Reset 24 - Milé prekvapenie
Celú noc som nemohla spať. Len som pozerala do stropu a premietala si celý svoj život. A hlavne Naruta a Sasukeho. Hlavou mi prechádzali všetky krásne chvíle, ktoré som strávila s obomi a snažila som sa nejako donútiť zabudnúť na Sasukeho. Úplne. Priala som si vymazať pamäť. Premýšľala som nad tým, že pôjdem niekam von a s niekým sa tak pobijem, že mi takú treští, až stratím pamäť. Ideálna a úplne vyhovujúca mi na to prišla Sakura. Jej brutalita by mi zaručila silný otras mozgu a možno aj kómu.
Čím by som ju vyprovokovala? Začala by som jej hovoriť o Sasukem, veď vždy po ňom šla. Aj nedávno ho balila a snažila sa tváriť na pár v tom byte. Ale zasa, keby som povedala o Sasukem niečo, prevalilo by sa to. Tak v tom prípade by som sa mohla zahrať na žiarlivú snúbenicu a vynadať jej za Naruta až tak, že by sme sa pobili. Keby som ju prvýkrát udrela ja, ona by sa nedala a vrátila by mi to. Ale nemôžem, mám pred svadbou. Aspoň tú prežijem a potom to spravím. Potom jej neskutočne vynadám a ona mi vrazí. Tak...
Chytila som sa za čelo a musela som sa sama sebe zasmiať. Moje myšlienkové pochody neboli normálne. Bola som utrápená a to vyvolávalo myšlienky na zúfale činy. Bola som tak emocionálne a maximálne vyčerpaná, že keď som konečne zaspala, svitalo.
Prebrala som sa, ale nechcelo sa mi otvárať oči. S mraučaním som si pretiahla stuhnuté svaly a pomaly som ich otvorila. V izbe som mala tmu, pretože som všetky žalúzie pozastierala. Pozrela som sa na hodiny a vyskočila som z postele. Boli tri hodiny poobede preč! Ako je možné, že som tak dlho spala?! Potom som si sadla na posteľ a vzdychla som si. Veď som zaspala až ráno. Okrem toho, dnes som nemala nič na pláne cez deň, tak mi to mohlo byť v podstate jedno. Až okolo siedmej večer pre mňa príde Naruto a pôjdeme zapíjať náš ... zväzok... jeho manželstvo a moje väzenie...
Opäť som vstala z postele a odostrela som. Slnečné lúče mi pohladili pokožku a zalialo ma teplo. Otvorila som balkón, aby som pustila trochu čerstvého vzduchu do izby a moje uši zaplnil detský smiech. Vyšla som teda na balkón a všimla som si, ako sa deti hrajú na ulici a kopú si loptu. Pousmiala som sa.
,,Dobrý deň, slečna Hinata!“ keď si ma všimli deti, nahlas zakričali mojim smerom. Odzdravila som ich a ešte chvíľu som nasávala vitamín D. Potom som sa vybrala do kúpeľne a dala som si riadnu a dlhú sprchu. Po hodine som vyšla a otvorila som si skriňu. Rozhodla som sa, že si na večer oblečiem fialkové šaty nad kolená a bez ramienok. Ale teraz som si na seba natiahla len biele tričko a zišla som do kuchyne. Ai sa na mňa usmiala a podala mi jedlo.
,,Ďakujem Ai. Prepáč, nejako som prespala obed. Nemohla som v noci spať. Veď vieš... spln.“ Nadvihla som kútiky a ospravedlňujúco som sa na ňu zahľadela.
,,Iste, chápem.“ Povedala Ai a milo. Jedlo som si zobrala do obývačky, lebo sa mi nechcelo sedieť za stolom a pozerala som telku. Ani som sa nenazdala a už bolo šesť hodín. A ja som opäť zaspala pri filme. To bude tou horúčavou. A tak som musela ísť ešte raz do sprchy a obliecť sa. Práve včas som sa doupravovala a obula som si balerínky, keď zazvonil zvonček.
Zišla som teda dolu a otvorila som Narutovi. On mal na sebe Modrú košeľu a rifle. Bol to taký nezvyk, že som sa musela smiať.
,,Čo... čo je?“ spýtal sa nervózne a ošil sa.
,,Nič, nič... len je to nezvyk vidieť ťa bez rúcha, alebo tvojej kombinézy.“ Odpovedala som mu s menším zachichotaním, na čo sa trochu uvoľnil.
,,Ďakujem ti.“ kyslo sa usmial a potom sa uškrnul. Nastavil mi ruku a tak som ho chytila a vyšli sme z domu.
,,Kde je tá reštaurácia Asaiake?“ spýtala som sa odrazu, keď som si uvedomila, že ja vlastne ani neviem kam ideme.
,,Poď.“ Poťahal ma za ruku a prešli sme cez jednu uličku. Bola to skratka. Takých v Konohe bolo viac.
,,No, kde to teda je?“ spýtala som sa ho netrpezlivo, keď sme vyšli na veľkú ulicu. Naruto sa zasmial a chytil ma za plecia. Natočil ma pred vchod do reštaurácie, ktorá mi bola nejaká povedomá. Nevedela som si spomenúť a tak som sa rozhodla, že to riešiť nebudem. Naruto ma opäť chytil za ruku a vošli sme dnu. Všade bolo neprirodzene ticho a tma. Vlastne, jediné čo svietilo bolo obrovské akvárium s toľkými rybami najrôznejších druhov a sfarbení, až mi prišlo zle a zbledla som. Až teraz som si uvedomila kde presne sme. Sem ma dotiahol Sasuke, keď som si zranila nohu. Skôr než som stihla hocičo povedať, alebo urobiť, zaplo sa svetlo a miestnosť bola plná ľudí. Našich priateľov.
,,Začína sa žúr!“ zvolala Ino a vybrala sa mojim smerom. Zatiaľ chalani odtiahli Naruta stranou a ozýval sa od nich len hurónsky smiech.
Počula som neskutočné praskanie. Otočila som sa za tým zvukom a tam som videla ako Kankurou, Kiba, Kakashi, Gai a Sai otvárajú šampanské. Počkať... Kankurou? To znamená, že tu je Shikamaru a Temari a...
,,Ahoj, Hinata.“ Ozvalo sa za mnou, až som sa strhla. Bol to taký tichý, melodický jemu typický hlas, no ja som sa vyľakala. Tak som si priala počuť ho. Otočila som sa a pozrela som sa na Gaaru. Bol celý v čiernom a tým mu vynikali červené vlasy a modré oči. Nevedela som udržať nadšenie, že je tu a tak som na neho vyskočila a stískala som ho. Gaara ma jemne objal a pohladil po chrbte.
,,Som taká... taká šťastná, že si tu... toľko ti toho musím povedať, toľko vecí sa udialo.“ bľabotala som potichu a bránila som sa slzám šťastia z toho, že ho vidím a smútku, že ma vidí takto zničenú.
,,To mi teda budeš musieť vysvetliť. Vyzeráš krásne, ale zároveň úplne... hrozne.“ Povedal Gaara keď ma zložil na zem a premeral si ma. Prikývla som, len na to som sa zmohla a zotrela som si slzy.
,,Gaara! Tak rád ťa vidím!“ zvolal Naruto a prešiel k nemu.
,,Som rád, že si prijal pozvanie.“ Povedal a mierne sklopil pohľad. Tú návštevu v Sune si asi pamätal veľmi dobre a aj Gaara.
,,Úprimne, bol som prekvapený. Ale samozrejme, že som ju prijal. Ste moji priatelia.“ natiahol k Narutovi ruku. Ten sa usmial a stisol mu ju.
,,Kde sú Shikamaru a Temari?“ spýtala som sa premeriavala som si miestnosť.
,,Boli pri bare.“ odpovedal Gaara a pozrel sa tým smerom. Temari popíjala šampanské a usmievala sa na mňa a Shikamaru sedel pri bare a rukou si podopieral hlavu. Potom sa vystrel a podal niekomu ruku, ale nevidela som komu, lebo mi v ceste stál Gai. Nahla som sa.
,,Poďme za nimi. Vidím, že je tam s nimi aj Sasuke. Ešte že prišiel.“ Povedal Naruto a vybral sa tým smerom. Gaara sa na mňa skúmavo zahľadel a ja som mu pohľad opätovala. V mojich očiach blikalo POMOC a Gaara si to všimol. Jemne prikývol a chytil ma za plece. Vybrali sme sa tým smerom a aj keď sa moje nohy zdráhali, vedela som, že tam ísť musím.
,,Kamenná a Snehová sú opäť proti sebe.“ Počula so ako hovoril Shikamaru Sasukemu.
,,Áno, počul som o tom. Okolo-“
,,Ale no ták, snáď dnes nebudeme rozoberať prácu, že nie?“ zvolal Naruto a usmial sa na dotyčných.
Sasuke ustúpil, aby dal priestor mne a Narutovi zvítať sa.
,,Som taká rada, že vás vidím všetkých. Aj Shikamaru.“ Temari si hodila do úst jahodu a spokojne mľaskla.
,,To je otrava.“ Povedal Shikamaru a pozrel sa na Sasukeho. Zrejme sa s ním o tom čo sa deje chcel rozprávať. A my sme to chápali ako – som rád, že sme tu.
,,Shikamaru, dnes máme aj my s Gaarom pohov. Dokonca ani zajtra ani v Nedeľu nemusím ísť do kancelárie, takže mám voľno.“ Zažiaril Naruto a Gaara sa na neho uškrnul.
,,Sasuke, rád ťa vidím.“ Kazekage podal Sasukemu ruku, ktorý ju stisol a potom sa Shikamaru a Temari presunuli k Ino, Choujimu a Kankurovi a ja som ostala sama s Narutom, Gaarom a Sasukem. Prehltla som.
,,Sasuke, som rád, že si prišiel. A neskutočne rád, že aj Gaara je tu. Neveril som, že sa ti podarí uvoľniť sa zo Suny až do Utorka.“ Hovoril Naruto zatiaľ čo ja som stála medzi ním a Sasukem a Gaara stál oproti mne. Niečo mu odpovedal a videla som, ako sa Sasuke snaží dostať preč, ale Naruto ho vždy zamestnal nejakou otázkou na ktorú musel odpovedať. Konverzovali o obyčajných veciach a ja som cítila, ako sa Sasuke odo mňa odťahuje. Nechcel byť pri mne a ja som sa tiež snažila od neho odtiahnuť, aby som mu to uľahčila. Naruto ma chytil okolo pliec a trochu som sa posunula do boku, lebo sa na mňa pritlačil ani si to neuvedomil. Moja ruka sa obtrela o Sasukeho a obaja sme sa strhli. Gaara ma počas konverzácie sledoval po jednom oku a všimla som si v jeho očiach poznanie. Pochopil. Prirútila sa k nám Ino v závese so Sakurou, ktorú ťahala a Saiom.
,,Dnes je to decentná party, ale zajtra... Ha! Zajtra sa to roztočí!“ zahulákala smerom k nám a zatlieskala si od radosti. V tom som počula, že hrá hudba, ktorú som si do teraz vôbec neuvedomovala.
,,Sasuke, nejdeš tancovať?“ spýtala sa Sakura a jemne sa usmiala.
,,Nie.“ Povedal okamžite, ledva Sakura dopovedala a pozrel sa ponad jej hlavu na osvetlenie.
,,Ale no ták Sasuke, prečo nie? Veď je to len tanec. Ani sme ťa nevideli tancovať. Choď!“ hučali do neho Kiba, Kankurou aj Lee. Dokonca aj Gai, ktorý začal predvádzať akési tanečky šelmy z listovej.
Chalani ho doslova dosácali až pred Sakuru, ktorá sa pozerala mojim a Narutovým smerom. Sasuke niečo zavrčal a zazeral na nich.
,,Aj Naruto a Hinata by si mali zatancovať!“ zvolali a tiež nás postrkali ich smerom. Naruto teda pokrčil plecami a chytil ma za boky. Čo krok, to šlapanec na nohu. Sakura hneď na to schmatla Sasukeho a snažila sa s ním tancovať, no on sa ani nesnažil. Ruky mal zo slušnosti položené na jej bokoch a ledva robil nejaké kroky. Svoj pohľad znudene sústredil na stenu oproti sebe. Udusila som smiech na Narutovom pleci. Nevedela som prečo, ale prišlo mi to naozaj smiešne. Ale zrazu mi znovu šliapol na nohu a smiech ma prešiel. Keď skončila pesnička, necítila som si prsty. Sasuke sa vykrútil zo Sakuriného zovretia a šiel k baru, kde si objednal niečo na pitie. Ja som si sadla za stôl a vyzula som si balerínky. Pošúchala som si boľavé miesta a napila sa minerálky. Vedľa mňa sa odsunula stolička a Gaara si prisadol. Skúmavo sa na mňa pozrel a ja som od hanby sklopila hlavu.
,,No, Hinata...“ ruky spojil a lakte vyložil na stôl. Oprel si o spojené dlane hlavu. Bola to jeho typická póza, keď premýšľal.
,,Podľa toho, čo som vyrozumel pri konverzácii našej skupinky, som veľmi prekvapený, šokovaný a zároveň nechápem o čo tu ide.“ Pozrel sa na mňa kútikom oka a potom sa opäť zadíval pred seba.
Postavila som sa a kráčala som do druhej miestnosti, ktorá bola voľná. Gaara ma nasledoval. Po ceste som si všimla, že nikto nám práve teraz nevenuje pozornosť a to mi vyhovovalo. Vlastne až na jedného... Sasuke ma pozoroval čiernymi očami, zatiaľ čo Naruto sedel vedľa neho a niečo do neho hučal.
Nič mi nerobí väčšiu radosť, ako pridávanie nových dielov mojej série a sledovanie vaších komentárov. Veľmi pekne vám ďakujem!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Misia pre V: Tak si hovorím, že keby to celé nedramatizovali Hinatine myšlienkové pochody, tak by mohol príbeh prerásť do slušnej shakespearovskej komédie, obzvlášť teraz, keď je tam už aj Gaara ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
ja nie som zástancom sasuhina skôr naruhina ale musím uznať že tento aj všetky ostatné diely boli úžasné naozaj skvelé ani vo sne by ma nenapadlo že by sa mi mohla páčiť poviedka kde je sasuhina ale je to super
All we have to decide is what to do with the time that is given to us
A single dream is more powerful than a thousand realities
-J.R.R.Tolkien
--------------------------------------------------------------------------
FC pre -Mieko-chan-
Poviedky od -Mieko-chan-
Moja "začínajúca" FB stránka
Uf.. ja ťa asi milujem.. * * xD Zakomponovať tam do toho všetkého presne postavu, ktorá sa tam teraz hodí v takej tej pozícií "priateľa" a k tomu veľké plus - jednu z mojich obľúbených postáv.. chjom.. čo by som bez teba dnes robila? Normálne mám chuť napísať nejakú jednorázovku.. desím sama seba.. o.o xDDDD
~FC for mestekova~
Moje FanFiction
Wau a moc se mi libila scenka Gaara a Hinata !! To bolo take kawai ! Jsem zvedava na ten jejich rozhovor.... No *_* (miluji GaaHina skodaze tady nejsou spolu ) he chudak sasuke uzasny dil sasuhina
30.7.2012
http://aikoandsayuri.blog.cz/
ÁÁÁ, mě se to tak strašně líbí!!!
Takže ještě Gaara?!?! Páni, to by se mohlo ještě tááák zamotat! Bože, ale jsem tak nadšená já prostě hltám každé slovo, je to úchvatná povídka a já jsem neskonale vděčná že ji píšeš, přidáváš a že ji můžu číst!!! Prostě nádherný!
Takže se těším, co se vyklube z debaty Gaary a Hin, co nám pravděpodobně vyposlechne Sasuke a jesti třeba Naruta netreflí šlak z chlastu, nezahrabe se a nenechá Hinatku Sasukemu, protože to tak chci!!!!
No - jednoduše se těším na pokračování
Kakashi&Kami
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru