manga_preview
Boruto TBV 09

Láska z Konohy 8 - Svadba? Ani náhodou!

Neji-8 h.jpg

Neverila som vlastným ušiam.
„Posilní to vzťahy medzi našimi klanmi, súhlasím s tým. Bude to dobré a myslím, že lepšieho manžela pre teba by sme už nenašli.“ dohovoril otec a ja som tam len tupo sedela. Neji. Mojím manželom.
„Ani náhodou! Čo je to za sprostosť a prečo by som to mala urobiť? Lebo všemocný Hiashi si to vymyslel?! Kašlem na neho aj na vás všetkých...“ kričala som, ale otec sa hrozivo postavil a ja som radšej stíchla.
„Urobíš to!“ prikázal mi. „Koniec diskusie.“ a odkráčal von z izby.
V tej chvíli som mala chuť buď plakať, alebo roztrieskať všetko naokolo.
„Dcérka, viem, že sa ti to nepáči, ale musíš to urobiť. Neji je dobrá partia, je pekný, zdvorilý a silný shinobi. A navyše je to...“ nedopovedala, pretože som ju prerušila so sarkastikým pohľadom.
„Pre dobro klanu?“ povedala som posmešne. „To určite...“ stiahlo sa mi hrdlo a vybehla som von. Vybrala som si prvú možnosť. Bežala som a slzy mi tiekli po tvári.

Akosi sa mi podarilo dostať ku Kibovmu domu. Zazvonila som a on otvoril. Padla som mu do náruče. Som taká slabá...

- - -

Pevne som ju držal v objatí. Podlomili sa jej kolená, tak som ju dvihol na ruky a odniesol do svojej izby. Tam som ju chcel položiť na posteľ, ale držala sa ma ako kliešť. Sadol som si teda s ňou a čakal, kým sa vyplače. Muselo sa stať niečo hrozné, takto plakať som ju videl iba raz.
Hladkal som ju po hlave a šepkal jej upokojujúce slová. Akamaru sa k nám pritúlil a pokúsil sa ju ukľudniť tiež. Napokon jej vzlyky ustali.
„Katema, čo sa stalo láska?“ potichu som sa spýtal, ale ona sa znova rozvzlykala.

Po chvíľke sa ako-tak utíšila a uplakaným hlasom začala rozprávať. Keď dohovorila, bol som v šoku. V hlave mi hučali jej slová a nehýbal som sa. Mal som pocit, že mi explodoval mozog. A zároveň sa vo mne dvíhala vlna hnevu. Hneď sa o mňa začala strachovať.
„Kiba, si v poriadku?“ Preglgol som.
„Prepáč, ja len...“ hlas sa mi zasekol. „Nemôžem bez teba žiť.“ zašepkal som a priložil svoje čelo na jej. Zavrel som oči.
„S-spolu niečo vy-vymyslíme.“ vzlykala a ja som len nemo prikývol.

Všetka energia, ktorej mám inokedy na rozdávanie kamsi zmizla a vystriedal ju pocit bezmocnosti. Brali mi ju z náruče, brali mi moju Katemu. Pevne som si ju privinul a nos som zaboril do jej krásnych vlasov. To nedopustím.

- - -

Ostali sme takto veľmi dlho, až mi zdreveneli ruky. Pustil ma a ja som si ich rozhýbala. Niečo mi napadlo.
„Možno keby sme im povedali o nás dvoch...“ začala som.
„To nepomôže.“ prerušil ma skleslo, vstal a nervózne sa začal prechádzať po izbe.
„Tak čo urobíme?“ hlesla som. Mozog som mala ako vygumovaný. Ja sa za Nejiho nechcem vydať, dočerta! Kiba zúfalo zavrčal a držal sa za hlavu, ale vzápätí na mňa s malou nádejou pozrel.
„Neji je k tomu určite donútený tiež. Ak to tak je, spojíme sa s ním a niečo vymyslíme. Ale ak súhlasí a dotkne sa ťa, tak ja ho...“ povedal hrozivo a zaťal päste. Spamätal sa a sadol si späť ku mne.
„A keď nič nevymyslíme?“ opýtala som sa s obavou a stúlila sa na jeho hrudi. Tam som sa vždy cítila bezpečne.
„Neboj sa. Ja si ťa vziať nenechám.“ ubezpečil ma šeptom a pobozkal ma. Zastrčil mi vlasy za ucho a usmial sa. V tej chvíli som mu verila.

- - -

S Katemou sme sa dohodli. Nedá na sebe nič znať a bude sa tváriť, že sa podrobila. Následne skúsi presvedčiť Nejiho, aby nám pomohol. Z celej duše som dúfal, že sa nám podarí niečo vymyslieť alebo to sabotovať. Ak by sa Katema vydala za Nejiho, puklo by mi srdce.

- - -

„Ach, zlatko, vyzeráš nádherne!“ rozplývala sa mama.

Dnes bolo dohodnuté stretnutie s mojím budúcim, teda dúfam, že nie, manželom a poprednými členmi klanu Hyuuga. Na túto príležitosť ma mama navliekla do slávnostného tradičného kimona. Skrivila som odporom tvár.
„Mami, toto si nemôžem zobrať! Tú farbu neznášam!“ zaúpela som a širokým gestom ukázala na svoj odev. Kimono bolo jasnoružové.
„Nemáme niečo menej žiarivé?“ zúfalo som sa spýtala a ešte raz som na seba vrhla pohľad do zrkadla.
„Veď si rozkošná!“ pokračovala mama a ja som prevrátila očami. Pristúpila som k skrini a prehrabávala tú kopu šiat.
„Vezmem si toto.“ pevne som zahlásila a vytiahla zo skrine kimono machovej farby s čiernym obi. Zhodila som zo seba to otrasné ružové čudo a obliekla si to obyčajné. Hneď som sa cítila lepšie. Vlasy som si nechala rozpustené. Darmo mi mama vnucovala paličky, síce som sa podrobila, ale zostanem sama sebou. To znamená, že budem porušovať pravidlá, ako sa len dá. Obyčajné kimono namiesto slávnostného a rozpustené vlasy sú toho príkladom. Nalíčila som sa len tak, aby som nevydesila ľudí na ulici a nevzala som si nijaké šperky.

Už bol čas, a tak sme vyrazili do sídla Hyuuga. Cestou vo mne rástol vzdor. Mňa teda nedostanú!
Privítali nás a uviedli k stolu na večeru. Väčšina starších sa na mňa pozeralo mierne pohoršene. Pravdepodobne kvôli môjmu oblečeniu. Určite to odo mňa bolo drzé a to ma len povzbudilo. Nemienim sa im podlizovať a zapáčiť sa im. Starí páprdovia...

Jedlo bolo výborné, ale ja som jedla čo najmenej. Neji sedel vedľa mňa a diskutovali sme.
Odpovedala som mu úsečne, ale raz som sa rozohnila a pri prudkej gestikulácii som mu do lona prevrhla pohár s čajom. Otec sa na mňa prísne pozrel a ja som sa ospravedlnila. Trochu som Nejiho ľutovala. Musí to mať so strýkom ťažké. Určite nemôže za to, že Hiashi dostal svadobný záchvat. Teda, myslím.

Po večeri sa dospelí začali dohadovať o svadbe a ja s Nejim sme vyšli na dvor. Nadurdene som si sadla na zem nedbajúc na svoje šaty a oprela som sa o ruky.
„Neji, povedz mi pravdu. Tvoj strýko ťa donútil súhlasiť s tou svadbou, všakže?“ vypálila som priamo. Jeho ale moja drzá otázka nezaskočila.
„Áno. Je mojou povinnosťou ho poslúchať.“ jednoducho odvetil a prekrížil si ruky na prsiach. Toto v pláne nebolo, ale opatrne som skúsila:
„A keby... keby som už niekoho mala?“
„Ty a Kiba, čo?“ spýtal sa s pokojným úsmevom.
„Ako vieš...“ prekvapila som sa, ale on mi skočil do reči.
„Bolo to zjavné. Neexistuje, aby ste sa v tom kumbáli len hádali. Krik ustal asi po minúte. A ozval sa stadiaľ pád. Takže, dá sa domyslieť, čo sa tam dialo. A prosím ťa, vyšla si do záhrady a o minútu tam zamieril aj Kiba. Nemusíš predo mnou nič predstierať, nie som hlúpy.“
Sedela som na zemi s otvorenými ústami. No zase som ich zavrela a rozmýšľala.
„Tak potom vieš, že si ťa vziať nemôžem.“ sklopila som pohľad. „Pomôž nám vymyslieť nejaký plán.“ odhodlane som povedala.
„Hmmm. Keď si môj strýko niečo vezme do hlavy, ťažko si to nechá vyhovoriť, ale dobre.“ súhlasil a mne odľahlo. Snáď sa to podarí. Musí sa to podariť!

Poznámky: 

Naozaj sa ospravedlňujem, že to pridávam s takým sklzom, proste... tento diel sa mi zdá taký nemastný-neslaný, ale čo už Laughing out loud
Stále mi tam niečo nesedelo a stále som tam dačo upravovala a STÁLE s tým nie som celkom spokojná Laughing out loud To tell you the truth, I´m quite depressed because of it Laughing out loud
Budem vďačná za každý komentár a hviezdičku a samozrejme, za KRITIKU Laughing out loud Veľa vecí mi tam určite nesedí, tak keď niečo také nájdete, upozornite ma na to prosím Laughing out loud To je všetko k týmto poznámkam, arigato, že ste si to prečítali Smiling

4.958335
Průměr: 5 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele GingerHimari
Vložil GingerHimari, St, 2018-08-08 11:14 | Ninja už: 2644 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise L3:
Domluvená svatba, no snad k ní nakonec nedojde, Neji vypadá nakloněn nápadu se z toho vyvléknout. Navrhuji aby Katema otěhotněla, to si myslím, že by zaručilo, že si ji bude muset vzít Kiba. Jump!

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-03-12 22:57 | Ninja už: 4052 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Laughing out loud Laughing out loud si blázen, kam na toto chodíš? Laughing out loud Laughing out loud Dúfam, že im Neji pomôže hociako ..Smiling Skvelé ! Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Čt, 2014-03-13 19:41 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Tak aj ty si si už všimla, že som blázen? Laughing out loud Laughing out loud Zásobujú ma moje múzy Laughing out loud Ďakujem, naozaj si ma potešila Laughing out loud

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Út, 2014-02-11 23:29 | Ninja už: 4382 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super ..... som zvedava ako sa z toho odostanu ........supeeer sa teším na pokračko ooo

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2014-02-12 16:29 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Jujky, ďakujem :3 Laughing out loud

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2014-02-11 20:17 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Jeee prvé komplikácie, to som zvedavá, čo vymyslia. Laughing out loud Ale Neji by tiež nebol zlý Laughing out loud A drzá Katema sa mi fakt že páči! Musím povedať - všimla som si, že si sa zlepšila, takže len tak ďalej.^^


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Út, 2014-02-11 20:36 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Neji by veruže nebol zlý, ale... ale nebudem prezrádzať dopredu Laughing out loud No, Kiba je dosť temperamentný, tak ho Katema musí nejako zvládnuť Sticking out tongue
Jémináčku, ďakujem, celá sa teraz červenám :3 Laughing out loud Vážim si Tvoje uznanie a budem sa snažiť aj ďalej Smiling (vážne neviem, ako sa chovať, keď ma pochvália, som v hrozných rozpakoch Laughing out loud )
Ďakujem ďakujem! :3

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Út, 2014-02-11 19:16 | Ninja už: 4191 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

KIBA KATEMA MUSIA ZOSTAT SPOLU, ZIADNY STARY IDIOT HYUUGA NEBUDE NICIT ICH LASKU, KED SA KONECNE DALI DO KOPY.
DUFAM, ZE NIECO VYMYSLIA, INAK...
MUSIM SA PRIZNAT NIEKEDY SA MI ZDA, ZE SOM V DEJI A NECHAM SA UNIEST, ALE TOTO... BOLO OFUZ AKO V NADPISE SVADBA? ANI NAHODOU!
AK TAK KATEMA A KIBOU, ALE TO NESKOR Laughing out loud

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2014-05-07 16:45 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

No vieš, nemôžem im príliš uľahčovať vzťah XD Som rada, že to na Teba tak pôsobí a že sa Ti to páčilo Laughing out loud :3 Teraz neviem, či Ťa v nasledujúcich častiach nesklamem, ale no ... Uvidíme Laughing out loud Ďakujem prenádherne :3
P.S.: Tak ďaleko som to ešte nedomyslela Laughing out loud Teda, po Kibovu a Kateminu svadbu Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Út, 2014-02-11 15:52 | Ninja už: 5337 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Hihihihi :3 KibaHina, juch Laughing out loud Neji spolupracuje, takže žiaden OSUD a bol to OSUD, že ho k tomu donútili Laughing out loud Rozumný chlapček :3 moc sa teším na pokračovanie. Máš pekný opis a musím povedať, že sa všetci tak zlepšujete v písaní a ja stále stojím, že by som sa mala prefackať, doprčic Laughing out loud Ale tak mám sa aspoň od koho učiť Smiling Dúfam, že budúci týždeň vyjde nový diel! Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Út, 2014-02-11 17:22 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

OSUD sa konať nebude Laughing out loud Laughing out loud To by som bola riadna mrcha Laughing out loud
Btw: KibaHina? Laughing out loud Laughing out loud I´m afraid I don´t understand it, my friend Laughing out loud I don´t support that couple Laughing out loud
Jémine, teraz som sa tak začervenala, že budem červená prinajmenšom dva dni Laughing out loud :3 Som v rozpakoch ... Arigato, arigato !!! :3
Ty sa už nemáš v čom zlepšovať Laughing out loud Laughing out loud Nevymýšľaj Sticking out tongue Si jedna z najlepších spisovateľov, ktorých poznám Smiling Cheer up Sticking out tongue
Ďalší diel už je napísaný, takže sa obrň, bude to katastrofa Laughing out loud Nič mi tam nesedí !! Sad Ale snáď to ešte stihnem poupravovať Laughing out loud
Ešte raz ďakujem, som rada, že sa Ti to páči, veľmi to pre mňa znamená Smiling Fajn, už končím tento komentár, ešte raz ponížene ďakujem a fakt končím Laughing out loud Nejako som sa rozpísala Laughing out loud

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Út, 2014-02-11 17:29 | Ninja už: 5337 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Ježiši, to čo som napísala? Laughing out loud Keď som to išla napísať, tak som myslela akurát na toho Nejiho a nejako sa mi to s tým Hyuuga v hlave splietlo a namiesto Katema som napísala Hina, lebo som si to neuvedomila Laughing out loud nevšímaj si ma, som dosť nevyspatá a tak sa moje myšlienkové pochody pletú všelijako dokopy Laughing out loud By som bola schopná dať dokopy už aj Orochimara s Minatom xD Fakt, prepáč.
Jooj, teším s na ten ďalší diel! Prečo by to mala byť katastrofa?! Nie každému všetko sedí, uvidíš, aký to bude mať ohlas Smiling neboj sa nič, dobré to bude určite Laughing out loud
Každý sa má vždy v čom zlepšovať. Úplná dokonalosť neexistuje Eye-wink ale ďakujem Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2014-05-07 16:47 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Orochimaru s Minatom XD XD Jasné, v tom prípade chápem Laughing out loud Laughing out loud Tiež mám niekedy také stavy ... Zvlášť, keď celú noc píšem a na ďalší deň mám veľký test z matiky Laughing out loud Laughing out loud
No, tak ja len dúfam Smiling Thank you for your support, I hope I can do it and don´t dissapoint you and the other readers Laughing out loud *japanese bows* ... prečo zase píšem po anglicky? o.O Laughing out loud