manga_preview
Boruto TBV 08

ナルト + フェアリーテイル... (02) - Kage Bunshin aneb Naše cesta ven


NARUTO + FAIRY TAIL

Jedná se o spojení dvou anime sérií – Naruto a Fairy Tail.
Takže by možná nebylo na škodu, kdyby ste si FT nejdříve zkoukli než se pustíte do čtení (alespoň část xD). Není to ale podmínkou, protože vypůjčené postavy jsem v první kapitole popsala.
_______________________________________________________________________________________

Minule: Šest osob a jedna kočka se ze Země dostaly záhadnou magickou silou do Naruto světa. Všech sedm plus Naruto se probrali zrovna z bezvědomí, ale všechny záhady i otázky zůstaly nevysvětleny.

„Kdeže sme?“ opáčila Cana, která doteď vnímala jenom její rozhovor s Marikate.
„To by mě taky zajímalo,“ vmísil se do hovoru i Gray, jakoby vůbec neslyšel Natsuovu poznámku.
„Já vim, kde…!“ řekl pln sebevědomí a klidu Natsu.
Všichni na něj okamžitě pohlédli a při zjištění, že to opravdu řekl růžovovlasý, okamžitě vytřeštili zraky, neboť to bylo naprosto nevídané.
„Natsu něco ví… Natsu a mozek… Kyááá!“ vyváděl Happy, číča s modrou srstí.
Natsu pouze tiše odfrkl a opět se pustil do vysvětlování: „Trochu jsem si povídal tady s ním,“ ukázal na blonďáka v oranžové kombinéze po jeho pravici, „…takže jsem se toho hodně dozvěděl.“
„Takže?“ pobídl ho mistr cechu.
„Takže jsme v jiným světě. Jestli si pamatujete, tak než sme se probrali tady, tak sme, nebo aspoň já, viděli modré světlo. Tady se objevilo taky a protože sme do toho spadli, tak nás to přeneslo zrovna sem.“
„Aha, aha!“ kýval Makarov hlavou, zatímco si ji podpíral pravou rukou, „To dává smysl.“
„No, ale jak se odsud dostanem? A nemyslím jen z téhle díry,“ promluvila i Marikate.
„Hele chlapče, kde je tu někdo, kdo tu velí?“ opáčil po chvíli opět mistr Makarov, ale tentokrát k Narutovi.
Blonďák si podepřel bradu rukou a po chvíli promluvil: „Bude asi bábi Tsunade… je hned nad náma, i když zatím netuším, jak se odsud dostat, protože sme moc v podzemí.“
„Happy!“ ozvalo se.
Kocour pouze kývl a chvilku stál na místě.
„Nejde to! Proč? Á, já nemůžu lítat!“ začal hned poté však šílet. Naruto nechápavě zíral na mluvící kočku.
„He? Já se taky nedokážu zvětšit!“ přidal se k šílení i mistr Makarov.
Následně se všichni z Fairy Tail po sobě ohlédli a ještě později každý něco udělal.
Gray dal jednu ruku v pěst a položil jí na svou druhou dlaň, ale nic se nestalo. Natsu taktéž zaťal pěst, ale dal jí do prostoru před sebou… opět bez výsledku. Kate položila levou dlaň na zem, ale rovněž se nic nadpřirozeného nestalo. Zahalený Mystogan pouze stál na místě a pozoroval ostatní. Cana vzala do rukou karty, ale nic dalšího neudělala.
Naruto na ně koukal jako na blázny a vůbec netušil, oč kráčí.
„V tomhle světě naše magie nefunguje,“ pronesl tichý Mystogan, když zanalyzoval situaci. Následně začal cosi hledat ve svém plášti.
„Jsou pryč…“ řekl po chvíli.
Šest nechápavých hlav na něj pohlédlo.*
„Co je pryč?“ zeptali se zároveň Naruto s Natsuem.
„X-bally. Díky nim se nám může vrátit naše magie,“ odpověděl zcela klidně.
„Á! Já jsem taky ztratila svoje víno! Ale vím jistě, že jsem ho držela, když se pode mnou propadla ta podlaha,“ začala Cana hysterčit z nedostatku alkoholu.
„N-Natsu! Chybí ti šála!“ vykřikl Happy po prohlídce svého přítele.
„Cože?! Kdo jí vzal?! Tu šálu mi dal Igneel, kruci!“ tentokrát vyšiloval růžovovlasý.
„Zdá se, že každej, kdo něco držel, tu věc při přenosu ztratil…“
„He? Jak to víš, Kate-chan?“ opáčil Makarov.
„Protože jsem držela Mystoganovu hůl, když vytahoval X-bally… ale těsně po tom jste zničili cech. Když sme padali, pevně sem jí držela, protože mi bylo jasné, že jí nesmím za žádnou cenu upustit, takže mi musela vyklouznout někde při teleportu… ale co je horší, zdá se, že jsou ty věci různě roztroušeny po tomhle světě,“ vyvalila informace černovláska.
„A jak víš zase tohle?“ zopakoval svou otázku mistr.
„Cítím tu hůl… sice nemám teď své schopnosti, ale cítim ji, i když nemůžu určit kde… alespoň dokud nebudu mít zpět svou magickou sílu.“
„Takže musíme najít ty X-bally…“ kývla Cana.
„Zřejmě… někde tu jsou, takže budem hledat!“ navrhl Natsu.
„A pak se budeme moct i nějak vrátit,“ dokončil Gray.
Naruto souhlasně a chápavě pokyvoval, i když vlastně vůbec netušil o co se jedná.
‚Budu se tvářit, že vím o čem mluví…‘ říkal si v duchu, zatímco se usmíval na nové „kamarády“.
Všichni se pak posadili a začali dumat nad tím, jak uskutečnit plán hledání, když jsou v podzemí a absolutně nevědí, jak se odtud dostat.
Naruto, hned poté co mu došlo, že se návštěvníci chtějí dostat pryč, udělal pečeť a přitom řekl: „Já nás když tak můžu dostat ven.“
Všech sedm hlav se na něj otočilo. Některé výrazy byly překvapené, jiné nadšené, ale našli se i nevěřící.
„Kage Bunshin no Jutsu!“ řekl poté blonďák, zatímco úspěšně ignoroval jejich obličeje. Hned potom se objevilo mnoho kopií jeho osoby.
Následně si všechny na sebe stoupli, čímž udělali lidskou pyramidu, která dopomohla skutečnému Narutovi a sedmi dalším dostat se ven… zpět do budovy Hokage.
Jakmile byli tedy všichni na ‚bezpečné‘ půdě, oprášili si věci, nohy, ruce i zadky a následně se začali ohlížet a kochat se krásou polorozpadlé budovy.
„Takže…“ promluvil Makarov nejistě, zatímco se stále ohlížel a když zahlédl, jak z díry na jedné zdi vylezl malý brouček, kterého viděl prvně v životě, málem to s ním seklo, ale v mluvě raději pokračoval, „zavedeš nás k tomu vedoucímu?“
„Hai! Ale bacha, je dost agresivní,“ odpověděl Naruto a při posledních slovech se otřásl.
Poté se rozešel do chodby, kde se na konci tyčily dveře Hokage. Všichni jej následovali, i když měli mezi sebou různé vzdálenosti.
Těsně za Narutem šel pouze Makarov. S malou mezerou je následoval Gray, Natsu a Happy… později Cana, která byla v depresi ze ztráty alkoholu a s nemalým odstupem za nimi se vláčeli Mystogan s Marikate.
„Myslíš, že X-bally budou fungovat i tady?“ zeptala se tiše Mystova společnice.
„Doufám… jinak nevím, jak se dostat zpátky.“
„Taky doufám,“ dodala po značné chvíli, když už hleděla před sebe.

Po chvíli však došli ke zbytku, neboť se všichni zastavili před hnědými dveřmi.
„Tady?“ zeptal se Natsu.
Naruto pouze kývl a vstoupil bez zaklepání.
„Bábi Tsunade!“ byla jeho první slova, i když zatím ani jedním prstem nevstoupil do místnosti.
„Kolikrát ti mám říkat, že máš klepat!“ vyjela okamžitě culíkatá ‚vedoucí‘ vesnice a cosi pevně stiskla v ruce.
Naruto si reflexně začal krýt hlavu, kdyby se náhodou Hokage rozhodla to po něm vší silou hodit. Věděl již naprosto s jistotou, že by to neustál a musel by si na chvíli poležet v nemocnici s velikou boulí na čele.
Avšak Cana a Makarov při pohledu na ní ztuhli.
„T-To je-!“ vykoktali oba zároveň, avšak celkem vyděšeně.

_________________
* Šest hlav -> Naruto, Natsu, Makarov, Cana, Gray, Happy

Poznámky: 

Tralaláá... po týdnu jsem opět tady a přináším dílek Laughing out loud Moc se tedy omlouvám za zpoždění Sad No, každopádně za každý přečtení i koment budu nesmírně vděčná Eye-wink

Dílek měl být původně delší, ale nakonec sem se rozhodla to useknout tady a zachovat trochu toho napětí xDD No, snad mi odpustíte to, že je to krátký, ukecaný a ještě přefairytovaný, ale od příštího dílku by tam už konečně měli mít větší prostor Naruťáci, jelikož se fairytalští s Narutem dostali konečně ven, takže v příštím dílku už se trochu rozprchnou... takže doufám, že mi to editorky ještě schválí xD Tak teď ti nevím...
No, co dál... jo, sice dílek nebyl s humorem, ale do té kategorie to prostě budu dávat vždycky - dávám k sérii, nikoliv k dílu xD Eye-wink

4.842105
Průměr: 4.8 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, St, 2012-09-05 13:44 | Ninja už: 4588 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

sugoiiiiiiiiii FT a Naruto, moje dvě nejoblíbenější anime ( Miluju Naruta a Natsua ^^, jsou strašně sexi a strašně Kawaiiiiiii a honto furuzu ^^ ochhhh moc tak v tuhle chvíli v povídce tam být a s obouma ^^)

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-09-05 15:28 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Mockrát děkuju Smiling ...Tak vyhledávej modrou kouli, třeba tě tam taky portne Laughing out loudLaughing out loud ...Ne ale fakt ti mockrát děkuju Smiling Jsem ráda, že si to někdo přečetl Smiling

Obrázek uživatele E-Fox
Vložil E-Fox, Pá, 2012-08-10 14:46 | Ninja už: 4287 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Pěstitel rýže

Píšeš opravdu krásně Laughing out loud moc se mi to líbí, jdu na další dílek Laughing out loud

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2012-08-10 19:39 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smiling Jééé... děkuju mnohokráte Smiling Vážně mě to moc potěšilo Smiling

Obrázek uživatele YuraYura
Vložil YuraYura, Ne, 2012-08-05 16:27 | Ninja už: 4653 dní, Příspěvků: 185 | Autor je: Předseda třídy

znova!!!! znova si ma zabila!!! Smiling
pred chvíľou som sa zobudila z kómy
ale inak super, nie počkať - famózny diel
hlavne neprestávaj písať, ide ti to


Moje FF: http://147.32.8.168/?q=node/92768

Moje moto: "Netráp sa minulosťou! Nezaoberaj sa budúcnosťou! Ži prítomnosťou!!!"

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-08-05 16:42 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud jéééj... mockrát děkuju Smiling Tenhle koment vážně moc potěšil Smiling A neumírej! Laughing out loud

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, St, 2012-08-01 07:35 | Ninja už: 4543 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Kyááá, Happy má moje slovo! Laughing out loud Tak já mu za to ukradnu Aye Sir! Laughing out loud
Já jsem ráda za to, že si to ustřihla aspoň je to napjatý a ty si to na to všechny navnadila. Laughing out loud Ale stejně tě za to, že si to ustřihla nechám uklízet, tomu se nevyhneš holka Laughing out loud
Jen by mě zajímalo, koho viděli v Tsunade, protože mě vůbec nic nenapadá, ale fakt nic Laughing out loud zavařuju si tady mozeček a nic ma nenapdá. Laughing out loud Ale vyptávat se tě nebudu, nebylo by to fér. I když život není fér Laughing out loud takže se zeptám! Laughing out loud Ne v klidu, nechám se překvapit.. Laughing out loud
Takže k dílu Laughing out loud Byl to úplně famózní, dokonalé! Prostě něco, co od tebe jde vždycky očekávat, protože si skvělá autorka jak FanFictions, tak i FanArtů! Laughing out loud Kakashi YES
Nejvíc se mi líbilo na tom dílu jak si povídali Kate a Myst Laughing out loud a taky Cana! Chudinka, jí někdo ukradl fllašky! Já jí je pomůžu najít! Což by bylo sice nebezpečné, protože bych jí to asi donesla prázdné, ale to je mi úplně jedno! Laughing out loud
Nejvíc jsem se nasmála ‚Budu se tvářit, že vím o čem mluví…‘ říkal si v duchu, zatímco se usmíval na nové „kamarády“. To mě fakt dostalo! Směju se tomu ještě teď :DD

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-08-01 13:12 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loudLaughing out loud Ach, jak si mě opět moc potěšila Laughing out loud Smiling Děkujůůůů Smiling
No, jen se nech překvapit! Laughing out loud Sem ráda, že tě to nenapadlo okamžitě, pak by to totiž nebyla sranda Laughing out loudLaughing out loud Dobře, no prostě skvělý Laughing out loudSmiling
A jééé... moc ti děkuju ještě jednou Laughing out loud Moc si potěšila Sticking out tongue ...A jako jo, taky bych jí je pomohla najít Laughing out loud A taky by asi byly prázdné... no, já přeci všechno vyžeru a vypiju xDD No, neva... A sem ráda, že si se smála Sticking out tongue Smiling

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Út, 2012-07-31 22:13 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

No krása Rí, opět jedna z tvých povídek, kterou si prostě oblíbím Laughing out loud je skvělý kouknout do tvých FF a vidět nový díl ať k tomuhle nebo k Icha Icha a starším Smiling Už se těším, až se na scéně víc projeví Naruťácii Laughing out loud muhehe :DDD
Katísek čumáček Laughing out loud no uvidíme, jak se později projeví Laughing out loud ale velice se na to těším Laughing out loud
No a vůbec jak tam všechny ostatní zapojíš Laughing out loud těšení na další díl a né, že mi tam k někomu přihodíš Shikouše :DDD krása Kakashi YES

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-07-31 22:28 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkujůůů Smiling Moc si mě opět potěšila Smiling
No, taky sem zvědavá, jak se mi povede je tam všechny zapojit :DD
A nebój... Shiki je jen tvůj Laughing out loud Eye-wink

Obrázek uživatele Hanaki
Vložil Hanaki, Út, 2012-07-31 20:41 | Ninja už: 4733 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný Laughing out loud Moc a moc se těším na další díl... nesnášim, když to někdo takhle ufikne Laughing out loud Ale potom by to nebylo ono... jáj, ať už je zase pondělí Laughing out loud

Moje FF:
Dívka ze Zvučné, Prolog



Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-07-31 21:25 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Děkuju Smiling ...No, taky mě to u povídek, které čtu štve, ale když to sou mé povídky, tak si to nemůžu odpustit Laughing out loud Smiling