manga_preview
Boruto TBV 08

Pouze pro Psychopaty^2

Filosofie
Teologie
Věda



Naše heslo je:

"Inteligence jde ruku v ruce se šíleností"



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

:VYBRANÉ DŮLEŽITOSTI:

Logické hry:

Myšlenky:

Alucardosama


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Danatael
Vložil Danatael, Pá, 2013-05-31 12:10 | Ninja už: 4725 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

To vôbec nie. Je to ale veľmi rozšírená interpretácia. Ak by sme šli do hĺbky, nehľadám cestu do neba. Ja chcem byť s Ním. On je mojim dôvodom. Zjavenie krásne opisuje nový Jeruzalem, ale bez Neho by to bolo o ničom.

Do neba dôjdu tí, ktorí milujú Boha. Vidíš ten rozdiel? Strach nie je motiváciou. Áno, sú mnohý, ktorí tam chcú ísť preto aby unikli ohnivému jazeru, ale to nie je ten správny dôvod.

To my sme spravili z kresťanstva náboženstvo. Kresťanstvo je vzťah s Bohom. Liturgia, ktorá nevychádza z tohto vzťahu nie je ničím iným než prázdnym gestom.

Vtedy rozveselil sa Ježiš v Duchu Svätom a riekol: Chválim Ťa, Otče, Pane neba a zeme, že si toto skryl pred múdrymi a rozumnými a zjavil nemluvňatám. Áno, Otče, tak sa Ti ľúbilo. Lukáš 10; 21

Obrázek uživatele Praise
Vložil Praise, Pá, 2013-05-31 15:17 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Narodil som sa ako človek. Spoločnosť zo mňa spravila kresťana. Nespravil ho zo mňa boh. Možno keby pred 1500 rokmi Rímsky cisár nepovolí poddaním kresťanstvo. Možno by som bol dnes ateista. Taká je pravda.

Im here almost from begin.

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, St, 2013-05-29 00:21 | Ninja už: 4945 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Upřímně, mně je tenhle papež zatím dost sympatický, sympatičtější než Ratzinger - má pro mě osobně mnohem lidštější, čitelnější tvář. Nejsem křesťanka, ale netuším, proč by mě zrovna tohle mělo rozčilovat; přesně jak se píše v tom článku, když nevěříš "na nebe", tak je pro tebe tahle nabídka bezcenná a v podstatě ti může být ukradená. Pro ně to ale nějaký význam má, tak proč jim ho upírat?

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Út, 2013-05-28 23:43 | Ninja už: 5016 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Můžu na to říct že mi tím udělal značnou radost, je vidět že církev se vyvíjí pozitivním směrem.

Mimochodem, co tě uráží na tom, že ten člověk prohlásil že hodnotit se mají činny a ne příslušnost k církvi? Rád bych si poslechl tvůj názor na toto téma Smiling

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, St, 2013-05-29 18:25 | Ninja už: 4674 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

http://www.lidovky.cz/ateisti-skonci-v-pekle-opravuje-papezova-slova-vatikan-pi4-/zpravy-svet.aspx?c=A130527_142038_ln_zahranici_jv

Kšá.

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Čt, 2013-05-30 15:56 | Ninja už: 5016 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

To je mašinérie Vatikánu a nemá nic společného s papežem, který, protože je z Jižní Ameriky kde církev lidem pomáhá, místo aby je utlačovala, tak hlásá spravedlnost, rovnost a chce modernizovat církev a otevřít jí lidem. Nebo to alespoň tak vypadá.
Co se týče tvojí otázky, jestli chceš prostě umřít a nemít nic po smrti, je to tvoje věc a tvoje víra, nikdo ti to nevezme, stejně tak jako hinduisté věří v převtělení, nebo křesťané v nebe či peklo. Ale zdá se mi že nechápeš širší souvislosti a pořád nerozumím tomu, co tě tak uráží na tom, že papež prohlásil, že lidé mají být souzeni podle svých činnů, nikoli podle své příslušnosti.

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Čt, 2013-05-30 17:48 | Ninja už: 4674 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vatikán si zvolí pápeža ktorý svojimi výrokmi ide proti nim to sa mi zdá ako relatívna blbosť nie?Ľudia majú byť súdení podľa činov.. tak kam má ísť napríklad taký J.Stalin? Pre väčšinu Rusov je to osloboditeľ takže by mal ísť do neba , ale pre zvyšok sveta je to utláčateľ a diktátor takže by mal ísť do pekla.A tou urážkou som myslel tím že povedal že aj ateisti môžu ísť do neba aj keď tomu neveria.Ja viem že ked zomriem tak budem pod zemou alebo
vo váze a do neba sa dostanem jedine lietadlom.

Kšá.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2013-05-30 18:02 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Stalin, vzhledem k tomu, že ho odsoudili i sami Sověti a to konkrátně Chrusčov v roce 1956, kdy odsoudil budování kultu osobnosti, tak tvoje hláška, že většina Rusů ho má za osvoboditele je milná.
Pokud bych se na to díval z hlediska náboženství, tak není na nás abychom soudili kam příjde, ale na Bohu.
Proč je to urážka? On říká, že i když se pleteš a Bůh existuje tak můžeš jít do nebe. Na tom není nic urážlivého. Mimochodem to, že po smrti nic není je asi tak stejně podložené, jako to že je pak nebe. Tedy vůbec. A největši kouzlo spočívá v tom, že to nikdy podležené ani nebude. Na tom že ti někdo řekne že můžeš jít do nebe není doopravdy nic negativního.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Čt, 2013-05-30 18:22 | Ninja už: 4674 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No ale ja sa nemýlim boh nie je. Nie je to vedecky podložené.A je 21 storočie tak by si to ľudia mohli uvedomiť . Vo vyspelích krajnách je čoraz viac ateistov Nemecko Rakúsko USA Čina dosť ma prekvapilo Česko kde je to okolo 50 percent ale zas ma neprekvapilo Slovensko kde je to 13 percent.

Kšá.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2013-05-30 18:41 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Víš, že většina vědců ti neřekne, že bůh určitě neexistuje (a spousta vědců je věřících). Proč? Protože nikdo nevyvrátl, že bůh existuje.
Mimochodem v USA je ateistů asi 15%. V Číně je náboženství potírané a stejně se tam najdou stomilioný lidí kteří přiznají že věří. Celkově ve světě věřící lidé přibívají.
To jestli věříš nebo ne, totiž nemá nic společného se vzděláním, ale s osobním rozhodnutím.
Ono takový fanatický ateismus (kterým se tady docela presentuješ) je ve své podstatě taky náboženství, akorát bez boha.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Čt, 2013-05-30 19:40 | Ninja už: 4674 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ateizmus nemôže byť náboženstvo lebo ateisti vedia a nie veria. A vyvrátiť ti že boh nie je ti dokážem povedať aj ja 16 ročné decko .Boh je len primitívny názor človeka na svet.

Kšá.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Čt, 2013-05-30 20:47 | Ninja už: 4945 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Promiň, ale tohle je opravdu scestný názor. Klidně si to mysli, ale až potom, co si o tom něco najdeš. Nemyslím tím, že by sis měl číst v Bibli, ale přinejmenším si zjistit třeba něco o filosofii náboženství. O tom, kolik velkých hlav v dějinách bylo praktikujících křesťanů (i když teda ono se v dřívější západní Evropě není čemu divit), a co všechno i díky tomu jejich myšlenky dnešku přinesly. "Primitivní názor člověka na svět" to opravdu není. A upřímně, takhle vyhraněný "ateismus", jaký tu prezentuješ, mi vždycky připadá trochu komický. On přesně tenhle ateismus jako takový byl ve 20. století pro křesťanství docela velká vzpruha a jeden z hlavních důvodů k pokusům o obrodu. Jenom moje osobní myšlenka, neber to nijak zle - ale vždycky mi přišlo, že člověk, který proti něčemu tak otevřeně a vztekle brojí, z toho má někde v hloubi duše strach..

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Pá, 2013-05-31 06:32 | Ninja už: 4674 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ano boli krestania ale možbo kôli spoločnosti a postaveniu.
“Samozrejme, bola to lož, čo ste čítali o mojom náboženskom presvedčení, bola to systematicky opakovaná lož. Neverím v osobnosť Boha, nikdy som to nezapieral a vždy jasne vyjadroval.”
Albert Einstein

Kšá.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Pá, 2013-05-31 11:56 | Ninja už: 4945 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Odpovídání citáty je k ničemu, pokud k nim nemáš nějaké další vlastní myšlenky k prezentaci. Takhle mi to vyznívá, jako že sis vygooglil pár důvodů k tomu, abys mohl tvrdit, co tvrdíš, a dál to neřešil. Takovýhle přístup k životu ale určitě neměl ani Einstein, ani nikdo z těch ostatních vědců, umělců, filolsofů a dalších. Ale myslím, že tohle celkem nemá cenu Smiling díváš se na to z úplně jiné perspektivy a možná jednou, až se ti trochu rozšíří obzory, to přehodnotíš. (Tím neříkám, že začneš věřit v Boha, jen to, že možná ten tvůj ateismus bude smysluplnější.)

(Mimochodem, přemýšlím tu nad otázkou, proč by zrovna Einstein měl kvůli společnosti a postavení předstírat, že je křesťan. xD Každopádně ale v podstatě souhlasím s tím, co napsal Tall.)

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Pá, 2013-05-31 09:19 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Nevěřil v osobnost Boha, to je pravda. Ale není pravda, že nevěřil v Boha. Sticking out tongue Pojem Bůh se dá chápat mnoha způsoby. Např. můj dobrý kamarád, byť je křesťan, tak nevěří v osobního Boha, ale v Boha jako princip, který např. zaručuje objektivní Dobro. A Ježíš by pak zřejmě byl zosobnění toho principu v člověku, který díky tomu žil vzorový život.

A já sice říkám, že nevěřím v Boha, ale představa určitého duchovního principu mně taky není úplně cizí. A asi hlavní věc, proč ideu Boha neházím úplně do koše, je mé vlastní vědomí. To mi nepřipadá jako něco, co by spadalo pod přírodní vědy. Ty by mohly akorát tak popsat, co je potřeba pro probuzení hlubšího vědomí (např. jaká struktura), sem však velký skeptik v tom, že by byly schopny říct, odkud se vůbec bere. Je to přece jen něco kvalitativně unikátního, proto si to svým způsobem říká o původ stejné kvality.

Podpis:

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Pá, 2013-05-31 08:34 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Zrovna ale Einstein věřil. Sice ne na boha, jako takového, ale na boha jako původního hybatele. A svoji víru, jako objevování zákonů vemíru.
„My fyzikové se jen snažíme obtáhnout čáry, které nakreslil On.“
„Mé náboženství sestává z pokorného obdivu neomezeného vyššího ducha, který se odhaluje jako drobné detaily, které jsme schopni postřehnout svou chatrnou a vetchou myslí.“
"v Boha, který se mu zjevuje v harmonii všeho, co existuje, ne v Boha, který řídí osud a činy lidí."
A hlavně: „Rozdíl mezi mnou a většinou takzvaných ateistů je pocit naprosté pokory před neuchopitelným tajemstvím a harmonií kosmu.“
Takže ano, Eistein nebyl křesťan a nejspíše nebyl ani z žádného dalšího znmého náboženství, ale věřící ve svoji vlastní víru byl.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Praise
Vložil Praise, Pá, 2013-05-31 11:50 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Užastné povedané. Smiling Taktiež sa prikláňam k ideálom Einsteina. Smiling

Im here almost from begin.

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Čt, 2013-05-30 19:48 | Ninja už: 5016 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Náboženství je odvětví víry, tím pádem je to náboženství, akorát bez boha. Křesťané také nevěří, oni také vědí Eye-wink To jen tak naokraj Laughing out loud
Dokaž tedy, že tento úžasný a složitý svět, tento, snad nekonečný, vesmír existují bez jednoho jediného zásahu vyšší moci.

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Pá, 2013-05-31 06:29 | Ninja už: 4674 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vesmír vytvoril veľký tresk vedecky podložené.
A vy my vedecky dokážte že vesmír vytvoril boh:)
Vo vesmíre žije určite veľa inteligentních bytostí a pochybujem že by prijali názor že vesmír vytvoril boh.
Veriaci majú Mimoriadne tvrdenia ale nemajú mimoriadne dôkazy.
Boh bol vynájdený na vysvetlenie tajomstiev, boha vždy vynájdu na vysvetlenie tých vecí, ktoré ešte nechápu.. preto ho necháme stvoriť vesmír, lebo si to ešte celkom nedokážeme vysvetliť.

Kšá.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Pá, 2013-05-31 10:22 | Ninja už: 6294 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Nechci rýpat, nechci po tobě ani nic nového, ale rád bych si zopakoval.
Rád bych, zda bys sem mohl napsat to, jak ty konkrétně chápeš, že byl Velký třesk stvořitelem vesmíru, a jak, to hlavně, je to vědecky podložené.

Jde mi skutečně jen o opakování známého, protože v tomto momentě nejde o vlastní teorie. Jde mi ale o tvůj vlastní mentální konstrukt toho, jak chápeš vědecké podložení.

Zda mohu prosit tedy oboje. Děkuji.

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Pá, 2013-05-31 14:40 | Ninja už: 4674 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ja to chápem takto: No na začiatku bola horúca guľa keď narástla ochladila sa vybuchla a a začal sa rozpínať vesmír a rozpína sa aj naďalej . Tak to zatiaľ chápem ja iste je to len jednodúchá verzia toho čo veľky tresk vlastne je .

Kšá.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Pá, 2013-05-31 17:46 | Ninja už: 6294 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Ano, to jsem přesně chtěl, abys zopakoval to, jak se to běžně vnímá. Ale nedal jsi mi odpověď na mou druhou otázku, která měla být společně s tou první, tedy aby to dávalo společně smysl. Mohu tedy prosit ještě o onu druhou odpověď? Jaký je tvůj mentální konstrukt (jak ty osobně chápeš, vnímáš a pohlížíš) na vědecké podložení?

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Pá, 2013-05-31 17:51 | Ninja už: 4674 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vedecké podloženie vnímam ako fakty ktoré sa dajú vyvrátiť len inými logickými faktami.

Kšá.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Pá, 2013-05-31 22:53 | Ninja už: 6294 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Super, to jsem přesně potřeboval. Smiling

Vědecké podložení bereš jako "fakty ktoré sa dajú vyvrátiť len inými logickými faktami". Logická fakta, řekněme, jsou jen "a priori" a "a posteriori". A priori jsou dedukce velice pravděpodobného nového, vycházející z již dříve zjištěných informací a logik. Jednoduše, a priori jsou empiricky neověřené, ale matematicky a logicky správné teorie. Axiomy. A a posteriori jsou právě ty empiricky získané informace. Například fyzikálním pokusem, který se dá za stejných podmínek opakovat se stejným výsledkem. Tím se empiricky získané a posteriori informace musí ještě jednou empiricky ověřit, aby se daly brát za jasný vědecký důkaz.

"Vesmír vytvoril veľký tresk vedecky podložené."
Velký třesk, jak popisuješ ty "na začiatku bola horúca guľa keď narástla ochladila sa vybuchla a a začal sa rozpínať vesmír a rozpína sa aj naďalej" je nesmysl. Alespoň dle skutečné teorie Velkého třesku. A všimni si, píši "teorie". Není to fakt, je to doposud stále jen teorie. Je to pouze a priori vytvořená dedukce z a posteriori pozorovaných fakt. Vesmír se rozpíná, vše se od sebe vzdaluje, tedy při obrácení šipky času se bude k sobě vše přibližovat, ergo to muselo být kdysi dávno pohromadě v jednom extrémně horkém singulárním bodě, nazývaném (jak originálně) singularita. A protože kvantová gravitace stále nemá svou teorii, nemůže se ani samotná teorie Velkého třesku stále potvrdit. A i tak, i když se a priori pomocí jiné teorie potvrdí tato, stále nemáme empirická (a posteriori), a tedy ani vědecká, data. A proč je nemáme? Protože nemůžeme zatím vytvořit v laboratorních podmínkách svůj vlastní experimentální Velký třesk. A proč, i když ho laboratorně vytvoříme, nemůžeme stále brát teorii Velkého třesku jinak, než jako teorii? Protože nemůžeme dělat experimenty s naším vlastním a celým vesmírem! Filosofické problémy, se kterými se potýká i klasická věda. To je skutečný fakt.
Přecházím i ten fakt, jak píšeš, že Vesmír vytvořil Velký třesk. Správně je, že Vesmír byl vytvořen při Velkém třesku. Tedy Velký třesk vytvořil Vesmír. A jak jsem psal, není to vědecky podložené. Zatím je to jen logická teorie, což není vědecké podložení.

"A vy my vedecky dokážte že vesmír vytvoril boh:)"
To, co jsem psal předtím o a priori a a posteriori, o empirismu a logických, byť pouze spekulativních teoriích, se vztahuje i na tohle. Jsou tu logická fakta, která klasická věda nedokáže vysvětlit (metafyzika se o to pokouší, ale to je stále jen filosofie), která jsou, jak jsem už psal, stále logická.

A v tom případě, když bereš, že je Velký třesk vědecky podložen, byť tomu skutečně není, ale dle tvé logiky ano, jsi si sám logicky (a tím pádem i vědecky) dokázal, že byl Vesmír skutečně zároveň vytvořen bohem. Stejná logika, stejný princip.
A nebo, pokud tvrdíš, že Vesmír nebyl vytvořen bohem, tak zároveň tvrdíš, že na základě těch samých, vědecky podložených fakt, nebyl Vesmír vytvořen při Velkém třesku.

Je jasně patrné, jak si tvá vlastní logika vzájemně odporuje?
Prosím tedy buď o přesnější vyjádření toho, jak bereš vědecké podložení, nebo o přehodnocení svého názoru na to vše. Neboť se tím tvé vlastní tvrzení dostává do disonance s reálnými fakty, kdy si ty místo upravení své představy upravuješ realitu tak, aby naopak ona odpovídala tvé představě. To samé, co dělá náboženství a věřící. Opovrhuješ tedy tím, co sám děláš. A to je logicky, a tedy zároveň dle tebe vědecky podložený fakt.

Proto tě zároveň upozorňuji na to, že pokud budeš oponovat tomuto mému tvrzení, budeš společně s tím popírat i tvrzení své, na které jsem tě tímto pouze upozornil. Smiling

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, So, 2013-06-01 07:05 | Ninja už: 4674 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Prehodnocujem hmm hmm hmm.Nedokážem oponovať .

Kšá.

Obrázek uživatele r6nd99l
Vložil r6nd99l, Pá, 2013-05-31 08:10 | Ninja už: 5557 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

ani jedno nejde dokázat, můžeme o tom mluvit, argumentovat, ale tahle válka je tu už delší dobu. dobře to ukazuje hra arcanum of steamworks and magick obscura, nedohrál jsem, ale i když tam není o bohu vlastně ani zmínka, tuhle situaci to vystihuje celkem věrně.
btw: nejsem věřící. nějakej systém v tom, myslím si, být musí, ale to, že tomu systému někdo jiný říká bůh, to můžu respektovat, nebo to nechat plavat, neb to není moje věc.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2013-05-30 19:43 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak do toho, vyvracej. jsem na tebe zvědavý Smiling

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, St, 2013-05-29 17:56 | Ninja už: 4674 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Prečo by som mal ísť do neba keď som ateista?

Kšá.

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Út, 2013-05-28 10:46 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

povedal by som, že ako ateistovi by ti to mohlo byť u ri.i a máš pokoj od takýchto zbytočností

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2013-05-28 10:05 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Blbeček. Co víc k tomu chceš dodat. Bych ho vzala lopatou....

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes