manga_preview
Boruto TBV 07

**Nový pohled na svět 5**

Ráno jsem nedočkavě seděl v autobuse a čekal až nastoupí, ale na zastávce nebyla. Čekal jsem že tam bude...těšil jsem se až uvidím její oči, její nádherný úsměv.
Když jsme pak s ostatníma klukama stáli na školním dvoře, stále jsem ji očima hledal. Pak jsem ji uviděl a srdce mi poskočilo. Vystupovala z auta. Z druhé strany vystoupil Neji a zezadu Hinata. Maiya vystoupila a šla na chodník. Rozhlédla se, o mě pohledem ani nezavadila a šla dál. Byl jsem překvapený, ale doufal jsem, že si mě třeba nevšimla.
,,Takže, dneska si někoho vyzkouším...“ pronesl učitel hned na začátku občanky.
,,A sakra...“ ujelo Narutovi a pomalu zajížděl pod stůl.
,,Třeba...Uzumaki Naruto.“ řekl učitel.
,,Já? Nešlo by to třeba odložit na jindy?“ zkoušel to Naruto.
,,Ne, to by teda nešlo.“ usmál se učitel.
,,Hmm...“ zamračil se Naruto a šel ke katedře.
,,Takže mi řekni kde bys hledal na mapě Golgotu a proč je tohle místo tak významné?“ zeptal se učitel a posunul si brýle blíž ke kořenu nosu.
,,No to je to...hora, na který ukřižovali...“ začal Naruto podle nápovědy Kiby z první lavice.
,,Inuzuka přestane napovídat, nebo si ho taky vyzkouším.“ střelí učitel pohledem po Kibovi. Ten se jenom usměje, ale na napovídání se vykašle.
,,Ježíše Krista.“ usměje se Naruto.
,,A kde by jste ji hledal na mapě?“ zeptal se učitel.
,,V Andách.“ řekne Naruto. Všichni se začínají smát.
,,Kdeže?“ zeptal se učitel.
,,V Jižní Americe...“ zopakuje už trochu nejistě. ,,Nebo že by to byly Kordillery?“ Třída řve smíchy a mě už nedělá problém pochopit, proč je Naruto tak oblíbený.
,,Jak jste na to přišel?“ žasně konsternovaně učitel.
,,Asociace...“ mávne rukou Naruto.
,,Proboha...vidím, že je chyba že se už neučí zeměpis.Běžte si sednout.“ řekne učitel ještě teď překvapený.
,,Hele, kde si přišel na tak ujetý asociace?“ smál se Sai.
,,Jo, si fak dobrej komik...“ utírá si oči Kiba.
,,Bible, to se všechno točí kolem Jeruzaléma, Blízkej východ, to si trochu uhnul z trasy ne?Na druhej konec světa.“ vysvětlil jsem nechápajícímu Narutovi důvod našeho smíchu.
,,No to je jasný...Golgota-dnes hlavní město Kolumbie-nejspíš pojmenovaný podle tý hory-Kolumbie-Jižní Amerika-pohoří Andy...“ hájí se Naruto.
Kiba málem spadne pod stůl. ,,Takže podle tebe byl Ježíš v říší Inků ještě před Cortezem?“
,,Nechci ti brát iluze, ale hlavním městem Kolumbie není Golgota ale Bogota,blbče.“ slzí smíchy Sai.
,,Jaj...“ vyhrkne Naruto a vypadá, že je rád že s touhle asociací nevyrukoval na učitele.
Hodiny mi zase ubíhaly hrozně rychle. Než jsem se nadál, vcházeli jsme do jídelny. Očima jsem rychle zkontroloval, jestli je stůl u okna obsazený. Nebyl. Sotva jsem došli k okénku, přišli ti, na které jsem čekal. Nejdříve přišel Rock Lee se svou přítelkyní, pak Hinata se Sakurou, Maiya, která se ve dveřích zastavila a zkontrolovala si mobil. Neji, který šel za ní ji chytl za boky, postavil nahoru nad schod, vešel a zavřel za sebou dveře.
,,Musíš mi pořád pomáhat? Myslím, že bych ten jeden schod vyšla sama!“ utrhla se na něj.
,,Jak pořád, co to plácáš?“ odsekl ji Neji nakvašeně.
,,Pomáháš mi do schodů, pomáháš mi vystoupit z auta, pomáháš mi pořád. Nebo si snad myslíš, že nejsem schopná ani sama vyjít jeden schod?“ vyjela si na něj. Položil ji ruku na rameno.
,,Co je ti zlato? Poslední dobou se chováš divně...“ řekl.
,,Nic...“ odsekla a stočila svůj pohled na mě. Když zjistila, že se na ni taky dívám, rychle se podívala jinam.
,,Když nic, tak nic.“ prohodil Neji, zamračil se a pustil.
,,Hmm, proč se musíš vždycky urazit...Nesnáším to.“ řekla jenom.
,,Tak proč se mnou chodíš, když mě tak nesnášíš.“ pokrčil rameny. Všichni čekali, že řekne něco jako že ho miluje, takže nám její odpověď vyrazila dech.
,,Máš pravdu, už sem o tom docela dlouho přemýšlela. Nejlepší by bylo, kdybychom se rozešli...“ sklopila oči.
,,Rozešli? To snad nemyslíš vážně...“ řekla a nevěřícně se na ní podíval.
,,Ale jo, myslím.“ odpověděla mu se sklopeným pohledem a najednou vypadala tak zranitelně a bezbranně, že jsem měl chuť jít k ní o obejmout ji. Než jsem začal uvažovat o tom, že bych to skutečně udělal, vzbudil se ve mně jiný pocit. Byla to nenávist která se zvedla jako had připravený k útoku. Tu nenávist ve mě probudila Nejiho odpověď, díky které jsem myslel, že k němu přijdu a zabiju ho holýma rukama.
,,Hmm...Já teď budu předstírat, že se tenhle rozhovor nikdy nestal a zítra na tebe budu zase čekat před domem, ano?“ řekl s posměšným rozkazovačným tonem.
,,Ne, to ne.Už tě nemiluju a chodit s tebou nechci. Je prostě konec.“ řekla mu, po dlouhé době zvedla oči a chtěla odejít, ale on ji chytil za zápěstí a přitáhl si ji k sobě.
,,Právě si mě ztrapnila před celou školou.“ zašeptal jí do ucha.
,,Já? Ne, to ty sám ses ztrapnil...“ zasmála se, chtěla se mu vyvlíknout ale on ji sevřel ruku až mu zbělely klouby.
,,Au..“ sykla tiše. ,,Pust mě.“ řekla mu,spíše než prosba to ale znělo jako rozkaz.
,,Až to dořešíme...“ řekl tiše. V očích se jí zračil odpor. Najednou její ruku pustil, jako by se o ni popálil.
,,Už jsme to dořešili. A už nikdy na mě takhle nešahej.“ řekla mu. V jeho očích se zračila síla a hrubost. Vyskočil jsem na nohy a běžel k nim. Chytil ji za rameno, ale co chtěl udělat se nikdo nedozvěděl, protože jsem došel k hádající se dvojici a Nejiho jsem praštil. Dal jsem do rány všechnu nenávist co jsem k němu cítil a byla tak silná, že zavrávoral a zarazil se až o jeden za stolů.
,,Nechápu tě. Tím že si mě praštil sis právě podepsal svůj osud...budeš pod kytkama až já s tebou skončim...“ zasmál se tiše a utřel si krev co mu tekla z roztrženého rtu.

Poznámky: 

Pardon že jsem tak dlouho nepsala ale byla jsem prač a celkově jsem to nestihala.

4.69231
Průměr: 4.7 (65 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-07-07 11:53 | Ninja už: 4888 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Takže došlo už aj na hrubú silu. Sasuke sa nezdá a Nejimu jedna napálil. Som zvedavá, čo bude ďalej a ako Sasuke odôvodný, prečo Nejimu vrazil pred ostatnými. Možno počuli ten rozhovor všetci, aký bol hnusný k Maiyu, ale ona zase tiež nie je žiaden anjelik.

Obrázek uživatele Felixík
Vložil Felixík, St, 2016-12-28 17:36 | Ninja už: 3261 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mise N:
Super Smiling S tim Narutem při zkoušení byl fakt dobrej nápad xD Škoda že se k němu nepřidal ještě Sai nebo Shikamaru ("Nara k tabuli..." "ee.. to je otrava") xD Očekávám nějakou hustou bitku Neji vs. Sasuke Smiling

V.x V.

Obrázek uživatele Veja2225
Vložil Veja2225, Po, 2016-07-11 20:11 | Ninja už: 3270 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise L: Chudák Neji Tak teď ti nevím... schytat od Sasukeho by nechtěl asi nikdo Laughing out loud Jsem zvědavá jakou bude mít Maiya reakci na to že Sasuke vrazil Nejimu, jestli se na něho naštve nebo bude ráda

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Čt, 2013-10-31 20:28 | Ninja už: 3822 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Je to úžasný!!! Laughing out loud Ale co máš proti Nejimkovi?! Laughing out loud

Obrázek uživatele Karisan
Vložil Karisan, Čt, 2011-05-26 20:30 | Ninja už: 4888 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

něco mi nesedí...a mám hoooodně zlý tušení. jinak dobrý Kakashi YES

Obrázek uživatele Moongirl
Vložil Moongirl, Čt, 2011-05-26 19:38 | Ninja už: 4889 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

to by nebyl Sasuke, kdyby někdy někoho nezmlátil... Laughing out loud

Lidstvo nemůže získat nic bez toho, aniž by se předtím něčeho vzdalo... až na Chucka Norrise (samozřejmě)

95% teenagerů by brečelo, kdyby viděli Justina Biebera chystajícího se skočit z vrcholu mrakodrapu. Přidej si tohle do podpisu, pokud patříš k těm zbylým 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by: SKOČ, SKOČ!!!

SASUKE JE MOC COOL NA TO, ABY BYL EMO...

Redbull dává kříííídla(tohle není reklama)

Moje oblíbená hra- http://www.herni.cz/hra-super_smashflash

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Čt, 2010-10-21 19:38 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Ohoho, tak toto bolo skvelé *-*. Hlavne ten záver x-).

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Pá, 2010-05-28 18:00 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Šak aby nakonec Neji sám nečuchal kytičky Laughing out loud.
Nevím, co říct, takže snad jenom - další fajný dílek =)

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, Po, 2009-12-21 22:02 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Hustýýýý, až mu tekla krev, jo? XD

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Pá, 2009-10-09 21:53 | Ninja už: 5445 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

dat nejimu ranudobry

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele -S.a.k.u.r.a-
Vložil -S.a.k.u.r.a-, Út, 2009-08-25 11:56 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Nevim co dodat mno prostě fakt dokonalý =D

Obrázek uživatele Lu.lu
Vložil Lu.lu, Ne, 2009-05-31 09:18 | Ninja už: 5434 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Wááu!!Kedy bude další??plsky co najskorUž sa neviem dočkať Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha Sauke66
Vložil Uchiha Sauke66, Po, 2009-06-01 13:46 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

docela mne mrzi ze je tu Neji takovej

Obrázek uživatele elxy
Vložil elxy, St, 2009-07-15 08:34 | Ninja už: 5408 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

souhlasim s tebou.

Sasuke is best!!!

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Út, 2009-05-26 18:32 | Ninja už: 5480 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tak to s tím osudem je hrubé Laughing out loud

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele elis23
Vložil elis23, Ne, 2009-05-17 19:06 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Prostý občan

bezva, se těšim na další díl Eye-wink

Obrázek uživatele také to škvrnité
Vložil také to škvrnité, So, 2009-05-16 21:47 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

júúú...úúúúža... nový diel...rýýýýchlo

Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"

Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky Eye-wink Laughing out loud


Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...

Obrázek uživatele Tendo
Vložil Tendo, St, 2009-05-13 15:42 | Ninja už: 5449 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

pls kdy bude další díl?


http://listov-01.myminicity.com/ pls klikněte ať mi roste město Sad)

Obrázek uživatele sexy_no_lucy
Vložil sexy_no_lucy, St, 2009-05-13 11:59 | Ninja už: 5472 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

no pekne...jeeej...tesim na dalsiu yahoo

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-05-11 17:07 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

hohooo,Sasuke už rozdává první rány xD moc dobrý Kakashi YES

Obrázek uživatele Tendo
Vložil Tendo, Po, 2009-05-11 08:29 | Ninja už: 5449 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

skvělíííí mooc se těším na další


http://listov-01.myminicity.com/ pls klikněte ať mi roste město Sad)