Prípad zvaný Sasuke! 1. kapitola
Utiecť. Musel utiecť. Bežal tmavou jaskyňou a za sebou počul rev.
V Konohe práve vychádzalo slnko. Do Narutovej izby fúkal vietor cez pootvorené okno. Naruto ešte spal. V izbe mal neskutočný bordel. Po zemi sa váľali misky od rámenu, zbrane a oblečenie. Len čelenku mal pekne uloženú. Takto to robieval odkedy sa stal geninom. Do izby začalo svietiť slnko a priamo na Narutove oči. Pomrvil sa, zažmurkal a prekotúľal sa na boka a ocitol sa na zemi. Ten pád z postele ho zobudil. Vstal a poobzeral sa. "Mám tu riadny svinčík." povedal si sám pre seba a šiel sa umyť. Zacvičil si, osprchoval sa a rozhodol sa, že si urobí poriadok. Riad nahádzal do umývadla, špinavé oblečenie na kopu, čisté do skrine, zbrane do šuplíkov. Obliekol si tričko s krátkym rukávom, na to mikinu bez rukávov s kapucňou a trištvrťové nohavice. Na to vyskočil oknom. Šiel sa prejsť. Vybehol hore nad hlavy bývalých hokage a ľahol si na zem. Pozoroval východ slnka a rozmýšľal nad tým kto sú jeho rodičia. Ešte chvílu pozoroval tú nádheru, kým ho nevyrušilo zaškvŕkanie v bruchu. Povzdychol si, vyskočil na nohy a oprášil sa. "Asi zájdem do Ichiraku." pomyslel si a rozbehol sa.
V Ichiraku našiel sedieť Kakashiho.
"Bré ránko sensei." pozdravil ho Naruto.
"Aj tebe, aj tebe." odvedil Kakashi.
"Naruto, ako vždy?" opýtal sa vedúci.
Naruto len prikývol a opýtal sa Kakashi-senseia: "Kedy budeme mať nejakú misiu, sensei?"
"Neviem, ale začína sezóna Ich Icha knižiek a ja by som ..." rozprával Kakashi, ale Naruto ho prerušil: "Vy ste tým perverznými knižkami úplne posadnutý!"
Kakashi mu odvetil ako zvyčajne: "Keď budeš starší pochopíš alebo, počkaj, kde som to len dal." Kakashi chvíľku hľadá niečo po vreckách. "Aaa, tu je to, toto si prečítaj." a podá mu knižku Ako zbaliť dievča.
Naruto mu chcel niečo odpovedať ale vtedy mu Ayame prisunula pod nos rámen a on sa doň hned pustil. Potom si objednal daľší. Kým jedol opýtal sa senseia s plnými ústami: "Ehm, sensei čo tu vlastne robíte?"
"Prišiel som sa najesť." odvedil Kakashi.
"Ale kde máte rámen?" vyzvedal Naruto.
Mysľou mu prechádzalo len jedno, konečne uvidí Kakashiho bez masky.
"Už som jeden zjedol, prečo?" pýtal sa Kakashi.
"Som rozmýšľaľ, že Vám jeden objednám." odpovedal Naruto s úškrnom.
"No tak dobre, ale len jeden, už som plný." povedal a Ayame mu prisunula rámen.
Naruto sledoval, sledoval, Kakashi si už dával dole masku. Už mu bolo vidno nos, keď povedal: "Viete čo, zabaľte mi ten rámen cestou, už som plný," a masku dal na miesto a ešte dodal: "Naruto, jedz lebo ti to vychladne." Zobral si rámen a zdrhol.
"Naruto, ty zaňho ten účet zaplatíš, však?" povedal vedúci a predložil papierik.
"Naní, 10 krát hovädzí a 5 krát kurací, Kakashiii!!!" hneval sa Naruto ale zaplatil. Keď dojedol svoj rámen, rozhodol sa že pôjde na cvičisko.
Keď tam však prišiel, bolo plné. Trénovali tam deti z Akadémie a zopár jeho kamošov. Podišiel k nim a povedal: "Čau Kiba, Neji, Lee, ako sa máte? Čauko Akamaru." a poškrabkal veľkého psa za ušami. Akamaru zaštekal a začal krútiť chvostom.
"Dobre, len už chceme nejakú misiu, však Lee?" opýtal sa Neji.
"Jasan, už sa tu nudím, chcem si poriadne zabojovať" odvetil Lee a pokračoval v cvičení. Kiba s Akamarom sa váľali po zemi a hrali, tak ich Naruto nechal tak. "Tak čaute, prídem trénovať neskôr" oznámil im a odišiel. Prechádzal sa po Konohe, ani sa nenazdal a bol pred svojím bytom. Odomkol, ľahol si na posteľ a oddychoval. Niečo mu však nedalo pokoja.
Tá veľká kopa špinavého prádla. Nabral to a hodil do práčky. Chcel to zapnúť, keď si spomenul, že práčka mu nefunguje. Pokazil ju pri minulom pokuse o pranie. Tak prádlo hodil do koša a šiel s ním do Konožskej práčovne.
V práčovni to nahádzal do práčky, ale nevedel ako sa to zapína.
"Chceš pomôcť?" ozvalo sa za ním.
Naruto sa otočil a uvidel Ino, ako je na odchode aj so svojím čistým prádlom. "Hej, ak budeš taká milá," odvetil.
Ino mu to zapla a povedala mu, že má počkať asi tak hodinu a pol, a že mu to zapípa keď to bude hotové.
"Ďakujem." poďakoval Naruto a rozlúčil sa s Ino. Sadol si na stoličku a vytiahol knihu od Kakashiho. Otvoril ju a nalistoval si obsah.
Prešiel na úvod a čítal. Z čítania ho vyrušilo pípanie. Zavrel knižku a pozrel na hodinky. "To už je toľko?" povedal a rozbehol sa ku svojej práčke.
Teraz však nevedel ktorá to bola a pípanie sa ozývalo z niekoľkých strán.
Tak začal otvárať všetky práčky. Pri niektorých ktoré boli zapnuté ho obliala voda. Kým našiel tú svoju, bol celý mokrý. Oblečenie nahádzal do koša a utekal ku vchodu. Už bol pri dverách, keď ho šmyklo. Porozhadzované prádlo pozbieral a utekal. Zamestnanci vybehli na chodbu a ocitli sa na mokrej zemi. Strašne to kĺzalo a šmýkalo, takže sa chvíľku nemohli postaviť. Naruto už vtedy bol pred svojím domom a ľutoval, že sa ráno osprchoval.
Ták, moja druhá FF-ka, Dúfam že sa Vám bude páčiť. Poprosil by som o komentáre. Tie totiž autorovi podvihnú náladu a mna osobne nakopnú do napísania daľšieho dielu.
Hmm... začátek mi přišel trošku bez dějové linky... sice se to četlo fajn, ale chybělo mi tam něco, co by vypovídalo, o čem by to tak mohlo asi být. (I když to plyne z názvu.)
Přesto se mi to líbilo a dávám si to do oblíbených. Velice málokdy čtu něco slovensky, ale zřejmě ses zatím zařadil mezi výjimky.
Takže se budu těšit na další dílek.
Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci