manga_preview
Boruto TBV 07

Tajemná dívka u Akatsuki 04-Lov

Kei a Sasuke vyšli před jeskyni a vydali se do Skryté Oblačné vesnice.
"Jsou ocasí démoni silní?" Zeptal se po chvíli Sasuke.
"Jak pro koho a jak který. Hachibi je, ale druhý nejsilnější." Odpověděla mu Kei a pokračovala v cestě.
"Bojovala jsi už s nějakým?" Snažil se přerušit tu napjatou atmosféru Sasuke.
"Jo." Řekla stručně Kei a dál mlčela.
"Změnila ses. Byla jsi taková veselá a pořád jsi něco říkala, tak co se stalo?" Položil Sasuke otázku, která ho trápila už delší dobu.
"Já se změnila? Když je člověk v Akatsuki, tak si moc přátel nenajde. A ty jsi taky jiný, ten Sasuke, které ho jsem milovala, by byl rád, že jsem živá a neříkal by mi, že mám bejt mrtvá." Zastavila se Kei a zadívala se Sasukemu do očí. Její pohled byl tak chladný, ale zároveň smutný.
"M-milovala?" Zopakoval to slovo Sasuke.
"Jo, každou volnou minutu jsem myslela na tebe." Potvrdila mu to Kei.
"Já se o tebe taky strachoval, ale u Akatsuki člověk nikdy neví, co je pravda. Vždyť tam jsou samí podivíni." Snažil se obhajovat Sasuke.
"Co kdyby jsme se přestali hádat a byly konečně spolu?" Usmála se Kei.
"Souhlasím." Kývl Sasuke a políbil Kei. Když se od sebe odtrhli, tak se rozešli, aby měli co nejdříve chyceného Hachibiho.

Když před sebou konečně viděli Skrytou Oblačnou, tak se rozešli směrem k jednomu oplocenému cvičišti.
"Nic nedělej a nech mě mluvit." Řekla Sasukemu Kei a ten jen přikývl.
"Dobrý den, potřebovali by jsme pomoc." Usmála se Kei na oblačného ninju, který zrovna odpočíval.
"Co tu chcete?!" Stoupl si ninja do bojové pozice.
"Jak jsem řekla. Pomoc." Přemístila se k němu Kei a přimáčkla ho k plotu.
Sice vypadá mile, ale pořád je nebezpečná. Polkl Sasuke, při své myšlence.
"Akatsuki já nikdy nepomůžu!" Snažil se křičet ninja, ale sotva mluvil.
"Když ne po dobrém, tak si to zjistím sama." Usmála se Kei a aktivovala kurai me.
"C-co to je?" Divil se ninja, ale to už cítil palčivou bolest ve svých očích. Z jeho očí stoupaly pramínky dýmu a Kei se usmívala. Když dým ustal, tak se ninja sesunul k zemi.
"Jdeme do Rokliny blesků." Vypne Kei kurai me a vyrazí na cestu.
"Jak víš kam jít? Vždyť jsi ho zabila, než něco řekl." Doběhl ji Sasuke.
"Projela jsem mu myšlenky a pak mu vypálila oči." Odvětila Kei a přidala do kroku.

Po chvíli došli do Rokliny blesků, kde trénoval Bee.
"Kde jsi Hachibi?!" Začala křičet Kei.
"To chceš, aby o nás věděl?" Strčil do ní Sasuke, ale to už se tam objevil Bee a odhodil Sasukeho pryč od Kei.
"Tady to je pěkná dívka, co jsi to ty za de**lka?" Začal rapovat Bee a kouknul na Sasukeho, ale v tom mu Kei vrazila pěstí.
"Co mi házíš s přítelem!"
"Já jsem se jenom bál a on to je mladý pár." Začal Bee.
"Ty jsi jinchuuriky?" Zvedl se ze země Sasuke.
"Jasně. Osmička je jméno mé a dám vám hnedka po tlamě." Vytahl své meče Bee a čekal, co se bude dít.
"Jdeme na něj Sasuke!" Rozkázala Kei a rozeběhla se proti Beemu. Bee se roztočil a začal taky útočit.
To je ono, jen pojď na mě. Ušklíbla se Kei, ale v tom se Bee otočil a trefil Sasukeho, kterého řízl do ruky.
"Tady tenhle Emo kluk je tu*ý jako buk." Pronesl Bee, když se zastavil.
"Jdi s těma rýmama někam!" Křikl na něj Sasuke, kterého Beeho rapování už vytáčelo. Ale to už se na Beeho ze zadu řítila Kei a Bee stihl jen tak tak uhnout.
"Páni holka válíš, až mě z toho svádíš." Usmál se Bee.
"Moc si o sobě myslíš!" Křikla na něj Kei.
"Uvidíme." Obalila Beeho Hachibiho chakra a rozeběhl se proti Kei a ta se rozeběhla proti němu. Když byla Kei kousek od Beeho pěsti, tak se přemístila za jeho záda. Bee ji odhodil ocasem, ale Kei si na něj stihla umístit pečeť.
"Kei!" Vykřikl Sasuke a rozeběhl se proti Beemu, který ho znovu odhodil.
"Tak a teď se uvidí." Řekla Kei a složila pečetě pes-drak-kůň-pták a z Beeho začala mizet Hachibiho chakra.
"To co se tu děje, vidím nějak bledě." Rapoval i v této situaci Bee.
"Co se stalo?" Nechápal Sasuke.
"Sasuke, to je moje technika." Odpověděla mu Kei rozeběhla se na Beeho, ale Bee se vzpamatoval a skočil za Sasukeho, kterého chytil pod krkem.
"Nevrť se tak hochu, bolí to jen trochu." Začal škrtit Bee Sasuke, ale ten aktivoval Susano'o a odhodil Beeho. Bee se proměnil v Hachibiho.
"Teď vám osmička předvede, co všechno dovede." Rapoval Hachibi.
"To musíš pořád rapovat, když to neumíš?!" Křičel na něj vytočený Sasuke.
"Sasuke, když jsem byla v Konoze, tak jsi chtěl vědět moje tajemství, tak já ti ho ukážu. Jistě sis všiml té zvláštní pečetě, kterou mám na krku. Naruto to má v sobě zapečetěného Kyuubiho, ale má v sobě jenom půlku jeho síly. Druhá půlka byla zapečetěna do mě." Řekla Kei a proměnila se v Kyuubiho.
"A sakra, jsme nahraní, Kyuubi se rozohní." Pronesl Hachibi a zaútočil na Kyuubiho.

Hachibi padl do vody vyčerpáním a Kei se sesunula taky.
"Kei!" Vykřikl Sasuke a v duchu se fackoval za to, že jí vůbec nepomohl.
"Já jsem v pořádku, běž svázat Hachibiho." Odpověděla Kei a Sasuke šel pro Hachibiho. Sasuke vzal Hachibiho přes rameno a i s Kei se rozešli do jeskyně.
"Promiň." Řekl po chvíli Sasuke.
"Za co se omlouváš?" Podívala se na něj Kei.
"Za to, že jsem ti nepomohl." Posmutněl Sasuke.
"To je v pořádku, já bojovala a ty ho neseš." Rozesmála se Kei a Sasuke se k ní připojil. Když konečně dorazili zpět do jeskyně tak na ně již čekal Pein.
"Jsem rád, že jste již zpátky z úspěšného lovu." Řekl Pein při pohledu na Beeho.
"Jo, můžeme kdykoliv začít." Řekla Kei a naznačila Sasukemu, ať hodí tělo na zem.
"Dobře. Kuchyose: Gedou Mazou." Udeřil Pein rukou do země a přivolal sochu kacířského démona. A na jednotlivých prstech se objevovaly barevné obrysy členů. Pein i Kei vyskočili na prsty a Sasukemu došlo, že by měl asi skočit na nějaký prst, ale to mu už Pein ukázal, kam má skočit.
"Fūinjutsu: Genryū Kyū Fūjin." Řekl Pein techniku a socha upustila svitek, který měla v ústech a z pusy ji vylétli modří draci, kteří se vrhli na Beeho a vyzdvihli ho do výše.

O pár dní později
Když vyjímání démona skončilo, tak Beeho bezvládné tělo spadlo na zem.
"Tak to máme hotové. Už zbývá jen Kyuubi." Když to Pein řekl, tak v Sasukem hrklo.
To zabijí Naruta a co je nejhorší, co když budou chtít vyjmout Kyuubiho i z Kei, to ji zabijí? Vědí vůbec Akatsuki, že Kei je taky jinchuuriki? Honily se Sasukemu myšlenky v hlavě.
"Můžete jít, Kei ty tu zůstaň." Řekl Pein a všichni zmizeli.
"Co chceš?" Přišla k Peinovi Kei.
"Sasuke, řekl jsem, aby jste odešli." Obrátil svou pozornost k Sasukem Pein.
"Já neodejdu! Kei nezabijete!" Vrhl se před Kei Sasuke, který byl odhodlán s Peinem bojovat, ale Pein se začal smát.
"Proč si myslíš, že ji chci zabít? Aha, ty víš, že má v sobě Kyuubiho, že jo?" Smál se dál Pein.
"Jo." Byl stále připraven k boji Sasuke.
"Nezabiju ji, stačí nám vyjmout Kyuubiho z Naruta." Řekl Pein a odstrčil Sasukeho.
"Kei, ty půjdeš pro Kyuubiho. Můžeš sebou vzít i Sasukeho." Řekl Pein a zmizel.

Poznámky: 

Tak další díl, doufám, že se vám bude líbí.

4.77778
Průměr: 4.8 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Pá, 2013-11-29 12:31 | Ninja už: 4297 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Bee to s tím svým rapem zabíjí Laughing out loud A to totálně Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, St, 2013-06-12 20:26 | Ninja už: 4543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

je to dobre ale nepaci sa my vyvin udalosti.....

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Čt, 2013-06-13 13:52 | Ninja už: 4278 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuji a on se vývin těch událostí trochu změní.