Město beze mne
Manga Město beze mne (japonsky 僕だけがいない街, anglickým přepisem Boku dake ga Inai Machi, do angličtiny přeloženo jako Erased) vycházela v letech 2012 - 2016 a má 44 kapitol + 5 kapitol pokračování. Bylo podle ní natočeno anime, hraný film i hraný seriál.
Hlavní hrdina, Fujinuma Satoru, není v životě příliš úspěšný, ale má zvláštní schopnost. Když se v jeho okolí schyluje k nějakému neštěstí, vrátí se o pár minut v čase a může tak dané události zabránit. Tato schopnost ho ale příliš netěší, protože mu často přinese jen problémy navíc.
Město beze mě je kromě paranormální a detektivní zápletky hlavně příběhem o dětském přátelství, rodinných vztazích, snaze pomoci a o tom, co nám život přináší a bere.Autor
Mangu vymyslel i nakreslil Sanbe Kei. Tento mangaka si dobře střeží svoje soukromí, protože Wikipedie nezná ani rok jeho narození. Podle jiných zdrojů by mohl být narozen v roce 1950. V takovém případě by s kreslením mangy začal až okolo čtyřicítky, neboť v roce 1990 obdržel od nakladatelství Shueisha Tezukovu cenu, která je určená nováčkům. Poté pracoval jako asistent Arakiho Hirohika (autora JoJo's Bizarre Adventure). Samostatně tvoří zhruba od roku 2001 a má na kontě minimálně 15 mang. Mezi jeho známější díla patří např. Kamiyadori a Ostrov Hōzuki, největšího úspěchu se však dočkal až s Městem beze mne. Tajemstvím je obestřen i jeho rodinný život - pravděpodobně je ženatý s ilustrátorkou jménem Keishi Kanesada, o které se dříve spekulovalo, že je jeho sestrou. V doslovu k 8. svazku Města beze mne zmiňuje syna jménem Nanasuke, kterému mělo být při natáčení filmové adaptace (cca 2015) šest let.
Máme předběžné info, že tuto mangu bude vydávat nakladatelství Egmont. Až se to potvrdí, bude z Konohy odstraněna.
Edit 14.12.: Nějak s tím zatím otálejí.
Edit 14.4.: Vyjde 20. května 2024. Do tohoto data z Konohy zmizí.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Môžem poprosiť dať od "jednoho dne" po "nasledovat" do spoileru? Dosť ma to zobralo ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Ok, připomínku beru. Psala jsem to původně ještě pro překlad ukázky a chtěla jsem přitom naznačit, o čem to bude dále, aby to lidi nalákalo, protože v úvodní pasáži se povídá jen o psaní mangy a dále se téma poněkud mění. Promiň, mrzí mě, pokud ti ten popis pokazil zážitek. Zamyslím se, jak to půjde vyřešit bez spoileru, aby byl popis výstižný a vzbudil očekávání.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.