**Nový pohled na svět 4**
Ráno jsem byl jako na trní, čekal jsem, jestli pojede autobusem i dnes. Nezklamala mě. Seděla na zastávce a jakmile mě zahlédla, usmála se. Seděl jsem sám, přesto si ke mně nesedla. Dělala to schválně, udržovala mě v napětí, toužil jsem po tom sedět s ní...v těch okamžicích kdy se naše oči setkaly jsem cítil horkost po celém těle, srdce mi bušilo trochu splašeněji než obvykle.
Do školy jsme přijeli dřív než ostatní, myslel jsem že bychom spolu mohli mluvit, ale ona mi během vystupování ztratila a já ji neviděl. Šel jsem do uličky za školou kde minule postávala Narutova parta, ale byla liduprázdná. Sedl jsem si na chodník.
,,Jsi tu novej, co?“ uslyšel jsem hlas a vzhlédl jsem. Stála tam, opírala se o zeď a vypadalo to, že ve tmavé uličce vydávala matnou záři. Neslyšel jsem ji přijít a byl jsem si naprosto jistý, že když jsem přišel tak tu nebyla.
,,Jo...“ nezmohl jsem se na jinou odpověď.
,,Hmm...“ usmála se a vypadala hrozně sexy. Šla ke mně pomalými kroky a moje srdce začalo bušit o trochu rychleji.
,,Mě předpokládám neznáš...“ podala mi ruku. Nevěděl jsem nic, co bych jí odpověděl, tak jsem ji jen chytil za ruku. Vytáhla mě za ni na nohy, čímž mě překvapila a začal balancovat. Přitáhla si mě k sobě a ruce mi položila kolem krku. Moje srdce se rozbušilo rychleji. Naklonila se a zašeptala mi do ucha.
,,Jsem Maiya...Sasuke.“ její rty se mi otřely o ucho a já se zachvěl. Opatrně jsem položil ruce kolem jejích boků. Trochu se odtáhla, bál jsem se, že jsem to přehnal ale ona se usmívala.
Zase se ke mně naklonila, její rty byly kousek od mých.
,,Vítej, Sasuke...“ šeptla a políbila mě. Líbali jsme se, přímo jsem cítil, jak mezi námi probíjí elektřina napětí a vzrušení. Líbal jsem se se spoustou holek ale s žádnou to nebylo takové. Přitáhl jsem si jí blíž a ona mi rukou zajela do vlasů. Nevnímal jsem nic jiného než ji...jakoby všude byla temnota, jen ona a já, nic jiného.
Nevěděl jsem jak dlouho to trvalo, ale vyrušily nás veselé hlasy. Odtrhla se ode mě, rozhlédla se o vběhla do dveří naproti.
,,Hej, Sasuke, co tu děláš?“ křičel Naruto už z dálky.
,Už nic´ pomyslel jsem si.
,,Co myslíš...čekam tu na vás.“ zasmál jsem se.
,,Jo. Tak jdem dovnitř.“ kývl na mě.
,,Za chvíli sem tam.“ odpověděl jsem mu a čekal až zajde za roh. Pak jsem šel ke dveřím a otevřel je. Byla tam malá místnost se spoustou krámů. Co mě ale překvapilo víc bylo to, že Maiya tam nebyla přestože jsem nenašel jediný způsob jak se odtud dostat než dveřmi, kterými jsem přišel. Přemýšlel jsem o tom a nikomu to samozřejmě neuniklo.
,,Co ti je, člověče? Celej den jenom mlčíš.“ strčil do mě Naruto při obědě.
,,To víš, každej toho nenakecá tolik co ty...“ pokrčil rameny Kiba.
To už jsem je ale zase nevnímal, dveře se otevřely a dovnitř vcházelo šest stejných lidí jako včera. U dveří stály i Ino s Karin a čekaly na poslední dvojici. Když uviděly Maiyu a Nejiho, vyšla Karin ze dveří a do Maiyi strčila.
,,Hej, co děláš?“ zeptala se Maiya nakvašeně.
,,Já? Spíš co děláš ty, ne?“ obrátila Karin. Chvilku stály naproti sobě a navzájem se nenávistně měřily. Najednou se venku zablesklo a zničeho nic začalo pršet, přestože byl krásný den. Karin se vítězně zasmála. Maiya jí ustoupila z cesty aby mohla projít. Najednou se přes déšť rozsvítilo slunce a vytvořila se nádherná duha. Karin se ušklíbla a odešla.
Po škole jsem se stavil u Naruta a pučil si od něj hry na počítač, abych měl co dělat a šel na zastávku. Ujel mi autobus, kterým jsem jezdil domů, takže jsem tam čekal hodinu na další a když měl jet tak za deset minut, uslyšel jsem klapot kopyt. Divil jsem se co se děje, když jsem uviděl skupinu asi pěti lidí na koních. První osobu, která skupinu evidentně řídila a mluvila ke všem melodickým hlasem bych poznal i po slepu.
,,Hano, prošlápni si víc paty, aby ti nevyjížděly nohy ze třmenu. Tady za zastávkou zahneme doprava a pojedeme do lesa.“ řekla o otočila se dopředu. Když mě uviděla na zastávce, zeširoka se usmála.
,,Hin, vezmeš je tam prosím. Za chvilku jsem tam.“ řekla poslední osobě, ve které jsem poznal Hinatu. Ta jen kývla, ale nevypadala moc nadšeně. Maiya zastavila svého koně a seskočila.
,,Ahoj.“ pozdravila mě.
,,Čau...“ vydechl jsem.¨
,,Ujel ti autobus, co?“ usmála se.
,,Jo. Byl jsem ještě u Naruta. Co ty tu děláš?“ zeptal jsem se překvapeně.
,,Často vodím hodiny. Na koni jezdím už dlouho.“ řekla a poplácala svého koně na krku. Stejně jako ona byl nevýslovně krásný-vysoký, celý bílý s naleštěnými kopyty a krásně klenutým krkem.
,,Tak já musím. Mohl bys ho prosím podržet.“ řekla a podala mi do ruky otěž. Kývl jsem a stoupl si na místo, kde předtím stála ona. Nasedla (já jsem jí radši ustoupil z cesty), přešla silnici a na cestě vedoucí k lesu se kůň rozeběhl a oba mi zmizeli z dohledu.
Večer,když jsem seděl u okna a díval se ven (na Narutovy hry jsem se ani nepodíval) jsem si už byl jistý. Maiya není jen tak obyčejná holka. A ta Karin, ačkoli jsem si to nechtěl přiznat taky ne.
Tak co lidi,pište,mam z Maiyi udělat něco ,,zvláštního" nebo jí nechat člověkem?
"Misia L2" Ejha, Maiyu, čo to stváraš Nejimu za chrbtom. Dosť si ma prekvapilo, keď Maiyu prišlaku Sasukemu a začala ho hneď bozkávať. Začína to byť čoraz viac suprovejšie a mám taký tušák, že tie dve hlavy Alfy a Bety asi nebudú napokon z nášho sveta. No uvidíme, kde je pes zakopaný.
Mise N:
Maiya je celkem hot.. xD
Tady je dost poznat že ses snažila psát z pohledu kluka, ale přece jen to píšeš jako holka Rozhodně ale pozitivní pokus :)
Nečekal bych to takhle rychlý, ani za těhlech okolností
V.x V.
Mise L: Začínám žárlit xD Jsem ráda že je Naruto vyrušil :3 Ta Maiya se mi nelíbí , nemám ji ráda xD byla bych radši kdyby Sasuke nakonec skončil s někým jiným třeba Sakurou nebo Karin Ale s Narutem by to bylo taky fajn :3 < 3
víš co? možná bys mohla nechat sasukeho zamilovat se do jiné
hezká povídka
myslím si to samý, co Em El... ale jinak dobrý
Lidstvo nemůže získat nic bez toho, aniž by se předtím něčeho vzdalo... až na Chucka Norrise (samozřejmě)
95% teenagerů by brečelo, kdyby viděli Justina Biebera chystajícího se skočit z vrcholu mrakodrapu. Přidej si tohle do podpisu, pokud patříš k těm zbylým 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by: SKOČ, SKOČ!!!
SASUKE JE MOC COOL NA TO, ABY BYL EMO...
Redbull dává kříííídla(tohle není reklama)
Moje oblíbená hra- http://www.herni.cz/hra-super_smashflash
ahááá koně to je moje právě sis zaručila že to dočtu
Mám pocit, že tá Maiya je docela mrcha ;-D.
taky mám takovej pocit, něco se mi na ní nelíbí!
Další super dílek, a tak mě napadá snad jen.. co z těch dvou asi tak bude?
To je super!
tyo supr romantika a Katsuiyu 4ever to by chtelo fanklub
Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.
“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”
Jůůůůva to je fakt super ,ale mno Maiyi bych nechala asi člověkem =D
je to skôr romantické než vtipné ale rozhodne sa to oplatí prečítať.. ja to čítam už 2. krát
nějak to nabírá obrátky XD
OK díky moc si skvělá fakt tvoje FFka miluju
http://listov-01.myminicity.com/ pls klikněte ať mi roste město )
Omlouvám se,ale byla jsem pryč,takže sem nemohla psat,ale novej díl budu mít hotovej do dvou dnů...
Ohajó kdy pls bude 5 díl?
http://listov-01.myminicity.com/ pls klikněte ať mi roste město )
SKVĚLÍ JEN MI TAM VADÍ ŽE SI HO UŽ VŠIMLA KDYBY TO TAK NEBYLO BYLO BY TO ZAJÍMAVĚJŠÍ kdyby se chudák sasuke uchiha musel konečně jednou snažit a bylo by dobrý kdybys z ní udělal něco takovího jinýho ale né moc extra aby to byla zábava a né kravina
http://listov-01.myminicity.com/ pls klikněte ať mi roste město )
Já bych byl radši kdyby byla člověk .. kdyby byly extra všichni tak bych to ral ale jen 2 to není ono XD
Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl
udělej z ní klidně něco ,,extra" ať je sranda máš to bezvadný
len je blbe ze Maiya kasle na nejiho a flirtuje zo sasukem .... skoda inac pekny dilek:D