manga_preview
Boruto TBV 09

Papírový anděl 2

Kapitola druhá

A je to tady…kdo by byl řekl že se zrovna já budu budit v pět ráno kvůli tomu abych hodinu přemýšlela nad tím co si vezmu na sebe první den školy?
Kdyby bylo po mém vzala bych si svůj oblíbený dlouhý černý plášť abych do kolektivu jak se patří zapadla….Stejnak si myslím že smysl pro oblékání tam bude mít nanejvýš uklízečka…
Takže budu muset poslouchat celé ráno matčino kázání o to jak je důležité vypadat dobře a zapadnout mezi ostatní….
„Já se na to prostě vykašlu…!“ vzdychnu a svalím se ještě v pyžamu na postel.Ozve se zaklepání.
„Jo?“ křiknu jak na povel.
„Konan,můžu dál?“ ozve se matky hlas přes dveře mého pokoje.
„Jo…“ houknu na ní.
Vejde do pokoje a zhodnotí situaci.
„Nevíš co na sebe?“ zeptá se mě. Kývnu hlavou a převalím se ke skříni.
Máti se postaví vedle mě a začne se ve skříni mistrně přehrabovat,tak aby se komínky oblečení nevysypaly na zem.
Po chvilce přehrabování a přehrabování vytáhne ramínko s černou,skládanou minisukní a obyčejnou bílou košilí.
„Co tohle?“ zeptá se mě.
„Spodek se schvaluje ale tu košili si na sebe nevezmu…Už mi neni osm abych nosila uniformu.“ Pokouším se jí její návrh opatrně vymluvit.
„Musíš se nějak reprezentovat.Tohle si vezmeš a basta.Já ojíždím už teď mám sraz s Koruko před fitness centrem.Vrátím se až večer,sousedka pořádá zahradní slavnost a já poznám lidi ze sousedství.“ Oznámí mi suše a odejde z pokoje.
Já se svezu na zem v ruce sukni a košili a na tváři tázavě-prosebný výraz.

Za deset sedm se vřítím z pokoje vesmírnou rychlostí rovnou do kuchyně z Shinem.
Rychle se rozhlížím po celé místnosti až nakonec vyjde ze skladu.
„Díky bohu,Shino!Nenechala mi tady máti nějaký vzkaz?Číslo na taxi,adresu školy nebo něco takovýho?“ rychle s ním třesu.
„Madam Tenshi mi nařídila vás tam odvézt.
Nemáte se čeho obávat za dvacet minut jsme tam a ještě se stihnete v klidu nasnídat….“řekne s ledovým klidem.
„Kašlu na snídani,jedem hned!“ zavelím vezmu si ze stolu tašku přes rameno a táhnu nebohého Shina do garáží.

„Tak jsme tady slečno…“oznámí mi Shino po deseti minutové cestě zběsilou jízdou kdy jsem převzala řízení s vysvětlením že i dívka se prostě jednou musí těšit do školy.
Sice tomu moc nevěřil a já taky ne ale hlavní bylo že jsem stála před areálem školy v půl osmé a tak se vyhnula všem pohledů zvědavců těsně před zvoněním.
„Tak díky za odvoz….erm..teda za spolupráci Shino…přijedu sama po škole vezmu to pěšky ať se tady alespoň trochu zorientuju.“ Mrknu na něj a razím si to rovnou do ředitelny.

Dneska se musím celkem pochválit protože jsem ředitelnu našla asi za deset minut což byl i v mé předchozí škole výkon. To už ale bohužel začali davy zvědavců pobíhat po škole a já se tak zdánlivě přesvědčila o tom,že příště prostě musím být ještě rychlejší.
Když se rozhlédnu kolem celkem se mi uleví…celkem zajímaví to tady mají.
Žádný studijní typy.Za těch deset minut co tady jsem,jsem postřehla zajímavý skupiny lidí.
Na dvoře jsou takový existence že takových stylů snad nemá zapsaný ani moje bývalá pediatrička co měla na starost celou naší školu a vlastně i město. A že tam bylo hodně teenagerů.
Jak tam tak stojím začne zvonit a já si rychle uvědomuju co že to tady vůbec dělám.
Nejistě se zašklebím na dveře,a radši ani nezapomenu vypláznout jazyk.
Zaklepu a chytnu za kliku.Pak už jenom vcházím do sluncem prosvícené místnosti.
Když vejdu dovnitř uvidím celkem hezkého chlapa co sedí za stolem a prochází si nějaké složky.Má dlouhé bílé vlasy sepnuté do culíku a na sobě něco jako košili,pod kterou má černé tričko.
Vzhlédne od papírů a já zjišťuji že má hezky černé oči.
„Á slečna Konan?Nemýlím se?“ usměje se na mě přátelsky a já mu dobrou náladu oplácím.
„Ano.Dobrý den.“ Řeknu jak nejmileji dokážu.No co,co?Reputace musí být a první dojem je nejdůležitější.
Celou mě zmapuje očima.
Jsem z toho celkem nejistá ale on zdá se je se vším spokojen.Přišlo mi to trochu osobní aby na mě takhle civěl chlap kterýho znám od vidění jenom tři minuty,ale žádné výhrady ke školním uniformám.Skvěle.
I když jsem si taky mohla vzít něco přijatelnějšího.
Je sice pravda že mám na sobě to co mi máti dala ale vylepšení se konat muselo.
Vzala jsem si neutáhlou kravatu,která byla červeno-žlutá.Na tašce jsem měla asi tak třicet možná čtyřicet odznáčků s různými oblíbenými kapelami.Náramků jsem měla na své ruce celkem požehnáno a většinou to byly kožené od jedné staré známé z jízdárny kam jsem si chodila čistit hlavu.Krk jsem měla doslova oběšený všemi různými přívěšky a v každém uchu dvě náušnice.Nakonec jsem si vzala černé tenisky a červené podkolenky.
Musím říct že sem se celkem vytáhla…ale mohlo to být i horší…
Ředitel se na mě znovu usmál a podal mi štos papírů
„Tohle je plánek školy a váš rozvrh slečno Konan.První hodinu máte profesora Minata který učí občanskou výchovu.
Takže vás u nás vítám a hodně štěstí.“řekl a pokynul mi že mohu odejít.
„Můžu se zeptat na vaše jméno?“ zeptala jsem se nesměle než jsem odešla z místnosti.
„Jiraiya.“ Usmál se muž a já se nemohla zbavit dojmu že když jsem odcházela díval se mi na zadek….

Poznámky: 

Nakonec jsem přeci jenom dostala schválení na tuto povídku...Zatím mám necelých pět kapitol.
Vím že to píšou všichni...ale:Prosím o komentáře.Každého autora FF,který zveřejní své dílo,hřeje u srdce když mu tam někdo napíše nějaký koment...nebo alespoň mu ho ohodnotí...Díky Smiling

4.866665
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Pá, 2010-06-11 17:53 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Miluju Ichformu Laughing out loud
Mám rád Konan (oh, jaký to šok XD ) A FFka je pro mě os tebe. Navíc, poslední věta..lol. UŽ jsem ti vše na skypu řekla, takže Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Mori
Vložil Mori, Ne, 2010-05-30 20:09 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Recepční v lázních

krásná FFka, už se nemůžu dočkat dalšího dílu Laughing out loud

Tempora mutantur, et nos mutamur in illis
Mors principum est.

Obrázek uživatele UzumakiNaruko
Vložil UzumakiNaruko, Ne, 2010-05-30 22:14 | Ninja už: 5235 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

Děkuji...a jak říkám,týden je dlouhá doba...XP
Laughing out loud

Obrázek uživatele Moninik
Vložil Moninik, St, 2010-05-26 20:35 | Ninja už: 5208 dní, Příspěvků: 396 | Autor je: Prostý občan

naozaj uzastna poviedak Eye-wink

To boli časy, ked som si myslela že : Kefovať sa dá len koberec, vyprášiť tak isto. Preťahujú sa len tí s lanom. Bobry sú pri rieke a kozy má len moja babka na dvore...

Obrázek uživatele UzumakiNaruko
Vložil UzumakiNaruko, St, 2010-05-26 20:42 | Ninja už: 5235 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

Díky Laughing out loud
*štěstím bez sebe že se jí dostává takovýchto komentů...:D*

Obrázek uživatele uchiha-eldest
Vložil uchiha-eldest, St, 2010-05-26 19:49 | Ninja už: 5285 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

no co bych řekla ... takže to co vždy dokonalost-sama

Obrázek uživatele UzumakiNaruko
Vložil UzumakiNaruko, St, 2010-05-26 19:58 | Ninja už: 5235 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

Děkuji...Takovéhle komentáře mě vždycky potěší...
Jen škoda že jdou povídky zveřejňovat po týdnu...Ale to bychom hAnko,Yamatu no Orochi a další beta-readry uhnali...chuděry Laughing out loud

Obrázek uživatele UzumakiNaruko
Vložil UzumakiNaruko, St, 2010-05-26 13:22 | Ninja už: 5235 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

Hoho...tak to děkuji.
Osobně si myslím že tenhle styl(tedy ich-forma)zaujme čtenáře nejvíc...
Není to sice u všech povídek ale na mě to platí stoprocentně.Laughing out loud
(Tím ovšem nepopírám fakt,že i povídky v er-formě jsou úžasné)
A jak jsem už řekla...je to pro mě mnohem větší zábava...XD

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-05-26 13:06 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Mne sa náhodou ich-forma páči najviac. Laughing out loud
Síce viem, že to píšu všetci, ale páčilo sa mi to a som zvedavá ďalej Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele UzumakiNaruko
Vložil UzumakiNaruko, Út, 2010-05-25 19:29 | Ninja už: 5235 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

Já taky takhle píšu poprvé..Ale musím přiznat že pro mě je to větší prča...Jinak díky za pochvalu...Laughing out loud

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Út, 2010-05-25 19:19 | Ninja už: 5171 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]