť zdanlivo nesúvisiace veci, aby nakoniec všetko dalo zmysel... Čo sa mi nezdá (a zrejme nielen mne), sú divné Sasukeho vidiny. Začali sa prejavovať tesne pred napadnutím klanu Hyuuga. Žeby bol ako užívateľ očných techník s nimi nejako prepojený?
Poirot - diabol leží v detailoch. Takže, čoho sa útočník zľakol predtým ako zlikvidoval Hanabi? Sotva to bol člen klanu Hyuuga, pretože ostatných poprikrýval. Ďalšia vec - ako je možné, že zlikvidoval celý mocný klan Hyuuga, ale zľakol sa Kibu? Vysvetlenie vidím jedine v nejakej zvláštnej schopnosti (ktorú môže použiť možno len v noci).

Tak, to je asi odo mňa všetko, čakal som, že sa Colombo ešte na konci vráti s nejakou dodatočnou otázkou, čo by mi to pomohla vyriešiť, ale nestalo sa. Tak teď ti nevím... Laughing out loud Nechám sa prekvapiť ďalším dielom.

Dzn dzn dzn

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Ne, 2015-09-27 19:23 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

:DDDD Tento koment je TOP :DD
Najlepšie mi sedí tá "Columbova" teória Eye-wink Nie celá, ale kladieš správne otázky. A čo ak Michi a Tuu sú obaja, čo za tým stoja, ale jeden z nich je proste boss a myslí si, že to musia dokončiť, zatiaľ čo ten druhý začína mať výčitky svedomia a chce túto hru ukončiť? Monk by si potreboval prečítať ďalšiu kapitolu a Poirot by mal vziať do úvahy aj iné podnety na útek od Kibu. Škoda, že v zozname detektívov chýba Sherlock, ten by to možno zaklincoval úplne a vyriešil prípad Laughing out loud
Ďakujem za tento megačarovný koment! Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Ne, 2015-09-27 11:57 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Odpoveď pre Sumiko. Bo Somča asi nevie, ako sa odpovedá na koment :DD:
No ja neviem či to nie je moja chyba toto Laughing out loud Lebo tie kurzívové časti sú také menej odhaľujúce ako v prvých dvoch prípadoch. Nehovoria vám veľa o páchateľovi, ale ja som nevedela, ako to napísať lepšie tak, aby ste to hneď neodhalili Smiling Ale keď už si menej stratená, tak to je super. Ono celý tento prípad je inší ako tie dva, pretože...(pretože vám to nemôžem povedať Laughing out loud ) Ide o to, že sa tam skrýva viac, ako sa zdá. A preto je to asi aj také mätúce. Ja vám to potom pri poslednej časti vysvetlím Eye-wink (Len dúfam, že vás ten koniec nenaštve Smiling
Pohodička Laughing out loud Si mala vidieť môj výraz, keď som v poviedke odhalila skutočného Kaia *.* A teraz uvidíte, prečo ho mám rada od prvej časti. Muahahah Laughing out loud
Ďakujem čarovne Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Ne, 2015-09-27 11:41 | Ninja už: 3986 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Připadám si strašně hloupě u tohohle případu. Laughing out loud Jako nemám teorii. Prostě nic. Ale zase s tímhle dílem dělá tenhle případ přehlednějším. Prostě, už nejsem tak ztracená, jak na začátku. Dává to smysl.
No... Jsem tak šťastná, že je tam už konečně Hina. Laughing out loud Gomen, já jen, že Hinu vážně zbožňuji. Smiling
Těším se na pokračování a jsem zvědavá, jak to bude pokračovat. Smiling

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/