manga_preview
Boruto TBV 09

Zrození hrdiny, díl 022 - Návrat

Ještě několik hodin po skončení Bitvy čtyř Kage měli medici stále plné ruce práce, ale většina ninjů již spala. Kakashi k nim nepatřil, ačkoliv se musel v nouzi několikrát obrátit na svůj sharingan a nyní byl náležitě vyčerpaný. Stranou od ostatních opřen o strom si užíval pocit vítězství, který ho udržoval bdělého.
Ladným krokem se k němu blížila Mizukage.
„To jsi ty, jdi pryč, poznal jsem tě!“ odháněl ji Kakashi.
„Počkej, chci ti to vše vysvětlit, …“
Úder do hlavy ji znemožnil dokončit, co měla na srdci. Maskovaný ninja, který ji jedinou ranou omráčil, ji zachytil a přehodil si ji přes rameno. Kakashi chtěl něco udělat, ale byl příliš zesláblý a najednou i ospalý. Než mu klesla víčka, spatřil injekci, kterou měl zabodnutou v paži.

Když se ráno Mizukage probudila, seděl vedle ní Chojuurou a obdivně na ni hleděl.
„Dobré ráno, Chojuurou!“ vytrhla ho z jeho civění.
„Oh … ráno … dobré ráno,“ vysoukal ze sebe.
Z míst, kde nocovali ninjové z Listové, k nim doléhaly znepokojivé výkřiky.
„Cože? Kakashi zmizel?“ zařval Naruto, který byl zbuzen vyvolaným povykem, „A jak to vlastně dopadlo? My vyhráli?“
„Remíza,“ odpověděla mu Sakura.
Shikaku procházel mezi ninjy a klidnil vášně. To poslední, co by teď chtěl, byla ukvapená rychloakce proti ležení Kamenných či Oblačných, kteří byli z Kakashiho zmizení obviňováni.
„Kde je Váš Hokage?“ uhodila na Shikaka Mizukage.
„Přes noc se vypařil, nemůžeme ho nikde najít.“
„A Shizune tu taky není!“ dodal Aoba, který byl jedním z pověřených hledačů.
„Ty všivej proutníku,“ pomyslela si.
Pak už nahlas zavolala ke svým lidem: „Odcházíme!“
„Myslel jsem, že se vrátíme společně,“ promluvil Shikaku, „nechcete ještě chvíli počkat?“
„Ne!“ odsekla Mizukage a odpochodovala pryč.
„Tos tomu teda dal,“ povzdechl si směrem k Aobovi, který se jen přihlouple usmíval.

mezitím v Listové
Dvojice se procházela pobořenou vesnicí, oba byli zahaleni do pláště s kápí a menšímu z nich na rameni poskakovala opička.

„Taky nás mohli nechat vyspat,“ stěžoval si ospalý Naoki Hanabi, „když jde něco jako mladí a staří při válce stranou.“
„Radši mlč, nebo se tady zase objeví Ibiki,“ chtěla ho zastrašit.
Potom si všimla neznámé dvojice.
„Támhle někdo jde,“ upozornila ho.
„Stůjte!“ zavolal na ně Naoki, „Kdo jste a co tu chcete?“
Zastavili se, ale neodpovídali. Naoki k nim seskočil ze svého stanoviště. Menší z dvojice si sundal svou kápi. Naoki zůstal stát jako opařený, když uviděl známé černé vlasy, které na něj vykoukly.
„To mě ani nepřivítáš?“ zeptal se Naokiho.
„Sai-cho?“ rozpoznala ho Hanabi a přiskočila k nim také.

Saicho se zadíval k lesu, vylézali z něho další ninjové z Kamenné. Rychle vstal a běžel k Naokimu. Ten ležel na zemi, kousek od něho ninja s ohořelým obličejem.
„Mám něco s nohou,“ volal na Saicha, „budeš mě muset vzít na záda.“
Saicho ho bez řečí popadl do náruče a utíkal s ním ke skále. Rychle se dostal přes řeku a už skákal po výstupcích na skále vzhůru. Když už byl skoro nahoře, zaryla se do skály kunai s výbušným lístkem. Protože byl v letu, nemohl na kunai reagovat odskočením do bezpečí. Ve zlomku vteřiny se rozhodl a ze všech sil vyhodil Naokiho vzhůru.

Buuuum!!!

Výbuch odmrštil Saicha od skály. Jeho tělo bezvládně padalo do řeky.

Naoki se stále nemohl pohnout, připadalo mu, že vidí ducha, tak první krok udělal Saicho a objal ho. Hanabi nechtěla stát stranou a vmáčkla se mezi ně. Teprve teď, když měl na něm položené ruce, mu došlo, že je to pravda, a společně teď plní radosti poskakovali v pevném objetí.
„Au,“ vyjekl Naoki bolestí, když mu opička zatahala za vlasy, „cos to s sebou dotáhl?“
„To je Masaru,“ představil jim Saicho svého opičího společníka.
„A ten chlap?“ zeptala se Hanabi.
„Potkal jsem ho nedávno v jedné vesnici, Masaru tam ukradl prodavači nějaké ovoce a já jsem neměl žádné peníze, ale tadyhle Speedo …“
Saicho mluvil dál, ale ti dva ho už nevnímali a soustředili svou pozornost na Speeda, který sundal svůj plášť, pod kterým se doposud schovávaly kromě jeho černých kalhot a vesty s bílými ornamenty také obvazy na nezahalených částech těla. Levou ruku, na které mu rozdrtil Ibiki prsty, měl napevno svázanou v pěst. Nemuseli se bát, že by složil nějaké pečetě, ale stále zde byla hrozba v podobě třech hrotů na každé ruce, které sahaly zhruba dva centimetry za klouby.
„Proč jsi ho sem přivedl?“ chtěli vědět.
Rozpojili se, Naoki vytáhl kunai a Hanabi zaujala bojovou pozici.
„Co se děje,“ nechápal Saicho a klidně přišel ke Speedovi, „má tady sestru, kterou přišel navštívit, tak jsem ho protáhl s sebou.“
„Zabil Leeho, když se pokusil unést vnučku feudálního pána,“ odhalil Naoki pravou tvář Saichova společníka.
„To je blbost,“ odmítal to Saicho.
„Blbost je, že sem přišel navštívit svou sestru!“ nevěřila Hanabi Speedovi.
„Je sice nevlastní,“ promluvil poprvé Speedo, „ale je to moje sestra a já ji přišel zachránit, nenechám vám ji tu napospas, když už se určitě provalilo, že mně pomohla utéct.“
„Utéct? Odkud?“ zděsil se Saicho.
„Z našeho vězení,“ prozradil Naoki.
Saicho byl z nových informací pořádně zmaten, hlavou kmital ze Speeda, který se mu doteď jevil jako laskavý společník na cestách, na své dva přátele, kteří neměli důvod mu lhát.
„No jistě,“ blesklo mu hlavou, „nad čím tady přemýšlím, proč se snažím nevěřit svým přátelům?“
Speedovi se vysunuly chakrové čepele na pravé ruce, Saicha už k ničemu nepotřeboval, do vesnice ho dostal. Navíc na něm poznal, že se mu chce postavit. Saicho stál zády k němu, a byl tak pro něj snadnou kořistí, stačilo jen máchnout rukou, což taky udělal.

„Dostali jsme ho!“ radoval se Naoki a vůbec nevěnoval pozornost tomu, že se na ně řítí desítky hliněných jehel vystřelených ze země.
Saicho se před něho v poslední chvíli postavil a všechny jehly mířící na Naokiho schytal do zad.
„Měl bys dávat větší pozor!“ vytknul Naokimu.
„Jo, sorry!“ omlouval se, „Ještěže umíš to svoje Domu no Jutsu!“

Naoki pustil kunai a rychle vystartoval k Saichovi, popadnul ho za ruku a prudce trhl k sobě. Saicho odletěl od Speeda a byl zachráněn, ale Naokiho tento pohyb vynesl na Saichovo předchozí místo, přímo na Speedovy čepele, které se mu zaryly do zad.
„Néééé!“ zaječeli Saicho a Hanabi současně.
„Měl bys dávat větší pozor!“ vytknul mu Naoki.
„Ty ale neumíš Domu no Jutsu!“ křikl Saicho.
„To by proti raitonu bylo stejně na prd,“ poznamenal Naoki a z úst mu pomalu vytékal pramínek krve.
„Tos měl říct rovnou, že chceš chcípnout jako první,“ pošeptal mu Speedo, „mně na tom pořadí nijak nezáleží.“
Vysunul z něho svoje čepele a žduchnul do něj pravou rukou, Naoki bezvládně padal k zemi. Hanabi k němu přiskočila a nechala ho sesunout se do jeho náručí.
„To je tak dojemný, asi se rozpláču,“ bavil se Speedo.
„Než tě oddělám, tak bys mně mohla říct, kde je Shizune?“ vybafl na Hanabi.
„Shizune? Co jí chceš?“ nechápala Hanabi a snažila se při tom zastavit Naokiho krvácení ze zad.
Saicho mezitím vstal, rychlými pohyby se dostal ke Speedovi a už na něj směřoval svůj kop. Speedo ho vykryl zkříženýma rukama. Čepele se mu opět vysunuly a máchl s nimi po Saichovi, který včas odskočil.
„Shizune je moje sestra,“ houkl k Hanabi, „a půjde se mnou!“
„To asi těžko, když není ve vesnici,“ okamžitě odpověděla, aniž by se pozastavila nad tím, co se právě dozvěděla.
„Běž mu pomoc!“ zachroptěl Naoki.
Hanabi se podívala nejprve na svou ruku od krve, poté do jeho odhodlaných očí. Chytla jeho ruku a přimáčkla ji na ránu. Vysoukala se z pod něho ven a zaujala tradiční postoj Hyuugů.
„Byakugan!“
„Děcka to začínaj brát vážně,“ pomyslel si Speedo, zatímco uhýbal Saichovým zatvrzeným pěstem.
Jakýkoli zásah by mohl pěkně bolet, ale Speedo byl rychlejší. Hladce se vyhýbal, a když Saicho pootevřel příliš svoji obranu, okamžitě to trestal svými čepelemi. Saicho měl zářezy všude možně, naštěstí to nebyly hluboké rány.
To už tu ale byla Hanabi a na její údery si Speedo musel dávat ještě větší pozor. Avšak ani Hanabi nemohla Speedovi konkurovat v rychlosti. Navíc Saicho byl odmrštěn kopem do břicha a stáli teď jeden na jednoho.
Saicho se nezvedal ze země a jen těžce oddychoval, na ukazováček nabral krev z jedné z ran a poskládal pečetě.
„Kuchiyose no Jutsu“

Malinko pootevřel oči, ležel na posteli.
„Konečně ses probral!“ ozvalo se zleva.
Chtěl se tam podívat, ale nemohl otočit hlavu.
„Jen v klidu lež, z nejhoršího jsi venku!

Masaru, můj vnuk, si tě oblíbil.

Hledal jsem tvou ochrannou čelenku, ale nenašel jsem ji. Avšak podle symbolu na tvém plášti musíš být z Ohnivé země, takže ninja z Listové.

Hmm, klan Taira, samurajové, co se dali na politiku, patrně budeš černou ovcí … je to už dávno, co jsem bojoval po boku někoho z tvého klanu. Asi bych se měl konečně představit. Jmenuji se Enma, …“
Nad Saicha se nahnula postarší opice s čelenkou Listové.
„… ale říkají mně také Opičí král.“

„Sakra, posily!“ zaklel Speedo a nemyslel tím pouze nepříliš velkou přivolanou opici.
Blížili se k nim další ninjové.
„Jsem prozrazen, Shizune tu není,“ honilo se mu hlavou, „nemá smysl se tu zdržovat.“
„Ale tebe ještě oddělám!“ pronesl zlověstným hlasem k Hanabi, která byla v těžké defenzivě.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu“
Ohnivá koule z Naokiho úst letěla na Speeda. Přestal útočit na Hanabi a snažil se uhnout kouli. O totéž se úspěšně pokusila i Hanabi. Lehce ohořelý Speedo nechal Hanabi být a vytratil se.
Posily byly tu, Saicho i Hanabi okamžitě přiskočili k Naokimu, nedýchal.

Konec první kapitoly

Poznámky: 

samozřejmě ta přivolaná opice nebyl Enma

Tákže, teďka bude následovat dlouhatananánská pauza, a to nejenom proto, abych pořádně promyslel, co v té druhé kapitole vlastně bude (jako něco se mně tam už rýsuje). Ale hlavně mám rozdělanej jeden “román“ Laughing out loud, kterej musím dokončit.
Udělalo by mně dost radost, kdybyste vy všici, co ste se prokousali až sem, tady zanechali nějakej koment, třebas i kriticky hodnotící, nebo s nápady pro druhou kapitolu (jako co byste si přáli, aby tam bylo, nebo naopak nebylo, čeho víc, čeho míň, koho odkráglovat a koho se raději ani nedotýkat, …), nebo jen s jediným pitomým smajlíkem.

5
Průměr: 5 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2023-08-29 12:27 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia Obl: No fajn, uzatvoril si úvodnú dejovú líniu, no popravde mi to celé prišlo trocha silené. nenechal si Saicha zomrieť iba pre to, aby mal dôvod pomstiť Naokiho? Apropo, Naoki - každý s Guiovou kombinézou má proti Speedovi proste smolu. Kakashiho romániku s Mei asi definitívne odzvonilo, ale zasa, kde je Shizune?

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Po, 2011-05-30 18:13 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Nejdřív děkuju za zábavu na dnešní den Laughing out loud Málokterá série mě takhle chytne, ani komentovat předchozí díly jsem nemohla, když jsem viděla odkaz na další díl.
Líbilo se mi, jak po každém díle přibyla nějaká nedořešená věc, mělo to děj a spád. Chybějící popisy mně nevadí, umělecké líčení není pro mě Laughing out loud.
Naokiho jsem si oblíbila, takže do druhé kapitoly bych dala nějaké jeho znovuzrození, i když to je asi jenom moje zbožné přání a kazilo by to dojem z povídky... oživování ho vždycky kazí Sad
Každopádně se na tu druhou kapitolu těším
Krásná série Eye-wink


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele wilhelm22
Vložil wilhelm22, Ne, 2011-05-15 21:29 | Ninja už: 4900 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

CHCI POKRAČOVÁNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TO JE ZATIM JEDNO Z NEJ FF NA KONOZE A !MUSÍ! POKRAČOVAT!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Mrs.Hyuuga-
Vložil Mrs.Hyuuga-, Pá, 2011-05-13 16:55 | Ninja už: 4930 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

přečetla jsem většinu tvých povídek, všechny jsou úžasné, ale tahle série je Dílo s velkým D Laughing out loud ...máš opravdu talent...čekám na další díl Laughing out loud

OTAKUISMUS
Jejich revírem je internet.
Jejich tempo je vražedné.
Jejich nepřáteli jsou anti-otaku, Farmář hledá ženu a Ordinace v růžové zahradě.
Otaku pracují ve dne v noci.
Jejich úkolem je číst mangy a dívat se na anime.
Vyznávají OTAKUISMUS!

Obrázek uživatele Kyuubi-no-Youko
Vložil Kyuubi-no-Youko, St, 2011-04-13 14:34 | Ninja už: 5006 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

Je to skvělá četba a na příští díl se moc těším.(mohl by tam být třeba Naruto který už ovládá Kyuubiho,Kiba+ta vnučka se k sobě i hodí a tak dále..)

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2011-02-15 02:29 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Tahle série byla přesně taková jaká jsem čekal, že bude. Intriky, složité plány a hlavně hodně akce a co nejméně omáčky okolo. Neříkám, že je to můj oblíbený žánr, ale něco do sebe má. Navíc ses postupně hodně zlepšoval a přidával i krátké popisy. I když několik scén by jistě zasloužilo prodloužení, což je ale daň za týdení vydávání.
Pak je tam několik věcí, které tam byli vyloženě navíc. Princezna, navíc neuzavřená... Speedo, jakýsi Deux ex machina záporáků, nasadils ho jen když si potřeboval potrápit ty dobré, mnohdy se vyskytuje na místech, kde by ho nikdo nečekal. Prostě mě příjde, že tyhle dvě postavy do toho světa nezapadli. Vlastně ani tým Saicho, Hanabi a Naoko.
Navíc Saicha si nechal vyšumět a paks ho tam jen tak hodil.
Pokud bych tedy měl něco vytknout je to tvoření nových postav a práce s nima.
Jakmile totiž máš základní povahu danou, tak jsi schopný s ní docela dobře pracovat. Navíc ti tvůj relativně komplikovaný příběh držel pohromadě a vysvětlení bylo v rámci možností uvěřitelné. I když kdyby měl Danzou takovýhle vliv tak by dávno vládl světu, nehlědě na to, že pokud by tsuchikage věřil takhle nepodloženým zprávám, tak asi senilní a zasloužil by sesadit.
Samozdřejmmě Danzův geniální plán na kterém mohlo selhat asi padesát věcí... No co v Death note je to taky.
Pokud bych měl hodnotit tak jsou to tak čtyři a půl hvězdičky. I když pokud to porovnám s tím co tady běžně je tak možná i pět.
PS pro Striggu: Dočetl, jo a Jeremi nemá zase tak jedinečný styl, jen píše tak jak by nikdy žádná holka nepsala a těch je tady většina.
Tím nechci říct, že bys někoho kopíroval nebo tak něco...

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, St, 2011-02-16 19:52 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Tall: hodně mě to překvapilo, když jsem viděl, že u každého dílu přibyl komentář, bohužel už je to od dopsání nějaký pátek, takže si všechny detaily úplně nepamatuju, a tudíž ani nebudu oponovat Smiling, některých zmíněných chyb jsem si byl sám vědom a snad jich příště bude míň, ale s větší porcí popisu se u mě asi opravdu nedá počítat Smiling

já si taky nemyslím, že by můj styl byl zas tak jedinečný

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Út, 2011-02-15 19:16 | Ninja už: 4956 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Tak to tě obdivuju, já potřebovala dva dny. Smiling Možná je to tím, že kdybych v půl druhé skončila se čtením, nebyla bych pak schopná v pět vylézt z postele.
A k té druhé poznámce... myslím, že to je věc názoru. Například můj elaborát leží v šuplíku připraven k vydání, jen se doštípat k tomu, abych ho přepsala Laughing out loud a... mám za to, že styl každého spisovatele je svým způsobem jedinečný, jsem si například docela jistá, že bych byla schopna jeremiho (a několik dalších autorů) podle stylu psaní poznat, aniž bych dopředu věděla, kdo to psal. Nemyslím si, že by až tak moc záleželo na tom, zda to psala holka nebo kluk - ovšem jak říkám, je to jen věc názoru. Howgh. Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, St, 2011-01-12 20:16 | Ninja už: 4956 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Taky jsem se prokousala... už asi před týdnem Eye-wink
Chtěla jsem si svůj budoucí komentář připravit, aby to mělo hlavu a patu, ale nakonec jsem to vzdala, tak snad se v tom nezamotáš.
Nápad téhle povídky mi přišel prostě geniální. Většina postav fungovala opravdu tak, jak by fungovala i v manze, navíc je výborná ta situace, do které jsi je postavil Smiling pak, nedalo mi to a celou dobu jsem to vnímala tak nějak "ve dvou rovinách"... jednu jsem si pracovně nazvala "politická" - myslím, že pochopíš, kterou má na mysli, všechna ta diplomatická jednání a setkání a Danzouovy intriky, prostě to, čeho je povídka plná... a ta druhá rovina, mnou nazvaná "osobní" - ta, kterou jsi ve prospěch té první upozadil. Nejdřív jsem si myslela, že to bude špatně; ale nebylo. Něco jako osobní rovina by tady nemělo co dělat.
Proto se před tebou skláním, žes to dokázal udržet jen v jedné z rovin a nehoupal ses mezi nimi, jako se to stává většině autorů. Navíc to mělo úroveň, tvůj styl psaní je skvěle specifický... a taky téměř až nechápu, jak jsi to dokázal opravdu všechno nejen vymyslet, ale i vysvětlit tak, že to nakonec dávalo smysl!
Opravdu jsem zvědavá na pokračování, pokud tedy opravdu někdy bude - a naprosto chápu tu předlouhou pauzu, poněvadž urovnat si v hlavě podobně složitou bombu, jakou bylo tohle, to musí být opravdu zničující. Laughing out loud

Táááák... *protahuje se a zívá* Snad tě potěší, že se někdo nad tvým dílem fakt tak do hloubky zamýšlel ;-D...
(Možná až moc, pak z toho vznikají tyhle kilometrové komentáře.)

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Čt, 2011-01-13 12:56 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

strigga: začnu od konce - to, že se někdo nad mým dílem zamýšlí, mě fakt těší (a čím hlouběji, tím víc), taky su rád, že těm, co to četli v kuse (ne tedy po dílech, jak jsem to vydával), to logicky sedělo a dávalo smysl
předlouhá pauza není proto, že bych si to tak dlouho urovnával, od dopsání 22. dílu mám jakousi představu, jak pokračovat, takže by zřejmě stačilo jen začít psát a detaily by se vyřešily během prvních dílů, ale chtěl jsem přes léto napsat jinou sérii, taky už pár stránek mám, bohužel u ní je problém v tom, že ji musím napsat celou, aby to do sebe pěkně zaklaplo a tím, že na mě není vyvíjen tlak, abych každý týden přidal jeden díl (což se mně u ZH myslím dařilo), tak se to zaseklo Sad

jinak děkuju za komentář a pokud by ses chtěla rozepsat o mém specifickém stylu psaní, tak si to rád přečtu, to by mě fakt zajímalo Smiling

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Čt, 2011-01-13 21:21 | Ninja už: 4956 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Díky za vysvětlení. Právě se mi v hlavě začal rodit plán, jak tě donutit pokračovat Laughing out loud
Tvůj specifický styl psaní... no, je pravda, že se to takhle lehko řekne - jsem si docela jistá, že bych tě při čtení většiny výtvorů odhalila, i kdyby ses pod ně nepodepsal - ale vysvětlit to? Heh... zaskočil´s mě Smiling Zkusím se nad tím zamyslet... (a za pár dní tu přibude další nechutně dlouhá filosofická sonda)

edit jeremi: už se těším a zároveň se trochu bojím (v prvním případě na tu sondu, v druhém toho donucovacího plánu)

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Darandiel
Vložil Darandiel, Po, 2011-01-10 16:09 | Ninja už: 5438 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

Tak sem se konečně prokousal až k poslední kapitole a musím autorovi zatleskat, protože každý díl se mi četl víc než dobře a rozhodně bych se nezlobil za další pokračování dřív nebo pozděj Smiling

What i like about Naruto:
[spoiler]
We won't forget...

Just epic...

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Po, 2011-01-10 18:31 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Darandiel: no děkuju Smiling, pokračování je v plánu, ale spíš pozděj

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Fufin
Vložil Fufin, Pá, 2010-07-30 00:02 | Ninja už: 5102 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

No tak to je pecka. Můj vůbec první koment na konoze patří této skvělé Fan Fiction.

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Pá, 2010-07-30 08:32 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Fufin: dík, toho si vážím

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Haruto-Sakura16
Vložil Haruto-Sakura16, Pá, 2010-04-02 14:09 | Ninja už: 5235 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

Tak to teda koukam dostal si me. Je to huste. Jen by se mi libilo kdyby tam bylo vic konverzaci s Naruten nebojinyma postavama ktere tam v posledni dobe nezverejnujes. Ma to proste gragy (aslepon si tyo myslim ja).Laughing out loud

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Pá, 2010-04-02 14:58 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Haruto-Sakura16: díky Smiling, konverzace s Narutem - to spojení mi nějak nejde dohromady Smiling no, uvidíme Eye-wink které postavy máš konkrétně na mysli

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Haruto-Sakura16
Vložil Haruto-Sakura16, So, 2010-04-03 16:16 | Ninja už: 5235 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

No tak ruzne ja nevim treba Gai, Tenten, Neji, Ino,....

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2010-03-27 21:42 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

tak, co bych k tomu řekla? Smiling celá tahle série byla napsaná opravdu úžasně. Dobré zvraty, a hlavně konečně to není jako v anime, kde všichni vždycky přežijí (na začátku jsem se bála, že to tak bude Smiling)
Napsané je to taky opravdu dokonale, takže asi tak Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Ne, 2010-03-28 17:29 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

akai: moc děkuju, nebylo to teda lehký někoho zabít, ale asi by to tak mělo být

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Steisky
Vložil Steisky, So, 2010-03-27 10:49 | Ninja už: 5330 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Je to nádhera Laughing out loud Velice se těším na další díl Kakashi YES

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, So, 2010-03-27 11:14 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Namikaze Naruto: díky, no to si budeš muset ještě hodně dlouho počkat

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Pá, 2010-03-26 16:55 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Sakurka-san: je to i můj cíl, pokračovat v nastoleném trendu, no a proč radit? - inspirace se vždycky hodí Smiling
Creativeヅ: chtěl jsem vás prochu napínat Sticking out tongue
nowoten: a tím pádem mám radost i já

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele nowoten
Vložil nowoten, Pá, 2010-03-26 16:12 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

no super, mam radost, ze kvalita neklesa

Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, Pá, 2010-03-26 11:09 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

A ja uz som sa bal ze je konec Smiling

Obrázek uživatele Sakurka-san
Vložil Sakurka-san, Čt, 2010-03-25 22:46 | Ninja už: 5302 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Prostý občan

Vážně moc povedená sériovka a věřím, že takhle úspěšně bude i pokračovat Smiling ..snad nejlepší je ten děj, který se vždycky zamotá a pak se úžasně rozplete Smiling
Co se týče nápadů..máš toho tam spoustu, co se dá úžasně rozvíjet: Speedo a Shizune, Danzou, Naoki, Saicho, Kakashi..vážně ho chceš dát do pozadí? Byla by ho škoda Laughing out loud Stejně nás nejspíš zase něčím překvapíš Smiling , takže proč radit? Laughing out loud

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, St, 2010-03-24 14:24 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Klice-chan: se Saichem počítám, že dostane víc prostoru, vždyť se tam skoro neukázal, takže určitě, ale jestli budou padat oči z důlků, tak to nevím Smiling
(jen pro zajímavost - vzpomínáš, cos napsala k 4. dílu? Sticking out tongue)
luccca:no právě, že jenom chválíte, to už si pak člověk začíná myslet, že je to bez sebemenší chybičky Smiling
fanboy: tak že bych to raději odpískal Laughing out loud
Aniqua: když jsem chtěl pokračovat, tak jsem to musel nechat nedořešené, abych vás nalákal, a to jsou otázky, které se budou určitě řešit, no Kakashi půjde asi krapet do pozadí

už se opakuju, ale moc vám děkuju

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, St, 2010-03-24 00:18 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Good Smiling Smiling Smiling ... bolo mi divne , ze sa tam nic o Saichovi neobjavilo dlhu dobu Eye-wink .
No koniec prvej kapitolky je zial uz tu Sad .
Superna poviedka ... naozaj za 100 bodov - z 10 Sticking out tongue .
Neviem co dodat .... proste superne .
Laughing out loud strasne sa mi paci kolko otazok si tam dal na koniec .

Co sa stane s Naokim a Kakashim ?
Ako sa vyriesi to zo Speedom a ine .... Smiling Smiling Smiling .

No na druhu kapitolku sa neviem dockat .... zasa Sticking out tongue .
Naozaj Sugoi .... pisanie ti teda ide Smiling Smiling Smiling Smiling .

Ja by som do dalsej kapitolky mozno dala nieco s Kakashim ... ale ako ta poznam bude to tam a bute to prostste BEST ! ! !

Smiling Smiling Smiling Smiling Smiling Smiling Smiling .

Obrázek uživatele fanboy222 SVK
Vložil fanboy222 SVK, Út, 2010-03-23 22:06 | Ninja už: 5283 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

extrafamozne Som netusil ze spravis poracovanie prajem ti aby to bolo estze lepsie akko toto avsak o tom pochybujem si skvely.

GTA IV,CRYSIS,EMPIRE,gears of war and many more are BEST GAMES IN PRESENT AGE TRY them
KISAME HAVE TO ALIVE , BELIEVE IT HE´S BEST

Nechce sa mi, teda som...

Obrázek uživatele luccca
Vložil luccca, Út, 2010-03-23 21:46 | Ninja už: 5451 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

haa?! takovej závěr?! no teda...
já si připravovala proslov, jak všechno dobrý jednou skončí, aby mohlo přijít něco ještě lepšího, a on to v podstatě neni konec Laughing out loud no ne že bych si chtěla stěžovat Eye-wink
po nás chtít kritiku? vždyť my tě jenom chválíme Smiling my to už jinak neumíme, protože nám nedáváš šanci
nápady na druhou kapitolu... mně se nějak nechce lízt ti do zelí Sticking out tongue