manga_preview
Boruto TBV 11

MISS KONOHA 2008 - část 022


V minulých dílech jste se dočetli: Třetí Hokage vyhlásil soutěž krásy pro mladé Kunoichi. Neji Hyyugovic se nenechal zahanbit a okamžitě kontroval Missákem, do kterého zatáhl většinu svých konožských, ale i přespolních kamarádů. Během místy dramatického, místy zábavného klání však došlo k nečekané události - ztratil se Naruto! Při jeho hledání v nebezpečném temném lese byla výprava z Konohy přepadena! Anebo ne???

Po ránu nebylo v Konoze příliš rušno. Děti nespěchaly do akademie, spořádaní občané nešli do práce a ninjové zjevně kašlali na mise. Jediným frekventovaným místem už od včerejší noci byla konožská fakultní nemocnice. Její ředitelka, sličná Tsunade, měla co dělat, aby se nezbláznila z neustávajícího přívalu pacientů. Nadávala, vyhazovala z oken dokumenty, židle, stoly, Izuma a Kotetsu… Jistě teda chápete, že nebezpečná zóna na hlavní ulici byla tím hlavním důvodem, proč dnes radši nikdo nevycházel z domu.
Po chodbě úrazového oddělení kráčel zasmušilý Sandaime Hokage. Nebylo mu ani tolik líto odřeného ucha, naraženého kolene, bolavých zad a mnoha dalších menších zranění, jako spíš roztrženého klobouku. Proklínal sám sebe, že nějakou soutěž krásy vůbec vymyslel, protože od jejího začátku přišel už o druhou pokrývku hlavy. A další hned tak mít nebude – kloboučník Juko si v tom blbým lese zlomil ruku.
Třetí nespokojeně zamručel, zkontroloval věčně se odlepující náplast na čele, vyhnul se okolo letícímu kalamáři a Shizune, jež se ho marně snažila chytit, a pokračoval v zadumaném korzování.
V dohledné době si ani nezakouřím, přemítal. Dodavatel tabáku už se dozvěděl o nočním přepadení a odmítá se ke Konoze přiblížit, i když jsme veřejně přiznali potupný fakt, že se naši obyvatelé pobili mezi sebou.
Vlastně se ani dobře nenajím, protože Teuchi-san utrpěl vážné trauma a skončil na oddělení psychiatrie. Součástí jeho terapie je neustálé ujišťování, že miska s ramenem opravdu nemůže obživnout a honit ho kolem vesnice. Ayame chce být samozřejmě u něj, a proto musela zavřít jejich skvělý bar. Jediné další místo, kde se jakž takž dobře vaří, je hospoda Shinde Iru Shinobi, ale do takových putyk Hokage bohužel chodit nesmí. Co by tomu řekli lidi?! … Takhle to prostě dál nejde! Když ta šarvátka způsobila tak závažné problémy, musíme řádně potrestat viníka, rozhodl se na konec svého vnitřního monologu Sandaime. Vyběhl z nemocnice, přeskočil hromadu papírů a dřevěných třísek, na jejímž vrcholku právě s kvičením přistála chudinka Tonton a zamířil k budově policie.

Ibiki ležel po krk zahrabaný ve zbytečně podrobných hlášeních o noční bitvě. Jeho podřízení špiclové si zjevně mysleli, že čím více detailů uvedou, tím větší bude mít jejich šéf radost, a v tom euforickém nadšení je určitě povýší. Ctihodný pan Morino se však tvářil pramálo spokojeně. Naopak vypadal, jako by právě vycucal plesnivou hašlerku. Na sto procent polovinu zaměstnanců degraduje, čtvrtině sníží už tak mizerný policejní plat, osminu vyrazí a na zbytku si vyzkouší nové metody mučení.
S povzdechem sklonil zjizvenou tvář k dalšímu lejstru. „Tuž to mně poser! Kdo ma také dřysty čitať? Co mně zajima, esli si něznamy chuunin přyšlapnul galaty? Nebo že pry kdosyk srazy staru babku, když se strachy dral na strom jak ožrata veverka?! Takich zbabělich gzychtu znam v Konoze nejmiň padesat a polovina z nich su moji ninža kolegove. Hmpf… Eště jedno také hlašeni mně ty pazgřyvci napišu a roztrhnu je rychleji než fotku Orochimara!“
V tu chvíli do místnosti vběhnul rozlícený Třetí Hokage se zafačovanou rukou a flastry rozmístěnými různě po těle.
„Morino Ibiki! Jak probíhá vyšetřování? Už znáte viníka?“
„Neda se řict že uplně zname,“ zajíkl se velitel vyšetřovacích jednotek ANBU, „ale v podstatě zname, bo je to někdo z naši vesnice a tady zname všechny, že, ale esli chcete řict, kdo přesně to byl, tuž to nevim.“
Sarutobi nad tímhle vysoce inteligentním projevem zoufale zakroutil hlavou, složil se do křesla a chudák „výmluvný“ policista se chopil dalšího hlášení…

Mezitím se na náměstí sešla neohrožená skupinka Missek a Missáků ve složení Ino, Tenten, Kin, Temari, Sakura, Hinata a Noriko, plus Shikamaru, Kankurou, Gaara, Kiba, Lee, Sasuke znova usazený na své větvi a neustále se drbající Neji s pupínky. Nebylo pro ně jednoduché prokličkovat kolem nemocnice mezi hromadami trosek a šanony, které se snášely k zemi jako potrefené husy z okna Tsunadiny kanceláře ve třetím patře. Ale nakonec to zvládli, a tak teď mohli poposedávat kolem kašny a přemítat, co bude dál s jejich soutěžemi.
Kiba zamyšleně poškrábal Akamara za uchem, a pak pravil: „Nevím jak vy, ale já jsem se na to vyhlašování docela těšil. Máma se ségrou mně ušily speciální trenky pro štěstí s obrázkem Rin-Tin-Tina a Gai-sensei mi přes internet objednal tričko Komisař Rex!“
„Fákt?“ zašklebil se Kankurou. „A co tvůj hafan? Nasadíš mu obojek s diamantama a budeš na něj volat Dolare? Nebo co takhle Lassie?“
„Vyfič,“ vyplázl na něj Kiba jazyk.
Tak osazenstvo chvíli sedělo tiše, dokud se z křoví neozval velmi podivný a krajně podezřelý zvuk. Sakura s Hinatou opatrně rozhrnuly větve. Na zemi klečel známý chuunin se šátkem na hlavě - Genma - a usedavě plakal.
Sasuke vykulil oči tak moc, až ho vyvalené bulvy převážily, načež spadnul ze stromu na zem. Když se trochu zmátořil, otázal se plačícího chuunina: „Co tady, u všech Sharinganů, děláš?“
„Schovávám se,“ fňuknul hnědooký ninja.
„Proč?“ okamžitě vypálil další otázku nejmladší z Uchihů.
„Proto… fňuk… protože… já… smrk…,“ pokoušel se Genma marně vykoktat.
„Protože to ON má na svědomí naši noční bitku!“ zaburácel náměstím hlas legendární Shinobi, věhlasné lékařky, ředitelky konožské fakultní nemocnice a porotkyně Miss v jedné osobě, krásné Tsunade.

Ve vteřině byl celý plac zalidněn zvědavým a hlavně děsně naštvaným obyvatelstvem. Někteří jen hrozili pěstičkami, jiní křičeli, další si běželi vyrobit transparenty s hanlivými nadávkami a ti nejradikálnější žádali Genmovu popravu.
„TICHO!“ zaječela Tsunade, až i v Kamenné zadrnčela skla v oknech. „Napřed byste se tady milostpána měli zeptat, jak to vlastně bylo.“
„Jooo, no jooo,“ zahučel dav a zhroucený chuunin se znova rozplakal.
Hinata už to nevydržela: „To ho musíte tak trápit? Určitě to byla nešťastná náhoda, jinak by toho nelitoval, žejo?“ povzbudivě se na Genmu usmála.
Ninja v šátku pokýval hlavou, vysmrkal se do rukávu a začal roztřeseným hlasem vyprávět: „Jsme šli jako hledat toho Naruta, jako. No a já si tak jako jdu a najednou se jako koukám a za stromem tam čouhá něco jako ruka, jako, jo? No tak tam jako skočim a oni tam jako seděli Izumo a Kotetsu a mazali karty. Jako já jsem je chtěl jako prásknout, že jako nehledají, ale oni mně chytili, jako takhle jako, jo a já jsem se bránil jako jsem kopal a chtěl jsem jako zavolat pomoc jo. Jenomže jako já mám ten senbon v puse, žejo, no a on tak jako vyletěl no a tak si kdosi asi myslel, že na nás jako někdo útočí jako, no, a tak se to jako stalo, no.“
Náměstím se rozhostilo ticho, které ale trvalo jen pár vteřin. Pak všichni propukli ve zlomyslný smích a valili si domů přemalovat transparenty, zatímco brunátná Tsunade šplhala na vrchol hromady trosek u nemocnice, aby odtamtud pravé viníky lesního neštěstí sundala.
Načež Izumo a Kotetsu dostali trest z nejhorších.
„Vydáte se hledat Naruta. Jen vy dva. Bez pomoci, jen s minimálním vybavením. A nevrátíte se do vesnice, dokud ho nenajdete.“
Tak zněl osudový verdikt sličné Tsunade-sama. Hokage k tomu dodal, že by mu cestou měli koupit alespoň šest nových klobouků. A pak je rozjásaný dav doprovodil k bráně, kterou tolik let střežili jako oko v hlavě. Nebo spíš jako „Oko bere“?
Karbaníci byli z vývoje událostí tak konsternováni, že se ani nezmohli na odpor. Izumo si sčísnul emo patečku hluboko do obličeje, aby nikdo neviděl, že brečí jak malý děcko.
Kotetsu si chtěl zachovat aspoň špetku hrdosti, a tak se pokusil o repovanou omluvu, ale ani ta na nelítostnou Tsunade nezabrala.
Tak tedy opustili svůj domov. Na cestu je provázel jen transparent „Orochimara na vás!“ a zoufalý Nejiho křik „Kde, sakra, seženu nový moderátory Missáka?!“

Ano, toť zásadní otázka. Kdo nahradí skvělé moderátorské duo, když Leoš Mareš není k mání? A dočkáme se vůbec vyhlášení obou soutěží???

Poznámky: 

Ehm... Je to na minutu přesně rok, kdy jsem přidala poslední díl Missky. Co k tomu říct... Měla jsem tvůrčí krizi a stále cítím, jak mi sedí za zádama a funí na krk. Mrcha. Laughing out loud
Ale kvůli vám, mým věrným čtenářům, kteří mě ani po tak dlouhé odmlce neopustili (a tak trochu i kvůli sobě, abych si dokázala, že se snad zmůžu aspoň na jednu vtipnou větu) jsem stvořila tohle pokračování.
Tak si ho užijte jak je libo a... komenty s jakýmikoli připomínkami by velice bodly. Eye-wink

P.S. Kdybyste se divili tomu parazitnímu slovíčku, které jsem vložila do pusinky Genmovi... tak za to může můj šéf. Ještě štěstí, že ho jako musim jako poslouchat jako jen na obědech a na poradách jako. Protože jako jinak jako bych se z něho asi jako fakt jako zbláznila. Laughing out loud

4.813955
Průměr: 4.8 (43 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yukiko Satoru
Vložil Yukiko Satoru, St, 2020-12-02 01:16 | Ninja už: 1310 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise PM
Ježkovy zraky, on mluví snad hůř, než celý náš Ibiki! Ale dobře vám tak, Izumo a Kotetsu. Máte se věnovat práci a ne karbaničit. Naruto je plný telat, vážně Tak teď jsem se hrozně naštval a rozmlátím si notebook!! ale zase by to jinak byla nuda. A to jsem si říkala, že nikdo nepřekoná praštěného Naruta. Lol, takže jo, překoná. Luxus, tohle. Fakt jo Smiling

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-07-08 13:08 | Ninja už: 5255 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia L: Ty si preskočila legendárny rok 2009? Shocked Zasa až tak vážne si moju radu z budúcnosti brať nemusela. Eye-wink Sticking out tongue Ako veľmi sa Orochimaru snažil zničiť Konohu a ono ju celú vyradil jediný senbon. Ale priznávam, že toto by som neuhádol. Ty si to vedela už vtedy pred rokom? Laughing out loud Škoda, že ti z čitateľov ostala iba 1/3. Sad

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nix
Vložil Nix, Pá, 2012-03-09 11:58 | Ninja už: 5666 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

Nadávala, vyhazovala z oken dokumenty, židle, stoly, Izuma a Kotetsu…
Tá hláška to zabilaaaaaa xD

Naruto is over, rejoice!

Obrázek uživatele EdElric31011
Vložil EdElric31011, St, 2011-09-21 16:41 | Ninja už: 4694 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

Že "u všech Sharinganu" Laughing out loud Ten Sasuke zadrel Laughing out loud Tak to som zvedavá ako to celé skončí ... Smiling

Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, Ne, 2010-08-01 19:57 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Kyáááááh!!! *je na zemi(dogeza) a chce bozkávať zem, po ktorej autorka kráča z vďaky za pridanie ďalšieho pokračovania*

ARIGATOU

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2010-06-22 22:13 | Ninja už: 5394 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Tak ne že by mě nenapadlo, čí byl ten senbon, ale to Genmovo vysvětlení bylo jako skvělé. Jako ale fakt! Laughing out loud

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele SasukeSui
Vložil SasukeSui, Po, 2010-06-14 23:55 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

ahh, to je skvele ^:^ vzdy sa tak zasmejem a idem si seriozne znovu precitat MISS odzaciatku az dokonca Eye-wink
tak pekne mi to pripomenulo moje Naruto zaciatky

Obrázek uživatele Mizaki
Vložil Mizaki, St, 2010-04-28 09:30 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Jestli ještě jednou spadnu ze židle budu tak umlácená od padání smíchy že mě ani vlastní matka nepozná Laughing out loud ... Zatímco moje ústa dostali křeč ve tvaru jakéhosi úsměvu od ucha k uchu Laughing out loud ... Doufám že se to brzo srovná i když nwm pokud budou další Laughing out loud

Obrázek uživatele Lonely Soul
Vložil Lonely Soul, Pá, 2010-02-26 19:04 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

XD chudáci Izumo a Kotetsu, takúto úlohu im hodiť na plecia XD
Neuveriteľne som sa tomuto pokračovaniu potešila Laughing out loud Už sa teším na ďalšie, hádam nebude zase až o rok XD

Obrázek uživatele PeIn94
Vložil PeIn94, Čt, 2010-02-04 18:05 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

uz se těšim na dalsi je to neuvěřitelna sranda

Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, Čt, 2010-01-21 17:51 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Ty tvé hlody jsou jako fakt jako nezapomenutelné Eye-wink Doufám, že si Neji nevybere k moderování Jiraiyu, jinak by jim to Tsunade do pěti vteřin zatrhla xDDD

Obrázek uživatele Pilika
Vložil Pilika, Út, 2010-01-19 14:50 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Jsem si jako říkala, že už je to celkem doba, ale to čekání zase stálo za to! Už od začátku bylo jasný, že je to povedený návrat mojí nejoblíbenější série na konoze Smiling Ibiki mě porazil i po tom roce xD

SUUPER!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2010-01-16 13:12 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Všem moc, moc děkuju za přečtení a za milé komentáře! Smiling
Budu se snažit Missku dokončit co nejdřív, protože už celý ten rok čeká nachystaný k vydání poslední díl - speciál s obrázky a překvapením. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, So, 2010-01-16 01:54 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 3266 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Hanička sa nám vrátila v plnej sile a samozrejme zo svojím Kekkei genkai (Vraždiaci humor) ktorý rozvinula na skara nebezpečnú úroveň...

Pri žite som sa vyjadril, že dokážeš aj lepšie veci a týmto si mi to maximálne potvrdila a urobila neskutočnú radosť... Pretože aj keď uplynul rok medzi tým tak humor ktorý ma k tvojej tvorbe pritiahol je úplne rovnaký a hlavne rovnako úžasný...

Takže teraz len silno dúfam, že nebudem musieť zas čakať ďalší rok na ďalšiu časť....

"potlesk"

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele yuunaish
Vložil yuunaish, Pá, 2010-01-15 21:17 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

juuu už sem myslela že se pokračování nedožiju.... ale je to skvělí. . i když ty předešlý díly byly trošičku lepší . . možná. . já už si je tak moc nepamatuju Laughing out loud . . ale těšim se na pokráčko Smiling

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Pá, 2010-01-15 20:49 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Na to,že si to písala s ročnou odmlkou a tvorivou krízou za chrbtom to je dobré Laughing out loud
Eh...dúfam,že v tom chceš pokračovať Smiling

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2010-01-15 20:30 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Dobrej návrat! xD Ten tvůj humor mi už moc chyběl. x) xD
Co říct? Echm... víš že i když je to už rok furt si pamatuju co bylo v předchozích dílech? ^^ xD Nečetla sem je znovu, přísahám!
Supr hlášky, supr díl... jako. xD (nejhorší je že jednu dobu sem taky měla podobnou nemoc... fujtajxl! XD)

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2010-01-15 17:44 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

A to jako teda jako nevadí... rok sem, rok tam... jednou se bude vyprávět... rok se s rokem sešel a pokračování MISS KONOHA tu bylo jako nic...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!