manga_preview
Boruto TBV 09

Pouze pro Psychopaty^2

Filosofie
Teologie
Věda



Naše heslo je:

"Inteligence jde ruku v ruce se šíleností"



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

:VYBRANÉ DŮLEŽITOSTI:

Logické hry:

Myšlenky:

Alucardosama


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2014-06-14 11:03 | Ninja už: 4414 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Já můžu nesnášet většinu lidí, mě to nezatěžuje Laughing out loud. Já nelžu a od lidí ve svym okolí očekávám totéž.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2014-06-14 19:31 | Ninja už: 4553 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Nelhat, dle mého znamená, buď mluvit pravdu, skoro pravdu nebo skoro lež a to ti klidně věřím. Budu na tom podobně.
Ale jestli tím myslíš, že cokoliv řekneš je pravda a nic než pravda, pak ti nevěřím. To v dnešním světě prostě není možné.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2014-06-14 20:13 | Ninja už: 4414 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ok. Tak jednoduše. Lhát znamená úmyslně říkat věci, který nejsou pravda. Pokud se člověk mýlí, pak nelže. Tomu se těžko vyhnu, že, člověk se stále učí. Jsou věci, který lidem raději neříkám, ale to taky neni lhaní.

Nevim, co jsi chtěl říct tou dnešní dobou. Skoro pravda/skorolež... achjo. Buď říkám pravdu, a nebo neříkám.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2014-06-12 17:43 | Ninja už: 4553 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

tak není to pravda, není to ani úplná lež. Záleží na tom, jak moc si člověk svou historku přibarví, potom se octne blíž skoro pravdě nebo skoro lži.

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, St, 2014-06-11 20:42 | Ninja už: 3654 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

Já si teda myslím, že pravda je celý ten fakt v úplném a pravdivém znění, skoropravda je ten samý fakt, ale buď není úplný jako pravda (něco bylo řečeno, něco ne), nebo je jeden nenápadný a nepotřebný fakt mírně pozměněn, někdo tomu říká white lie (což je sice na stejném principu, ale celý ten fakt je podán nesprávně tak, aby to nikomu neuškodilo. A stejně je to lež Laughing out loud). No a lež je zase úplně něco jiného- prostě fakt podaný úplně nesprávně a pak záleží na tom, jak ho podáš, jestli to bude lež jakože lež nebo jestli to bude lež jakože white lie.

Prostě podle mě skoropravda nemůže být to samé co lež. Totiž když lžu, tak neříkám vůbec pravdu, Když ale říkám skoropravdu, tak říkám pravdu, kde něco z celého faktu zamlčím...

Doufám, že jsi mému zmatenému projevu porozuměl Laughing out loud Laughing out loud

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele Mezaigakure
Vložil Mezaigakure, St, 2014-06-11 23:23 | Ninja už: 5386 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Pěstitel rýže

To je zajímavý názor. U zamlčování bych pochopil, ale podání nepravdivé informace (v tomto případě velikosti trička) podle mě není zamlčování.... Pokud, jak píšeš, že " něco bylo řečeno, něco ne " tak bych souhlasil, je to zamlčování... Ale když to bylo řečeno všechno, jen nepravdivě... ? Když je to ten nedůležitý fakt, sedí to na ten tvůj popis white lie... Což je pořád lež, nemýlím-li se Smiling

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, Čt, 2014-06-12 09:29 | Ninja už: 3654 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

Hele to je taky zajímavé Laughing out loud no pokud ve skoropravdě něco pozměním, máš pravdu, bude to už lež, ale zase, něco tam je pravdivého... kdežto ve lži je podle mě pozměněno prakticky všechno. Třeba:
Lež: "Uklidil jsi pokoj?" "Ano."
Pravda: "Uklidil jsi pokoj?" "Ne."
Skoropravda: "Uklidil jsi pokoj?" "Tak středně."
Asi to ale bude tak, že skoropravda je buď zamlčení nějakého faktu (což v mém příkladu nijak moc nejde nic zamlčet Laughing out loud) nebo je to tvrzení na pomezí pravdy a lži (protože pravda je ne a lež je ano, tak to středně je jakoby napůl ano, napůl ne).... ach jo, začínám se do toho zamotávat Laughing out loud

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele Mezaigakure
Vložil Mezaigakure, Čt, 2014-06-12 14:01 | Ninja už: 5386 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Pěstitel rýže

Tahle skoropravda, kterou zmiňuješ bohužel nijak nesouvisí s mojí otázkou ohledně triček (na kterou čekám odpověď Laughing out loud)... To je úplně něco jiného... K tomu tvému... pomohl sem si wikipedií a nenašel jsem skoropravdu, ale našel jsem něco velmi podobného, možná stejného a to je polopravda. Wikipedie říká, že polopravda je ve skutečnosti pořád lež, s čímž souhlasím.

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, Čt, 2014-06-12 16:51 | Ninja už: 3654 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

Laughing out loud omlouvám se tedy za odbočení od triček Laughing out loud no já bych to tričko brala už jako lež, XL je sice podobný název jako L (prostě zamlčím X, řeknu jenom L), ale zase - já to chápu jako dvě úplně jiný věci, jako věci, které se jen tak nespletou dohromady. Takže to je lež Laughing out loud
K polopravdě - přečetla jsem si to a ano, je to lež, ale příjde mi, že to asi není to samé co skoropravda. Protože v tom příkladu, který tetička Wiki uvádí, syn sice říká na jednu stranu pravdu, na druhou stranu lže. Kdežto ve skoropravdě by něco zamlčel tak, aby to vypadalo úplně stejně, jako skutečnost, prostě zamlčí něco ne tak zásadního, jako ten syn.
Radši to shrnu Laughing out loud polopravda = lež a to se nerovná skoropravdě.

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele Mezaigakure
Vložil Mezaigakure, Čt, 2014-06-12 19:03 | Ninja už: 5386 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Pěstitel rýže

To s těma tričkama jsem nenapsal zrovna ideálně, představ si místo toho L, že si koupil třeba S ... Bylo to myšleno tak, že si prostě koupil jinou velikost, než řekl ( Řekl, že si koupil tričko XL a ve skutečnosti si koupil S ... prostě jiná velikost )... V tomhle se teda shodneme, že je to lež, pokud to dobře chápu Smiling

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, Čt, 2014-06-12 22:36 | Ninja už: 3654 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

Ano, pochopil jsi to dobře Smiling

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2014-06-10 21:17 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Pokiaľ pozmeníš čokoľvek s úmyslom uviesť niekoho do omylu, je to klamstvo, bez ohľadu na to, že všetko ostatné, čo povieš je pravda. Ide iba o ten jeden fakt, ktorý si pozmenil a o nič iné.

Pojem "skoropravda" sa nedá aplikovať na lživé tvrdenie. "Skoropravda" je zamlčanie časti pravdy, na základe, ktorej si niekto vyvodí sám nesprávny uzáver a nie priame pozmenie faktov.

V tomto kontexte je samozrejme otázne, či "skoropravda" ako taká vôbec existuje, lebo napríklad podľa Kissingera je pravda kreatívnym zoraďovaním faktov - tj. pravda nemusí obsahovať všetky fakty na to, aby bola pravdou.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Út, 2013-12-10 11:59 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Hlavní pointa je vcelku jednoduchá. Dostane se k ní však až ke konci, tak zkuste být trpělivý. Dává to takový celkový celistvý smysl a to se mi na tom líbí.

https://www.youtube.com/watch?v=QvLsNP31MM4

PS: Sem tam se přeřekne, něco řekne obráceně nebo se v něčem možná i splete, ale to jsou věci, který pro pochopení pointy nejsou zásadní.

Podpis:

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Po, 2013-06-17 14:40 | Ninja už: 6299 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele ArchimondS
Vložil ArchimondS, Ne, 2013-07-21 22:42 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

Zajímavá úvaha a spojitosti. Nevyjádřím se přesně k základní otázce, ale navážu trochu na tu lingvistiku. Obecně bych se nebál říct, že neumíme vyjádřit pravou podstatu věci, ale pouze a jenom ji více či méně popisujeme a snažíme si ji tímto způsobem přiblížit. Na Zemi máme spoustu jazyků a tedy spoustu názvů pro stejnou věc, pokud tedy daný jazyk vůbec výraz pro danou věc obsahuje.

Přijde mi to hodně zajímavé a taky dost omezující, protože můžou nastávat situace, kdy vidíme něco nového, ale neumíme si to vysvětlit a je to mimo naše chápání, protože pro to nemáme název v naší řeči. A i když najdeme vhodný název, pořád je to jenom popis věci, ale nevystihuje pravou podstatu. Je to dost zajímavé, stejně jako teorie tvrdící, že to co vidíme vlastně nevidíme, pouze pozorujeme objekt díky odrazu slunečního záření, nikoliv přímo objekt. Už mi to začíná připomínat Matrix Laughing out loud

Obrázek uživatele Laudatur
Vložil Laudatur, Po, 2013-08-19 09:07 | Ninja už: 5307 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: Prostý občan

Všetko ohladom ligvistiky je veľmi zaujimavé. Ja osobne ešte len nastupujem na psychologiu a už vopred sa pripravujem a budeme stáť o získavnie informácii o psycholingvistike. Naša schopnosť vyjadrovania a slovná zásoba môžu jediné vyjadriť našu predstavivosť a práve to je to čo ju obmedzuje. Čím ma človek dokonalejšiu slovnú zásobu obohatenú o rozmanitejšie výrazy, tým lepšie dokáže druhým vysvetliť jeho myšlienky a nie len to aj jeho samotné myšlienky a predstavy sa tým zvyšujú na vyššiu uroveň.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Po, 2013-08-19 10:45 | Ninja už: 6299 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Zdá se mi to, či zde skutečně 'schopnost vyjadřování' a 'úroveň představ' přisuzuješ pouze verbálnímu projevu?

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Laudatur
Vložil Laudatur, Ne, 2013-08-25 11:29 | Ninja už: 5307 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: Prostý občan

Nerob ukpavené závery. Ja si len myslím že je verbálny prejav a predstavivosť tak neoddelitelná ako elektrický prúd a napätie.

Obrázek uživatele Undystian
Vložil Undystian, Ne, 2013-08-25 10:53 | Ninja už: 4108 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Hovorí že v živote by si nevedel o existencii Atomu. Keby slovo atom nevzniklo a nebol by cez microskop objavený. Aj teraz keď si predstavuješ v mysli rôzne scenérie, každá ma slovný význam. Alebo lepšie skús vyjadriť svoju predstavu bez toho aby si nedokázal ju popísať.

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2013-05-28 10:04 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Říkají vám něco jména Teal Scott, nebo David Icke? Tyhle 'lidi' já poslouchám už třetí den a jsem docela v hajzlu. Když jsem se zamyslela nad celkovým bytím, tak s emi udělalo špatně. Z práce do práce, prachy, chlast chlebíčky a šlapky. Jo a ještě válka, abych náhodou nezapoměla na něco z předností těch inteligentů co se nás tady všechny snaží ovládat strachem. Hodně mně dostalo tvrzení, že měsíc je pouze obyčejná dutá hmota či co, která slouží, jako zesilovač naší gravitace, která nejde ze spodu, ale z vrchu. Šediváci ví odkud. Všechno se podivně točí kolem Staurnu a já se ztrácím v tvrzení, že jsem tady z úplně jiných důvodů. Motá s emi z toho hlava a to jsem se ještě nedostala do pořádných detailů, abych dala dohromady kostru téhle velké pravdy. Jakože pocházíme z třepetavé jemnohmoty (asi něco jako andělé (třepatavé křídla bych řekla) do které se přes hrubou hmotu zase musíme vrátit zpátky 'nemusíme měli bysme) a že neexistuje zlo ani dobro, ale jemnohmota a hrubohmota? Uffff dobrá tedy. Začala jsem u Iluminátů a zváštně jsem se dostala až k Davidovi. Ví tady aspoň někdo aspoň trošičku o čem se tady bavím a mohl by to semnou probrat? (:

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Alchemi-chan
Vložil Alchemi-chan, Pá, 2013-08-23 20:16 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Tak řekla bych, že je dnes dost důkazů, aby se o něčem, jako jsou ilumináti dalo ASPOŇ uvažovat. Zatím to jsou pořád konspirační teorie, ale konec konců stačí, aby se člověk někdy podíval nad hlavu a přiznal si, že ta šachovnice na obloze má už pramálo společného s vykondenzovanou párou z letadel... A je to jen jedna z mnoha věcí. Ale bohužel, lidi nechtějí řešit. Nechtějí nad tím ani uvažovat. Samozřejmě ne všichni, bohužel si ale myslím, že je to pořád ta většina... Jak říkáš, ráno do práce, z práce domů, večer v hospodě si postěžovat nad vládou a nad tím, jak jejich životy stojí za houby a další ráno ten kolotoč začíná znovu. A nikdo mi nemůže říct, že za to nejsme zodpovědní my, ale ti "nahoře"... Jsem na to vysloveně alergická. Jak je možný, že se celý národ podřídí v podstatě malé skupině lidí, kteří si říkají "vláda"?
Ta teorie o tom, že Měsíc je vytvořen uměle, mě taky neminula. Pořád nevím, co si o tom myslet, ani nevím, jestli to vnímám jako pravdu nebo jako lež. Možná proto, že je to pro mě relativně ještě pořád nová informace.
Z těch dvou, které tu zmiňuješ, znám jen Davida Ickeho. Mám od něj knihu, která se mi ale nečte vůbec lehce a když se dlouho nimrám v této tématice, není mi pak úplně nejlíp... Možná právě proto, že to všechno dává dokonalý smysl a v tu chvíli si zkrátka musím přiznat, že tenhle svět je "trochu" jiný, než jaký ho vidíme. Nebo jaký ho vidět chceme.
S tou jemnohmotou a hrubohmotou v podstatě souhlasím. Když se vezme v úvahu, že vše jsou energie. Není to tak citově zkreslený, jako "dobro" a "zlo."

Jsem naivní a zasněná holka.
Ale ta naivita je sladká. Smiling
Z láskyZ láskyZ lásky By the way... SasuSaku & NaruHina fan! Z láskyZ láskyZ lásky

Obrázek uživatele Praise
Vložil Praise, Pá, 2013-05-31 11:45 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Myslím si že otázky bytia a pravdy sa dajú úplne jednoducho vyriešiť. Názormi nejakých ľudí ani vedcov moc never. Dokonca never ani tomu čo hovoria mnohí ľudia tu ako je Alucardo, pretože aj tie informácie čo má sú väčšina možno len báchorky, ktoré si niekdo niekde napísal a on to po nom prečítal a pochopil. Keď chceš poznať pravdu, najlepšie ju zistíš sama a nie od rúk uných. Pretože ľudia sú ako prímač, ktorí zachytáva informácie od vysielača. Lenže každí sme rozdielni a preto pre každého z nás môžu príjmané informácie znamenať niečo iné. Otázkou o illuminátoch by si sa už vôbec nemala podľa mňa zaujímať. Pretože taká veľká skupina ako illumináti by určite nedokázali tak perfektne riadiť svet ako sa hovorí. Čím viacej ľudí v nejakej bande, tým väčšia pravdepobnosť že ta banda upadne. A človek ako takého musíš chápať ako určitý evolučný stupeň. Z energie sa stáva hmota tvorí atómy a atómy tvoria nás a všetko. Musíš to chápať tak že ide len o zloženie látky, ktorú tvoria molekuly a atómy. Ver že ľudská mysel, není najvyšši evolučný stupeň. Niekde tam okolo nás určite existujú vyvinutejšie bytosti.

Im here almost from begin.

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Čt, 2013-06-06 13:32 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Jenomže, někdo ty odpovědi určitě ví, nebo na to přišel a já bych se k té bytosti ráda dostala. Mám tolik otázek. A že nemůžu věřit tomu co se říká ať je to tak, nebo onak je trošku komplikovanější. Někde přece naslouchat musím....začala jsem u sebe.....

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Praise
Vložil Praise, Út, 2013-06-11 08:59 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Videla si full metal alchemist ? Smiling Anime robené podľa mangy ? Aj tam bola spomenuta úžastná myšlienka. V bráne pravdy stála bytosť s postavoui pripominajúcou človeka. Ta postava mala predstavovať toho čo stal ú brány. A keď sa Edward opýtal bytosti kdo tá bytosť je. Bytosť odpovedala, že je všetko čo pozná boh, vesmír, svet, pravda ale aj on. Presne to je tá pravda. Pravda je taká, že život vznika z formovania energie a hmoty. Niekde vo vesmíre vznikla forma života na úrovni ako sme my, ktorá dokáže vnímať svet okolo seba viac, než napríklad pes alebo mačka. Presne takto isto sa niekde tam dalej vo vesmíre možno vyvinula rasa, ktorá vníma svet ešte lepšie ako my. Avšak ja osobne neverím v niečo ako boh v dnešnej podobe. Verím že boh existuje, ale určite nie tak ako ho opísujú krestania a všetky nábožestvá. Boh bude skorej reakcia, ktorá spôsobila vznik velkého tresku a vznik samotného vesmíru. Samozrejme to je všetko len môj názor a nemusí byť pravdou. Smiling

Im here almost from begin.

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Ne, 2013-05-26 19:07 | Ninja už: 4679 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

čo na to hovoríte? Mňa ako Ateistu tie jeho rádoby keci dosť hnevajú.

Kšá.

Obrázek uživatele Nakamura Kumiko
Vložil Nakamura Kumiko, Pá, 2013-09-27 20:19 | Ninja už: 4497 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Recepční v lázních

Ok, nevím co by tě na tom mělo rozčilovat? Čekala bych, že napíšeš, jak je nový papež dobrý, když takto neodsuzuje ateisty, ale tvoje reakce je pro mne nepochopitelná.

Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.


Obrázek uživatele Enii Uchiha
Vložil Enii Uchiha, Pá, 2013-08-23 16:11 | Ninja už: 4356 dní, Příspěvků: 213 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Keď si ateista a hnevajú ťa tie kecy, tak ich radšej ignoruj. Som síce kresťanka, ale moja viera nie je taká hlboká. To záleží aj od rodiny a spoločnosti, do ktorej sa narodíš. Osobne mi dokonca príde aj budhizmus ako lepšie (asi lepší výraz je logickejšie) náboženstvo, ale späť k tomu ateizmu. "Aj ateisti môžu ísť do neba"...Mňa by zaujímalo, kde ľudia prišli na to, že ďalej je nebo, peklo alebo "očista"...Evanjelici v očistu neveria..ako je to v iných náboženstvách, to neviem.
Jedno, ale viem: Nikdo z ľudí nevie, ako to po smrti vyzerá tam ďalej, a či tam vôbec niečo je.

ZÁKON RELATIVITY
- Politika sama osebe nie je svinstvo, iba jej výsledky...

Politika, pokiaľ ju nerobia ľudia nie je svinstvo, ale vznešená, ťažko pochopiteľná abstraktná veda. Aby ju pochopili aj neposlanci, treba im ju ukazovať na jednoduchých príkladoch zo života. A čo môže byť názornejšie ako svinský rypák v hŕbe hnoja...

Obrázek uživatele Danatael
Vložil Danatael, St, 2013-05-29 08:01 | Ninja už: 4730 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Je to možné, ale tvoje skutky ťa nespasia. Ako sa ateista dostane do neba? Prijme Ježiša a bude ho nasledovať. Z tvojho vyjadrenia usudzujem, že o to momentálne nestojíš. Napriek tomu si myslím, že by si o tom mal vedieť.

Ak ťa to upokojí, pokiaľ definitívne umrieš s tým, že Krista neprijímaš, do neba sa nedostaneš.

Vtedy rozveselil sa Ježiš v Duchu Svätom a riekol: Chválim Ťa, Otče, Pane neba a zeme, že si toto skryl pred múdrymi a rozumnými a zjavil nemluvňatám. Áno, Otče, tak sa Ti ľúbilo. Lukáš 10; 21

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, St, 2013-05-29 17:58 | Ninja už: 4679 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

“Ľudia hľadajú cestu do neba z jednoduchej príčiny - lebo zablúdili na zemi”
Plechanov

Kšá.

Obrázek uživatele Praise
Vložil Praise, Pá, 2013-05-31 11:49 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Jediný dôvod prečo ľudia hladajú cestu do neba, je strach z cesti do pekla.

Im here almost from begin.

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.