manga_preview
Boruto TBV 10

Přítel z písku... (04) Prudit či neprudit? Toť otázka...

Už byli skoro v Listové, když se Kimiko podařilo je dohonit.
Sípala a sotva se držela na nohou, ale byla šťastná, že dokázala to, co prve považovala za nemožné.
Potřebovala si co nejdříve promluvit se strýčkem, jenže ten měl nejspíš na práci něco úplně jiného. Ať na něj během cesty volala jak chtěla, ať se jakkoliv snažila upoutat jeho pozornost, všechna snaha přišla nazmar. Zdálo se, že Baki je duchem naprosto nepřítomný. A to nebylo dobré, vůbec ne, vždyť se něco chystá, ten falešný Kazekage...

"Kde je tvoje pozitivní energie, hm?" ozvalo se náhle za dívkou.
"Jáááj!" vykřikla, přestala se soustředit, ztratila rovnováhu a zřítila se ze stromu.
"Jestli zase omdlíš, už se na zkoušky nedostaneš..." poznamenal rusovlasý mladík s jemným úšklebkem.
Dnes měl nečekaně dobrou náladu, sám ani nevěděl proč. Možná to bylo tou holkou, její naprostou stupiditou a nemotorností... nutila ho se smát.
"A ty na mě jako mluvíš?" podivila se, hrabajíc se ze země.
"To je snad zakázaný?" zasmál se.
Jak často se v poslední době smál, jak moc to uvádělo ostatní do údivu... sám to nemohl pochopit.
"No...není," připustila, "já totiž nejsem ty!" a vyplázla na písečného Jinchuurikiho jazyk.
"Já ti dám že nejsi já!" začertil se, popadl dívku a začal ji lechtat.
Smála se, byla ráda, že se z něj stává celkem "normální" kluk. Alespoň v to doufala.
Ale díky tomuhle všemu, úplně zapomněla na falešného Kazekageho... už jí to připadalo jen jako sen. Opravdu, nebyla si vůbec jistá, jestli to opravdu viděla, nebo ne. A když se tady tak skvěle baví provokováním toho "strááášně nebezpečnýho" kluka, tak přeci nebude myslet na takové věci...

Temari a Kankurou ty dva pozorovali.
"Já teda fakt nevim, jestli ta holka chce umřít, nebo co," zakroutil hlavou.
"Já bych řekla, že je mentálně jaksi mimo," odvětila jeho sestra.
"Tak jako tak, hraje si s ohněm," bručel si Kankurou pro sebe dál.
Opravdu, měl o tu malou strach. Jestli se Gaara moc uvolní, což by se klidně mohlo stát, když ho takhle provokuje, možná bude neschopen se dál kontrolovat... a pak bude mít ta holka smůlu.

"Hééj, nemračte se!" Kimiko už zase zářila jako sluníčko.
Poskakovala z jedné větve na druhou a dělala podivné obličeje.
"Tak a je to v háji, já to říkal," zakýval hnědovlasý mladík hlavou, když zjistil, jak se jeho mladší bratr momentálně tváří.
Sabaku no Gaara propaloval blondýnku pohledem, který kdyby měl tu moc, určitě by ji už několikrát seslal k zemi. Očividně mu došla trpělivost.
"Můžeš...bejt...chvíli...v klidu?" procedil mezi zuby a vrhl další odstrašující pohled.
Kimiko to ale buď nevnímala, nebo se rozhodla chlapci ukázat, co to je ignorace.
Kdyby to bylo možné, zrzkovi by teď určitě z hlavy stoupal kouř. Všechno, všecičko se v něm vařilo, jakou měl chuť tý holce zlomit krk vejpůl.
"Myslím to vážně!" zastavil se, ruce v pěst, ztěžka oddechoval.
Všichni byli nuceni zastavit také, a až na Kimiko ho pozorovali vyděšenými pohledy.
"Klid, Gaaro..." zašeptala Temari, ve snaze zachránit situaci, "ona to tak určitě..."
Zastavil ji mávnutím ruky. Klopýtla a poodstoupila o krok zpátky. Mladík se otočil na Kimiko, v očích se mu odrážela smrt.
"Řekl jsem ti to už jednou," pronesl tichým, temným hlasem, "mělas jen štěstí. A jestli se ti to nedokázalo do tý tvojí palice vrýt, tak ti to tam třebas i vtluču!"
"Co prosím?" zeptala se hláskem malé holčičky, sladkým a nevinným, a vykulila na něj svá modrá očiska. Ani teď se v nich nezračil strach.
"Takhle si zahrávat s osudem... je neodpustitelné."
"Tak si do mě bouchni, jestli ti to pomůže," pokrčila rameny a popostoupila k chlapci blíž, "ty jeden bručoune."
"Che, ty se vážně nebojíš?" zasmál se.
"Proč bych měla?" pozdvihla obočí a postoupila o další krok.
Snad všichni kromě ní teď viděli, že si skutečně hraje se svým vlastním životem. Temari se hrnuly slzy do očí, Kankurovi se klepaly paže rozčílením (přeci jen se o tu křehkou dívenku bál), Baki to vše pozoroval odevzdaně, jako kdyby čekal na úder krutého osudu. Už ani nedoufal...
"Neexistuje důvod, proč bych se tě měla bát," došla až k němu, teď by ji mohl zasáhnout, ani by se nemusel moc snažit. Nestáli od sebe dál než půl metru.
Nevěřícně na ni zíral. Co že to právě řekla?
Neexistuje důvod, proč bych se tě měla bát...
To mu ještě nikdy nikdo neřekl! Nikdy, ani jedinkrát za jeho život, se někdo nesnažil předstírat, že z něj nemá strach... a tahle holka...
"Ty...se mě vážně nebojíš?" jeho vztek jako by se najednou vypařil.
"Opravdu," usmála se. Poté položila ruku na jeho srdce.
"Pořád bije. Stále jsi člověk, víš?"
"To-tomu se nedá věřit..." svěsil hlavu.
Vzala jeho obličej do svých dlaní.
"Mě věřit můžeš, Gaaro."
A pak se stalo zase něco, co by nikdo právě od Sabaku no Gaary pravděpodobně nikdy nečekal. Zašeptal "děkuji," a sevřel dívku v náručí.

"Tak bych řek, že mu ta pruda dost prospěla," zaculil se Kankurou.
"A já z toho měla málem srdeční zástavu," setřela si jeho sestra pot z čela a klesla na zem.
Jeidný Baki pořád nic neříkal. Je snad možné, že by se lord Kazekage mýlil? Existuje snad naděje, že jeho neteř nezemře?

"V pořádku?" zeptala se dívka, když ji konečně pustil.
"Hmm... pravděpodobně," tohle bylo poprvé, co se pískový Jinchuuriki začervenal.
"Kdykoliv budeš potřebovat," usmála se na něj, "jsem tu pro tebe."
Na to už chlapec nic neřekl. Ještě stále totálně rudý v obličeji pokynul hlavou, aby se pokračovalo v cestě.
Netrvalo dlouho, a už celá skupinka šťastně dorazila k branám Konohagakure no Sato.
A Kimiko si teď u byla stoprocentně jistá, že ten falešný Kazekage byl jen sen. Přelud, který ji vyděsil v té noční tmě.

Poznámky: 

Kimiko je asi opravdu sklerotická, pro jedno zapomene druhé. A to ještě k tomu je to "druhé" věc opravdu důležitá, důležitejší než její podivný přístup k červenovlasému chlapci, který nikdy neměl žádného přítele...! Pětice nám doráží do Konohy, kde je čekají chuuninské zkoušky, při kterých se milá Kimi bude muset z jejích "snů" definitivně probudit...

Já vím, trvalo mi to. Ale tuhle povídku mám ráda, a když už jí píšu, musím na to mít tu pravou "náladu"...

4.785715
Průměr: 4.8 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Po, 2012-01-16 21:09 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Pro ty, co žádali o další díl (ano, sešlo se pár PM xD) tak tu máte pětku xD

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Faileen
Vložil Faileen, Čt, 2011-02-17 14:56 | Ninja už: 4974 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

povedena povidka Laughing out loud Laughing out loud tesim se na dalsi dil....jestli bude

Obrázek uživatele Sabaku no Ai
Vložil Sabaku no Ai, St, 2010-07-07 11:14 | Ninja už: 5219 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

prosím další díl!

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, So, 2010-03-27 20:28 | Ninja už: 5462 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

Páni mě snad šálí zrak, on je tu opravdu další díl Laughing out loud Jen doufám, že pokračování to nebude trvat taky tak dlouho.

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Rufufu
Vložil Rufufu, So, 2010-03-20 01:15 | Ninja už: 5459 dní, Příspěvků: 227 | Autor je: Prostý občan

Tuhle povídku miluju... první, co jsem od tebe a vůbec tady na Konoze začala číst... jsem strašně ráda, že je tady další díl. Napsala jsi to úžasně, víc nemůžu říct Smiling

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2010-03-06 11:06 | Ninja už: 5284 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Skvělý! moc se mi líbí a Gaara nevim co dodat. těšim se na další díl.

userbarz.com

Obrázek uživatele lilajs-chan
Vložil lilajs-chan, Út, 2010-03-02 14:06 | Ninja už: 5394 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

úúúúžasný Shocked... Gaara je fakticky nejlepší Smiling ... a kdy bude další díl? doufám že brzo Smiling

Obrázek uživatele .Kyubi.
Vložil .Kyubi., Po, 2010-03-01 22:31 | Ninja už: 5272 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Smiling sis dala lehčí pauzu s touhle povídkou co?? ale užasný Gaara je nejlepší Z lásky

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2010-02-24 21:59 | Ninja už: 5395 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

wooow Smiling no ten Gaara sa nezdá Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new