manga_preview
Boruto TBV 08

Bezmenná temnota - Svet (5. časť)

„Tak to vyzerá, že sa opäť stretneme na bojovom poli,“ prehovoril Hyuuga Hizashi na svojho syna Nejiho.
„Toto bude zaujímavé,“ usmieval sa Bezmenný a pristúpil k Hizashimu. Do hlavy mu vložil kunai s malým zvitkom, aby potlačil Hizashiho osobnosť.
„Okamžite tú techniku odvolaj!“ kričal Neji celý bez seba.
„Neodvolám,“ šibalsky odvetil Bezmenný a neprestával sa usmievať. „Nie som taká padavka, ako ten Kabuto, ktorý to v najlepšom všetko ukončil a utiekol,“ v tom si Bezmenný spomenul na svojho zbabelého otca a razom zvážnel. Neji sa rozbehol oproti Bezmennému, no v tom mu vstúpil do cesty jeho otec a zabránil mu v útoku:
Kaiten! (Vír proroctva!)“ zahlásil Hizashi a Neji musel uskočiť, aby nebol zasiahnutý.
„Síce by som tento súboj rád videl do konca, budem vás musieť opustiť,“ povedal smerom k Nejimu a Hizashimu.
„Myslíš, že ťa nechám?!“ vykríkol Neji a hodil kunai po Bezmennom. Na to Hizashi hodil kunai mierený na ten, ktorý hodil Neji a vykryl tým útok na Bezmenného. Bezmenný si to už nevšímal a vyskočil na najbližší strom. Shirai, Luwana a Dairei ho nasledovali.
Chvíľu bez slova skákali zo stromu na strom, až prerušil ticho Dairei:
„Pane, ešte stále ste nám nedopovedali to o tej technike.“
„Iste. Ako som už spomínal, jedná sa o techniku Namikazeho Minata – Hiraishin no Jutsu! (Technika Lietajúceho boha hromu!)“ Všetkých zamrazilo pri názve tejto techniky. Vedeli, o čo ide, ale nechcelo sa im veriť, žeby ju ovládal tento nukenin, ktorého tak uznávajú. V tom bolo počuť výkrik bolesti z miesta, kde zanechali bojovať Hizashiho a Nejiho.
„To...“ začudovane reagoval Shirai na ten výkrik.
„Ďalší jounin z Aliancie dole,“ prehlásil Bezmenný a odvolal techniku. Pokračoval ďalej: „Pomocou tejto techniky je možné teleportovať sa z prvého cieľa na druhý behom sekundy, pričom môžu byť ciele od seba vzdialené neobmedzene ďaleko. Je len potrebné mať tieto miesta označené. Na to mi poslúžia piati ninjovia zo Skrytej kamennej dediny. Tí sú známi ako odborníci na techniky neviditeľnosti a potláčanie chakrovej stopy, takže sa tak budú môcť pohybovať po cieľoch bez toho, aby ich ktokoľvek spozoroval alebo zistil ich prítomnosť.“
„A ako zničíte dediny? Určite to nebude také jednoduché!“ spýtala sa Luwana.
Shinra Tensei! (Smrtiaca vlna!)“ odpovedal.
„Čože?!“ všetci boli šokovaní. Síce boli zvyknutí, že Bezmenná temnota vždy vytiahne niečo nečakané a šokujúce, ale toto už bolo príliš.
„Heh,“ zasmial sa Shirai. „Toto už nemyslíte vážne, pane. Tú techniku dokážu použiť len vlastníci doujutsu – Rinneganu! Vlastníte snáď telá Nagata zo Skrytej dažďovej dediny alebo dokonca telo boha shinobi Rikuuda Sennina?“
Tentoraz sa zasmial Bezmenný. Zastal a ostatní tiež.
„Čo sa de-,“ chcel sa spýtať Dairei, no vetu nedokončil. Všetkým trom v podvedomí akoby na chvíľu vyplnilo myseľ čierne pozadie. V tom sa v pozadí zjavili hrôzostrašné oči s kruhmi od zorničky až po okraj očí. Napätie povolilo a všetci sa opäť vrátili do lesa, ktorý vlastne ani neopustili.
„Odkedy máte...“ prekvapivo reagovala Luwana.
„Vždy som ho mal. Je mnoho vecí, ktoré o mne ešte neviete a ani nebudete vedieť,“ opäť pokračoval v ceste.
„Ale aj keď dokážete niečo takéto, berie to obrovské množstvo chakry! Dokonca som počula, že to skracuje život!“ strachovala sa stále Luwana.
„Práve preto som ešte predtým, než uskutočním svoj plán, navštívil ten chrám,“ myslel tým chrám, ktorý opúšťali a kde zanechali bojovať Hyuugu Nejiho so svojím otcom. „V ňom sa ukrýval zvitok techniky okamžitého doplnenia chakry, preto mi už nič nestojí v ceste.“
Niekoľko minút pokračovali v ceste, až kým sa neutáborili na rozľahlej pláni, kde bol veľmi pekný výhľad na okolie. To však Bezmenného nezaujímalo. Tleskol rukami a privolal sľúbených piatich ninjov zo Skrytej kamennej dediny. Vložil im do hlavy kunai s malým zvitkom, tak ako v prípade Hyuugy Hizashiho, pre potlačenie ich osobností a vyslal ich do dedín spoločne s pečaťami, ktoré mali umiestniť do stredu dediny, kde sa Bezmenný potom dostane pomocou Hiraishin no Jutsu.
Čakali niekoľko dní, až napokon Bezmenná temnota dostal signál, že prípravy sú hotové. Neváhal ani sekundu. Spravil v rýchlosti niekoľko pečatí a ocitol sa v Skrytej mlžnej dedine.
Kuchiyose no Jutsu! (Technika privolania!)“ to čo privolal by nikto neuveril, kým by to sám nevidel. Doteraz bola existencia tohto zvieraťa nespočetnekrát popieraná, no on všetkých presvedčil o opaku – privolal obrovského draka! Vyskočil mu na chrbát a spoločne vzlietli. Vyleteli nad dedinu a Bezmenný zoskočil z draka:
Shinra Tensei! (Smrtiaca vlna!)“ zo stredu sa po celej dedine šírila obrovská vlna, ktorá ju nakoniec celú zdevastovala. Drak zamieril smerom pod Bezmenného, aby nespadol do trosiek. Bezmenný pristál drakovi na chrbte, spravil niekoľko pečatí a opäť sa objavil na rozľahlej pláni, kde bol utáborení spoločne s Daireiom, Shiraiom a Luwanou. Medzitým drak tiež zmizol. Bezmenný rozprestrel zvitok, ktorý si vzal z chrámu. Boli na ňom rôzne symboly pripomínajúce mesiac, slnko, zvieratá, znak jing-jang a mnohé iné. Priložil obe ruky na zvitok a do jeho tela začala prúdiť chakra. Bolo záhadou, odkiaľ sa táto chakra vzala, no Bezmenného to momentálne nezaujímalo. Zložil zvitok, spravil niekoľko pečatí a objavil sa v Skrytej oblačnej dedine. Nasledoval rovnaký scenár. Takto sa to opakovalo dookola, kým nezničil po Skrytej mlžnej dedine a Skrytej oblačnej dedine aj Skrytú listovú dedinu, Skrytú piesočnú dedinu a Skrytú kamennú dedinu. Opäť sa ocitol na rozľahlej pláni. Úsmev na jeho perách prezradil jeho nasledovníkom, že uspel.
„P-pane... u-uvedomujete si... čo s-ste spôsobili?!“ triasol sa hlas Daireiovi. „TÝMTO STE DEFINITÍVNE VYHLÁSILI VOJNU CELÉMU SVETU!!!“

Poznámky: 

Toto je 5. z 8 dielov o 17-ročnom nukeninovi. Bezmenný tentoraz pekne "zavaril" aliančným dedinám Smiling. Nechajte prosím aj nejaký komentár. Prajem príjemný zvyšok dňa.

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, Čt, 2011-02-24 23:34 | Ninja už: 5171 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ou.....tak toto je kruté Laughing out loud !

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele Basketbalista324
Vložil Basketbalista324, Ne, 2011-02-20 12:28 | Ninja už: 4820 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

supeeeeer Laughing out loud tešim sa na ďalší diel Laughing out loud