manga_preview
Boruto TBV 09

Prípad zvaný Sasuke! 2. časť

Doma sa poutieral, prezliekol, a šiel umyť riad. Keď ho umyl, ľahol si na gauč a pozeral telku. V telke nedávali nič zaujímavé, len reprízy Yamatových superkvízov a jednu z Gaiových povestných talkshow. Zívol si a zaspal.

Zo sna ho vyrušilo klopanie na dvere. Vstal a podišiel ku dverám. Za dverami stál ninja-kuriér.
"Tsunade-sama vás volá, má pre vás misiu!" povedal kuriér a zmizol v oblaku dymu.
Naruto začal kašľať. "Títo poštári narobia vždy toľko dymu" kašľal a otvoril okno. Už chcel odísť, keď ho napadlo: "Čo ty vieš, koho tam stretneš" povedal si sám pre seba. Šiel do kúpeľne, umyl si zuby a nasprejoval sa. Vybehol z dverí a bežal k Tsunade.

Pred dverami Tsunadinej kancelárie spomalil a rozrazil dvere. Vošiel dne a zase vyletel.
"Koľko krát ti mám hovoriť, Uzumaki Naruto, že máš klopať!" kričala po ňom Tsunade a bila ho hlava nehlava.
"Dobre, dobre, len mi už neubližuj!" prosíkal Naruto.
"Ty si nepoučiteľný" povedala mu Tsunade a vošla do kancelárie s Narutom v pätách.

Dnu ho čakalo prekvapenie. "Vy si zo mňa robíte srandu?!" opýal sa prekvapene.
Vnútri bol Konohamaru, Udon a Moegi.
"Naruto no niichan!" zvolal Konohamaru na Naruta, ktorý mu kývol hlavou.
"Naruto ty tu pekne čakaj, im len zadám misiu" povedala mu Tsunade a už sa venovala geninom.
Narutovo odľahlo. Keď krpci odišli, sadol si do kresla a pískal si. Po chvíli dnu vošli Neji, Hinata a Lee. Keď Hinata zbadala Naruta, celá očervenela ale odtrhla od neho zrak a sústredila sa na Tsunade.
"V malej dedinke nedaľeko Kamennej vyčíňa nejaký tvor. Každú noc terorizuje dedinu, ničí domy, zabíja dedinčanov. Pozabíjal aj ninjov, ktorí tam boli vyslaní na jeho zneškodnenie. Vám verím, pretože ste skoro všetci Jounini a ste silní. A ešte je tu málá šanca že tam natrafíte na Uchihu Sasukeho. Naše pátracie jednotky ANBU potvrdili, že ho videli v horách pár kilometrov od dediny ako trénuje" vysvetlila im Tsunade.
Všetci prikývli. Narutovi sa prehnal hlavou Sasukeho obraz a tiež prikývol.
"Veliť tomu bude Neji, keď sa dostanete ku hranici medzi Trávovou a Kamennou, pošlite správu. Vyšlem za vami ninjov, ktorý sa vrátia z misií. Neji ty tu ostaň, poviem ti podrobnost, vy ostatní počkajte na chodbe" povedala im Tsunade. Naruto, Lee a Hinata opustili miestnosť.

Lee sa ponáhľal pobaliť a tak ostali Naruto a Hinata sami. Hinata si ťukala prsty o seba a hľadela do zeme. Naruto si sadol na lavičku. Využil príležitosť a povedal: "Hinata, kde je Kiba a Shino?".
Hinata sa strhla a zašepkala: "Obaja dostali misiu s Kurenai-sensei".
Naruto len kývol hlavou.
Hinata potiahla nosom. "Naruto-kun, pekne voniaš" povedala mu a odišla.
Naruto sa len usmial a pomyslel si: "Ešte že som si dal to AXE" a daľej sa usmieval.

Po chvíli vyšiel z dverí Neji. "Kde sú všetci?" opýtal sa.
"Lee sa išiel pobaliť a Hinata išla asi domov" odpovedal Naruto.
"Hej, chápem, mohol by si povedať Leemu, že sa stretneme pred hlavnou bránou o hodinu, ja to poviem Hinate" spýtal sa Neji.
"Jasné, tak o hodinu" povedal mu Naruto a odbehol.
Neji ešte za ním zakričal: "Díki moc" na čo mu Naruto odpovedal zdvihnutím ruky. Neji sa len pousmial a odišiel opačným smerom.

Naruto našiel Leeho v jeho byte. Do ruksaka si balil závažia, zbrane, zubnú kefku s pastou, tužidlo na vlasy a instantnú stravu.
"Čau Lee, o hodinu sa máme stretnúť pred hlavnou bránou" oznámil mu Naruto.
"Díki moc, hmm, podal by si mi obväzy?" opýtal sa Lee.
"Jasne" odpovedal mu Naruto a podal mu ich. V Leeho izbe bol len párkrát. Všade ma vycapené plagáty s Gaiom-senseiom, nad posteľou mal mapu Konohy a mal taký poriadok, že by sa dalo z jeho zeme aj jesť.
"Dobre, padáme" povedal mu Lee a vyhodil si na chrbát ruksak.

K Narutovi to nemali daľeko. Býval len o poschodie vyššie. Mali ešte dosť času, tak zapol Leemu telku. Išiel sa pobaliť, keď začul krik. Vbehol do obývačky s katanou v ruke a uvidel kto vydával ten zvuk. Pred sebou videl Leeho ako kľačí na zemi, v očiach má hviezdičky a pozerá na Gaiovu talkshow.
Naruto sa prebral z šoku a začal sa rehotať. Lee sa naňho udivene pozrel a pýtal sa sám seba čo mu je tak smiešne.
"Keby si sa teraz videl!" rehotal sa Naruto.
Lee mu chcel niečo odseknúť ale vyrušilo ho pípanie.
Obaja pozreli na hodiny.
"Naní!!!" uakričali jednohlasne.
"To nestíhame" kričal Lee.
Naruto prikývol, keď ho zrazu napadlo: "Kage bunshin ni jutsu!" povedal a vytvoril 5 klonov.
Začali sa baliť. Jeden nachystal rámeny, dvaja oblečenie, daľší dvaja zbrane a jeden jedlo, ktorého najhlavnejšou časťou bolo 30 instantných rámenov.
Pravý Naruto schmatol z gauča knižku od Kakashi-senseia Ako zbaliť dievča.
"Tak toto ty čítaš?" smial sa Lee.
"Ani by si neveril ako to pomáha" povedal mu Naruto.
"Tak to vyskúšam na Sakure-chan" povedal mu Lee a hľadel do diaľky ako to robievajú vo filmoch. Naruto mu buchol päsťou do pleca, zrušil kolnov a bežali ku hlavnej bráne. Keď bola už brána v dohľade Lee vyskočil a zakričal: "Dynamický nástup" a vrhol sa na Nejiho. Ten sa tomu uhol a Lee vrazil do steny. Naruto tam dobehol a začal sa zase smiať, lebo videl čo sa stalo Leemu. Ten si vyberal triesky z vlasov a bol celý strapatý. Zo zadného vrecka vytiahol hrebeň a učesal sa.
"Čo vám toľko trvalo?" opýtala sa Hinata.
"Riešili sme chlapské veci, však?" a drgol do Leeho. Ten sa naňho pozeral výrazom vyoranej myši.
"Čo? Jáj, hej, hej,chlapské veci, veď vieš techniky, zbrane, tréningy a také" zahováral Lee. Hinata len prikývla ale nespúšťala z nich oči. Obaja si vydýchli.
"Dobre, vyrážame" oznámil im Neji, ktorý stál obdaleč a pozoroval oblohu. Všetci sa rozbehli, len Naruto stál stále na mieste a pozrel sa na oblaky. Na oblohe uvidel Sasukeho obraz a potichu povedal: "Už idem, Sasuke" a rozbehol sa za kamarátmi.

Koniec druhej časti.

Poznámky: 

Túto časť som chcel trochu zamerať na Narutove city k Sasukemu, no neviem či sa to podarilo. Humor sa mi dúfam podaril. Tešte sa na daľšiu časť lebo tam začne príbeh naberať trocha smer podobný názvu. poprosím o komentíky a hodnotenie. Smiling

4.636365
Průměr: 4.6 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Po, 2011-02-07 21:21 | Ninja už: 5219 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No, tenhle díl byl o moc lepší. Líbil se mi a místy mě i přiměřeně pobavil. Nebylo to sice takové, že bych se smíchy nemohla nadechnout, ale mám bujnou fantazii, takže jsem vše viděla jako bych to celé pozorovala před sebou.
Myslím, že reklamy na spreje pro muže jsem tady v povídkách ještě nikdy nečetla, takže - originalita nade vše. Smiling
Svými poznámkami na konci jsi ve mně probudil zvědavost. Takže se budu těšit na další. Smiling

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci