manga_preview
Boruto TBV 09

Láska z Konohy 9 - Červená

sleepy_kiba_by_tasuku_clan-d2yqg25.png

Prvá fáza plánu sa mala práve začať. Vošla som do kuchyne a sadla si za stôl.
„Mami?“ začala som opatrne.
„Čo je miláčik?“ usmiala sa mama a pokračovala v krájaní zeleniny. Chystala obed. Zelenina, blé.
„Vieš, zaujímalo by ma... Ako si sa dala s otcom dokopy?“ začervenala sa.
„Hm... stretli sme sa na ninja akadémii. Potom nás zaradili do iných tímov, ale ja som ho vždy obdivovala. Bol veľmi zásadový, hoci sa stále sťažoval, ako je všetko otrava.“ zasmiala sa. „Asi je to v rodine. V každom prípade, asi keď som bola v tvojom veku, začal sa chovať zvláštne. Chodil zamĺknutý a bol zamyslený viac, ako obvykle. Až raz, keď sme sa vrátili domov z misie, ponúkol sa, že ma odprevadí domov. Celou cestou mlčal, ale pred naším domom ma zastavil a vyznal mi lásku.“ pousmiala sa mama pri tej spomienke. „Odvtedy sme boli vždy spolu.“
Pozerala som na svoje ruky položené na stole.
„Každý má právo na skutočnú lásku, však?“ spýtala som sa ticho. „Ako ty a otec.“ zarazene na mňa hľadela.
„Iste.“ Pokračovala som.
„Prečo ma teda nútite vydať sa za niekoho, kto ma neľúbi a ani ja jeho?“ vyčítavo som zašepkala a pre efekt som vyronila slzu.
„Zlatíčko... Ja... Porozprávam sa o tom s otcom, dobre?“ rozcítila sa mama a objala ma. Usmiala som sa. Je taká citlivá, ľahko sa nechá ovplyvniť, ak človek volí správne slová. Odteraz to môžem nechať na ňu.

- - -

Toto čakanie a neistota... Nedá mi to spávať. Dnes sa začal uskutočňovať plán proti Nejiho a Kateminej svadbe. Teraz je to na nich.

Zívol som a položil som si hlavu na stôl. Nanešťastie, priamo do misky s vločkami, takže Akamaru mi ich rýchlo zlízal z čela. Len som si vzdychol. Už to chcem mať za sebou. Zaujala ma lyžica a tak som si nevšimol osobu za mojím chrbtom.
„Ahoj! Prvá fáza ukončená!“ hrdo mi oznámila a sklonila sa ku mne.
„He...“ nestihol som ju varovať, že som zaslintaný od Akamarua, ale to hneď zistila. Skrivila tvár a odtiahla pery z môjho čela.
„Eeech.“ zatiahla a zasmiala sa. Tiež som sa rozosmial a vstal som, aby som si umyl tvár.
„To je skvelé.“ povedal som napokon.“A čo Neji?“ uterákom som sa utrel.
„Neji presvedčil Hinatu, aby sa prihovorila u Hiashiho. A ak to nezaberie, je ochotný do plánu zahrnúť aj Hanabi.“ vysypala zo seba a vzdychla si. „Teraz treba už len čakať.“ Chápal som ju, tiež to neznášam. Ten plán je dosť... chabý, ale nič lepšie zatiaľ nezmôžeme.
„A čo si to čakanie nejako spríjemniť?“ lišiacky som navrhol a pobozkal som ju. Odtiahla sa.
„Áno, tréning je skvelý nápad.“ zaškerila sa a potľapkala ma láskyplne po líci. Urobil som na ňu psie oči, tie naozaj ovládam, a zakňučal som. Očividne ju to trocha obmäkčilo, pretože sa mi obkročmo posadila na kolená a vtisla mi božtek na čelo.
„Nie, žeby sa mi to nepáčilo, ale vážne musím trénovať.“ usmiala sa, ale nechala ma bozkávať jej krk.
„Čo keby sme trénovali spolu a prizvali si ešte niekoho?“
„A čo keby sme trénovali bozkávanie? Len my dvaja?" zamumlal som. „Teda, nie žeby som to potreboval, ale ty..." zasmial som sa.
„Čože?! Ty jeden... Dvihni ten zadok zo stoličky!" Vzdychol som si.
„Dobre, daj mi chvíľu, nech sa pripravím.“ pobozkala ma a postavila sa.
„Stretneme sa na cvičisku.“ veselo povedala, zakývala mi a už jej nebolo. Hlava mi klesla späť na stôl. Bože, za čo ma trestáš?!
„Akamaru!“ zvolal som nahnevane, keď sa znovu vrhol na moje ovločkované čelo.

- - -

Tréning bol v plnom prúde. So mnou a Kibom trénovala ešte TenTen a Naruto. Ostatní, vrátane Nejiho boli na misii.

Kiba bol dnes iný. Skleslý a pod očami mal tmavé kruhy. Nezbadal včas Narutov klon a už letel. Začala som sa báť, doteraz sa mu to ešte nestalo. Čakala som, že vstane, ale ani sa nepohol.
„Pauza!“ zakričala som a rozbehla som sa k nemu. Srdce mi bilo ako splašené, ale len spal. Asi bol príliš vyčerpaný.
„Čo sa deje?!“ zakričala TenTen a zvinula svoj zvitok.
„Zaspal.“ povedala som a bolo mi trocha do smiechu.
„Kiba, čo je?!“ sťažoval sa Naruto. Vtom zbadal Kibu a Akamarua ako mu oblizuje tvár a začal sa chechtať. Oči mu lietali z Kibu na mňa a rozchichotal sa ešte viac.
„Naruto, pomohol by si mi s ním?“ povedala som potláčajúc smiech. Kiba bol naozaj roztomilučký. Keby sme trénovali sami, prebudila by som ho vlastným spôsobom... Škoda. Asi som mala jeho návrh prijať.
„Ďakujem TenTen, ale prepáč, dnes to už musíme ukončiť.“ Usmiala sa.
„Vidím. Majte sa, aj nabudúce.“ kývla nám a odišla.

Spolu s Narutom sme dvihli Kibu na Akamarua a vykročili sme s ním k jeho domu. Naruto vyzeral, akoby chcel niečo povedať, ale zakaždým len stisol pery.
„Tak hovor.“ veľkoryso som povedala.
„Vy dvaja spolu chodíte? Nebi ma!“ smiešnym hlasom povedal a skrčil sa. Namiesto toho, aby som ho udrela, začala som horlivo zapierať.
„Takže áno.“ povedal spokojne. Hm, asi som ho radšej mala udrieť. Vydýchla som si.
„Ale Naruto, nikomu to nesmieš povedať! Keby sa to niekto dozvedel, Kiba by mal problémy s mojím otcom. Veď vieš, aký je.“ prevrátila som očami. Rozhodne vie. Minulý rok si môj otec myslel, že Naruto je... povedzme, viac, ako môj kamarát. Chudák si musel vytrpieť hotové muky u neho na koberčeku, kým sa všetko nevysvetlilo.
„Neboj sa. Mlčím ako hrob.“ ubezpečil ma a rozpačito sa poškrabal po hlave. „Bude to síce ťažké, ale ja to zvládnem. Nikdy neporuším sľub! To je moja cesta ninju!“ vykríkol s päsťou vztýčenou do vzduchu a veľmi mi pripomenul Leeho a jeho silu mladosti. Naokolo prešli dve dievčatá a zachichotali sa. Trošku som sa hanbila.
„Fajn, som rada, že to berieš tak vážne.“ zamrmlala som s kvapkou na čele.

- - -

Hiashiho sen

Kráčal tmavým lesom a z bielej hmly všade naokolo sa začala formovať postava. Bola mu povedomá a zrazu ho spoznal. Jeho brat, ktorý za neho položil život. Vodca klanu Hyuuga len sledoval, ako sa k nemu blíži.
„Nesmieš dopustiť tú svadbu.“ znel mu v hlave Hizashiho hlas. Mrazilo ho v kostiach. „Urob to pre Nejiho.“ hlas pomaly doznel a Hiashi sa spotený posadil. Zhlboka dýchal. Urobí to. Zruší svadbu . . .

- - -

„Áno!“ zvolal som od radosti a zakrútil som Katemu dokola. Úľava, ktorá sa mi rozliala v duši bola obrovská. Akoby mi zo srdca spadla dvojtonová skala. Silno som ju objal.
„Ešte niečo. Povedala som našim, že sme spolu.“ povedala len tak mimochodom. Preglgol som. Čože?! Som mŕtvy...
„A?“
„Máme ich požehnanie a chcú sa s tebou stretnúť. Neboj sa, majú ťa radi.“ dodala, keď videla ako som zbledol. „Len otec má nejaké výhrady, však vieš.“ začervenala sa. Och bože.
„V-v poriadku.“ odvetil som vyplašený, ale zároveň aj šťastný, že môžem s Katemou byť verejne.
„Milujem ťa, vieš to?“ vzala moju tvár do dlaní, otrela si nos o ten môj a pobozkala ma. Stále sa to deje. Stále, keď sa naše pery spoja, cítim sa tak zvláštne... Tiež ju milujem.
„Mimochodom, lady Tsunade chce, aby sme išli k nej do kancelárie. Má pre nás misiu.“ Potešil som sa. Konečne!
„Tak poďme.“ usmial som sa a chytil ju za ruku. Nepustil som ju celou cestou k úradu Hokage. Ľudia sa na nás udivene pozerali, ale mne to nevadilo. Bol som neskonale šťastný.

- - -

„No konečne ste tu.“ povedala Tsunade a otvorila spis. Zdvihla pohľad a uprela ho na nás. Boli tam ešte Naruto, Sai, Sakura, Hinata, Lee, TenTen a Neji. A z tieňa práve vystúpil Shino. Kakashi stál trochu bokom.
„Táto misia je... Týka sa Akatsuki.“ Atmosféra v miestnosti sa ihneď zmenila. Zavládlo hrobové ticho a Naruto len zaťal zuby. „Chystajú sa zaútočiť na Konohu, takže sa ich pokúsite oslabiť. Vyrazíte zajtra a Kakashi bude vodca. Musíte ho vo všetkom poslúchať, zvlášť ty, Naruto.“ povedala prísne. Naruto odhodlane odpovedal:
„Jasné. Nakopeme im zadky!“ Tsunade sa usmiala.
„V poriadku. Ich skrýša je údajne na západ od nás. Cieľ je vzdialený štyri dni cesty, tu je mapa miesta a okolia. Nemôžeme na nich zaútočiť priamo, najprv musíte preskúmať, či to nie je pasca. A ďalšia vec. Zatiaľ nemáme dosť síl, aby sme odrazili ich prípadný útok, takže musíte zneškodniť aspoň dvoch členov. Tým by sme mali získať dosť času na prípravu. To je všetko, môžete ísť. Veľa šťastia.“ uzavrela to Tsunade.
„Hai!“ odpovedali sme a už som sa obracala, keď ma Shizune zastavila.
„Katema, ostaň ešte tu. Lady Tsunade s tebou potrebuje niečo prebrať.“ Zarazila som sa, ale prikročila som späť k stolu.
„Katema, teba som vybrala na špeciálnu misiu. Potrebujeme informácie o plánoch a momentálnej situácii v Akatsuki. Infiltruješ sa.“ Chytala som sa namietať, ale Tsunade ma zastavila.
„Pôjdeš tam ty. Si jedna z najlepších špiónov, dokážeš si poradiť.“ Preglgla som. Vedela som, čo to bude znamenať. Po vstúpení do Akatsuki ,ak to teda prežijem, ma všetci budú považovať za zradcu. Aj Kiba. Ak by to však vedeli...
„Smú o tom vedieť ostatní?“ s malou dušičkou som sa spýtala. Na Tsunade bolo vidieť nerozhodnosť.
„Kakashi o tom vie. Nebolo by dobré, aby o tom vedeli aj oni. Ale... Môžeš si vybrať jednu osobu z tímu, ktorej to povieš. Voľ múdro.“
„Ďakujem.“ povedala som ticho a Tsunade ma prepustila.
„Dávaj si pozor.“ dodala ešte.

- - -

U Tsunade v kancelárii

Vzdychla som si a vrazila pečiatku na ďalší dokument. Pohľad mi zablúdil von oknom. Práve vyšla Katema a niekto ju nežne objal. Bol to Kiba. Sledovala som, ako ju s láskou drží za ruku a niečo jej šepká do ucha. V hrdle mi navrela hrča. O tomto som nemala ani tušenia.
„Buď silná, Katema.“ poslala som jej myšlienku a odhodlane som dvihla pečiatku.

- - -

Vonku už na mňa čakal Kiba. Ihneď ma objal a pobozkal ma na líce. Kiba... Niečo mi hovoril, ale ja som to nevnímala. Čo najskôr mu to musím povedať. Ale nie teraz.
„Katema! Počúvaš ma?“ prenikol ku mne Kibov hlas. Potriasla som hlavou a usmiala som sa.
„Prepáč, čo si to vravel?“
„Vravel som, že by sme mohli osláviť tento šťastný deň.“ zubato sa na mňa zaškeril. Och, keby si len vedel. „Pôjdeme dnes na večeru?“
„Jasné, to bude super.“ trocha neprítomne som povedala a on ma objal. Tak fajn, dnes mu to poviem.
Niečo mi nesedelo. Všetci naši kamoši na nás civeli.
„Čo je?“ zasmial sa Kiba, dal Leemu frčku do nosa a pred všetkými ma pobozkal. Musí sa predvádzať? Pomyslela som si pobavene, no neodtiahla som sa. Všetci naokolo nám začali gratulovať, ale nad naším šťastím visel čierny, respektíve červený mrak. Akatsuki...

Poznámky: 

Achjo, je tu ďalší diel Laughing out loud Svadba sa nekoná, jupí! Laughing out loud Kiba a Katema môžu byť spolu, juchú! Laughing out loud Ja viem, ja viem, znova som skrížila cestu ich lásky XD Úbožiačikovia moji, niekedy ich naozaj ľutujem, že musia toto všetko znášať Laughing out loud Ale osud je osud, že? Sticking out tongue
Myslím, že na ďalšie dieliky sa môžete tešiť, lebo už budú, ehm... povedzme, že zaujímavejšie Laughing out loud Hihihi Laughing out loud
Inak, asi ste si už všimli, že som zaťažená na krk Laughing out loud V každej romantickej scénke je dačo s krkom Laughing out loud Som hrozná ... Laughing out loud
Zaujíma ma Váš názor, tak kľudne píšte Vaše postrehy, teórie aj KRITIKU Laughing out loud Budem vďačná za všetko :3 Čo dodať, snáď sa Vám to páčilo a užili ste si to Smiling

5
Průměr: 5 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele GingerHimari
Vložil GingerHimari, St, 2018-08-08 12:58 | Ninja už: 2643 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise L3:
Škoda toho náhlého utnutí v podobě zrušené svatby, v pár řádcích shrnuto a vlastně nic nevysvětleno pořádně. Nová mise poskytuje další prostor pro zápletku a infiltrace k Akatsuki pro Katemu může být osudová, asi si to s nimi ještě pořádně pohraje.

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, St, 2015-05-13 15:20 | Ninja už: 5169 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Tento diel sa skončil naozaj zaujímavo a napísavo, Akatsuki je super nápad Laughing out loud Som zvedavá, ako si ich podajú a aká silná je vlastne Katema, lebo doteraz sme s ňou v mali česť iba na tréningu a tak. Musí byť fakt dobrá, keď jej Tsunade dala takú mega úlohu Laughing out loud
Čo ma trochu sklamalo je, ako rýchlo si ukončila tú nechcenú svadbu. Jednoducho to prišlo a potom odišlo. Ten plán som si predstavovala...čo ja viem?...trochu prepracovanejší alebo čo ~ to je len také konštatovanie, som si istá, že teraz keď si sa posunula o 20 dielov dopredu, že si sa určite hrozne zlepšila (aspoň ja vidím tie malé krôčky ku zlepšeniu počas týchto 9 dielov- asi preto, lebo to čítam takto naraz) Smiling :3
Dúfam, že diely s Aka budú dosť dlhé Laughing out loud :3

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2015-05-13 16:16 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

ja viem a tú svadbu ľutujem Sad tak ale posúvala som sa v tom čase strašne rýchlo, myšlienky sa mihali a to je práve ten problém Laughing out loud Ale nemáš sa čoho báť, časť série čo sa týka AKatsuki je dosť rozsiahla Laughing out loud
Joj, ďakujem, myslím, že určite aspoň malinké zlepšenie tam bolo snáď.. Laughing out loud maybe Laughing out loud Aspoň aby sa to dalo lepšie čítať Laughing out loud Laughing out loud
Ďakujem za čarovný komentár :3 Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-03-12 23:12 | Ninja už: 4051 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Je to fajn, ale rozmýšľam či si Katemu trocha neprecenila.. Smiling lebo akatsuki? to musí byť inak silná Smiling
To jediné čo mi tam akurát nesedelo Smiling
5/5*

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Čt, 2014-03-13 19:44 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Keď som písala tento diel, tiež som nad tým uvažovala Smiling A je to tak Laughing out loud Ale to, že ju zajali má svoj význam... no uvidíš Laughing out loud
Ďakujem, Veľmi si ma potešila svojimi komentármi, zlepšilo mi to náladu a vďaka Ti aj za kritiku. Samozrejme, bola na mieste, beriem to ako usmernenie Smiling Ešte raz arigato Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2014-03-14 02:00 | Ninja už: 4051 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Vie, že som to tam predtým nedopísala ale bolo to dobrý diel Smiling ale to je samozrejmé hej Laughing out loud Laughing out loud je to super Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Yuri
Vložil Yuri, Po, 2014-02-17 17:39 | Ninja už: 3815 dní, Příspěvků: 172 | Autor je: Recepční v lázních

Jé, další díl!
Nějak mi unikl ten minulý, tak jsem to teď přečetla rychlostí blesku Laughing out loud
Je to vážně skvělé Smiling
Jsem zvědavá, jak se to bude dál vyvíjet Smiling
Jsem ráda, že tam mají být Akatsuki, já je prostě zbožňuju, ale je mi líto Kiby a Katemy, ti snad nikdy nebudou mít klid Sad
Co nejdřív přidej další díl, už teď se hrozně těším^^ Smiling

"Ten, kdo poruší pravidla a nařízení je odpad, ale ten kdo opustí své přátele je ještě větší špína!"

"Já nikdy nevezmu zpět svoje slova! To je moje cesta ninji!"

Moje povídka: http://147.32.8.168/?q=node/106883

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-02-17 19:51 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Jééj, tento Tvoj komentár ma veľmi potešil Smiling Laughing out loud Ďakujeem :3 :3 Akatsuki su naj !!! :3 Pridám hneď, jak sa to bude dať Eye-wink Laughing out loud Ešte raz arigato Laughing out loud Aj Tvoja poviedka je skvelá Sticking out tongue :3

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Ne, 2014-02-16 23:10 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Tak tento diel sa mi mimoriadne páčil! Laughing out loud
Ako prvé sa musím vyjadriť o obrázku... Síce Kiba nepatrí medzi moje obľúbené postavy, je na ňom neskutočne zlatý (tie zúbky:333) a aj v FFke ho opisuješ tak zlato, že sa sama musím zamyslieť: Prečo ho ja vlastne neobdivujem? Veď je s tými čiarkami na tvári neskutočne ***u /w<"
Najprv som si myslela, že si mohla tú svadbu lepšie využiť a venovať sa jej pár dielov, rozviť ten konflikt a vyvolať menšie napätie, predsa len Neji nie je zlý nápad(v poslednom čase ho mám nejako radšej /-<"), ale po tom, čo som si prečítala o Aka... Evil A ja Aka zbožňujem... Fakt geniálny nápad ich sem vsunúť, vôbec by ma nenapadlo, že tu na nich natrafím, takže dúfam, že tým sa budeš venovať viacej a využiješ to! A že mi ich tam nepozabíjaš, fakt sa na ďalšie diely teším ako malá. Laughing out loud ^^ Dobrá práca :3
A na záver sa chcem ospravedlniť za tú dĺžku, ale mne to fakt nedalo :3 /w^"


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-02-17 16:04 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Wááá, taký dlhý koment som tu snáď ešte ani nemala Laughing out loud Ale to nevadí, ja som len rada Laughing out loud Veď aj ja často píšen do komentárov hotové články Laughing out loud Laughing out loud
Áno, Kiba je stále až nehorázne zlatučký Laughing out loud To som veľmi poctená, ďakujem, možno som Ťa troška presvedčila? XD Laughing out loud
Tú svadbu som aj ja chcela rozvinúť, asi podobne ako to bolo v Tak o mňa bojuj, ale nakoniec ... Múzy sú švine, keď ich treba, zdrhnú Laughing out loud Takže asi tak Laughing out loud A ešte som mala pocit, že by to bolo príliš také sladulinké a to sa po čase omrzí Laughing out loud
AKATSUKI !!! :3 Už dlho som sa zaoberala myšlienkou na poviedku s Akatsuki a potom *BUM* A je to tu Laughing out loud Neboooj, nepozabíjam, čo by som bez tých zlatúšikov robila? Laughing out loud :3


Oh my Jashin, ďakujem, som vééééééééééééľmi šťastná a poctená Laughing out loud Laughing out loud :3 Snáď ma za ďalšie časti neukameňujete XD Sticking out tongue

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Ne, 2014-02-16 22:56 | Ninja už: 4382 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Krááásne .......a je to vonku ......určite to povie Kibovi ......a ako to zoberie ?? och ...tešim sa na pokračko

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-02-17 15:53 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Arigato Gozaimasu, som rada, že sa Ti to páči :3 Laughing out loud

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Ne, 2014-02-16 22:41 | Ninja už: 4191 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

TO NIE JE MOZNE.... JEDINA REAKCIA CO VYSLA SOM MNA V PRVOM MOMENTE CO SOM TO DOCITALA.
CUCALA SOM NA NOTEBOOK AKO NA ZJAVENIE JASHINA.
KATEMA SPIONEM V AKASTUKY.... TAK TATO STORY DOSTAVA PORIADNE GRADY.
DAVAS IM ZABRAT.
SVADBA SA NEKONA ALE INVAZIA NA AKATSUKY...Laughing out loud
TESIM SA NA DALSI DIEL... ANI NEVIES AKO:D

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-02-17 15:52 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Zjavenie Jashina XD Laughing out loud Laughing out loud No, hej, chudáci si ani na chvíľku neodpočinú Laughing out loud
Ďakujem krásne, ani si nevieš predstaviť, ako som šťastná, že sa Ti to tak páči :3 Laughing out loud