manga_preview
Boruto TBV 07

Na první pohled a na první střetnutí 4.díl

Bylo deset hodin večer. Aiko si sedla na parapet okna a koukala se z něj ven. Měla ráda chlad, který utíkal zpoza dírek v těsnění. Pořád nemohla uvěřit že už je to měsíc, měsíc se Sasukem, s Narutem, měsíc na Ninja akademii, a že už je měsíc pryč ze svojí rodné vesnice Náhle něco Aiko vytrhlo z myšlení.

,,Jé Sasuke děkuji za tu růži." řekla ve spánku Yami.
Aiko se jen pousmála.
,,Já bych taky měla jít spát." řekla si pro sebe Aiko.
Tak si lehla do postele a zanedlouho usnula.

Brzo ráno
Yamiko vstala nezvykle brzo. Bylo tak kolem pěti možná šesti hodin ráno.
Yami se ještě rozhodla lehnout zavřela oči a...
„Yamiko, Yamiko. Já ti nikdy nechtěl ublížit. Musel jsem to udělat. Nařídil mi to." řekl Akirův tajemný hlas.
„Kdo ti to nařídil?" zeptala se Yami (jen abyste věděli je to sen).
„To ti nemůžu říct i tak jsem toho až příliš řekl." opověděl Akiro a zmizel.
Yamiko náhle prudce otevřela oči. Vyskočila na nohy přiskočila k Aičině posteli. A začala sní tak třást jak by Aiko dostala záchvat.
„Co je Yami!" vyjela na ni Aiko.
„Neuhádneš co se mi teď stalo." řekla Yamiko která už seděla v tureckém sedu.
Aiko nic jiného nezbývalo a taky už byla v tureckém sedě. A čekala až Yami spustí svůj román.
„No, zbudila jsem se kolem páté, šesté. A chtělo se mi ještě spát, tak sem si lehla. Zavřela oči. A najednou jsem slyšela Akirův hlas. Řekl mi, že mi nechtěl ublížit. Ale, že mu to někdo nařídil." řekla Yami.
Aiko si jen těžce oddechla.
„Co je Aiko?" zeptala se Yami se strachem v hlase.
„Takže už je čas, aby jsem ti to řekla." řekla smutně Aiko.
„Co-co říct?" zeptala se vystrašeně Yami.
„To ti řeknu až odpoledne jak budeme tady s klukama." řekla Aiko a zalehla zpátky pod deku.
Yami si taky vlezla pod deku a s úsměvem na rtech usnula.

Něco málo před jedenáctou hodinou dopoledne.
„Není tam nějaké ticho?" zeptat se Naruto.
„Možná se pohádali a teď spolu nemluví." řekl přemýšlivě Sasuke.
„Tak se podíváme." řekl Naruto a už byl ve vnitř.
„Ona ještě spí?" zeptal se potichu Sasuke.
„Vypadaj jako mimino." řekl Naruto.
„To není pravda Aiko-cháán vypadá roztomile." řekl Sasuke a trochu se začervenal.
„Počkéj! Jak víš, že to je Aiko?" zeptal se Naruto.
„No tamhle ji čouhaj pramínky tmavě modrých vlasů." řekl Sasuke a ukázal prstem na pramínky vlasů.
„Ahojky kluci! Jak se máte?" zeptala se Yami která si právě čistila zuby.
Naruto se tak lek, že skočil třicet metrů vysoko a jak padal dolů, tak ho omylem chytil Sasuke. Naruto mu tak děkoval, že mu dal pusu na tvář. Sasuke mu takou vrazil, že mu vypadly skoro všechny zuby v puse.
„Sákriš, buďte potichu, jinak vzbudíte Aiko. Takhle naposled spala, jak ji bylo snad tři roky." řekla potichu Yami.
„Dobré ráno." řekla Aiko, která se pravě protahovala.
„Ty nezuříš, že jsme tě zbudili?" zeptala se opatrně Yami.
Aiko už se nadechovala a všichni už se obavali nejhoršího. Otevřela pusu a řekla....
„Já už byla vzhůru nějakou tu dobu, tak jsem byla potichu. A byla jsem zvědavá, co uděláte." řekla Aiko mile.
Nastalo trapné ticho. Nikdo nevěřil, že by si z nich dělala srandu.
První se vzpamatovala Yami.
„Aiko nechtěla jsi nám říct něco říct?" zeptala se Yami zvědavě.
Kluci se pořád nevzpamatovali z toho prvního úsměvu od Aiko.
„No, takže už to před vámi nemůžu zatajovat." řekla sklesle Aiko.
„Tak povídej." povzbudil ji Naruto.
Aiko se jen pousmála a začala povídat.
„Okey. Takže pár dní po své oslavě třináctých narozenin sem našla v knihovně tajnou chodbu. Která vedla do tajemné knihovny. A tam byla strašná horda knížek o našem klanu.
A asi nejvíc o naších tajemstvích. První tajemství bylo o znaku našeho klanu.
Prvně jsem to nechápala. Ale když jsem tu básničku přečetla desetkrát, tak mi to došlo.
A ta básnička zněla takhle: Když se spojí dítě tepla
a dítě chladu tak vznikne
neporazitelné království.

Teplo znázorňuje Slunce a chlad znázorňuje Měsíc. A tak vznikl znak našeho klanu. A taky celý svět.
Druhé tajemství je o vrozených elementů. Každý kdo má Kekkei genkai, tak by měl ovládat element vody, ale jednou za sto let se objeví v klanu takoví, kteří element vody neovládají. Ale za to ovládají takzvaně vrozené elementy. A před třinácti lety to bylo sto let od posledního výskytu vrozených elementů. A ty vrozené schopnosti jsou jen dvě a to vždycky ve dvou osobách.
Ty osoby jsou příbuzné. Takže jsem zjistila, že před třinácti lety ty vrozené elementy zdědily. No spíš jsme zdědily my. Ty Yami máš sluneční element a já měsíční element.
Další teda třetí tajemství je takové, že kdo využívá vrozené elementy, může využívat zneviditelnění.
Čtvrté tajemství je telepatie. Yami ty už ses přesvědčila, že to dokážeš.
Potom. Potom. Co sakra je ještě tak důležitý…Jo už vím! Aura. Aura je druh, který hravě zvládne, ovládnout i dítě. Tím pádem i vy. Sasuke a Naruto.
Takže vám povím teďka názvy charakteru, které můžete i vy využívat.
Tak tu auru. Potom Babyas. To je druh chakry která vypadá jako od ninja mediků. Ale neumí léčit, ale za to umí chránit toho kdo jí využívá a taky kdo ten kdo používá se drží někoho jiného, tak ho tím pádem taky ochrání.
Potom je taky Adianská chakra. Ta zas umí posílit jakoukoli chakru kterou umíte ovládat. Jen si vyberete chakru soustředíte se a je to.“ řekla po nějaké chvíli Aiko.

„Fíha!“ řekli všichni najednou.
„Holky nešly byste s námi za našema kamarádama. Abychom vás seznámili?“ zeptal se Naruto.
Obě jen kývli na souhlas.
„Počkat! Však já sem ještě v pyžamu. Počkejte deset minut.“ řekla Aiko která zapadla do koupelny.

Za deset minut

Po deseti minutách Aiko vylezla z koupelny. A všichni čtyři šli společně.

„Naruto. T-Tybys mohl jít na konkurz na Superstár." řekla Yami která se válela po zemi smíchy.
„To radši né." vložil se do rozhovoru Sasuke.
„Yami. Řeknu ti to upřímně. Kdy bys ty šla na ten konkurz tak se ta budova zhroutí." řekla Aiko
„Tak už jsme tu." řekl naráz Naruto.
„Sasuke-kun!" řvali už z dálky na Sasukeho Ino a Sakura.
„Čus." řekli ostatní.
„Tak chceme vám tady představit Aiko a Yamiko." řekl Naruto.
„Ahoj." řekli všichni naráz.
„Tak to je Hinata, Shikamaru, Kiba, Shino, Chouji, Ino a Sakura." řekl Sasuke.
„Ahoj! Nezahrajeme si fotbal." zeptala se Aiko která už držela v ruce míč.
„Jo. Ale nevíme, jak se to hraje." řekla Sakura.
„To je jednoduchý. Hraje se ve skupinách a ti členové týmu si přihrávají mezi sebou. A střílejí na branku od protivníka." vysvětlila Yami.
Tak to začali všichni hrát. Sama branka tam a sem. Samá boule na hlavně. Lítal míč tam a zpátky.

Mezi tím někde v lesích

„Už někdo ví o tvých různých chakrách. Jak to!?" zeptal se někdo přísným hlasem.
„ -Můj pane! Nemám tušení kde to ta holka z klanu Yumichiki mohla vzít." řekl někdo tajemným hlasem.
„Dobře. Tvůj úkol bude. Najít tu holku. A přinést mi ji sem. Já z ní dostanu kdo to vzala." řekl a začal se ďábelsky smát.
„Jak si přejete můj pane." řekl a už byl pryč.

Zpátky u našich dětí
„Tak čau. V pondělí na Akademii! Řvala Yami k ostatním kteří už šli domů.
„Jasně!" ozvalo se odpovědi Yami ode všech.
„To byl ale krásný den." řekla Yami která si dávala právě ruce za hlavu.
„Jo to byl." řekli všichni ostatní.

A naši čtyři hrdinové kráčeli do západu slunce.

Poznámky: 

Tak je to tady! Laughing out loud Konečně jsem to dopsala. Po dlouhé době co mě kolegině E-Fox přesvědčovala tak sem to napsala. Doufám, že se bude líbit. Přiští díl píše E-Fox. Laughing out loud

4.857145
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Po, 2019-04-01 21:46 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Mise VH: Poněkud mě zarazilo, jak lehkovážně děvčata sdělují svá tajemství klukům, které znají jen rátce. Jako by ani nebyly vychovávané jako kunoiči. I když asi to říkají hlavně čtenářům. Zdá se, že v další kapitole přibude drama, tak se na to těším Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele Kawaii Kiba x3
Vložil Kawaii Kiba x3, Ne, 2013-09-22 19:15 | Ninja už: 4143 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Pěstitel rýže

To je boží sestřičko Aiko ='DD -.- =D fakt skvělí FF

Miluji Kakashiho hlášky:
Cože oni to zfilmovali?! xDDD

Každý ví i samotář že v nějakém problému potřebuje přítele.

BÁSEŇ PRO ZASMÁTÍ:
Krásný den v Konoze je..
slunce svítí., všude jen kvítí..
Všichni šťastní jsou i Kakashi který právě vaří
Narutovi dole v garáži.
Naruto křičí a Sasuke brečí.
Kkashi vezme hrnec a hodí ho ven,
pak zavře dveře a hup z okna ven..
Naruto už nebrečí a k oknu běží.
Hledá Kakashiho tam někde beztak leží.
Kakashi beží na vlak a HUP!
Jde z Konohy a ukradl lup.
http://78.img.v4.skyrock.net/0008/79910008/pics/3158341088_1_4_DwaoAmg8....

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Ne, 2012-12-23 15:09 | Ninja už: 4296 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Na konkurz superstar Laughing out loud To už se těším Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, Čt, 2012-11-08 21:53 | Ninja už: 4161 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

moc dobrý Laughing out loud dokážu sipředstavit i něco co se bude dít Laughing out loud pokracuj nemuzu se dockat dalsiho dilu Laughing out loud

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Pá, 2012-11-09 14:24 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mockrát děkuju Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Čt, 2012-11-08 18:27 | Ninja už: 4226 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

super diel veľmi sa mi páčil Eye-wink

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Čt, 2012-11-08 18:34 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc děkuju Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012

Obrázek uživatele Yessica Uchiha
Vložil Yessica Uchiha, Čt, 2012-11-08 16:04 | Ninja už: 4196 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Pěstitel rýže

Těšim se na další díl Smiling Doufám že bude co nejdřív.Výborná ff...

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Čt, 2012-11-08 17:11 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc a moc děkuju Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012

Obrázek uživatele Angel_Of_Death
Vložil Angel_Of_Death, Čt, 2012-11-08 15:02 | Ninja už: 4303 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Nevím jak dlouho a kam budu padat, ale vím, že když padnu, vstanu, oprášim se a půjdu dál!!!
Mnohokrát děkuji Narutovi a taky stránce Konoha.cz! Bez nich by jsem totiž nespoznala množstvo výjimečných a skvělích lidí!

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Čt, 2012-11-08 17:11 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ano budu a děkuju Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012

Obrázek uživatele -Sayuri Rin-
Vložil -Sayuri Rin-, Čt, 2012-11-08 10:54 | Ninja už: 4296 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Pěstitel rýže

Dobrý mě se to líbí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Čt, 2012-11-08 17:10 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Děkuju Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012