manga_preview
Boruto TBV 15

Akatsuki a kámen osudu-02 Kdo je v čím těle

blll.jpg

Předem se omlouvám, vím, že tento díl je trochu zmatený, ale doufám, že ho aspoň někdo pochopí Smiling A jinak bych vám chtěla ještě vysvětlit jak budu psát jména, Pein/Tobi, tak to ve předu je jméno osoby a to druhé je tělo, ve kterém je ta duše. Doufám, že to někdo pochopí, jak jsem to myslela.

Pein s Konan, kteří nebyli ve svém těle, běželi chodbou Akatsuki sídla k pokojům, kde spali ostatní členové.
„Peine, myslíš, že se prohodili i ostatní?“ zeptala se žena v Kisameho těle.
„To nevím, ale Tobi s Kisamem budou zřejmě v našich tělech,“ odpověděl a otevřel první dveře, kde měl pokoj Deidara.

„Deidaro?“ otázal se opatrně Pein/Tobi.
„Ku*va Tobi, to nevidíš mezi mnou a tou blondýnou rozdíl?“ zuřil někdo v Deidarově těle.
„Já sem Pein, tak si na mě neotvírej hu*u. Tak mi laskavě řekni, kdo jsi?” zklidnil ho Pein/Tobi.
„To že jsi v Tobiho těle nemění nic na tom, že bys mě mohl poznat,“ kroutil dotyčný hlavou.
„Tak se koukni do zrcadla!“ zakřičela Konan/Kisame. Deidara se zvedl z postele a došel k zrcadlu, ale v tu chvíli omdlel.
„Peine, co budeme dělat?“ otázala se Konan/Kisame.
„Probereme ho,“ usmál se Pein/Tobi a dal Deidarovi facku.
„Co to ku*va děláš!?“ začal zuřit někdo v Deidarově těle a Pein začínal tušit s kým se to Deidara prohodil.
„Hidane, to ty jsi v Deidarově těle?“ otázal se Pein/Tobi.
„Jo. To vám to ale trvalo, ale počkat, když jsem já v Deidarově těle, tak on bude v mém?“ ptal se zmateně Hidan/Deidara.
„Nejspíš jo,“ odpověděla Konan/Kisame.
„Takže to nevíte jistě? A ještě jedna věc. Kdo je v Kisameho těle?“ ukázal Hidan/Deidara zmateně na Kisameho.
„To je Konan, ale to je jedno. Teď musíme najít zbylé členy a zjistit kdo se s kým prohodil,“ zavelel Pein/Tobi a chtěl opustit místnost, když v tom ho ještě zarazil Jashinista.
„Já ti na nějaký obíhaní sídla se*u, není jednodušší spustit alarm pro nouzovou poradu?“ navrhl.
„Vidíš, to je dobrý nápad. Sejdeme se za chvíli v obýváku, já jdu zapnout alarm,“ odešel šéf z pokoje a zbytek se odebral do obýváku.

Když po půl hodině konečně dorazil poslední zmatený člen, tak Pein/Tobi spustil svůj proslov.
„Vážení, nějakým nedopatřením se naše duše ocitly v jiném těle, než by měly normálně být. Takže já budu říkat jména a až uslyšíte své jméno, tak se postavíte. Rozuměli všichni?“ vysvětlil, ale byl přerušen výkřiky typu:
„Tobi, neměl by mluvit Pein?“ anebo „Co se to tady k čertu děje?“
„Ticho!“ zakřičel Pein/Tobi a počkal, až se všichni uklidní, aby mohl pokračovat.
„Jak jsem řekl, prohodili jsme si těla. A když je to smutné tak v Tobiho těle jsem já, Pein,“ dokončil a začal číst jména.
„Takže Tobi, postav se a pojď ke mně,“ pronesl a v hloubi duše doufal, že se zvedne právě jeho tělo, ale opak byl pravdou, protože se místo toho zvedl Zetsu.
„Hai Šéfe-senpai, Tobi se hlásí. Ale proč jsem v těle Zetsu-senpai?“ zeptal se zmateně.
„To právě nikdo neví, ale zatím se postav tady vedle mě,“ dal mu povel Pein/Tobi a něco si začal psát na papír.
„Další se zvedne Zetsu,“ přečetl další jméno a čekal, kdo se zvedne tentokrát.
„Šéfe, nevíte, kam zmizela černá půlka?“ zmateně se rozhlížel Itachi, který právě vstal, když v tom se sám praštil a z úst mu zazněl mnohem temnější hlas.
„Já jsem tady s tebou!“ zakřičel Zetsu/Itachi přes celou místnost.
„Myslím, že se právě našla,“ začal se smát Pein/Tobi a rukou mu naznačil, že má jít vedle Tobiho a zapsal si něco dalšího.
„Šéfe, proč se prostě každý nepředstaví?“ navrhl Hidan/Deidara. Pein ho chtěl umlčet vražedným pohledem, ale bohužel si neuvědomil, že nemá rinnegan a místo toho má na hlavě oranžovou masku. Takže u všech vyvolal záchvat smíchu.
„Co to mělo být?“ ptal se Hidan/Deidara, který ležel smíchy na zemi.
„To neřeš! Prostě si sedni a mlč! Já to budu řešit po svém!“ křičel hystericky šéf.
„Když jste se uklidnili, tak budeme pokračovat. Itachi, pojď si stoupnout vedle Zetsua,“ vyzval ho, a byl zvědav, kdo se zvedne tentokrát, ale když to uviděl, tak to s ním málem švihlo.
„To si děláte srandu?“ ptal se sám sebe.
„Šéfe, co se stalo?“ otázal se Itachi, který byl v Peinově těle.
„Proč musíš být zrovna ty v mém těle? No, i když to mohlo dopadnout i hůř,“ uklidňoval se a zapsal si něco dalšího na papír.
„Tak další se sem postaví Konan,“ řekl a rovnou si něco zapsal a ani nezkoumal, kdo se zvedne, protože moc dobře věděl, že chudinka Konan skončila v Kisameho těle.
„Kisame, pojď mezi nás,“ zvedl oči od poznámek a čekal, kdo se zvedne. K jeho překvapení se zvedl Hidan.
„Já chci zpátky Samehadu!“ objímal Kisame/Hidan s brekem Konan/Kisameho, která stála naprosto zmateně. Šéf si něco zapsal a pokračoval ve čtení jmen.
„Hidane, pojď si sem stoupnout a Deidara může jít rovnou taky,“ řekl dvě jména čekal kdo se kromě Hidana/Deidary zvedne. Ale dlouhou dobu se nikdo nezvedal, tak Pein/Tobi řekl Deidarovo jméno znovu. A konečně se Deidara, který byl v Sasoriho těle zvedl.
„Já chci zpátky svoje dlouhé vlasy!“ brečel.
„Tak si je třeba nech narůst,“ odvětil chladně Pein/Tobi a něco si zase napsal.
„Co si to tam pořád píšeš?“ zeptal se Hidan/Deidara.
„To tě nemusí zajímat. Tak, další sem půjde Sasori,“ odbyl ho a čekal, jestli se zvedne Kakuzu nebo Konan. K jeho hrůze se zvedl Kakuzu.
„Peine, víš jak nerad čekám a musíš mě přečíst předposledního!“ rudnul vzteky, ale přes masku, kterou nosí skrblík na obličeji, to nebylo pořádně vidět.
„No jo, tak promiň,“ zatvářil se naoko smutně a rychle si něco poznamenal.
„Tak a jako poslední nám zbyl Kakuzu, který je v těle Konan. Pojď si sem stoupnout taky,“ ukončil předčítání jmen a Kakuzu/Konan si stoupl na konec řady.
„Tady jsem sepsal seznam kdo je v jakém těle, takže ho vyvěsím sem ke dveřím, které vedou do kuchyně,“ pronesl a na zeď připevnil seznam, který vypadal takto:

Pein------------------------------Tobi
Tobi------------------------------Zetsu
Zetsu----------------------------Itachi
Itachi----------------------------Pein
Konan---------------------------Kisame
Kisame-------------------------Hidan
Hidan---------------------------Deidara
Deidara------------------------Sasori
Sasori--------------------------Kaku
Kakuzu-------------------------Konan

Poznámky: 

Tak doufám, že se díl líbil a že to někdo pochopil Smiling

4.82353
Průměr: 4.8 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2013-11-28 11:27 | Ninja už: 4536 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Juchůůů! Já jsem to pochopila!! *To nebylo ironicky, kdyby někdo nepochopil...*
Jak tě napadlo psát tuhle sérii?

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Čt, 2013-11-28 14:17 | Ninja už: 4517 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju Smiling ani pořádně nevím, jak mě to napadlo, ale asi za to může můj bláznivý sen Smiling

Obrázek uživatele Neruko
Vložil Neruko, Út, 2013-11-26 14:22 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 0 | Autor je: Prostý občan

já chci další díl doufám že to bude pořád stejně zábavný

dvě reality,
tvořící jden svět,
bez sebe by nemohli existovat.
A při tom o sobě nevědí.

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Út, 2013-11-26 15:58 | Ninja už: 4517 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju Smiling budu se snažit Smiling

Obrázek uživatele Sakura2012
Vložil Sakura2012, Ne, 2013-11-24 00:03 | Ninja už: 4355 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Krásný dílek moc se těším na další.

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Ne, 2013-11-24 08:42 | Ninja už: 4517 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

děkuju

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, So, 2013-11-23 22:52 | Ninja už: 5710 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mohlo to byť dlhšie Smiling
Ale teším sa na ďalší dielik, som zvedavá, čo sa z toho vyvinie Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Ne, 2013-11-24 08:42 | Ninja už: 4517 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, So, 2013-11-23 22:50 | Ninja už: 4470 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Jaj Laughing out loud tak to nemá chybu Laughing out loud určitě se moc těším na další díl Laughing out loud
Jenom otázka... Ony rostou loutkám vlasy? Laughing out loud

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Ne, 2013-11-24 08:41 | Ninja už: 4517 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju a jinak asi nerostou, ale podle Peina je všechno možné Laughing out loud a nějak Deidaru musel sklidnit

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, So, 2013-11-23 22:30 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

pěkný ale škoda, že tak krátký i když jsem se dost nasmála xD už se těším na další Smiling

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Ne, 2013-11-24 08:41 | Ninja už: 4517 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju, příště se pokusím, aby byl o trochu delší Laughing out loud