manga_preview
Boruto TBV 09

Tajemná dívka u Akatsuki 03-pravda

"Copak? Nějaký překvapený, Sasuke?" Ušklíbl se Pein.
"Tak mi to vysvětli! Jak je to sakra možný!" Začal křičet Sasuke.
"Já ti to vysvětlím." Řekla mile postava, která stála ve dveřích.
"Ale ty máš být mrtvá! Já jsem tvoji mrtvolu oplakal, tak aspoň pojď blíž!" Nechtěl se Sasuke uklidnit.
"Dobře." Řekla Kei a popošla blíže k Sasukemu. Měla na sobě Akatsuki plášť a vlasy měla svázané do culíku. Když chtěla obejmout Sasuke, tak Sasuke uhnul.
"Sasuke, co to děláš?" Řekla smutně Kei.
"Jdi pryč! Ty nejsi skutečná Kei, ta je přece mrtvá!" Ustoupil od ní Sasuke.
"Ale proč to pořád říkáš? To nejsi rád, že žiju?" Zaleskly se Kei oči.
"Vidíš Sasuke, jak jsi ji ranil. Vypadá to, že bude brečet." Vložil se do toho Pein.
"Ona není Kei. Já viděl její mrtvolu." Odvětil mu bez zájmu Sasuke.
"To byl klon, tak proč nevěříš, že žiju!" Zakřičela na něj Kei.
"Klon hned zmizí! Ty jsi jen přelud nebo nějaký špatný trik!" Odporoval ji Sasuke.
"Ale to byl speciální klon. Když pro tebe šel Zetsu, tak se bílý Zetsu taky změnil na tebe a zabil ANBU, kteří tě sledovali." Vysvětlil mu Pein.
"Mě někdo sledoval?" Nechápal Sasuke.
"Jo a ta moje mrtvola, byl přeměněný Zetsuův klon." Řekla uraženě Kei, kterou přestalo bavit, že ji ignorují.
"Aha, no tak to bych se ti měl asi omluvit." Posmutněl Sasuke, když si uvědomil svoji chybu.
"Jo. Nejdřív mě požádáš o ruku a já odejdu z Konohy, pak uvidíš mou mrtvolu a myslíš si, že jsem mrtvá, a když mě potkáš, tak místo toho abys byl šťastný, že žiju, tak jsi tvrdohlavý a říkáš mi, že mám být mrtvá." Vynadala mu Kei a políbila ho.
"Neruším vás?" Odkašlal si Pein.
"Mě tu nevadíš." Řekli oba dva zároveň, ale Pein chytil Sasukeho za košili a odtáhl ho od Kei.
"Musíme tě jít představit ostatním." Řekl Pein a vydal se na cestu.

mezi tím v Konoze
Naruto se procházel s Hinatou po Konoze a nakupovali věci pro jejich budoucí dítě.
"Zlato, neměli by jsme vybrat jméno pro dítě?" Zeptala se Hinata Naruta.
"Asi jo, ale musíme vymyslet jméno jak pro holku, tak pro kluka." Usmál se Naruto a Hinata trochu zčervenala.
"Miluju na tobě, když se červenáš." Políbil Naruto Hinatu na tvář a ta zrudla ještě víc. Tomu se Naruto zasmál a po chvíli se s ním začala smát i Hinata.
"Tak holčička by se mohla jmenovat Aiko a jméno pro kluka vymyslíš ty." Usmála se Hinata.
"Aiko to je nádherné jméno a kluk by se mohl jmenovat Takashi." Navrhl jméno Naruto.
"Jo, to zní dobře." Řekla mile Hinata a pokračovali v cestě, ale v tom potkali Itachiho.
"Ahoj Itachi, kde je Sasuke? Dlouho jsem ho neviděl." Zeptal se Naruto Itachiho. Itachi doufal, že se ho na to Naruto nezeptá a tak se snažil rychle něco vymyslet.
"Je na misi." Řekl nervózně Itachi.
"Aha, tak já dojdu za babčou a zeptám se jí, kdy se má vrátit." Usmál se Naruto.
"Dobře. Já už musím jít, tak ahoj." Rozloučil se Itachi a šel pryč.
"Nezdá se ti nějaký nervózní?" Zeptala se Hinata.
"Byl trochu divný asi se něco stalo." Řekl Naruto a rozešel se i s Hinatou k budově Hokage. Cestou ještě koupili pár věcí pro dítě do pokoje a šli za Tsunade.

"Tsunade no baachan!" Zakřičel Naruto, když rozrazil dveře bez klepání.
"Co je, Naruto?" Zeptala se naštvaně Tsunade.
"Kdy se Sasuke vrátí z mise?" Ptal se Naruto.
"Takže to ještě nevíš? Se teda divím, že ti to nikdo neřekl, i když asi se báli porušit můj příkaz." Začala si povídat sama se sebou Tsunade.
"Tsunade-sama, co se stalo?" Zeptala se Hinata a upoutala na sebe pozornost.
"Hinato, ty jsi tu také? Jak se ti daří? Není ti nevolno? A přijď brzy na kontrolu." Začala měnit téma Tsunade.
"Mám se dobře a určitě přijdu, ale co Naruto neví?" Odpověděla jí Hinata.
"Tak dobře, ale Naruto nezačni vyšilovat." Řekla Tsunade.
"Slibuji." Odpřísáhl Naruto.
"Sasuke odešel z vesnice." Oznámila jim Tsunade a čekala jejich reakci.
"Cože?" Nevěřili tomu Naruto s Hinatou.
"Odešel kvůli smrti Kei. Asi se chce pomstít, ale Naruto opovaž se ho jít hledat. Zdá se, že Sasuke zabil ANBU, kteří ho měli přivést zpátky." Řekla smutně Tsunade, protože se pořád nevyrovnala se smrtí Kei a odchodem Sasukeho.
"Ale on je můj nejlepší kamarád, tak ho nemůžu nechat jen tak odejít. Co když se mu něco stane?" Ptal se sám sebe Naruto.
"Nechte to být, já se o to postarám a doufám, že se Sasuke vrátí. A teď jděte." Řekla Tsunade a vyhodila Naruta s Hinatou ze své kanceláře.

"Hinato, co si o tom myslíš?" Zeptal se Naruto hned po tom, jak opustili kancelář Hokage.
"Já si myslím, že by jsme měli zůstat v Konoze, dokud se nedozvíme, kde Sasuke je. A pak ho půjdeme hledat." Řekla svůj názor Hinata.
"Asi jo, ale ty zůstaneš v Konoze, protože budeš muset dávat pozor na naše dítě." Objal ji Naruto a dal jí polibek na tvář.
"A ty budeš riskovat svůj život?" Ptala se nevěřícně Hinata, ale Naruto ji umlčel polibkem.
"Neboj se, nic se mi nestane." Řekl něžně Naruto po tom, co se od sebe odtrhli, aby nabrali dech.
"Třeba se vrátí sám." Usmála se Hinata a i s Narutem vyšli ven.

u Akatsuki
"Takže lidi tohle je Uchiha Sasuke." Řekl Pein a ukázal na Sasukeho.
"Už zjistil, že Kei žije." Usmál se Zetsu.
"Já jsem Madara. Uchiha Madara a jsem vůdce." Řekla silueta ve stínu.
"Řekl bych, že máš být mrtvý, ale to jsem si myslel i o Kei." Řekl mu Sasuke.
"Já jsem Pein, ale to víš. Vystupuji jako vůdce, ale jsem pouze zástupce. A teď se ti všichni představí." Řekl Pein.
"Já jsem Konan a jsem v týmu s Peinem." Usmála se mile modrovláska.
"Hoshigaki Kisame, rád tě poznávám a do teď jsem byl v týmu s Kei. a ještě něco, nejsem ryba." Řekl mu s úšklebkem Kisame.
"Já jsem Zetsu, ale mě už znáš." Řekl bílý a černý Zetsu zároveň.
"Tak to by bylo a teď provedeme pár změn, jak budete v týmech. Takže Pein zůstane s Konan, Sasuke bude s Kei, Zetsu bude sám a já budu s Kisamem." Řekl Madara.
"Takže se zase budeš chovat jako bl.ec a budeš pořád nosit tu oranžovou masku?" Zeptal se Kisame.
"Ne, budu se chovat jako teď a tu masku budu nosit pořád." Odpověděl Madara.
"Dobře." Řekl Kisame.
"Tak a teď můžete všichni jít. Sasuke a Kei tu zůstanou, protože jim dám jejich první misi." Řekl Madara a všichni kromě Kei a Sasukeho odešli.

"Co to bude za misi?" Zeptal se Sasuke.
"Jednoduchá. Půjdete chytit Hachibiho. Nějaké dotazy?" Řekl Madara a vyšel ze stínu.
"Proč jsi byl ve stínu, když máš na sobě tu masku, která ti kryje obličej?" Zeptala se Kei, která si zkoumala lak na nehtech.
"Já myslel dotazy k misi." Řekl Madara.
"Aha, tak to teda žádný." Řekla Kei.
"Já jo. Na co chcete bijuu?" Zeptal se Sasuke, protože mu bylo jasné, že půjdou i po Narutovi, který je taky jinchuuriki.
"Na náš plán ovládnutí světa Tsuki no Me." Řekl Madara.
"A na to potřebujete Hachibiho?" Zeptal se Sasuke.
"Ne. Na to potřebujeme všechny bijuu." Odpověděl Madara.
"A kolik jich zbývá chytit?" Zajímal se dál Sasuke.
"Už jen Hachibi a pak Kyuubi, ale teď jděte." Řekl Madara, který dal svitek s informacemi Kei.

Poznámky: 

Tak další díl je na světě. Doufám, že se bude líbit Eye-wink

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Pá, 2013-11-29 13:30 | Ninja už: 4324 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Nejsem ryba Laughing out loud
(ale jsi Sticking out tongue)
Naruto s Hinatou se mi zamlouvají Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD