manga_preview
Boruto TBV 07

**Nový pohled na svět 9**

Hleděl jsem na temnou oblohu posetou stovkami hvězd. Vál vlahý vánek, díky kterému jemně šumělo listí. Nademnou se skláněla ona a starostlivě mě pozorovala.
,,Ach Sasuke...Jsi v pořádku?“ zeptala se.
,,Jo, nic mi není. Spíš se cítím líp než dřív....“ podotkl jsem. Posadil jsem se. Dříve tak krásná louka byla úplně zničená-jako po výbuchu bomby. Ohořelé květiny, kmeny stromů i tráva...všechno spálené na prach.
,,Ale...kolik je sakra hodin?“ vzpomněl jsem si, že když jsem ztratil vědomí, mohlo být nanejvýš šest hodin.
,,Je půl dvanácté.“ šeptla Hinata.
,,Tolik? To jsem byl mimo tak dlouho? Musím domu...Brácha mě zabije.“ chtěl jsem vstát ale Maiya mi položila ruku na rameno.
,,To je v pohodě, zlato. Volala jsem Itachimu, že přes noc zůstaneš u mě, protože se ti už nechtělo domů takhle pozdě. Zůstaň sedět, jo?“ řekla mi jemně.
,,Pěkně jsi nás vystrašil...Pořád nechápu jak je možné, že jsi v pořádku.“ řekla Hinata a já si uvědomil, že musím něco zkusit. Odstrčil jsem Maiyinu ruku, vstal jsem a natáhl obě ruce před sebe. Soustředil jsem do nich energii jako předtím...Moje prsty se po chvíli rozzářily zlatavým světlem, čím víc energie jsem do nich dával, tím víc zářily. Máchl jsem rukou a přetl příval energie. Světlo se mi odlepilo od prstů a v podobě blesku přepůlilo strom předemnou a zařízlo se do stromu za ním. Chvíli svítilo a pak zhaslo.
,,Páni...“ vydechl jsem a udiveně si prohlížel konečky prstů. Ale Maiya ani Hinata nevypadaly moc nadšeně.
,,Takže se to stalo...Sakra.“ zaklela Hin.
,,Víš co to znamená?“ zeptala se mě Maiya.
,,Jo...Je to úžasný.“ zasmál jsem se radostně. Jsem jako ona...to je vše co jsem si přál. I moje kůže vydávala stejné matné světlo jako to její.
,,Ne, to znamená, že jsme všichni ve velkym, ale hodně velkym nebezpečí.“ řekla.
,,Proč?“ nechápal jsem. Až se naučím ovládat své síly, bude to super.
,,Nechápeš to? Půjdou po nás...Všichni ostatní.“ vysvětlila Hinata.
,,Samy to nezvládneme. Potřebujeme pomoc.“ řekla Maiya. Vytáhla telefon, chvilku s někým tiše mluvila pak se na nás obrátila.
,,Přijdou...“ řekla ulehčeně.
,,Kdo?“ zeptal jsem se.
,,Uvidíš.“ šeptla se sladkým úsměvem na tváři. ,,Ale teď chci něco zkusit. Poběž za mnou.“ řekla mi a natáhla ke mně ruku. Udělal jsem dva kroky a chytil ji. Rozeběhla se, nejdřív normálním tempem a pak rychle. Celou dobu jsem běžel hned za ní. Stromy se kolem mě se měly změnit v rozmazané šmouhy, ale viděl jsem je pořád stejně ostře. Začínal jsem mít pocit jistoty, věděl jsem, že do ničeho nenarazím. Ohlédla se po mě. Usmál jsem se, předběhl ji a chytil ji do náruče. Zasmála se tím nádherným smíchem- znělo to jako zvonkohra a jen pro mě. Byla úžasná. Až teď, s lepšíma očima jsem začal vnímat jak nádherná je doopravdy. Dokonalé rysy její tváře, krásně tvarované rty, velké oči a husté řasy. Byl jsem její krásou absolutně unešený. Zajel jsem jí rukou do vlasů a pohladil jí palcem po tváři. Podíval jsem se jí do očí. Upoutala si můj pohled, nemohl jsem se od ní odtrhnout. Natáhle se na špičky a políbila mě. Přitáhl jsem si ji blíž, cítil jsem její vůni, hebkost jejích vlasů a její doteky, jak mě hladila po zádech a šimrala na krku. Nemohl jsem se jí nabažit. Nevím jak dlouho jsme tam stáli,ale mě to pořád nestačilo.
,,Už jdou...“ řekla Hinata a kývla na blízké křoví. Maiya se odemě odtrhla a podívala se tím směrem.
,,Ano, už jdou.“ řekla, pustila mě a postavila se předemě. Křoví zašustilo a na naší louku přicházely další dvě osoby. Nevěděl jsem kdo to je, ale podle Hinatina i Maiyina bojového postoje jsem věděl, že ty dvě osoby nepřišly, aby nám pomohly.

Poznámky: 

konečně lidi....měla jsem zas tzrochu času...napsala jsem i jednrázovku na dvojici,na kterou ještě nic nemám,tekže jestli mi vyjde tak čtěte:-D

4.80645
Průměr: 4.8 (62 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-07-07 13:25 | Ninja už: 4888 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Vau, úžasné. Čoraz viac ma táto poviedka baví, dej je nevyspytateľný. Vždy sa niečo udeje a ja nemám tušenia čo bude nasledovať. Čo je fakt super. Nemám rada poviedky, kde presne viem, čo sa bude diať. Som zvedavá, kto bude tá dvojica a prečo bude Sasuke v nebezpečenstve.

Obrázek uživatele Felixík
Vložil Felixík, St, 2016-12-28 18:50 | Ninja už: 3261 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mise N:
Fakt super Smiling Umíš skvěle vyjádřit poctatu děje Smiling Trochu mi tam na začátku nesedí to s tím časem.. Probral bych se z kómatu, skoro mrtvej a první otázka by byla: Kolik je hodin? To mi tam trošku nesedlo ale jinak pěkný xD Sem zvědavej jak to bude pokračovat.

V.x V.

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, So, 2010-10-23 18:52 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Zaujímavý diel Smiling A kus súhlasím s Nairobi-chan xD.

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Pá, 2010-05-28 18:18 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Jak už jsme se zmínila -> Twilight Laughing out loud Smiling

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele Kasukē
Vložil Kasukē, St, 2011-06-15 19:36 | Ninja už: 5434 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

tiež si myslím. Ten beh mi pripomína časť v Usvite kde je už Bella premenená. a ešte Sasanove kamenne ruky. Laughing out loud

Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.

Obrázek uživatele Uzumaki Arashi
Vložil Uzumaki Arashi, Ne, 2010-02-28 13:46 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

twilight v narutovským světě.....

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, So, 2010-01-16 23:25 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Tak co bude s dalším dílem??? XD Smiling

Obrázek uživatele konohamaru4444
Vložil konohamaru4444, Út, 2010-01-05 00:13 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Pěstitel rýže

nového dielu sa aj dočkáme?

Obrázek uživatele zukatoka
Vložil zukatoka, Čt, 2009-12-31 13:24 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

už aby byl další díl už se fakt těšim XD

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, Út, 2009-12-22 18:28 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

XD nic, jen jsem něco zkoušela, sry Laughing out loud

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, Út, 2009-12-22 18:19 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

To je božíííí a chce to pokráčko XD Smiling

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, So, 2009-11-28 19:45 | Ninja už: 5441 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

hele, hele chce to pokráčko

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Yondaime-The fourth Hokage
Vložil Yondaime-The fo..., Ne, 2009-11-08 20:34 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Recepční v lázních

super díl.. super povídka.. celá si super Smiling nezapoměla si na pokračování? to by byla dost škoda;)

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Pá, 2009-10-09 22:00 | Ninja už: 5445 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

juuuuuu... tesim se na dalsi dil

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, So, 2009-09-26 19:59 | Ninja už: 5288 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Uplně užasny xD nemožu se dočkat na další díl

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Nanimo
Vložil Nanimo, Út, 2009-09-22 16:46 | Ninja už: 5297 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

ouuu uža=o) dnes jsem zacala od prvniho dilu hned jsem to cele zhtla =oD doufam ze dasi dil bude brzo =o)

Webová stránka kinshipu Taura-Arnor, věnující se hře The Lord of the Rings Online.

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2009-09-20 13:00 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný Smiling hrozně moc se těším na další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Hiki-chan
Vložil Hiki-chan, Út, 2009-09-15 20:53 | Ninja už: 5409 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

Sorry,ale není to nějak dlouhá doba,co vyšel poslední díl?!Já nechci na tebe naléhat,ale prosím,ať už je nový díl!!!Smiling

Obrázek uživatele konohamaru4444
Vložil konohamaru4444, Po, 2009-08-31 07:28 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Pěstitel rýže

neviem prečo, ale zdalo sa mi to o dost kratšie..

Obrázek uživatele Icha-Icha-Itachi
Vložil Icha-Icha-Itachi, Pá, 2009-08-28 09:12 | Ninja už: 5352 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Nádherný Smiling

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-08-27 10:24 | Ninja už: 5492 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to skvele... este stale som celkom nepochopil co su vlastne zac ale aj tak sa mi to moc a moc paci

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-08-26 18:51 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

krása Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, St, 2009-08-26 18:50 | Ninja už: 5487 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

moc pěknej díl těšim se na další Laughing out loud