Mazlíček 06
Sakra, sakra, sakra! Já to někdy Kurenai oplatím!! Prej: „Jdi si ho pořídit sám… Nejlíp někam k vodě…“
To tak! Sme spolu jen pár měsíců a ona mě vyhání k vodě… Jak můžou bejt ženský hnusný a odporný a… A je zvláštní, že jsem si vzpomněl, jak nádherně Kurenai vaří…
No nic, radši vám řeknu, že dneska si má mazla sehnat i Chouji, takže abyste ho rozpoznali, tak bude mít barvu modrou. A já se už radši dám do hledání toho mazla, nebo mě Tsunade vážně přerazí.
Tak jsem vám tak krásně šel k Ichiraku, že bych požádal Kakashiho, aby mi pučil toho puštíka. Když sem tam došel, samozřejmě že tam byl.
„Na co ho chceš?“ ušklíbl se pod maskou.
„No já jen, že…. Že by mi ulovil nějakou myš, ona by chcípla a já jí hodil před Godaime s tím, že mi za tu cestu k ní chcípla a jestli by jí nemohla vyléčit,“ vyhrkl jsem ze sebe.
„Víš, jak by tě seřvala? By tě vyhodila oknem jako mě, když jsem se rozčiloval,“ zašklebil se Kakashi při té bolestivé vzpomínce.
No jo vlastně… Tsunade s ním pěkně zametla. Tak on mi nepomůže. Chjo. Radši bych to vzdal, ale to bych pak musel mít kostým jak Ino. A to by byl ještě větší trapák než kdybych si sehnal mazla. Takže teď ani nevím, co s tím. No nic, radši půjdu fakt někam, kde je voda… Třeba budu mít štěstí a chytím aspoň toho pulce.
Ehm… Konečně se ke slovu dostanu i já. Ale musím se přiznat, že i já nevím, co bych si měl pořídit… Prase to určitě nebude, to má Tsunade. Tak co teda? Dobře, Naruto má opici. To k němu sedí, fakt. Jenže co mě mrzí je, že Ino nic nemá. Má jen pouhej kostým. Lidi, kdybyste viděli, jak se tvářila, když se v tom musela poprvý projít po Konoze. Jsem dost zvědavej, kdo bude další. Uvidíme, že to snad bude někdo, kdo to bude brát jinak než ona. Třeba takovej Lee by nebyl k zahození.
Ale teď už dost o tomhle. Radši půjdu na louku, třeba mě tam něco napadne.
„Rybičká maličká po Dunaji pláve. Chytil ji rybáček u samého kráje….“
Vypadá to, že mi asi fakt hráblo. Sedím na kameni, nohavice ohrnutý a nohama máchám ve vodě. Čekám, až do mě uhodí blesk, i když je nebe modré, jak kdyby tam ti andělé vytírali. Kdybych tam za nima mohl, řek bych ji něco, co by si za rámeček nedali. Takový vedro tu je, i ty ryby utekly…
Počkat… Ryby utekly? Fakt mi muselo z toho vedra hrábnout, protože tohle už není normální. A nebo to mám z Kurenai? Možná…
Uslyším holčičí hlas.
„Asumo-senseii, co tu děláte?“
Podívám se na majitele hlasu a poznám Ino.
„He?“
Můj výraz opravdu musel bejt stupidní, protože Ino se rozesmála.
„Asumo senseii, měl byste si pořídit želvu. Protože vy jako ta želva vypadáte.“
„Cože?!“
Vzápětí byla pryč a já dostával vztek.
„Blondýna,“ utrousil jsem.
Myslíte si, že vypadám jak želva? Jestli jo, tak je po mně.
Ale… prý si ji mám pořídit, a to vůbec není špatný nápad.
Rychle se zvednu a peláším pryč.
„Sakra, zapomněl sem tam boty,“ bleskne mi hlavou, ale utíkám dál.
Ležím v trávě a čučím na mraky. Shikamaru má pravdu, někdy je to lepší než televize. Mojí pozornost upoutal motýl. Krásný motýl.
„Mohl by být můj mazel?“ napadne mě a já si ihned běžím pro síť na motýly.
Po chvilce jsem zpátky a můj vysněný motýlek tam pořád je.
Jako by na mně čekal.
Neváhám a dám se do chytání. Takhle aspoň něco zhubnu, ale stejně to zas naberu, protože sem se s Asumou dohodnul, že pokud uspějem, půjdem na večeři.
„Uááááááá,“ zakřičím, když motýla lapím do sítě.
Opatrně ho přemístím do sklenice a peláším za Tsunade. Přece jen, nemůžu to nechat jen tak. Ale ještě je tu jedna maličkost… Jaký bude mít jméno?
„Dále!“ ozve se, když zaklepu na dveře.
Vstoupím a ukážu Godaime motýla.
„Nevím, co je to za motýla, ani nevím jaký bude mít jméno. Prosím strpení.“
Vytáhnu si sáček s chipsy a otevřu ho. Koutkem oka sleduju, jak se na mně Shizune s Tsunade šokovaně tváří.
„To je Graphium sarpedon,“ oznámí Shizune, když si mýho motýla pořádně prohlédne.
„A jméno?“ zeptá se otráveně Tsunade, jako kdyby měla na jazyku jed.
„Hm…,“ zamyslím se. „Tak třeba Tyrkys.“
Vítězně se usměju a odkráčím i s motýlem pryč.
Musím ho přece cvičit, nebo ne?
S šibalským úsměvem vkročím do obchodu, kde prodávají rybičky a želvy. Chvíli tam jen tak okouním a potom se obrátím na prodavače.
„Nějaká ta želva by tu nebyla?“
Ten s úsměvem kývne a zavede mě k nim.
Ale jakou si mám vybrat? Želva jako želva, a tak na jakou bezmyšlenkovitě ukážu.
„Tuhle.“
„Jste si jist, že chcete tuhle?“ zeptá se mně nevěřícně.
Kývnu.
„No dobrá, ale pak si nestěžujte.“
Vyfasuju i akvárko, kvůli kterýmu musím vytvořit klon, aby mi s ním pomohl.
Prodavač mi oznámí cenu a já nemám daleko k mdlobám.
„Proč tolik?“ vydechnu.
„Protože jste si vybral tu nejdražší želvu, která tady je,“ usměje se prodavač a já sebou kecnu na zadek.
„Co je to za druh?“
„Želva diadémová.“
„Tak to se nedivim,“ zabručím, vyvětrám peněženku a nasupeně odcházím tam, kam odejdou všichni, kteří si seženou mazlíčka. To tedy znamená, že se ploužím k Tsunade.
Cestou ještě přemýšlím o jméně. Ani nevíte, jak těžký to je.
Ale měli byste vidět Tsunadin obličej, když jí na vlasy šplíchla voda z akvárka.
„To je co?“ vyjede na mně.
„Želva diadémová. Jmenuje se Diamant.“
Usměju se a odcházím pryč. Teď ale přemýšlím, jak řeknu Choujim, že už nemám žádný prachy na večeři…
Asuma sensei mě pěkně dopálil. Koupit si tu nejdražší želvu, aby nemusel nikam jít, je podlý trik. Ale když jsem viděl, jak se tváří Kurenai sensei, tak Asuma sensei sklapnul a vzal mě na ramen.
A protože se mi už klíží oči, radši vám to povím hned. Dalším dílem vás provází Neji. Těšíte se? Myslím, že on bude mít něco, co bude znázorňovat jeho tvrdohlavost. Takže bych tipoval berana…
Vytírající andělíčci mě furt ještě dostávaj... xD
Moc pěkný! x) Ten motýlek je kawaii! ^^
A když tak uvažuju nad tim Nejim... chm... to bude rosnička bo něco takovýho. xD (předpovídá počasí ne? XD)
Ať je tu za tejden další díl!!! Nebo se neznám! xS xD
Těšim se! ^^
Nové FF:
Tsumeato 3: Bílá chryzantéma Rozhodnutí Sladké sny Sluneční paprsky a kytky po dešti
Jojoj! Ksssooooo, Baka Kame chce další. Okamžitě!Okamžitě! Takže z toho poznáš, že se mi to líbí!
Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!