manga_preview
Boruto TBV 09

Skrytá pravda

Bol chladný, daždivý večer. Oblohu preťal veľký blesk. Po ulici bežalo mladé dievča v letných žltých šatách. Vlasy malo mokré od dažďa a po lícach jej tiekli slzy. Rukou si ich utrela, ale nemalo to žiadny účinok. Dievčina prišla pred malý kopec a zahľadela sa naň. Po chvíli uvažovania naň vyšla. Postavila sa a roztiahla ruky. Hlavu zodvihla k nebu a vychutnávala si, ako jej kvapky dažďa stekali po tvári. Milovala ten pocit. Vdaždi sa cítila úplne volná, slobodná. V ňom zabudla na všetky starosti ktoré ju trápili, ale predsa sa cítila osamelá. Hrozne osamelá. Ona už bola zviknutá nato, že ju všetci ignorujú, že sa o ňu nezaujímaju, že nemá nikoho, kto by v ňu veril, kto by ju podržal v ťažkých chvíľach, nikoho, komu by môhla dôverovať, na koho by sa môhla spolachnúť. Nikoho. Nikto ju nemal rád, ale s tým sa ona vyrovnala. Kedysi, kedysi bola šťastná, veselá, stále sa usmievala a to len preto, že mala priateľa. Priateľa, na ktorého stále myslela, nemôhla si pomôcť, neskonale ho milovala a on miloval ju. Ale jedného dňa sa všetko zmenilo. Všetko, čo mala rada. Jej jediná láska, jediný kamarát ju opustil. Navždy. Ani sa s ním nemohla rozlúčiť. Odyšiel tam, kam ona vtedy nemohla. A už sa nevrátil. Na ten deň nikdy nezabudne. Stále sníva o tom, že by môhlo byť všetko inak, všetko môhlo byť lepšie. Ale vedela, že nikdy to tak nebude. Každá spomienka naňho bolela. Vždy, keď sa v noci pozerala na jeho fotku, jej do očí vyhŕkli slzy. Na fotke bol šťastný, usmieval sa. Vtedy bola šťastná aj ona. Každú noc naňho myslí. Myslí nato, ako im dvom bolo spolu dobre. Boli šťastný. Neskonale šťastný. Tak prečo, prečo sa to muselo všetko skončiť.
"Prečo?!" zakričala do tmy.
V pamäti mala ešte jeho úsmev. Ten žiariaci úsmev, ktorý ju vždy upokojil. Nikdy na ten úsmev nezabudne. Ako by aj mohla. Všetko, čo patrilo jemu, na nič nezabudne. Ani na chvíľu. To si sľúbila. A svoj sľub aj dodrží. Ale predsa. Neboli až taky rovnakí. On bol oblúbený, mal nespočetne veľa kamarátov, no ona nie. Ale to im až tak nevadilo, lebo vtedy, vtedy neexistovalo nič, len ony dvaja. Až po jeho smrti si uvedomila krutú pravdu. On bude chýbať všetkým. Každému. Po jeho smrti za ním budú všetci smútiť. Ale keď zomrie ona, nikto si nič ani len nevšimne. Nikomu nebude chýbať. Nikto si na ňu nespomenie. To bola krutá pravda. Pravda, s ktorou sa ona už vyrovnala. Ale aj tak dúfala, že sa nájde niekto, komu bude chýbať. Keby bol taký alespoň jeden človek. Čo všetko by za to dala. Za priateľstvo, stálu lásku, za rodinu, za spomienku..... Za to všetko by obetovala aj celý svet. Dala by za to všetko čo má. Vždy smutne sedela na lavičke a pozerala sa, ako sa ľudia bavia a deti hrajú. Vždy im závidela. Chcela byť medzi nimi a hrať sa spoločne medzi ostatnými. Aj ona chcela mať kamarátov. Kamarátov, ktorí by na ňu mysleli. Ktorým by na nej záležalo. Vždy tajne dúfala, že k nej niekto príde, prisadne si a spriatelý sa s ňou. Lenže to nikto neurobil. Ale ona dúfala ďalej, aj keď vedela,že je to zbytočné. Nikdy sa toho nevzdávala. Nikdy sa nevzdávala tej šance. Šance, ktorá nikdy nepríde. Ale tak to už na svete chodí. Nie všetci sú oblúbení, krásni, bohatí. Nie všetci poznajú priateľstvo, lásku, dôveru. Nie všetci majú niekoho komu by sa dalo veriť. Nie všetci majú kamarátov a rodiny. Ale idú ďalej. Ďalej a nevzdávajú sa. Neotáčajú sa späť. Nehľadia na minulosť, ale na budúcnosť, lebo tá je dôležitejšia. Keď majú mizerný život, snažia sa ho napraviť. A každá snaha je dobrá. Snaha niečo dokázať, niečo urobiť. Každá snaha sa počíta. Každá snaha niečo zmení. Či už dobrá, alebo zlá. To všetko ona vedela. Vedela to, aj keď nevedela jednú vec. Jednu jedinú. Prečo sa jej snaha a priateľstvo nikdy nerátala. Prečo sa nikdy nesplnila. To nevedela. Nevedala ani to, že sa míli.Predsa sa našiel niekto, kto vedel, že ona existuje. Ale už bolo neskoro. Neskoro na to, aby jej to povedal.

Pozrela sa hore a posledné, čo uvidela, bol modrý blesk. Bol tichý. Ani nepočula, ako zahrmelo. Už len padala. Padala do prázdna, do nekonečna. Vedela, že tam sa už nevráti. Ale ona bola šťastná. Šťastná, že ho opäť uvidí. Že opäť uvidí jeho žiariaci úsmev, jasné, modré oči, z ktorých vyžarovalo tolké šťastie. Opäť uvidí jeho rozcuchané, blonďavé vlasy. Nad tou myšlienkou sa pousmiala. Zomrela s úsmevom na tvári.

Poznámky: 

Táto poviedka vznikla keď som sa nudila, keď pršalo a bola búrka. Vtedy som dostala túto myšlienku, tak som ju aj napísala a vzniklo toto. Dúfam, že sa bude páčiť a poprosím aj o komentíky Smiling Ďakujem

4.833335
Průměr: 4.8 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Út, 2014-01-07 22:26 | Ninja už: 3831 dní, Příspěvků: 1385 | Autor je: Student Akademie

Krásne a pritom tragické ... Pripadá mi to skôr, ako taká úvaha nad životom. Smiling Neviem, či to bolo presne to, ale hodí sa mi tam NariHina Smiling A jej smrť bola vykreslená, akoby to ani smrť nebola, skôr sa tešila na stretnutie s milovaným ... Chytilo ma to za srdce Smiling

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2014-01-07 22:46 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Zdá sa mi, že vtedy som myslela na Minakushi, ale nie som si istá Laughing out loud Moje prvé poviedky boli dosť tragické... Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Út, 2013-11-12 16:39 | Ninja už: 4340 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Laughing out loud Vím, že je to trochu osobní dotaz, a klidně ho ignoruj, ale byla jsi neštastně zamilovaná, když jsi to psala? Laughing out loud Přímo se z toho lijou emoce, je to hodně na zamyšlení a prostě... ÚŽASNÁ povídka Laughing out loud Kakashi YES

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2013-11-12 17:39 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Wow, ono tu ešte niekto objavil po takej dlhej dobe moje FF? Laughing out loud Shocked
Ďakujem, aj keď teraz už asi píšem úplne inak, som rada, že sa páčila. Smiling
A nie, nebola, vtedy som ledva vedela, čo to vôbec znamená, nie ešte aby som to prežila. Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Ildwins
Vložil Ildwins, Út, 2010-01-05 15:38 | Ninja už: 5607 dní, Příspěvků: 705 | Autor je: Prostý občan

veľmi pekné....ja moc FF-ka nečítam, ale toto ma zaujalo názvom a vidím, že som urobil dobre, že som si prečítal celý príbeh Eye-wink

Moje jediné (a dúfam, že nie posledné) FF o Nejim: Deja vu?

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2010-01-05 15:59 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Kakari: proste ďakujem Laughing out loud ale zas až také tragické to nebolo... Laughing out loud
Ildwins: díky Laughing out loud ... no vidíš, čo všetko robia názvy Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2010-01-05 15:07 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

I přesto, že to je smutný až tragický příběh, tak to bylo jednoduše krásné Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Darthie
Vložil Darthie, Pá, 2009-12-04 22:26 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 1470 | Autor je: Prostý občan

První co mě po přečten napadlo, bylo "wow", ale myslím, že to by bylo na komentář moc krátký xD Fakt povedený ^^ Líbíí xD

LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"

Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*

Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<

Obrázek uživatele -_-Cloud-_-
Vložil -_-Cloud-_-, Pá, 2009-12-04 21:20 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Nádherný ,fakt jo.Mě by něco takovýho jen tak nenapadlo.
Máš mojí poklonu.

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Pá, 2009-12-04 22:33 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

K.Iwi- ďakujem, ďakujem Laughing out loud srry za tie chyby...
xD Mr.Ham xD- ďakujem za prečítanie, ohodnotenie a hl. pochválenie Smiling
-_-Cloud-_-- ďakujem... Smiling *trochu sa červená* vlastne to nič nebolo...
Kotia Shikayore- ďakujem (už sa opakujem, ale neviem, čo napísať Laughing out loud), úplne by mi to stačilo, hlavne, že sa lúbilo Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Út, 2009-10-27 20:55 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Nikdy mi nehovor, že píšeš, ak nechceš, aby som to čítala Smiling
Nikdy nepovedz: ne... radsej ne, to sa mi nepodarilo...., aby si niekoho odradila, bude sa starať do chýb a nebude pozerať na príbeh Smiling
To šťastie, že som si tú správu prečítala až po prečítaní tohto Smiling
Síce som videla gramatické chyby, ale tie mi to nerušili Smiling
Veľmi sa mi to páčilo Smiling
Dážď pomáha! Smiling Kakashi YES

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Danii
Vložil Danii, Ne, 2009-10-25 19:09 | Ninja už: 5411 dní, Příspěvků: 463 | Autor je: Prostý občan

Smiling Je to krása...Opravdu moc Sticking out tongue
Smutné, ale krásné! Laughing out loud
Moc dobře se mi to četlo Smiling
Za 5 :-*

Obrázek uživatele DeLeTe
Vložil DeLeTe, Po, 2009-10-05 14:27 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

Uz to čitam po treti krat ale stale mi to vyrazi dych.

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Čt, 2009-09-24 20:54 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Nikto neprečítal? já ano Sticking out tongue A líbí se mi to Smiling Líbí se mi, jak je to napsané a líbí se mi co je tam napsané... Né každý má dar zkombinovat oboje (dobrý sloh i nápad) do jednoho příběhu, ale tobě se to povedlo Smiling


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2009-09-16 16:56 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Najnovšia FF:Skrytá pravda -aj tak si ju nikto neprečítal....
Náhodou, já som ju prečítala Eye-wink (Určitě je to špatně, no Aku se snažila ^^)
A nebyla tak špatná. Sice to bylo trošku ohranější téma, ale četlo se mi to moc dobře, krásně to plynulo, nijak se to nezadrhávalo a ani to nenudilo.
Když se nudíš a venku prší, tak většinou vznikají bezvadný povídky. Já za deště píšu moc ráda. Páčila sa Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2009-10-06 18:04 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Akumakirei: díky Smiling aj ja si myslím, dážď pomáha tvorbe Laughing out loud
Zvrhlý Loupák Anko: ďakujem Ti, ďakujem, čo si povedala a som rada, že sa tak dobre číta Laughing out loud
DeLeTe: Laughing out loud nečítaj to toľko krát, bude ti z toho šibať a ja budem na vine Laughing out loud ale inak díky Smiling


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele lacca
Vložil lacca, St, 2009-09-16 15:53 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

moc hezký... nemam co dodat Smiling

Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.

Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé.
>>>MOJE FF KNIHA<<<

Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)

Obrázek uživatele luccca
Vložil luccca, Út, 2009-09-08 17:48 | Ninja už: 5461 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

krásná povídka... Smiling takovýhle styl psaní mám hrozně ráda... jako fanoušek NaruHina mi to krásně sedí... piš dál.. taky začínám tak hodně štěstí;)

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, St, 2009-09-16 16:25 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Yuki Kaze-san: díky, viem, za tebou, a aj by sa tam hodil, lenže nesedelo by to k Hinate...
luccca: hrozne ďakujem, ani neviem, či mám aj nejaký štýl písania Laughing out loud a určo si aj ja prečítam tvoje, keď budem mať čas Smiling
lacca: ďakujem Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-09-02 20:17 | Ninja už: 5730 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Tak konečně i druhá utajovaná povídkam od tebe je zveřejněná a to jsem ráda a doufám, že vymyslíš něco dalšího a kdyby, tak víš za kým jít, ne??
A k povídce je to nádhera, i když smutná... a celkem by se mi tam hodil pár NaruHina, ale je to jen můj názor... Eye-wink
Kakashi YES jen tak dál...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska