manga_preview
Boruto TBV 15

Hokageho muž - XXIX.

O pár dní sa konalo stretnutie kagov v Hmlovej. Nikto nevedel z ostatných kagov, že Danzou už nie je Hokage.
„Kde je ten Danzou?" Baki bol celý nervózny z toho.
„Upokoj sa," kľudnil ho Oonoki.
„Veď mešká už hodinu!"
„Kazekage-sama, Tsuchikage-sama má pravdu. Možno ho niečo zdržalo."
Do miestnosti vstúpili traja ľudia. Jeden bol oblečený v bielom s plameňmi naspodu a mal biely klobúk s červenými znakmi, vďaka ktorému mu nebolo vidieť do tváre.
„Hokage-sama, už sme si mysleli, že neprídete."
Hokage sa len posadil.
„Čo ste tak ticho, Danzou?" opýtal sa Oonoki.
Hokage si daval pomaly dolu klobúk.
„Čože?"
„Tsunade?"
Kazekage, Mizukage a Mifune, ktorý tu bol tiež prítomný, sa dali do bojového postoja. Tak isto aj ich ochranka.
„Tsuchikage, čo tam len tak sedíte?" opýtal sa Baki.
„Prečo? Veď prišla Hokage. Stretnutie môže začať."
„Ale je to nepriateľ."
Strop budovy sa začal rúcať. Padali z neho čoraz väčšie a väčšie kamene. Až sa zrútil celý. Do miestnosti vpadol Naruto s Kyuubim. Kyuubi hrozne zareval.
„Posaďte sa." povedala Tsunade.
„Myslíte si, že nám môžete rozkazovať?" opýtal sa Baki.
„Porozhliadnite sa po dedine."
Mizukage okamžite vstala a pozrela sa von oknom. Pohľad na dedinu ju šokoval. Dedina bola celá pokrytá snehom.
„Myslím, že mám to právo. Len toto stretnutie rozhodne o osude dediny."
Mizukage sa posadila.
„Tak fajn."
„Najskôr nám povedzte, čo sa stalo s Danzom," hovoril Mifune.
„Danzou je tam, kde má byť. Smaží sa v pekle."
Bakimu sa to nepáčilo. A mimikou tváre a gestami to dával najavo.
„Upokoj sa Baki. Aj na teba príde."
„Čože?"
„Aby som neodbočovala. Danzou ovládol cez genjutsu klan Hyuuga a potom so svojim ANBU Root ma násilne vyhodili."
„Máš aj nejaké dôkazy?" opäť sa prejavil Baki.
„Ako inak by som tu bola?"
„Máte Kyuubiho. Danza ste mohli..."
Tsunade vytiahla nejaký papier a podala ho Bakimu. Ten to potom posunul ďalej.
Na ňom stálo:

„Na základe posledných udalostí, sa Rada Konohy rozhodla ustanoviť Tsunade znovu Hokagem a Danza zbaviť titulu Hokage. Navyše, titul Śiesty Hokage zostáva voľný, keďže Danzou nebol riadne zvolený."

„Tak dobre. Prejdime s téme dnešného stretnutia."
„Ale brzdi Kazekage," povedala Tsunade, „Ešte som neskončila."
„Čo ešte máte?" opýtal sa Mifune.
„Danzou toto isté spravil v Piesočnej. Zosadil Gaaru a dosadil tak svojho človeka, Bakiho."
„Ako sa opovažuješ!" Baki sa chystal zaútočiť.
Avšak, obalil ho piesok a nemohol sa pohnúť. Jeden z ninjov, ktorý sprevádzal Tsunade, odhalil svoju totožnosť.
„Gaara!"
„Vedel, že pokiaľ by bol Gaara Kazekagem, nenechal by to len tak. Preto sa ho potreboval zbaviť. Medzi Listovou a Piesočnou bolo najsilnejšie spojenectvo, aké kedy bolo medzi dedinami. Vybudovali sme ho my dvaja s prispením pár ninjov."
„Aha. Takže Baki bol po celý čas len figúrkou."
„Zoberte ho do väzenia!" rozkázala Mizukage.
„To nebude treba," povedal Naruto.
Kyuubi na nič nečakal a prehltol Bakiho v plnej svojej kráse.
„Z väzenia by mohol ujsť," povedal Naruto.
„Môžete zrušiť ten sneh," povedala Mizukage, „Ja vás uznávam za kage a spojencov."
„Mňa sa pátať nemusíte," povedal Oonoki, „Moju dedinu ste zachránili. Aspoň obyvateľov."
Čakalo sa na Mifune.
„Čo mám s vami robiť. Ja sa pridávam."
„A čo Raikage?" opýtal sa Mifune.
„So mnou nemajte starosť," povedal A, ktorý druhý ninja zo sprievodu Tsunade.

„Čo teraz? Malo sa tu preberať, ako zničíme Oblačnú," povedal Oonoki.
„Máme iného nepriateľa. Madara a ešte aj Akatsuki."
„Ale čo majú v pláne?"
„Akatsuki sú dlho nečinný. Za to Madara sa činil."
„Čo sa stalo?"
„Nechajte mňa, aby som to vysvetlil," povedal Naruto.
„Tak hovor."
„V Listovej sú ukryté zvitky, ktoré zanechal Hashirama. Sú v ňom zaznamenané takmer všetky techniky."
„Ale to by..."

„Nebojte sa, nie je to pravda. Tieto zvitky sú len falzifikát. V skutočnosti sú zakódované a dovedú vás do hrobu Rikudua Sennina. Ale k tomu potrebujete mapu, ktoré máme. Avšak, Madara je schopný nájsť hrob aj bez toho."
„Čo sa ukrýva v tom hrobe?"
„Jednak jeho DNA, čiže by ho bolo možné oživiť cez Edo Tensei."
„DNA? Odkedy zomrel uplynulo veľa času, čiže po ňom nezostalo nič, okrem jeho vecí."
„Mýlite sa, ale to nechám tak. Ďalej tam je meč, ktorý používal. A hlavne tie zvitky so všetkými jeho technikami, vrátane návodu ako získať rinnegan."
„Madara rinnegan má."
„Môže si však najať žoldnierov a tí by mali rinnegan. Čo potom spravíme?" opýtal sa Naruto.
„Takže sa máme zamerať na nájdenie hrobu?"
„My sa o to postaráme."
„Kto my?"
„Istá skupinka. Vy sa postárate o Akatsuki."
„Aká skupinka?"
„Tá, čo vlstní mapu," odpovedal stroho Naruto, „Viac vám nepoviem."
Nebolo to presvedčivé, ale nemali na výber.

Stretnutie trvalo ešte hodinu. Preberali tam všetko možné aj nemožné. Hneď po stretnutí išiel každý svojim smerom.
„Naruto?"
„Čo?"
„Kam pôjdeš teraz?"
„Za otcom. Ideme rozlúštiť mapu."
„Rozlúštiť?"
„Áno. Sú na nej znázornené všetky dediny. Aj tie, čo zanikli. Jedna dedina je tam však naviac."
„Hrob?"
„Áno."
„Čo v ňom ešte je?"
„Telo Juubiho."
„Nemalo byť na mesiaci."
„To je len legenda. Skutočnosť je takáto."
„Ale je bez chakry."
„Akatsuki má sedem démonov. Čiže z Kyuubiho a Hachibiho im stačí malinký kúsok chakry. A vieš o Kinkakovi a Ginkakovi?"
„Áno."
„Čiže im stačí získať chakru Hachibiho."
„Dobre, nechám to na vás."

4.733335
Průměr: 4.7 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2021-02-21 11:32 | Ninja už: 5406 dní, Příspěvků: 6241 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: No ja neviem, ale povedal by som, že hodina na prebratie všetkého možného i nemožného nestačí. Kawaii jako Kyuubi! každopádne vidím, že sa znova vraciaš ku koľajam pôvodného príbehu, akurát Madara a Akatsuki konajú zvlášť.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Ne, 2012-08-19 19:41 | Ninja už: 4732 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

pár týždňov som na dovolenke a pozrime sa Smiling ďalľí skvelý diel teším sa čo bude ďalej 5/5

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, St, 2012-08-01 20:26 | Ninja už: 4840 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Díl se mi líbil jako obvykle takže nemám co vytknout Eye-wink

5/5

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Mria
Vložil Mria, Pá, 2012-07-27 09:01 | Ninja už: 4676 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

pekné ako vždy už sa teším na ďalší diel

FC Nana Mizuki

prosím podporte blog mojej kamarátky!
http://chazeanime4u.blogspot.cz/