manga_preview
Boruto TBV 13

Bylo - nebylo... 3 (Kunai nad zlato)

V království "Kdesi v lesi" kralovala “moudrá” královna Tsunade a ta měla shodou náhod a mnoha souvisejících okolností tři syny. První, protože ho zajímali všichni démoni co běhali po světě, se jmenoval Bijjan, ale také mu říkali Pein. Druhý, prostřední, se jmenoval Jutsan, protože znal všechna jutsu světa. Přátelé ho důvěrně oslovovali Orosliz. Nejmladší, třetí ze synů, měl moc rád Rámen, ale protože Rámeňák by znělo divně, říkali mu Naruto.
Jednoho dne nechala královna zavolat všechny syny k sobě.
,,Vážení a milí! Sešli jsme se tu dnes, abychom...“ začala Tsunade.
,,Ehm, Tsunade. Svatba je na plánu až zítra,“ pošptala jí její dvorní rádkyně Shizune
,,Jo, jasně. Akorát jsem tě zkoušela. Táákže... Jelikož trpím paranoiou a mám pocit, že mě chce někdo zabít, je načase vybrat mého nástupce,“ řekla Tsunade významně a jako tečku na konci do sebe obrátila celou láhev saké.
Potom pokračovala.
,,Heh! Vy jste tři?! Proč mi to nikdo neřek?! Teď budu muset vymyslet nějakou trapnou soutěž, aby to bylo spravedlivě... Nu dobrá, každý z vás mi řekne, jako co mě má rád a ten, který je největší vlezdop***lka, bude vybrán. Nuže, můj první synu, jako co mě máš rád?“ zeptala se královna Peina.
,,Já tě mám mamko raději, než všechny démony světa,“ odpověděl jí.
,,No to čumim!“ vykřikla Tsunade a hlasitě si uříhla.
,,A co ty?“ obrátila se na Orosliza.
,,Já tě mám, maminečko zlatá, rád jako všechny reinkarnační techniky.“ Tentokrát královně spadla hu...pusa až na zem.
,,No a abychom nebyli nespravedliví, dáme šanci i tobě,“ pohlédla na Naruta.
,,Já tě mám, matko, rád... jako kunai,“ řekl Naruto.
V síni zavládlo ticho... Ticho jako v hrobě. Najednou to kolem začalo šumět...
,,OMFG! To si děláš kozy, ne? Jako obyčejný kunai, který se nám objeví v pouzdrech na kunaie z ničeho nic? Okamžitě vyveďte toho idiota ven a tam mu dejte co proto,“ zařvala Tsunade a při tom vyzunkla barel saké. A tak chudáka Naruta vzali strážní ven, dali mu co proto a vyhnali ho z království.

Za dvacet sekund

,,Ach! Moje nebohé nohy! Už dál nemůžu pokračovat, musím si sednout na tenhle pařez... A komu to vlastně říkám? To je jedno...” řekl zmožený Naruto a sedl si na “pařez.”
,,Hej! Co to děláš?! Proč mi sedíš na hrbu?” ozval se “pařez.”
,,Áááá!!! Mluvící pařez!!! Zachraň se kdo můžeš!!”
,,Já nejsem pařez, ty idiote!” řekla postava a narovnala se.
,,Fuj! Ty jsi ale hnusná, měla bys jít s tím hrbem na operaci... Hele, nejsi ty holohlavá Ino?” optal se jí Naruto a přitom koukal na její velký -a když píšu velký, myslím tím OPRAVDU velký- hrb.
,,Ne! Ta jela na dovolenou s nějakym svým “klukem”, kterého si našla na srazu monster. Já jsem tu za ni jako záskok, jmenuji se Tenten Hrbová,” představila se
,,Heh! To tak nějak odpovídá...” zakoktá Naruto a pořád zírá na její velký -a když píšu velký, myslím tím OPRAVDU velký- hrb.
,,Přestaň čumět na můj velký -a když řikám velký, myslím tím OPRAVDU velký- hrb. Taky ti nečumim na malý -a když řikám malý, tak tím myslím OPRAVDU malý- ... ech... mozek. No to je teď jedno, nedáš si čaj, vodku, nebo tak něco?”
,,Cola by byla fajn,” odpoví jí Naruto a Tenten vytáhne z malého košíčku na piknik balení Coly -a když píšu malého, tak tím myslím...- uplně normální košíček.
,,Ale to nedává smysl, jak jsi mohla vytáhnout z toho košíčku to balení Coly?”
,,Úplně normálně,” řekne Tenten a vyndá z něj další.
,,Tak tohle nikdy nepochopím...”
,,Že mě to ani nepřekvapuje. Ech, nehtěl by ses mě na něco zeptat?”
,,Ne, proč?” zeptá se Naruto.
,,Ach jo,” povzdychne si Tenten.
,,Tak dobře, no... Tenten Hrbová, vezmeš si mě?” zeptá se Naruto a Tenten na něj začne zírat s otevřenou pusou.
,,Další idiot, co nečte scénář...” zahudruje a podá mu text ke scéně.
,,Trochu jsem to upravila,” dodá s úsměvem a Naruto začne předčítat -rozuměj slabikovat-
,,Ó moudrá a vznešená Tenten, tvé kráse se ani zdaleka nevyrovná krása Ježibaby Uhrohnídkové -viz. minulý díl- prosím, vezmeš mě do učení a naučíš mě, prostého maníka z království "Kdesi v lesi" zacházet se zbraní? Bože, kterej idiot to napsal?”
,,No dovol!!”

Mezitím v království

,,Královno! Máme spolehlivý zdroj, který tvrdí, že se na nás chystá zaútočit Šplouchací království,“ vychrlí ze sebe Shizune.
,,To je nesmysl, kdo ti to prosimtě nakecal?“ odpoví skepticky Tsunade.
,,Ti lidé, co je král Šplouchamatačablá drží jako rukojmí před branou,“ a opravdu, před branou byli vězněni lidé s transparenty, které hlásaly: ,,STOP POKUSŮM NA ZVÍŘATECH!!!“
,,To jsou jen ti protestanti, aspoň bude klid.“ řekne královna a odkráčí na důležité jednání a když píšu dů... -Sakra musím toho nechat- do saké baru.


U hrbaté babky

,,Musíš jít, mladý padavane..., chci říct ninjo, nezapomeň, co ses zde naučil. Nechť nad tebou hvězdy bdí. Blahoslaveni budiž Oráj.“
,,Tenten, jsi v pořádku?“ zeptá se Naruto.
,,V knize Počátku je ukryta pravda, šiř její učení a dosáhneš osvícení.“
,,Zase jsi se dlouho koukala na AXN Sci-fi, měla bys toho nechat. Hele, tak já jdu, jo?“
,,S ďáblem.“
,,Neříká se sbohem?“ zeptá se Naruto.
,,To máš jedno...“


V království

,,Tsunade, situace je opravdu vážná, už vykradli dvě pekařství a zlechtali čtyři naše jediné vojáky!“
,,Takové ztráty?! "Kdesi v lesi" ještě nikdy nečelila takové hrozbě, kde jsou mí synové? Orosliz -jen pro přátele-, Pein a Naruto?“ křikne Tsunade.
,,Naruta jste vyhnala, Pein shání démony a Orosliz... no... jak to říct nějak eticky korektně..., si vyřizuje svoje záležitosti.“ odpoví Shizune a přitom udělá znechucenou grimasu.
,,Tak to je konec, už nikdy si nekoupím housku se slaninou. Ráda jsem tě poznala, Shizune.“
,,Já Vás taky,“ a pak se po Gaio-Leeovsku objaly.
,,Hele, co je to za cvoka?“ Tsunade ukáže na nějakého blbce, co se pere s nepřáteli.
,,To je Naruto!“ zaraduje se Shizune a běží mu na pomoc s celou imaginární armádou ninjů a tak začne bitva plná štípání, kousání a tahání za vlasy.


Po bitvě

,,Budeme se muset zbavit těl mrtvých...“ řekne Orosliz -jen pro přátele- a olízne se.
,,Vždyť ještě žijou!“ namítne Pein.
,,Tím líp.“
,,Si nechutnej!“ řekne Pein a třískne ho po hlavě.
,,Díky, já vím,“ dostane se mu odpovědi.
,,Mohli byste bejt zticha, aspoň při korunovaci Naruta?“ zařve na ně Tsunade a jde jim dát co pro to.....

Spadnul na mě zvonec a už je se vším konec...

Poznámky: 

Už mi nějak docházejí nápady (a to je dost, co říct), takže ještě bude jeden díl a pak to utnu.

4.92857
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Út, 2010-03-23 19:09 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

holohlavá Ino, Tenten Hrbová, Orosliz, Rameňák?...huh... smála jsem se jako pominutá.. Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Xia-san
Vložil Xia-san, So, 2010-03-20 12:28 | Ninja už: 5728 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

LOLec!! XD tak u tohohle jsem se fakt nasmála XD prej:,,S ďáblem.“
,,Neříká se sbohem?“
,,To máš jedno...“
Fakt super....XDD

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Pá, 2010-02-26 16:02 | Ninja už: 5343 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

haluz

Obrázek uživatele M-san
Vložil M-san, Čt, 2009-08-20 02:58 | Ninja už: 5526 dní, Příspěvků: 132 | Autor je: Pěstitel rýže

jen tak dál....a nechť tě provází síla XD

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2009-08-11 12:44 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 2349 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Co dodat... xD *Aku byla zabita smíchem*
Od teď, když uvidím pohádku Sůl nad zlato aneb Byl jednou jeden král s panem Werichem, vždycky si tam představím Tsunade a za Marušku bude suplovat Naruto.
Tohle se ti povedlo... vážně dobrá parodie na Naruta a pohádku Laughing out loud

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele ICQ-Sensei
Vložil ICQ-Sensei, Ne, 2009-06-28 16:28 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

začínám mít záchvat smíííííííchuuu!!!!!! Sticking out tongue

TestIQ.sk - Iq test zadarmo



Obrázek uživatele Kuro Neko
Vložil Kuro Neko, St, 2009-06-24 14:18 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

super

prosím klikni ^^
a tady taky prosím pěkně ^^
tady též plosím ^^
[url=http://s14.******/game/c.php?uid=77116]prosím prosím prosím tady taky =) =) =)[/url]


Jsem přejmenovaná z Konoha114 na 黒猫
黒猫 = Kuro Neko = Černá Kočka



Falešný přítel je horší, než nepřítel,
protože nepříteli se vyhýbáš, kdežto příteli věříš. (Lev Nikolajevič Tolstoj)

Opravdový přítel je ten, který první přijde, když celý svět odejde.
Život je pes - nejlepší přítel člověka.

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, Pá, 2009-07-03 09:06 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

Díky za komentáře.Příští díl už bude fakt poslední a taky o stránku kratší....

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-06-21 20:56 | Ninja už: 5692 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

mádhera Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Ne, 2009-06-21 20:51 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

super další vtipná-šílená povídka která si zalslouží 5 hvězdiček.

Obrázek uživatele Pilika
Vložil Pilika, Ne, 2009-06-21 19:21 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Ty kámo, co sis dal?! *neví co říct* tak-to-je-dost-dobrý!!! musím si přečíst předchozí díly, jak to, že mi něco takovýho uniklo?! je to úžasně vtipný -a když říkám vtipný, myslím tím OPRAVDU vtipný- a ná paditý -a když... Laughing out loud

SUUPER!!! Laughing out loud