manga_preview
Boruto TBV 07

U crushin‘ my fairytale...

Pamätám si na ten deň. Keď sme sedeli všetci traja na schodoch a náš sensei sa opieral o zábradlie a obzeral si nás či stojíme za to, aby sme sa stali ninjami. Ten deň, keď sme mu mali niečo o sebe povedať- kto sme, naše sny, túžby a ciele. A ja som vtedy myslela iba na jedinú vec. Na tú istú vec, ktorá sa mi tisla na myseľ, aj keď som nechcela. Na teba. Ty si bol môj sen. Chichotala som sa vtedy ako bláznivá a bláznivá som aj naozaj bola. Blázon do teba. Pri pohľade na teba som sa snažila tváriť sebavedomo a rozprávať sa s tebou normálne- bez koktania a zábran, ale ani to nestačilo. Som si celkom istá, že si ma radil medzi ostatné dievčatá, ktoré okolo teba lietali. Lenže ja som nebola ako ony. Pre mňa si nebol dočasné pobláznenie, ale myslela som to vážne. V čase, keď som ešte nemala žiadny cieľ ani nikoho s kým by som sa s ním podelila, som našla teba.
Bol si ako môj princ z vysnívanej rozprávky. V tej chvíli, keď nás vybrali do jedného tímu to tak naozaj bolo. Všetko bolo zrazu dokonalé. Hoci si to možno nechcel, mali sme niečo spoločné a nemohol si to zmeniť a ja som bola šťastná, že aspoň takto ti môžem byť nablízku.
Lenže ako to už v rozprávkach býva, prišiel niekoľkohlavý drak a každá hlava bol nejaký problém, ktorý nás postihol. A jedna z nich chrlila oheň- tá bola najnebezpečnejšia. A tá sa po nás zahnala počas skúšky chuuninov, keď sme prvýkrát stretli Orochimara a ten ťa označil. Popálil ťa svojím ohňom a ja som sa iba dívala. Ako môj princ padá a ja som bola naozaj ako tie neschopné princezničky, ktoré iba čakajú na záchranu. A vtedy sa vo mne niečo zlomilo. Už som nechcela byť princezná, ktorá čaká na teba ako na jazdca na bielom koni. Postavila som sa na vlastné nohy- už žiadne opätky, ktoré mi podkopávali nohy pri každom pohybe, ale pevné topánky; už žiadne kvety v rukách, ale poriadne naostrená zbraň; už žiadne prekrásne šaty, ale poriadna výstroj. Zmenila som sa a konečne som sa cítila ako ninja. Ako niekto, kým som mala byť od začiatku. Odkedy sme sa stretli. Kebyže mi to tak dlho netrvalo, bol by si teraz stál pri mne.
Lenže nezáleží len na mojich snoch. Aj ty si mal ten svoj, ktorý bol od môjho rozdielny ako slnko od mesiaca. Môj žiaril jasne v mojej mysli a každý deň, čo som ťa videla, alebo ho strávila akokoľvek s tebou, bolo akoby sa mi aspoň trošku naplnil. Lenže ty si šťastný nebol ani zďaleka. Po plameňom prostrednej hlavy už si nemyslel na nič iné ako na tú svoju temnú túžbu. Nepovedal si to nahlas, ale nejako som ti to vždy videla na tvári. A čím viac si sa zahĺbil do svojej temnej zvrátenej verzie svojho sna, tým viac som sa trápila.
Ako ťa vyslobodiť?
Ako ti pomôcť?
Čo ti povedať, aby si si to rozmyslel?

Lenže znova som si niečo uvedomila neskoro. Princezná sa môže akurát zmeniť na dievča, čo sa vie o seba postarať a nie na rytiera, ktorý zachráni princa, čo padá do priepasti. On by mal byť dostatočne silný, aby našiel svetlo v temnote a prebojoval sa von. Lenže on nechcel, lebo sám hľadal samotu a tmu. Prepadal do nej a ja som sa opäť iba prizerala.
Jednej noci som mala zvláštny pocit. Neviem odkiaľ prišiel ani prečo. To nutkanie ísť bolo také silné, že aj napriek tomu, že som sa ho spočiatku snažila ignorovať, premohlo ma. Stáli sme spolu na jednom chodníku: on pripravený na odchod, no nie na záchrannú misiu, rútil sa rovno do priepasti a ja neschopná uveriť, že sa to naozaj deje. Chystal sa odísť a nechať ma tak. Bol chladný, chladnejší ako noc vôkol nás. Tvrdil, že to tak musí byť a ja som tomu nemohla...nechcela...uveriť. Nevydržala som to- to, čo svietilo na moju cestu životom sa chystalo vojsť do temnoty, kde slnko nesvieti. Tá naivná myšlienka, že vyznanie mojich citov ho možno prinúti zostať. Trhalo mi to srdce, zaplavilo temnotou, všetko v čo som verila sa rozbilo. Snažila som sa ťa zastaviť. Lenže ty si bol predsa len princ. Silný, krásny a sebaistý. Lenže temný. Príbeh, ktorý som vymyslela len pre nás, ktorý som v sebe pestovala ako tú najkrajšiu ružu na svete, skončil, lebo si zmenil všetko.
Názov.
Dej.
Postavy.
Koniec.
Naše sny boli také rozdielne, že nebolo možné, aby sa splnili nám obom. To som si uvedomila, keď som sa zobudila na lavičke a teba už nebolo. Celý svoj život si v sebe držal pomstu a ja som v tebe chcela prebudiť lásku, no na to som bola prislabá. Slzy mi ako potôčiky tiekli po lícach, lebo som stratila všetko, čo sa spájalo s tebou: lásku, nádej, sny a túžby. Všetko si to odniesol so sebou. Lenže ono to bolo moje. Bolo to mojou súčasťou. Som azda teraz nič? Postavila som sa na nohy preto, aby si ma ty zložil späť na zem?
A čo ak to chcem naspäť? Lenže to mi môžeš dať iba ty. Iba ty mi môžeš vrátiť to, čo som ti dala. Nie...nechcem...nepovedala som ti to všetko preto, aby som to vzala späť. Svoje city som myslela úprimne. Akurát to, čo ma hrialo na srdci, si zmrazil svojimi slovami...svojim chovaním...
Ako aj predtým, aj teraz som si niečo uvedomila.
Nie som princezná. Konoha nie je môj zámok. No ty si môj princ, ktorý spadol do temnoty. A ja som so slzami v očiach po teba poslala svojho rytiera a celým srdcom dúfala a verila, že sa vrátiš.
Lebo si zničil moju rozprávku...

Poznámky: 

Ďalšia moja tvorba v ja osobe Smiling Niečo takéto som mala v pláne napísať už skôr, ale nejako sa mi nedarilo. Niektorí možno poznáte ten pocit, keď čumíte na blikajúci kurzor Laughing out loud No a pustila som si Celeste a Kaliho a šlo to jednoducho samo Smiling
Tak ja dúfam, že sa vám to bude páčiť Smiling
PS: tí, čo ste čítali aj moje poviedky v on osobe: čo si myslíte? je to lepšie v ja alebo on osobe? o.O
Ďakujem za každý komentár a hviezdičku :33333

5
Průměr: 5 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2016-02-07 14:42 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Misia V: Somi, psaní v ich formě je těžší než v té 3. osobě. Přesto si myslím, že jsi to zvládla na jedničku. ^^ Od princezny Sakury přes Sasukeho jako prince padajícího do temnoty, beroucího si vše, co mu princezna vědomě i nevědomě dala... Přes přeměnu princezny v bojovnici až po její zoufalé uvědomění si, že ona sama nic nemůže dělat, přestože se z princezny stala bojovnice. Vážně se mi to moc líbilo, četlo se to lehce, plynulo to a moc se mi líbí ta 4 slova oddělená na každém řádku zvlášť. Vytváří to takovou zvláštní atmosféru. x) Opravdu pěkné. ^^

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Ne, 2016-02-07 16:46 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Dikičko :33 Som strašne rada, že sa páčilo. Hlavne preto, lebo táto poviedka patrí medzi moje prvé pokusy ja osoby, takže o to väčšia radosť Smiling A tiež sa cítim poctená, že si si vybrala práve moju poviedku do misie ^^

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-02-15 21:41 | Ninja už: 3788 dní, Příspěvků: 1382 | Autor je: Student Akademie

Drahá Som čarovná ...
V tomto komentári Ti chcem vyjadriť obrovskú vďaku za túto poviedku. Krásna, jemná úvaha, myšlienky perfektné, rovnako, ako opis. Jednoducho nádhera!

Okej, to bolo troška moc formálne Laughing out loud Tu je moja rada: Píš v akejkoľvek osobe chceš, je to absolútne jedno, pretože Tebe to ide jak v 3. tak v 1. osobe Laughing out loud Aj keď ja teda obľubujem hlavne 1. osobu Laughing out loud Prepáč, že som si to prečítala tak neskoro, ale myslím, že to uškodilo skôr mne, ako Tebe, pretože som sa o to ukrátila Laughing out loud

Takže, drahá Som čarovná...
Si naozaj čarovná Laughing out loud Prosím, buď taká čarovná aj naďalej Laughing out loud
Ponížene pozdravuje Katema Sticking out tongue

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Ne, 2014-02-16 17:21 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Drahá Katema...
ani len netušíš ako som sa pri čítaní Tvojho komentára usmievala :3 Bol úplne čarovne krásny :)Som hrozne rada, že si sa rozhodla prečítať túto poviedku a zanechala si ku nej komentár Smiling A vôbec nevadí, že neskoro Smiling Ten pocit, že niekto si prečíta moju poviedku aj neskôr po vydaní, je neuveriteľný :3 Pána, ešte teraz sa z Tvojho komentára usmievam Laughing out loud
Ďakujem Ti a budem sa snažiť byť čarovná Laughing out loud
Ešte raz ďakujem :3333

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, St, 2014-02-12 16:58 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Píš v akejkoľvek osobe chceš a ako sa ti to práve do poviedky hodí. ^^ Ten názov je naozaj pecka, dokonalo sa k tejto FF hodí, k štýlu, akým si to napísala a tomu prirovnávaniu, naozaj si lepší ani neviem predstaviť. A priznámsa, že je to celkom dlho, čo som si naposledy prečítala FF o úvahe a myšlienkách, takže ďakujem za príjemný zážitok.^^


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, St, 2014-02-12 17:22 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ja ďakujem za úžasný komentár Smiling :3 Mala som takú rozprávkovú náladičku Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Pikachu
Vložil Pikachu, St, 2014-02-12 15:14 | Ninja už: 3768 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Pěstitel rýže

Máš pravdu ty si čarovná. UŽASNÉ.Šikulka. Páči sa mi to aj keď sakuru moc nemusím. Ohrpmila si ma. Do obľubených *****

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, St, 2014-02-12 17:20 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujéééém :3 :3 :3 :3

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Út, 2014-02-11 14:32 | Ninja už: 4297 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Víc se mi líbí tvoje tvorba ve třetí osobě :33 (I když píšeš výborně i v já osobě... *A nejlepší je stejně psaní v ty osobě Sticking out tongue *)
I když to možná bylo tím, že tohle byla romantika a já romantiku moc extra nemusím Sticking out tongue
A chtěla jsem se tě zeptat, jestli náhodou nejsi neštastně zamilovaná...? Laughing out loud Protože poslední dvě povídky byly romantické. No nic, už mlčím Sticking out tongue
Je to čarovněčarovné Laughing out loud
*a opovaž se zaútočit Bad Jawdropping! Sticking out tongue Laughing out loud :33333333333333333333 *

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Út, 2014-02-11 15:06 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

*ty osoba najsamlepšia rozhodne Laughing out loud Laughing out loud ) ďakujem za názor Smiling
Ja tiež nie som nejaký fest romantický typ, ale toto ma napadlo spontánne a neodolala som Laughing out loud
Nie Laughing out loud Laughing out loud Nie som Laughing out loud Ja skôr tak skúšam či som schopná napísať niečo romantické a tak Laughing out loud Túto tu som ani neplánovala Laughing out loud Ktovie, čo príde nabudúce Laughing out loud
Ďakovneďakujemčarovnekrásne Laughing out loud Laughing out loud Smiling
*dobre, teraz ťa nechám tak :D*

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Út, 2014-02-11 12:01 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Už názov ma zaujal a keď som si to prečítala, žasla som nad úžasným výberom slov a zasadenie deja. Krásne a poviem ti, že ma to naozaj ochromilo. Je tam toľko pocitov, že som veľmi šťastná, že som sa rozhodla prečítať si to Smiling

Ja osobne obľubujem opis v prvej osobe a myslím, že tam sa nedá nič skaziť. U teba už určite nie, pretože si to krásne poňala a to ma veľmi potešilo a nadchlo. Píš tak, ako ti je prirodzené a príjemné a píš tak, ako sa ty v danej chvíli rozhodneš. Či už tretia osoba, alebo prvá, to je jedno, hlavné, že to má hĺbku, čo sa ti darí Eye-wink

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Út, 2014-02-11 15:00 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujem Smiling Som rada, že sa to páčilo Smiling
OMG, ja teraz neviem, čo mám na to napísať Laughing out loud Rozhodne si ma svojím komentárom potešila :3
Minule som si vybrala ja osobu preto, lebo som to chcela skúsiť, a teraz kvôli tomu, že sa to k tomu lepšie hodilo. Myslím, že takto si vyberám tú formu, ale aj tak som chcela vedieť, že čo je lepšie. Ak sa páčia oba, tak to ma len a len teší :3
Ďakujem ešte raz za krásny komentár Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~