manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki a kámen osudu-03 rozdělení na trénink

blll.jpg

„Tobi, teda Peine, sakra jak ti mám vlastně říkat?“ začal kolem sebe vzteky kopat Hidan/Deidara.
„Tady mi říkej buď šéfe nebo Peine, ale na odpolední poradě se domluvíme co dál,“ řekl bez zájmu šéf a dál si četl nějakou knížku.
„Dobře, ale zjistil jsem, že můžu používat Deidarovy techniky. Takže zvládám tvoření bombiček a hrát si na umělce, ale moje nesmrtelnost zmizela. Hej! Co si to tam čteš?“ praštil do stolu a všechny papíry se rozletěly po místnosti.
„Co si jako myslíš, že děláš!“ rozmáchl se Pein/Tobi, ale jeho ruka proletěla skrz Hidana/Deidaru.
„Snažím se, abys mě vnímal, ale co to mělo ku*va znamenat?“ nechápal.
„Nemám nejmenší ponětí, ale myslím si, že to byla Tobiho schopnost. A k tomu co jsi říkal. Podle toho deníku, co jsem si četl, jsem zatím zjistil, že jak se naše těla prohodila, tak dokážeme používat pouze schopnosti toho těla,“ odpověděl šéf, ale Jashinista v umělcově těle se netvářil, že by to nějak pochopil.
„Tak jinak, dokážeš používat pouze Deidarovi techniky a on zase Sasoriho. Zbytek vysvětlím na poradě, ale teď už jdi,“ vystrčil ho za dveře a dál pokračoval ve čtení deníku s nadějí, že tam najde něco o tom, jak se vrátit do normálu.

„Deidaro!“ začal křičet Hidan/Deidara a doufal, že bývalý blonďák, který je nyní loutkou pochopí, že s ním chce mluvit. Když po deseti minutách dorazil loutkař, tak se nestačil divit.
„Co se ti pro Jashina stalo?“ dostal ze sebe blonďatý Jashinista.
„Kde?“ nechápal Deidara/Sasori a potvrdil, že i když nemá blonďaté vlasy, tak mu to na inteligenci nepřidalo.
„Kdy ses naposled podíval do zrcadla? Vždyť si ze Sasoriho těla udělal prostituta,“ dořekl Hidan/Deidara a propukl v hlasitý smích.
„Aha, ty myslíš tohle. To je moje nová image. Tobě se nelíbí?“ začal popotahovat.
„Udělal sis make-up a koupil paruku?“ začal ho zkoumat služebník Jashina.
„Tak za prvý to není paruka, ale mám příčesky a za druhý, když jsi v mém krásném těle ty, tak jsem se musel trošku vylepšit. Takže jsem Sasorimu nalakoval nehty, a upravil celkový vzhled a myslím si, že takhle vypadá mnohem líp,“ chlubil se svojí proměnou.
„A to podle koho? Počkej až tě Sasori uvidí, nezapomeň, že je v Kakuzově těle,“ začal se mu znova smát Hidan/Deidara.
„A sakra, no to je jedno. Co jsi mi chtěl?“ změnil téma loutkař.
„Jaký techniky vlastně umíš, nebo spíš uměl?“ zvážněl ten s blond vlasy.
„No jsem umělec a umění je výbuch s,“ nestihl to doříct, protože byl přerušen Hidanem/Deidarou.
„To mě ku*va nezajímá! Chci vědět, co umíš!“
“Tak mě nepřerušuj! Takže jsem umělec a umění je výbuch,“ usmál se hrdě Deidara/Sasori.
„A to je všechno?“ začínal zuřit Hidan/Deidara a přemýšlel jak by ho obětoval.
„Co jsem ti říkal? To byla dramatická pauza, ale nebudu tě napínat. Jistě sis všiml, že máš na dlaních ústa a na hrudi máš taky jedny, ale ty jsou zašité a ty tak taky zůstanou. Pomocí těchto úst žvýkám jíl a přimíchávám do něj chakru, z této hmoty pak tvořím svá umělecké díla, které pak pomocí Katsu odpálím,“ vysvětlil mu a ukázal pečeť.
„Takže umíš pouze vybuchující jíl?“ pronesl Jashinista po zdlouhavém vyprávění.
„Neslyšel jsi? To je umění!“ začínal zuřit umělec v loutkařově těle, ale zrovna když se chtěli do sebe pustit, tak je přerušil Peinův/Tobiho hlas, který svolával další poradu.

„Konečně jste tady všichni,“ přivítal je šéf, když dorazili poslední chybějící členi.
„Už si přišel na to, co budeme dělat nebo jsi dočetl deník?“ ušklíbl se Hidan/Deidara a schytal od něj vražedný pohled, který ve všech znovu probudil záchvat smíchu.
„Ztište se, mě by třeba zajímalo, jak se vrátit do svého těla než se mu něco stane!“ zakřičel přes celou místnost Kakuzu/Konan a při téhle větě se Sasori/Kakuzu vrhl na Deidaru/Sasoriho.
„Ty blonďatej úchyle! Co jsi mi to udělal s tělem!“ Sasori/Kakuzu vrazil pěstí svému vlastnímu tělu ve kterém byl Deidara.
„Sasori, uklidni se! Takhle si akorát mlátíš svoje tělo,“ snažil se uklidnit tuto bitvu šéf.
„Dobře, ale jenom kvůli tomu, že je to moje tělo. Ale ať ty dlouhý vlasy sundá a k tomu všechno ostatní,“ bručel naštvaně loutkař v těle Kakuzu.
„Já ti to říkal,“ smál se Hidan/Deidara a pomohl Deidarovi/Sasorimu vstát.
„Když jste se konečně uklidnili, tak vám řeknu, na co jsem přišel,“ pronesl Pein/Tobi a všichni napjatě čekali, co z něj vypadne za moudro.
„Šéfe, nechci rušit tady to ticho, ale co jste zjistil?“ zeptal se po pěti minutách ticha Itachi/Pein.
„Cože? Trošku jsem se zamyslel,“ začal kolem sebe mávat rukama.
„A ku*va, je to špatný. To, že je šéf v Tobiho těle, má na něj špatný vliv,“ pošeptal Hidan/Deidara Kisamemu/Hidanovi, který propukl v hlasitý smích.
„Zlato, chtěl jsi nám říct, na co jsi přišel,“ připomněla mu Konan/Kisame.
„A jo, děkuji ti, Konan. Takže jsem přišel na to, že tím, jak jsme si prohodili těla, tak tím jsme si prohodili i naše techniky,“ řekl jim dramaticky.
„A to je všechno? A jak se vrátíme do normálu, to náhodou nevíš?“ začali všichni zuřit a on začal propadat panice.
„Tak a dost! I když jsem v těle Tobiho a asi nic neumím, ale i tak jsem váš šéf!“ nabral po chvíli odvahu a vymohl si znovu nadvládu.
„Co zase?“ odsekl temně Zetsu/Itachi.
„Takže vám vysvětlím, jak to budeme zatím řešit, takže dobře poslouchejte. Když budeme v sídle nebo mimo doslech cizích ninjů, tak se budeme oslovovat svými jmény, bez ohledu na to kdo je v čím těle. Ale když budete na misi nebo někde v doslechu, tak se budete oslovovat podle toho v jakém těle jste. Chápete mě zatím?“ ujišťoval se.
„Jo, ne, trochu,“ zaznělo místností a on měl co dělat, aby se nezhroutil.
„Tak já vám to vysvětlím na Hidanovi. I když je v těle Deidary, tak mu v sídle budu říkat Hidane, ale jakmile budeme na misi, tak mu budu říkat Deidaro. Nějaké dotazy?“ zkusil to vysvětlit podrobněji.
„Já jo,“ zvedl ruku Tobi/Zetsu.
„Tak se ptej,“ pobídl ho.
„Proč jste jako příklad uvedl Hidana-senpai a ne Tobiho. Tobi bude smutný chlapec,“ začal brečet Tobi/Zetsu.
„Protože mi Hidan už dlouho pije krev, tak to má za trest,“ řekl nevrle šéf, ale nečekal, co přijde. Tobi v Zetsuově těle začal zmateně běhat po místnosti a při tom křičel:
„Pomoc, Hidan-senpai je upír! Zachraňte se!“
„Ehm šéfe, myslím si, že byste měl lépe volit slova,“ řekl s úsměvem na rtech Sasori/Kakuzu.
„Ku*va Peine, co si jako myslíš, že děláš! Teď si ten cvok myslí, že jsem upír!“ začínal zuřit Hidan/Deidara a Tobi běhal dál po místnosti.
„Zklidněte ho někdo, nebo mu jednu vrazím,“ řekl naštvaně Kakuzu/Konan.
„Ale přece taková jemná dáma nebude mlátit bláznivé děti,“ začal se smát Deidara/Sasori a on si uvědomil, že je pouze v těle Konan u kterého neví, jak jaká jutsu použít.
„To je mi jedno!“ procedil skrze zaťaté zuby Kakuzu/Konan a vrazil Tobimu/Zetsuovi pěstí, bohužel bez efektu. Takže se začal svíjet bolestí, protože ho začala bolet ruka.
„Já ti to říkal, ale na druhou stranu jsem rád, že cítíš bolest. Ale to bude asi tím, že jsi v těle Konan,“ smál se Sasori/Kakuzu.
„Tobi, Hidan není upír a vy ostatní se uklidněte!“ snažil se je zklidnit Pein/Tobi, který jim potřeboval ještě něco říct.
„Když jste se znovu uklidnili, tak vám řeknu ještě něco. Abychom mohli plnit mise, tak se musíte naučit používat jutsu té osoby, které máte tělo. A teď vám řeknu, jak budete trénovat tento týden,“ odmlčel se a v místnosti začínal být zase hluk.
„Teď vám řeknu, kdo bude trénovat a učit je budou původní majitelé jejich dočasných těl. Trénovat budu Já, Zetsu, Konan, Hidan a Sasori a učit nás bude Tobi, Itachi, Kisame, Deidara a Kakuzu. Říkal jsem vaše původní jména, takže doufám, že jste mě pochopili,“ zakončil to šéf a opustil místnost.

Poznámky: 

Další díl je na světě a doufám, že aspoň někdo z něj bude nadšený

4.933335
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2013-12-04 07:19 | Ninja už: 3836 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

„Pomoc, Hidan-senpai je upír! Zachraňte se!“ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Je to úžasnéé !! Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, St, 2013-12-04 07:25 | Ninja už: 4326 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Moc děkuju Smiling

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, St, 2013-12-04 07:25 | Ninja už: 4326 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Moc děkuju Smiling

Obrázek uživatele Noemyska
Vložil Noemyska, Pá, 2013-11-29 17:16 | Ninja už: 4035 dní, Příspěvků: 675 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Já se tak strašně těším na další díl Laughing out loud Tohle je dobrá legrace Laughing out loud Jsi supr

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Pá, 2013-11-29 18:30 | Ninja už: 4326 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Moc děkuju Smiling Smiling

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Čt, 2013-11-28 18:13 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

super díl xDD nepřestávala jsem se smát Laughing out loud už se těším na to jak budou trénovat Laughing out loud

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Čt, 2013-11-28 19:14 | Ninja už: 4326 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Moc děkuju Eye-wink

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2013-11-28 12:52 | Ninja už: 4345 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Laughing out loud Souhlasím s Nellynuskou, u tohoto dílu jsem se nasmála asi nejvíc Laughing out loud Deidara je naprostý killer Laughing out loud (Vidíš, Mitoro, s kým to chodíš Sticking out tongue ) Rozhodně super, super, super a piš rychle dááál!!

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Čt, 2013-11-28 15:20 | Ninja už: 4326 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Moc děkuju Smiling budu se snažit, aby byl další díl co nejdříve Smiling

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Čt, 2013-11-28 01:30 | Ninja už: 5519 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Tento diel ma príjemne pobavil, je lepší než tie dva predchádzajúce, dosť som sa nasmiala Sticking out tongue
Hlavne na Deidarovi, chudák Sasori Sad Laughing out loud Laughing out loud Teším sa na ďalší diel Smiling


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Čt, 2013-11-28 07:23 | Ninja už: 4326 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju, jsem moc ráda, že se díl líbil